Nee thuis het ging over Expendables die was gister op tvquote:
kut.quote:
Pardon?quote:
Waddup bitches dusquote:
Alleen echte dames en heren hierquote:
Tis zondag, ga naar de kroegquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eenzame zondag
Ik moet echt weer eens een vriendin
Rustquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eenzame zondag
Ik moet echt weer eens een vriendin
Ik voel me geen dame vandaag.. Ik voel me vooral gewoon moe na 2 uur slaap.. Ik word oudquote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen echte dames en heren hier
[..]
Tis zondag, ga naar de kroeg
Ik heb al genoeg gezopen dit weekendquote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen echte dames en heren hier
[..]
Tis zondag, ga naar de kroeg
Dat welquote:
Als je mn huishouden wilt doen mag je vandaag mn vriend spelen. Alleen dan geen seks, gekus of geknuffel of van die andere onzin.. Gewoon was vouwen, stofzuigen, dweilen etc.quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wel
Dingetjes doen die ik leuk vind. Ik ben ook wel een beetje een aandachthoer soms, ik heb het hele weekend gechillt met vrienden en dan even alleen gelijk matig voelen
You spinster!quote:Op zondag 4 november 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik voel me geen dame vandaag.. Ik voel me vooral gewoon moe na 2 uur slaap.. Ik word oud
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zittenquote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gezopen dit weekend
En niemand die ik ken gaat zondag naar de kroeg, zaterdagnacht is stapnacht
Wat mogen we wel spelen dan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je mn huishouden wilt doen mag je vandaag mn vriend spelen. Alleen dan geen seks, gekus of geknuffel of van die andere onzin.. Gewoon was vouwen, stofzuigen, dweilen etc.
Als ik toevallig word uitgenodigd zal ik wel gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You spinster!
[..]
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zitten
je mag poetsmevrouw spelen en dan noem ik je wel af en toe schat ofzo.. Meer heb ik je vandaag niet te biedenquote:Op zondag 4 november 2012 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat mogen we wel spelen dan?
Ik was onschuldigquote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You spinster!
[..]
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zitten
ik ben je slet nietquote:Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag poetsmevrouw spelen en dan noem ik je wel af en toe schat ofzo.. Meer heb ik je vandaag niet te bieden
Nee, daarom dus ook geen seksquote:
Ik. Want ik. Omdat ik.quote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daarnaar verlang
Wat loop je dan te zeiken over mn huishouden doen. In dat geval zou je het juist graag willen doenquote:Op zondag 4 november 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet als anderen
Als ik je onderbroekjes mag wassen hihihiquote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over mn huishouden doen. In dat geval zou je het juist graag willen doen
zolang je er niet aan snuffelt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik je onderbroekjes mag wassen hihihi
Kijken is genoegquote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang je er niet aan snuffelt.
snel tevreden welquote:
quote:
quote:
Op je luie kont zitten in de bus vs. huishoudelijk werk en koken. hmmmquote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niks aan doen. Zojuist ook even geregeld dat er voor me gekookt wordt en ik de rest van de avond op de bank mag chillen zonder iets te hoeven doen en er zelfs een wekker voor me wordt gezet.. Nadeel: eerst 20 min. moeten bussen
Ik heb bijna alles al gedaan. Alleen zo nog even stofzuigen en de vuilniszakken buiten pleurenquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op je luie kont zitten in de bus vs. huishoudelijk werk en koken. hmmm
Sorry, dit topic is niet groot genoeg voor mij en jouw egoquote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niks aan doen. Zojuist ook even geregeld dat er voor me gekookt wordt en ik de rest van de avond op de bank mag chillen zonder iets te hoeven doen en er zelfs een wekker voor me wordt gezet.. Nadeel: eerst 20 min. moeten bussen
Niet verwend genoeg.. Morgen gewoon weer werken en gisteren voor H. en de onderburen gekookt.. Soms doe ik wel eens wat.quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, dit topic is niet groot genoeg voor mij en jouw egoVerwend meiske, dat ben je
![]()
E!quote:
We hebben dezelfde voorletter. We zijn een soort M&M, maar dan anders.quote:
ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben dezelfde voorletter. We zijn een soort M&M, maar dan anders.
Nu heb ik trek in M&M's.
Gelukkig had ik al op de planning staan om nog boodschappen te doen. Dan neem ik meteen een zakje mee. En eet ik die op terwijl ik aan ons denk.quote:
Kom je ze niet eens langs brengen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al op de planning staan om nog boodschappen te doen. Dan neem ik meteen een zakje mee. En eet ik die op terwijl ik aan ons denk.
Arme meidquote:Op zondag 4 november 2012 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet verwend genoeg.. Morgen gewoon weer werken en gisteren voor H. en de onderburen gekookt.. Soms doe ik wel eens wat.
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.quote:
Ik had een grapje bedacht, maar die ben ik vergeten.quote:
Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.
ooo dan wil ik een grapje ook!quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een grapje bedacht, maar die ben ik vergeten.
Wel redelijk. Kan beter, kan slechter. Gister geknuffeld, dus laten we het houden op goed.
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.
komt goed hoorquote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Lui en koe?quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?quote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef Evie het volgende:
Lui en koe?Somebody has been misinformed ...
![]()
Going to cry now.. en ga mn sinaasappeltje maar opeten zonder schil
What's it to you?quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.
Ik gok op lui.quote:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruitquote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.
Die vind ik dan weer veel te zuur.quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooitquote:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloenquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooit
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Evie het volgende:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloen
quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Oh ja, dat vergat ik evenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Hier nog niet hoorquote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Ze zijn nog wel verkrijgbaar, maar dan meteen drie keer zo duur enzo. Dan ga ik ze niet wekelijks halen om te eten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
kweken ze niet ergens in afrika hollandse aardbeien atm?
Zo'n roodpaarse aan het eind van je 13 centimeter?quote:
Nou, best goed eigenlijk. Zo maar eens een strawberry daquiri bestellen, gemaakt met vers gepureerde aardbeitjes.quote:
Er staan twee vrouwen op een veld winterpenen uit de grond te trekken. Opeens trekt de ene een wortel van wel 45 centimeter uit de grond. Zegt ze tegen de ander: "Moet je zien, het is net die van mijn man." "Zo groot?" vraagt de ander. "Nee, net zo smerig."quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo dan wil ik een grapje ook!
KnuffenGoed bezig!
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, best goed eigenlijk. Zo maar eens een strawberry daquiri bestellen, gemaakt met vers gepureerde aardbeitjes.
quote:
Ik knuffel alleen maar hoorquote:Op zondag 4 november 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb al. Voorlopig even mormoons leven jij
Dit soort 'knuffel mij want ik ben hopeloos' reacties gaan dat waarschijnlijk niet veranderen.quote:
Nee, knuffel mij omdat ik lief ben!quote:Op zondag 4 november 2012 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort 'knuffel mij want ik ben hopeloos' reacties gaan dat waarschijnlijk niet veranderen.
Ja.quote:
Wat gaan we daar aan doen?quote:Op zondag 4 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Wat gaan we daar aan doen, Evie?
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.
Borsten.quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.
Knuffelen op de volgende meet.quote:
Goed lezen, hij wil er ingeduwd worden. Bij voorkeur door jouw armen schat ik zo in.quote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
ik wil niet dat mannen hun neus in mn boezem duwen
Buikjesfetisjistquote:
Hm aint gonna happenquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed lezen, hij wil er ingeduwd worden. Bij voorkeur door jouw armen schat ik zo in.
Maar hij is zo lief!! (beweert hij zelf)quote:
Juist die mannen hoef ik niet.. iets tussen pretend..quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar hij is zo lief!! (beweert hij zelf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |