Iedereen heeft recht op een eigen smaak toch?quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
kan er niks aan doen.. val gewoon op slanke mannen
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. niet boven de 23.. en dat is lief, want de mijne is lager
Behalve dik zijn, heb je ook nog moeite met begrijpend lezen?quote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?
Waarom nog meer dan?quote:
Ik heb een sixpack Gquote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behalve dik zijn, heb je ook nog moeite met begrijpend lezen?
Weet je dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen het aantal eisen op zo'n lijstje en het aantal mannen dat daadwerkelijk geïnteresseerd is in de betreffende dame?quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef Evie het volgende:
Je weet toch dat ik een vrouw ben he?!![]()
En die hebben altijd heeel veel lijstjes
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen het aantal eisen op zo'n lijstje en het aantal mannen dat daadwerkelijk geïnteresseerd is in de betreffende dame?
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.quote:
Heerlijk... wat een rust!quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.
quote:
1 is genoegquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.
als het maar boodschappenlijstjes zijn, dan is het goed.quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een vrouw ben he?!![]()
En die hebben altijd heeel veel lijstjes
Ook ookquote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
als het maar boodschappenlijstjes zijn, dan is het goed.
Jij likt de neus van je kat?quote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef twi het volgende:
Wisten jullie dat het stroef aanvoelt wanneer je iemands neus likt?
Ja, dat kan ik beamenquote:Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is niet stroef, dat is meestal best nat.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.quote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dat kan ik beamen.
Zeg, hoe kwam je erop haar neus te likken?
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaarquote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.
Strakjes?quote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |