Ik hoop het ook voor je, was het laat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:18 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoop echt dat ik om 12 uur weg kan hier.
2 uur en half 6 op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, was het laat?
Vanavond pas, nu lig ik gewoon misselijk in bedquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent vroeg op Newb. Leuke plannen vandaag?
Ahhhquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanavond pas, nu lig ik gewoon misselijk in bed
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:16 schreef xFriendx het volgende:
Las laatst iets over Hoorn? Is dat N-H Hoorn? Dat is te fietsen dan
Ik ga naar Lokjequote:Op zaterdag 3 november 2012 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Kusje op je misselijkheid.
Veel plezier vanavond. Wat zijn de plannen?
Hmm, zal het ff in de gaten houden dan. Normaal is het altijd Utrecht of Limburg of zo en moet je weer ergens maffen. Kan dan nu tenminste gewoon mijn eigen nest dan inrollen.quote:
Oe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga naar Lokje
Damn, waarom word ik zo snel misselijk van drank
Ik heb verder geen idee hoe/wat qua planning. Zal na het weekend met Raene wel even kijken naar wat dataquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, zal het ff in de gaten houden dan. Normaal is het altijd Utrecht of Limburg of zo en moet je weer ergens maffen. Kan dan nu tenminste gewoon mijn eigen nest dan inrollen.
Nou ja, komt vast wel in de OP of iemand die er toevallig over kletst en dan zie ik vanzelf wel hoe en wat. Zit hier vrijwel nooit, maar goed, een samenzijn met West-Friezen is meestal wel prima.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee hoe/wat qua planning. Zal na het weekend met Raene wel even kijken naar wat data
Zowieso wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oe.Veel plezier dan. Maar dat gaat wel lukken.
Vandaag hele dag werken. Morgen hele dag huiswerk. Nee dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zowieso wel.
Ga jij nog wat doen dit weekend?
Ahhhquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:45 schreef Flippiee het volgende:
Mijn internet doet het niet, net nu ik en vroeg wakker ben en genoeg vrije tijd voor studie heb.
Dat is wel een lichtpuntje ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Bedenk je dan maar dan je nog maar 5 nachtjes hoeft te slapen.
Nog plannen vandaag?quote:
Werkse slaafje van mequote:Op zaterdag 3 november 2012 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, Ik bloos er van.
Ik ben werken poepjons.
Studie vooral. Volgende week een presentatie houden en ik moet nog wat portfolio's en papers schrijven (dat hoeft dan weer niet perse volgende week af). En verder niet veel plannen. Misschien vanavond nog drankje doen met vriendinnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog plannen vandaag?
[..]
Werkse slaafje van me
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studie vooral. Volgende week een presentatie houden en ik moet nog wat portfolio's en papers schrijven (dat hoeft dan weer niet perse volgende week af). En verder niet veel plannen. Misschien vanavond nog drankje doen met vriendinnen.
En jij?
you got ditchedquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Ik zou met een dame een drankje gaan doen maar ze reageert niet. Hopelijk leest ze het nog want ze wist nog niet zeker of het zou lukken.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja daar ben ik serieus nog niet over uit en geloof me, dat heb ik vaak genoeg snel door.
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Ik zou met een dame een drankje gaan doen maar ze reageert niet. Hopelijk leest ze het nog want ze wist nog niet zeker of het zou lukken.
jij doet echt een bazenstudiequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.
Dat is wel zuur.Hopelijk laat ze nog wat weten, ja.
Hahaquote:
Aah leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.
Dat is wel zuur.Hopelijk laat ze nog wat weten, ja.
Ach je, jij zal het wel beter wetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha. Ze geeft me geen reden om te denken dat ze niks van me moet weten hoor
. Gewoon druk ditdat.
[..]
Aah leuk. Wat houd de minor dan in in combinatie met de studie?
Ik doe een studie waardoor bedrijven niet goed weten wat ze met mij aan moetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij doet echt een bazenstudie
Dat zou ik eng vinden aangezien we nog niet zover zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach je, jij zal het wel beter wetenVeel succes in ieder geval! En wie weet staat ze vanavond als verrassing aan je deur in een lange regenjas
ow dat is dan wel jammerquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe een studie waardoor bedrijven niet goed weten wat ze met mij aan moeten. Verder vind ik het wel tof.
Ik weet nu een stuk beter wat ik leuk vind. Maar een bazenstudie, daar zullen veel meningen over verschillen.
Is het een FOK!ster?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik eng vinden aangezien we nog niet zover zijn. Dan moet ze detective hebben gespeelt op het internet en ik post mijn adres echt nergens dus een verrekt goeie ook nog.
![]()
Net hoe je het bekijkt. MER is vrij breed, je leert veel facetten: marketing, bedrijfseconomie, arbeidsrecht, human resource management etc. De minor sluit aan op marketing en ook op management. Ik vind met name het management gedeelte van evenementen interessant dankzij deze minor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha. Ze geeft me geen reden om te denken dat ze niks van me moet weten hoor
. Gewoon druk ditdat.
[..]
Aah leuk. Wat houd de minor dan in in combinatie met de studie?
Uhu, het grappige is dat we elkaar op een meet hebben leren kennen en niet via het forumquote:
Hahaha dat had lief geweestquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow dat is dan wel jammerMaarja als ik een eigen bedrijf had zou ik je wel aannemen om voor mij evenementen te regelen
Welke user is het?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, het grappige is dat we elkaar op een meet hebben leren kennen en niet via het forum. Voor de meet had ik haar nog nooit gesproken.
Wat voor een bedrijf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben trouwens CEO van een bedrijf
Klinkt heel divers, wat kun je er precies mee later?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net hoe je het bekijkt. MER is vrij breed, je leert veel facetten: marketing, bedrijfseconomie, arbeidsrecht, human resource management etc. De minor sluit aan op marketing en ook op management. Ik vind met name het management gedeelte van evenementen interessant dankzij deze minor.
Dat hou ik nog even voor mequote:
Dat klinkt nice. Hoe ben je CEO dan? En hoelang bestaat dat bedrijf al? En wat doen jullie precies?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Consultancy en kapitaalbeheer
Klinkt ook inderdaad nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt nice. Hoe ben je CEO dan? En hoelang bestaat dat bedrijf al? En wat doen jullie precies?
het is FOK!quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb MER afgerond en ik zit nog steeds op FokTis dus geen garantie voor succes.
Hmmm, weet niet of het nou goed of slecht is dat ik de naam van de site niet correct tikte.quote:
hebben we nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook wel zin in een glaasje sinaasappelsap.
Tevens:goedemorgen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben we niet![]()
het is appelsap
das lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Mjam, een donkerbruine boterham met oude kaas.
Naar het paard en ik heb vanavond verjaardag van ma. Verder niks boeiends.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poffedorie gaat snel![]()
Nog plannen vandaag?
Trouwbeurs met mijn zusje, ze gaat deze maand trouwen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar het paard en ik heb vanavond verjaardag van ma. Verder niks boeiends.
Jij?
Veel plezier, denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwbeurs met mijn zusje, ze gaat deze maand trouwen.![]()
(haar vriend moet werken
)
Samzquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
Vijftien aanhoudingen bij inval cafetaria Arnhem
Oke wie waren het?
Ik ga maar niet de casanova uithangen daar denk ikquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
Vijftien aanhoudingen bij inval cafetaria Arnhem
Oke wie waren het?
Goede analyse.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga maar niet de casanova uithangen daar denk ik![]()
2 mogelijkheden:
Of ze hebben al een partner
Of ze zijn wanhopig
Zo ben ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede analyse.
Wel lief dat je mee gaat. Ik moet er zelf niet aan denken.
Teveel gedronken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Of je kotst de bus onder op de terugreis![]()
Wow, teveel gezopen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Kan idd genoeg zijn voor kotsen en een knetterende koppijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, 7 of 8 Leffe Tripel's... Maar had niks gegeten.
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan idd genoeg zijn voor kotsen en een knetterende koppijn
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, 7 of 8 Leffe Tripel's... Maar had niks gegeten.
Gelukkig zaten er gasten in de bus die in de gaten hielden wanneer ik eruit moestquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]Ik zou dat echt niet moeten doen met mn wagenziekte.
Joah.quote:
Tofquote:
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet of de Aldi normaal gesproken sinaasappels verkoopt?
Gisteren was tof, die film duurde 2,5 uur. Wel n beetje brak, Bliksem liep de hele tijd over me heen in bed. Soms werd ik wakker en zat ie ineens naar me te kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
Goede vraag Koen.
Hoe was het gisteren?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof. Ik was bijna donderdag gegaan maar uiteindelijk toch weer niet
Nice, dan ga ik even kijken of ik sinaasappelsap kan makenquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren was tof, die film duurde 2,5 uur. Wel n beetje brak, Bliksem liep de hele tijd over me heen in bed. Soms werd ik wakker en zat ie ineens naar me te kijken.Ik ben geen katten gewend.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha die vinniiee! Gekke man met zijn drankgebruik.
echt eh.. so so affreusquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha die vinniiee! Gekke man met zijn drankgebruik.
Collega's gingen opeens niet meer mee en bios alleen is ook weer zo ongezelligquote:
Ik voelde me wel bekeken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dan ga ik even kijken of ik sinaasappelsap kan maken
[..]
Mooi zoHaha
Dat lijkt me echt grappig
[..]dankje
Was wel weer tof gisteren
True. Wel jammer. Als de kans zich nog eens voordoet, zeker gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Collega's gingen opeens niet meer mee en bios alleen is ook weer zo ongezellig
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me wel bekeken.
Maar hoe voel jij je nu dan? Wel lekker kunnen pitten?
Ja zeker! Kort maar krachtig!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dan ga ik even kijken of ik sinaasappelsap kan maken
[..]
Mooi zoHaha
Dat lijkt me echt grappig
[..]dankje
Was wel weer tof gisteren
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jullie wel ja. Ik zat er al vanaf 5 uur. Waren de eerste in die kroeg
Eten maken, goed idee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, tosti's in de maak, 1 ham/kaas en 1 bacon/kaas![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja
Heb wel lekker geslapen op zich ja. Voel me niet heel erg beroerd of zo.
Zo eens kijken voor sinaasappels en anders gewoon sinaasappelsap en even wat te eten in elkaar flanzen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik kwam direct uit mijn werk. Samzz was er ook al, dus ja
Ik wil wel m'n tosti's met je delenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hmmmm, sinaasappelsap. En croissantjes. En een gekookt ei. Ik heb er zin in.
Damn das een goed idee. Afbakcroissantjes halen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hmmmm, sinaasappelsap. En croissantjes. En een gekookt ei. Ik heb er zin in.
Hoe kunnen mensen uit dit topic nou niet gezellig zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dan is het niet anders
Wel gezellig?
Ja ok, truequote:Op zaterdag 3 november 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen uit dit topic nou niet gezellig zijn
Yummmmquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil wel m'n tosti's met je delen
Awwww, thanks.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn das een goed idee. Afbakcroissantjes halen.
* Vinniiee schotelt Fera een glas verse sinaasappelsap en croissantjes en een ei voor
Behalve dat ik gisteren de bus onder gekotst hebquote:
Oh, die moet je dan wel even zelf meebrengenquote:
Bacon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die moet je dan wel even zelf meebrengen![]()
En heb je liever ham of bacon?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo geregeld, alles vers gehaald daarnet
Andere keer dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]Ik zit nog wel even in de trein.
Ik ga een hele andere kant op.
Wie weet.quote:
Ik zal hem zo aanzettenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Die geur van het maken van groentesoep
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
Ik kom net in Deventer aan en ik moet ineens denken aan vroeger, op de basisschool. Toen waren we topografie van Nederland aan het leren en weet ik nog dat ik Deventer heel anders uitsprak. Dus niet als Deevuntur, maar als Duhventur, met een nadrukkelijke klemtoon op 'duh'.
Ja, zoiets bedoel ik.quote:
Ja datquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedoel ik.Alsof het twee woorden zijn.
Dat wilden ze gisteren al halenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
Whoa, we zitten al bijna op 500 SC topics.
Ja idd, erg snel ging het niet gisteren. Vandaag zullen we hem wel halen. Vraag me af of er nog mensen gaan lapohunten bij 499. En dat 'ie dan gekaapt wordt of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wilden ze gisteren al halen
Maar ik, jij, Samzz waren er al niet, zo'n beetje degene die het meeste posten
Will do.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil wel in 't 500ste topic gepost hebben hoor! Maar ik zit dan op visite.. Dan moeten Vin en/of Fera maar even appen ofzo
Is dat puur eergevoel, of steekt er meer achter?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil wel in 't 500ste topic gepost hebben hoor! Maar ik zit dan op visite.. Dan moeten Vin en/of Fera maar even appen ofzo
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Is dat puur eergevoel, of steekt er meer achter?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja idd, erg snel ging het niet gisteren. Vandaag zullen we hem wel halen. Vraag me af of er nog mensen gaan lapohunten bij 499. En dat 'ie dan gekaapt wordt of zo.
Wut?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.
Dat is dat aanbod wat jij liet liggen om te "werken" voor Danny en Yvonnequote:
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso is een berichtje krijgen van Fera altijd leuk
Ook als er onaardige dingen in staan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso is een berichtje krijgen van Fera altijd leuk
Waarom zou ik dat willen laten liggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dat aanbod wat jij liet liggen om te "werken" voor Danny en Yvonne
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als er onaardige dingen in staan?
Hoax, er staan altijd alleen aardige dingen inquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als er onaardige dingen in staan?
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, er staan altijd alleen aardige dingen in
Oh, ze zeiden dat jij niet wilde en het afgeslagen had..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen laten liggen?
[..]![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.
Maar je meent er toch niks vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.
True. Misschien ooit, als we ruzie krijgen. Maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Ik maak eigenlijk alleen ruzie met partners.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je meent er toch niks van![]()
Nee, ik ben pas sinds kort lid, en hier aan t tikken, heb alleen de topics sindsdien in mn MyAT.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Ik zat trouwens te kijken vanaf welk deel ik meepost. Maar als je één keer post, komt automatisch elk nieuw topic in je MyAT. Maar komen alle voorgaande topics, ondanks of je er in gepost hebt of niet, ook automatisch in je MyAT?
Ja die topics komen gewoon in MyAT. Maar je kan het wel checken door te kijken zoals je iemand anders posthistorie zou checken. Gewoon op je nickname klikken dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Ik zat trouwens te kijken vanaf welk deel ik meepost. Maar als je één keer post, komt automatisch elk nieuw topic in je MyAT. Maar komen alle voorgaande topics, ondanks of je er in gepost hebt of niet, ook automatisch in je MyAT?
Oeh, dat laatste weet ik niet.. volgensmij niet.. Anders zou je in je postgeschiedenis moeten gaan neuzen tot welk topic het terug gaat.. of je MyAT helemaal tot het einde doorkijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Thanks.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen verklaart me voor gek als ik zeg dat ik hier het raam wagenwijd open heb staan denk ik
Goed nummer trouwens Fera.
Oké, even gucken dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die topics komen gewoon in MyAT. Maar je kan het wel checken door te kijken zoals je iemand anders posthistorie zou checken. Gewoon op je nickname klikken dus
Of Monsters And Menquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.En Of Monsters And Men vond je ook goed, toch?
Met mij ruzie krijgen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Misschien ooit, als we ruzie krijgen. Maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Ik maak eigenlijk alleen ruzie met partners.Nooit met vrienden of zo ...
Ik zit er al vanaf deel 21.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn eerste post was op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:29:03. Hoe erg, gewoon onder werktijd ook
Dat was deel #32
Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit er al vanaf deel 21.Maar was vlak voor mijn vakantie, dus ik heb een tijdlang niet meegepost.
Even kijken.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit echt een date gehad voordat ik een relatie kreeg.
Dit de mijne:quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Even kijken.
Dit was mijn eerste post in de SC:
[..]
quote:
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.quote:
Hellow.quote:
Dit bedoel je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.
Ja, klopt. Maar het is wel leuk ... Dan valt het aan één kant achter het oor en aan de andere kant erover heen. Dan zou ik denk ik het stuk waar mijn piercing te zien is kort laten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Is wel een beetje gewaagd ja
Dat lijkt me dan wel het mooiste jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar het is wel leuk ... Dan valt het aan één kant achter het oor en aan de andere kant erover heen. Dan zou ik denk ik het stuk waar mijn piercing te zien is kort laten.
Zelfde kant als zij heeft dus.
Ja hoor.quote:
Binnenkort maar eens plaatjes kijken dan ... M'n haar is onderhand wel lang genoeg, denk ik. En anders nog eventjes laten groeien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel het mooiste ja
Langquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor.Bijna thuis na een ongeveer 2,5 uur durende reis. Met jou?
als je spijt krijgt duur het enorm lang voor alles weer op lengte is hequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar het is wel leuk ... Dan valt het aan één kant achter het oor en aan de andere kant erover heen. Dan zou ik denk ik het stuk waar mijn piercing te zien is kort laten.
Zelfde kant als zij heeft dus.
Hoeft gelukkig ook niet elke dag.quote:
Ik weet het, ik moet er goed over nadenken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je spijt krijgt duur het enorm lang voor alles weer op lengte is he
Ja wel altijd in het weekendquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft gelukkig ook niet elke dag.
Alleen thuis? Dat komt niet vaak voor, of ... ?
Plaatjes kijken kan geen kwaad inderdaad, maar zoals Giertje zegt, het duurt lang voordat het weer op lengte is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens plaatjes kijken dan ... M'n haar is onderhand wel lang genoeg, denk ik. En anders nog eventjes laten groeien.
Oké. En wie is er doordeweeks bij dan?quote:
Ik moet zoiets echt 100% zeker weten. Tot nu toe echter nooit spijt gehad van een kapsel. Alleen toen het verkeerd geknipt was door een slechte kapper.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plaatjes kijken kan geen kwaad inderdaad, maar zoals Giertje zegt, het duurt lang voordat het weer op lengte is.
Ik woon nog thuis,maar ben wel aan het zoeken naar een kamer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. En wie is er doordeweeks bij dan?
Dat is altijd vervelend jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zoiets echt 100% zeker weten. Tot nu toe echter nooit spijt gehad van een kapsel. Alleen toen het verkeerd geknipt was door een slechte kapper.
dat sucksquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zoiets echt 100% zeker weten. Tot nu toe echter nooit spijt gehad van een kapsel. Alleen toen het verkeerd geknipt was door een slechte kapper.
Jouw ouders zijn elk weekend weg?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis,maar ben wel aan het zoeken naar een kamer.
Niet elke man wil kaal gaan, hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sucks
bij mannen is het wat dat betreft simpeler als het niet werkt
kaal scheren en klaar
oow nee dat weet ik ook wel maar die optie is er wel makkelijker dan bij vrouwenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet elke man wil kaal gaan, hoor.Maar ik zou het ook altijd nog korter kunnen knippen en dan weer aan kunnen laten groeien. Valt op zich wel mee.
Ja ouders zijn gescheiden en gaat mijn moeder naar der vriend toe en mijn vader naar zijn vriendin.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn elk weekend weg?
Ik woon sinds kort weer bij m'n moeder.
>< nee dat denk ik ook nietquote:
Praktisch gezien is het even makkelijk. Maar bij een vrouw kaal zien doet iedereen gelijk denken aan chemotherapie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow nee dat weet ik ook wel maar die optie is er wel makkelijker dan bij vrouwen
Heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
whehehehe inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Praktisch gezien is het even makkelijk. Maar bij een vrouw kaal zien doet iedereen gelijk denken aan chemotherapie.
wahahahahahaquote:
Oh ging wel goed hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ging wat je verder moest doen vandaag?
ach kan gebeuren je wilt niet weten hoevaak ik strontlazerus ben geweest dat ik alles ondersproeidequote:
rijden de treinen weer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Fera het volgende:
Altijd mooi om Nijmegen over de Waal binnen te rijden.
Ja daaromquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach kan gebeuren je wilt niet weten hoevaak ik strontlazerus ben geweest dat ik alles ondersproeide
een keer zelfs recht voor de deur van mijn stamkroeg
als ik zo terug lees wat jij hebt weg gedronken vind ik het ook niet gek dat je gekotst hebtquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Zal wel aan de bus hebben gelegen
Goedzo!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ging wel goed hoorNu aan het chillen op bed
Zoiets wilde ME ook doen..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.
Das nogal een verschil..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg een bril
Ogen waren -2,5 en +1,5
Mja weet nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik zo terug lees wat jij hebt weg gedronken vind ik het ook niet gek dat je gekotst hebt
en dan indd nog zon hobbelende bus dat wilt wel ja
Ja, ze waren best wel verbaasdquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nogal een verschil..
Ik zit op -3 en -3.5
Zonder bril of lenzen ben ik bijna stekeblind
Apart, dat zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg een bril
Ogen waren -2,5 en +1,5
dan nog jij bent geen bier gewend en dan triples die slaan sowieso hard inquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja weet nietWas wel verdeeld tussen 5 en 12 hé
Mijn moeder heeft het ook, maar dan met net iets minder verschil.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart, dat zie je niet vaak.
Maar dan vind ik het niet zo gek dat je nummerplaten niet kan lezen
Oh, ja dan moet je idd toch aan een bril of lenzenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ze waren best wel verbaasd
Met een oog ben ik redelijk hulpeloos, maar als je er nog een hebt doe je er ook niets aan tot het niet meer anders kan. En nu moet ik binnenkort afrijden
Klopt, ik drink ook nooit bierquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog jij bent geen bier gewend en dan triples die slaan sowieso hard in
Ah okequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het ook, maar dan met net iets minder verschil.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faal.. Ik was aan het zoeken naar m'n lenzen in hun bakje.. Ik heb ze al de hele dag in
Ik denk dat n bril jou wel staat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg een bril
Ogen waren -2,5 en +1,5
Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
rijden de treinen weer?
ik las net dat er een storing was
Ligt eraan, sommige mensen kunnen t prima hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar svp niet zo'n hipster-ding
Ik kon het toch ook hebben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommige mensen kunnen t prima hebben.
Op zich wel, als ik t me goed herinner.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon het toch ook hebben?![]()
Niet dat ik het wil, maar toch
Mijn geheugen laat me ook wel eens in de steek, dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, als ik t me goed herinner.
waarom verbaast me dit niks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve dat ik gisteren de bus onder gekotst hebJawel
En en en en! Ik heb bier opLeffe Tripel
Geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
waarom verbaast me dit niks?
Idd. Altijd n bodempje als je gaat drinken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Maar het was ook niet geheel slim om niet iets gegeten te hebben
Na het eerste biertje had ik al geen honger meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Altijd n bodempje als je gaat drinken.
Geen avondeten gehad?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na het eerste biertje had ik al geen honger meer
Die paar keer dat het je overkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ach ik voelde me minder beroerd vanmorgen dan vorige keer, dus ik vind het wel best
Preciesquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die paar keer dat het je overkomt.
Ik heb t nog nooit meegemaakt, ook nooit de behoefte gehad zoveel te drinken.
Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb besloten om volgens jaar een half jaar naar Australie te gaan! Wow
Ben doodsbang, want veel te regelen.. Maar ik wil dit al zo langquote:
Idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
Alleen maar mooi![]()
Wat is OMAM toch een bazenband
Supertof!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
De nodige zaken zullen wel geregeld moeten worden ja, en dat is wel begrijpelijk dat je daar een beetje bang voor bent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben doodsbang, want veel te regelen.. Maar ik wil dit al zo lang
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee echt werken/wonenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De nodige zaken zullen wel geregeld moeten worden ja, en dat is wel begrijpelijk dat je daar een beetje bang voor bent.
Wat ga je doen daar? Een rondreis ofzo?
Je kan ook op bezoek gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga je missen jaleesajoia, ik zal je niet vergeten
Ik kom jullie echt nog wel regelmatig opzoeken hoor schatjequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga je missen jaleesajoia, ik zal je niet vergeten
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kom jullie echt nog wel regelmatig opzoeken hoor schatjeenneeee.. Tis pas eind volgend jaar
Secretaressequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke
Wat voor werk ga je daar doen ?
Heb je een ggoeie engelse babbel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Secretaresseof iets in die richting
Sparenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me best tof land om te bekijkenWel duur ticket though...
Ah, dat s wel tofquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Secretaresseof iets in die richting
Zodat je mij niet kan zien als ik achter je aan kom sluipenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het al zo dooohooooonkeeeeer? *Komt zingend het topic binnen zwieren.
Waarom zou je achter mij aan sluipenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zodat je mij niet kan zien als ik achter je aan kom sluipen
Zodat ik weet waar je lieve nieuwe paardje woont.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je achter mij aan sluipen?
Goede terugreis gehad?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je achter mij aan sluipen?
Hoi Vinnie!
Ja, prima. Is ook maar anderhalf uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |