Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.
ooo dan wil ik een grapje ook!quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een grapje bedacht, maar die ben ik vergeten.
Wel redelijk. Kan beter, kan slechter. Gister geknuffeld, dus laten we het houden op goed.
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.
komt goed hoorquote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Lui en koe?quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?quote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef Evie het volgende:
Lui en koe?Somebody has been misinformed ...
![]()
Going to cry now.. en ga mn sinaasappeltje maar opeten zonder schil
What's it to you?quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.
Ik gok op lui.quote:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruitquote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.
Die vind ik dan weer veel te zuur.quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooitquote:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloenquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooit
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Evie het volgende:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloen
quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Oh ja, dat vergat ik evenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Hier nog niet hoorquote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Ze zijn nog wel verkrijgbaar, maar dan meteen drie keer zo duur enzo. Dan ga ik ze niet wekelijks halen om te eten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
kweken ze niet ergens in afrika hollandse aardbeien atm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |