Ik hoop het ook voor je, was het laat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:18 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoop echt dat ik om 12 uur weg kan hier.
2 uur en half 6 op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, was het laat?
Vanavond pas, nu lig ik gewoon misselijk in bedquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent vroeg op Newb. Leuke plannen vandaag?
Ahhhquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanavond pas, nu lig ik gewoon misselijk in bed
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:16 schreef xFriendx het volgende:
Las laatst iets over Hoorn? Is dat N-H Hoorn? Dat is te fietsen dan
Ik ga naar Lokjequote:Op zaterdag 3 november 2012 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Kusje op je misselijkheid.
Veel plezier vanavond. Wat zijn de plannen?
Hmm, zal het ff in de gaten houden dan. Normaal is het altijd Utrecht of Limburg of zo en moet je weer ergens maffen. Kan dan nu tenminste gewoon mijn eigen nest dan inrollen.quote:
Oe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga naar Lokje
Damn, waarom word ik zo snel misselijk van drank
Ik heb verder geen idee hoe/wat qua planning. Zal na het weekend met Raene wel even kijken naar wat dataquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, zal het ff in de gaten houden dan. Normaal is het altijd Utrecht of Limburg of zo en moet je weer ergens maffen. Kan dan nu tenminste gewoon mijn eigen nest dan inrollen.
Nou ja, komt vast wel in de OP of iemand die er toevallig over kletst en dan zie ik vanzelf wel hoe en wat. Zit hier vrijwel nooit, maar goed, een samenzijn met West-Friezen is meestal wel prima.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee hoe/wat qua planning. Zal na het weekend met Raene wel even kijken naar wat data
Zowieso wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oe.Veel plezier dan. Maar dat gaat wel lukken.
Vandaag hele dag werken. Morgen hele dag huiswerk. Nee dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zowieso wel.
Ga jij nog wat doen dit weekend?
Ahhhquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:45 schreef Flippiee het volgende:
Mijn internet doet het niet, net nu ik en vroeg wakker ben en genoeg vrije tijd voor studie heb.
Dat is wel een lichtpuntje ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Bedenk je dan maar dan je nog maar 5 nachtjes hoeft te slapen.
Nog plannen vandaag?quote:
Werkse slaafje van mequote:Op zaterdag 3 november 2012 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, Ik bloos er van.
Ik ben werken poepjons.
Studie vooral. Volgende week een presentatie houden en ik moet nog wat portfolio's en papers schrijven (dat hoeft dan weer niet perse volgende week af). En verder niet veel plannen. Misschien vanavond nog drankje doen met vriendinnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog plannen vandaag?
[..]
Werkse slaafje van me
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studie vooral. Volgende week een presentatie houden en ik moet nog wat portfolio's en papers schrijven (dat hoeft dan weer niet perse volgende week af). En verder niet veel plannen. Misschien vanavond nog drankje doen met vriendinnen.
En jij?
you got ditchedquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Ik zou met een dame een drankje gaan doen maar ze reageert niet. Hopelijk leest ze het nog want ze wist nog niet zeker of het zou lukken.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja daar ben ik serieus nog niet over uit en geloof me, dat heb ik vaak genoeg snel door.
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Ik zou met een dame een drankje gaan doen maar ze reageert niet. Hopelijk leest ze het nog want ze wist nog niet zeker of het zou lukken.
jij doet echt een bazenstudiequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.
Dat is wel zuur.Hopelijk laat ze nog wat weten, ja.
Hahaquote:
Aah leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.
Dat is wel zuur.Hopelijk laat ze nog wat weten, ja.
Ach je, jij zal het wel beter wetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha. Ze geeft me geen reden om te denken dat ze niks van me moet weten hoor
. Gewoon druk ditdat.
[..]
Aah leuk. Wat houd de minor dan in in combinatie met de studie?
Ik doe een studie waardoor bedrijven niet goed weten wat ze met mij aan moetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij doet echt een bazenstudie
Dat zou ik eng vinden aangezien we nog niet zover zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach je, jij zal het wel beter wetenVeel succes in ieder geval! En wie weet staat ze vanavond als verrassing aan je deur in een lange regenjas
ow dat is dan wel jammerquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe een studie waardoor bedrijven niet goed weten wat ze met mij aan moeten. Verder vind ik het wel tof.
Ik weet nu een stuk beter wat ik leuk vind. Maar een bazenstudie, daar zullen veel meningen over verschillen.
Is het een FOK!ster?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik eng vinden aangezien we nog niet zover zijn. Dan moet ze detective hebben gespeelt op het internet en ik post mijn adres echt nergens dus een verrekt goeie ook nog.
![]()
Net hoe je het bekijkt. MER is vrij breed, je leert veel facetten: marketing, bedrijfseconomie, arbeidsrecht, human resource management etc. De minor sluit aan op marketing en ook op management. Ik vind met name het management gedeelte van evenementen interessant dankzij deze minor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha. Ze geeft me geen reden om te denken dat ze niks van me moet weten hoor
. Gewoon druk ditdat.
[..]
Aah leuk. Wat houd de minor dan in in combinatie met de studie?
Uhu, het grappige is dat we elkaar op een meet hebben leren kennen en niet via het forumquote:
Hahaha dat had lief geweestquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow dat is dan wel jammerMaarja als ik een eigen bedrijf had zou ik je wel aannemen om voor mij evenementen te regelen
Welke user is het?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, het grappige is dat we elkaar op een meet hebben leren kennen en niet via het forum. Voor de meet had ik haar nog nooit gesproken.
Wat voor een bedrijf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben trouwens CEO van een bedrijf
Klinkt heel divers, wat kun je er precies mee later?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net hoe je het bekijkt. MER is vrij breed, je leert veel facetten: marketing, bedrijfseconomie, arbeidsrecht, human resource management etc. De minor sluit aan op marketing en ook op management. Ik vind met name het management gedeelte van evenementen interessant dankzij deze minor.
Dat hou ik nog even voor mequote:
Dat klinkt nice. Hoe ben je CEO dan? En hoelang bestaat dat bedrijf al? En wat doen jullie precies?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Consultancy en kapitaalbeheer
Klinkt ook inderdaad nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt nice. Hoe ben je CEO dan? En hoelang bestaat dat bedrijf al? En wat doen jullie precies?
het is FOK!quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:21 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb MER afgerond en ik zit nog steeds op FokTis dus geen garantie voor succes.
Hmmm, weet niet of het nou goed of slecht is dat ik de naam van de site niet correct tikte.quote:
hebben we nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook wel zin in een glaasje sinaasappelsap.
Tevens:goedemorgen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben we niet![]()
het is appelsap
das lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Mjam, een donkerbruine boterham met oude kaas.
Naar het paard en ik heb vanavond verjaardag van ma. Verder niks boeiends.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poffedorie gaat snel![]()
Nog plannen vandaag?
Trouwbeurs met mijn zusje, ze gaat deze maand trouwen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar het paard en ik heb vanavond verjaardag van ma. Verder niks boeiends.
Jij?
Veel plezier, denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwbeurs met mijn zusje, ze gaat deze maand trouwen.![]()
(haar vriend moet werken
)
Samzquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
Vijftien aanhoudingen bij inval cafetaria Arnhem
Oke wie waren het?
Ik ga maar niet de casanova uithangen daar denk ikquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
Vijftien aanhoudingen bij inval cafetaria Arnhem
Oke wie waren het?
Goede analyse.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga maar niet de casanova uithangen daar denk ik![]()
2 mogelijkheden:
Of ze hebben al een partner
Of ze zijn wanhopig
Zo ben ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede analyse.
Wel lief dat je mee gaat. Ik moet er zelf niet aan denken.
Teveel gedronken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Of je kotst de bus onder op de terugreis![]()
Wow, teveel gezopen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Of je kotst de bus onder op de terugreis![]()
Kan idd genoeg zijn voor kotsen en een knetterende koppijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, 7 of 8 Leffe Tripel's... Maar had niks gegeten.
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan idd genoeg zijn voor kotsen en een knetterende koppijn
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, 7 of 8 Leffe Tripel's... Maar had niks gegeten.
Gelukkig zaten er gasten in de bus die in de gaten hielden wanneer ik eruit moestquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]Ik zou dat echt niet moeten doen met mn wagenziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |