Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.quote:
Die heb je toch? Die heet *vrouw*quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.
Daarom schiet ik zodra ik thuis ben en niet meer weg hoef m'n badjas in. Laptop laat ik aan. Dus ik hoef alleen maar m'n badjas uit te doen en in bed te rollenquote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.
Zelfs als ik die inschakel dan lig ik niet binnen 0,23 seconden in bed hoor.quote:
Ook een idee, om vanaf heden als een Hugh Hefner rond te gaan lopen thuis.quote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Daarom schiet ik zodra ik thuis ben en niet meer weg hoef m'n badjas in. Laptop laat ik aan. Dus ik hoef alleen maar m'n badjas uit te doen en in bed te rollen.
Ik loop er meer bij als een bunny. Ik denk niet dat de Hefner-look mij staat.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook een idee, om vanaf heden als een Hugh Hefner rond te gaan lopen thuis.
Daarom ben jij ook vrouw en ik man.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik loop er meer bij als een bunny. Ik denk niet dat de Hefner-look mij staat.
Het is zo fout dat het weer goed is.quote:
Juhuhquote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het weer goed is.
Do not wake the dead!quote:
Houden zoquote:
Gaat lekker uitgeslapen in mn vrije weekje en toch al heel goed bezig geweest!quote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed, werk nu vanuit Groningen. Laatste dagje gelukkig
![]()
Hoe is jouw leven?
Vrij weekje? Lekker!quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat lekker uitgeslapen in mn vrije weekje en toch al heel goed bezig geweest!
Jup min of meer.. zo maar even de stad in voor leuke dingenquote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrij weekje? Lekker!.
Hard aan de studie?
Min of meer als in: je hebt al je studieboeken klaargelegd en verder niks?quote:Op maandag 5 november 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
Jup min of meer.. zo maar even de stad in voor leuke dingen
Dude heb net al dingen uitgewerkt voor mezelf en 6 dingen geregeld .. dus ben goed bezig geweestquote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Min of meer als in: je hebt al je studieboeken klaargelegd en verder niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |