Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.
ooo dan wil ik een grapje ook!quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een grapje bedacht, maar die ben ik vergeten.
Wel redelijk. Kan beter, kan slechter. Gister geknuffeld, dus laten we het houden op goed.
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.
komt goed hoorquote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Lui en koe?quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?quote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef Evie het volgende:
Lui en koe?Somebody has been misinformed ...
![]()
Going to cry now.. en ga mn sinaasappeltje maar opeten zonder schil
What's it to you?quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.
Ik gok op lui.quote:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruitquote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.
Die vind ik dan weer veel te zuur.quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooitquote:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloenquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooit
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Evie het volgende:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloen
quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Oh ja, dat vergat ik evenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Hier nog niet hoorquote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Ze zijn nog wel verkrijgbaar, maar dan meteen drie keer zo duur enzo. Dan ga ik ze niet wekelijks halen om te eten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
kweken ze niet ergens in afrika hollandse aardbeien atm?
Zo'n roodpaarse aan het eind van je 13 centimeter?quote:
Nou, best goed eigenlijk. Zo maar eens een strawberry daquiri bestellen, gemaakt met vers gepureerde aardbeitjes.quote:
Er staan twee vrouwen op een veld winterpenen uit de grond te trekken. Opeens trekt de ene een wortel van wel 45 centimeter uit de grond. Zegt ze tegen de ander: "Moet je zien, het is net die van mijn man." "Zo groot?" vraagt de ander. "Nee, net zo smerig."quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo dan wil ik een grapje ook!
KnuffenGoed bezig!
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, best goed eigenlijk. Zo maar eens een strawberry daquiri bestellen, gemaakt met vers gepureerde aardbeitjes.
quote:
Ik knuffel alleen maar hoorquote:Op zondag 4 november 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb al. Voorlopig even mormoons leven jij
Dit soort 'knuffel mij want ik ben hopeloos' reacties gaan dat waarschijnlijk niet veranderen.quote:
Nee, knuffel mij omdat ik lief ben!quote:Op zondag 4 november 2012 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort 'knuffel mij want ik ben hopeloos' reacties gaan dat waarschijnlijk niet veranderen.
Ja.quote:
Wat gaan we daar aan doen?quote:Op zondag 4 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Wat gaan we daar aan doen, Evie?
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.
Borsten.quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.
Knuffelen op de volgende meet.quote:
Goed lezen, hij wil er ingeduwd worden. Bij voorkeur door jouw armen schat ik zo in.quote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
ik wil niet dat mannen hun neus in mn boezem duwen
Buikjesfetisjistquote:
Hm aint gonna happenquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed lezen, hij wil er ingeduwd worden. Bij voorkeur door jouw armen schat ik zo in.
Maar hij is zo lief!! (beweert hij zelf)quote:
Juist die mannen hoef ik niet.. iets tussen pretend..quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar hij is zo lief!! (beweert hij zelf)
Jouw mojo.quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Evie het volgende:
Juist die mannen hoef ik niet.. iets tussen pretend..en doesn't get my mojo going
Wat een masochist ben je toch. Al dat lekkers dat jij jezelf ontzegt.quote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
Als pasen en pinksteren wederom op 1 dag vallen![]()
Ik heb hier maar een ding op te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Sjah zelfkwelling is misschien wel heel opwindendquote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een masochist ben je toch. Al dat lekkers dat jij jezelf ontzegt.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hier maar een ding op te zeggen.Je valt op flipsje, ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Laat dat misschien maar weg hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Evie het volgende:
Sjah zelfkwelling is misschien wel heel opwindend
Ik heb niet zo goed gelet op haar kont dus ik kan daar niet echt over oordelen.quote:
Waar heb je dan wel op gelet?quote:Op zondag 4 november 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet zo goed gelet op haar kont dus ik kan daar niet echt over oordelen.
Het gezicht daar let ik op. Ik let nooit op borsten, soms op kontjes.quote:
heloef, geen tietenman, geen kontenmanquote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gezicht daar let ik op. Ik let nooit op borsten, soms op kontjes.
True story.quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heloef, geen tietenman, geen kontenman
maar een gezichtenman!
Jij wil alleen mannen die zo dromminant als mij zijn?quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Juist die mannen hoef ik niet.. iets tussen pretend..en doesn't get my mojo going
Die me aankunnen... jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij wil alleen mannen die zo dromminant als mij zijn?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je geen andere keuze dan drommel.
Ik weet eindelijk wat voor type man je zoekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen mannen zitten hier genoeg.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk wat voor type man je zoekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij mag niet dikker zijn dan ik..
dus
Mannen met een BMI boven de 28 maken nog kans dus?quote:
Nope.. niet boven de 23.. en dat is lief, want de mijne is lagerquote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen met een BMI boven de 28 maken nog kans dus?
Wat een schatje ben je toch ook.quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
Nope.. niet boven de 23.. en dat is lief, want de mijne is lager
Iedereen heeft recht op een eigen smaak toch?quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
kan er niks aan doen.. val gewoon op slanke mannen
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. niet boven de 23.. en dat is lief, want de mijne is lager
Behalve dik zijn, heb je ook nog moeite met begrijpend lezen?quote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?
Waarom nog meer dan?quote:
Ik heb een sixpack Gquote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behalve dik zijn, heb je ook nog moeite met begrijpend lezen?
Weet je dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen het aantal eisen op zo'n lijstje en het aantal mannen dat daadwerkelijk geïnteresseerd is in de betreffende dame?quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef Evie het volgende:
Je weet toch dat ik een vrouw ben he?!![]()
En die hebben altijd heeel veel lijstjes
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen het aantal eisen op zo'n lijstje en het aantal mannen dat daadwerkelijk geïnteresseerd is in de betreffende dame?
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.quote:
Heerlijk... wat een rust!quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.
quote:
1 is genoegquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.
als het maar boodschappenlijstjes zijn, dan is het goed.quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een vrouw ben he?!![]()
En die hebben altijd heeel veel lijstjes
Ook ookquote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
als het maar boodschappenlijstjes zijn, dan is het goed.
Jij likt de neus van je kat?quote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef twi het volgende:
Wisten jullie dat het stroef aanvoelt wanneer je iemands neus likt?
Ja, dat kan ik beamenquote:Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is niet stroef, dat is meestal best nat.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.quote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dat kan ik beamen.
Zeg, hoe kwam je erop haar neus te likken?
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaarquote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.
Strakjes?quote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaar
Doe je dat voor twi of voor Myra?quote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaar
Voor mezelfquote:Op zondag 4 november 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dat voor twi of voor Myra?
Je weet niet wat je mist...quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, was een éénmalig aanbod. Dan gaat het over.
Waarin verschil jij dan van al die andere mannen die hij al heeft gehad?quote:
Ik ben nog maagd qua anusquote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarin verschil jij dan van al die andere mannen die hij al heeft gehad?
Wat vertederend.quote:
Mede namens mijn vrouw; wij slaan over.quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik stel me graag open voor nieuwe ervaringen met leuke koppels
Vandaar ook de toevoeging leuke koppels. Die sloeg niet op jullie.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mede namens mijn vrouw; wij slaan over.
Touché.quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Vandaar ook de toevoeging leuke koppels. Die sloeg niet op jullie.
Het is toch echt met streepje.quote:
Ja, had het al opgezocht.quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is met
http://nl.wikipedia.org/wiki/Touch%C3%A9
Internet Explorer?quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom zegt mijn autocorrectie dat touche zonder streepje is?
Ik werk zonder, dat had je al gezien denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom zegt mijn autocorrectie dat touche zonder streepje is?
Je ligt weer vanuit bed te posten?quote:
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.quote:
Die heb je toch? Die heet *vrouw*quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.
Daarom schiet ik zodra ik thuis ben en niet meer weg hoef m'n badjas in. Laptop laat ik aan. Dus ik hoef alleen maar m'n badjas uit te doen en in bed te rollenquote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.
Zelfs als ik die inschakel dan lig ik niet binnen 0,23 seconden in bed hoor.quote:
Ook een idee, om vanaf heden als een Hugh Hefner rond te gaan lopen thuis.quote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Daarom schiet ik zodra ik thuis ben en niet meer weg hoef m'n badjas in. Laptop laat ik aan. Dus ik hoef alleen maar m'n badjas uit te doen en in bed te rollen.
Ik loop er meer bij als een bunny. Ik denk niet dat de Hefner-look mij staat.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook een idee, om vanaf heden als een Hugh Hefner rond te gaan lopen thuis.
Daarom ben jij ook vrouw en ik man.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik loop er meer bij als een bunny. Ik denk niet dat de Hefner-look mij staat.
Het is zo fout dat het weer goed is.quote:
Juhuhquote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het weer goed is.
Do not wake the dead!quote:
Houden zoquote:
Gaat lekker uitgeslapen in mn vrije weekje en toch al heel goed bezig geweest!quote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed, werk nu vanuit Groningen. Laatste dagje gelukkig
![]()
Hoe is jouw leven?
Vrij weekje? Lekker!quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat lekker uitgeslapen in mn vrije weekje en toch al heel goed bezig geweest!
Jup min of meer.. zo maar even de stad in voor leuke dingenquote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrij weekje? Lekker!.
Hard aan de studie?
Min of meer als in: je hebt al je studieboeken klaargelegd en verder niks?quote:Op maandag 5 november 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
Jup min of meer.. zo maar even de stad in voor leuke dingen
Dude heb net al dingen uitgewerkt voor mezelf en 6 dingen geregeld .. dus ben goed bezig geweestquote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Min of meer als in: je hebt al je studieboeken klaargelegd en verder niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |