Vast wel. Al moet ze snel zijn, want ik snaai ze zo weg.quote:
Normale of choco kruidnoten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Al moet ze snel zijn, want ik snaai ze zo weg.
Normaal. Van die choco wil ik eigenlijk alleen de pure hebben. Melk en wit boeit mij wat minder. Maar om nou 2/3 weg te gaan gooien...quote:
Jah da's zondequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal. Van die choco wil ik eigenlijk alleen de pure hebben. Melk en wit boeit mij wat minder. Maar om nou 2/3 weg te gaan gooien...
Absoluut! Prachtige stem en prachtige muziek!quote:
Jazeker, als luister ik nu één van haar oude albums.quote:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van bier bij mijn eten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
Bier en Chinees. Dat was volgens mij de favoriete maaltijd van mijn oom.
Ik ben sowieso niet echt een fan van bier. Tijdens het eten drink ik het liefst water of wijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van bier bij mijn eten.
kip stomen in de bier (met slagroom) is wel errug lekker!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van bier bij mijn eten.
Melk is toch wel mijn favoriet denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een fan van bier. Tijdens het eten drink ik het liefst water of wijn.
Hup, in de oesterstout ermee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kip stomen in de bier (met slagroom) is wel errug lekker!
Ik ben lactose intolerant, dus de melk laat ik staan. Tenzij lactosevrij, maar dat neem ik alleen bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Melk is toch wel mijn favoriet denk ik.
Tjee, mag je dan ook geen kaas?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben lactose intolerant, dus de melk laat ik staan. Tenzij lactosevrij, maar dat neem ik alleen bij het ontbijt.
Maar ondertussen wel boterkoek snoepenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben lactose intolerant, dus de melk laat ik staan. Tenzij lactosevrij, maar dat neem ik alleen bij het ontbijt.
Eigenlijk niet. Kaas is ook nog eens heel vet, wat het dubbele effect geeft (slecht voor de darmen). Maar ik vind kaas echt heel lekker, dus soms eet ik het wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, mag je dan ook geen kaas?
Daar heb ik geen last van, boter mag sowieso gewoon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel boterkoek snoepen
Misschien weet ik dan nog wel wat lekkers om met jou te eten (beter dan bossche bol).quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Kaas is ook nog eens heel vet, wat het dubbele effect geeft (slecht voor de darmen). Maar ik vind kaas echt heel lekker, dus soms eet ik het wel.
Vertel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien weet ik dan nog wel wat lekkers om met jou te eten (beter dan bossche bol).
Is het een verrassing?quote:
Nou, niet in die zin, maar je mag niet gebiased worden door de naam.quote:
Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, niet in die zin, maar je mag niet gebiased worden door de naam.
Dat dacht ik al. Maar dan moet je toch naar hier komen, want ik ken maar één plek waar ze deze heiligheid uitventen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.
De Watertornado Deluxe?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.
En die plek heet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar dan moet je toch naar hier komen, want ik ken maar één plek waar ze deze heiligheid uitventen.
Ja kan ik niet teveel over uitwijden, anders is hij niet meer verkrijgbaar voor de modaalverdiener.quote:
Maar ik moet ergens naartoe komen, ik weet nu niet waar. Wordt een beetje lastig zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik niet teveel over uitwijden, anders is hij niet meer verkrijgbaar voor de modaalverdiener.
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi, is het hier dood? Ik was juist zo trots.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op wat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hosselbaas ben je man, leer me je trucjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag weer gezond gegeten.
Ook een hele dag met een meisje gewerkt, gewoon leuk samen gewerkt. Ze heeft me dingen over flirten geleerd. Ze raakte me de hele tijd aan, dat voelde eigenlijk wel normaal. Haar ook aangeraakt.
Paar keer geknuffeld enzo. Was leuk.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag weer gezond gegeten.
Ook een hele dag met een meisje gewerkt, gewoon leuk samen gewerkt. Ze heeft me dingen over flirten geleerd. Ze raakte me de hele tijd aan, dat voelde eigenlijk wel normaal. Haar ook aangeraakt.
Paar keer geknuffeld enzo. Was leuk.
Wat,quote:
Kom maar hier, dan zal ik je wat leren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hosselbaas ben je man, leer me je trucjes
Godverquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom maar hier, dan zal ik je wat leren.
Relax tochquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat,?
Ze heeft een vriendje hoor.
Ik ben gewoon een ongevaarlijke knuffelbeer.
PIquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat,?
Ze heeft een vriendje hoor.
Ik ben gewoon een ongevaarlijke knuffelbeer.
[..]
Kom maar hier, dan zal ik je wat leren.
Geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke.
Wanneer zie je je scharrel weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |