Nog plannen vandaag?quote:
Werkse slaafje van mequote:Op zaterdag 3 november 2012 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, Ik bloos er van.
Ik ben werken poepjons.
Studie vooral. Volgende week een presentatie houden en ik moet nog wat portfolio's en papers schrijven (dat hoeft dan weer niet perse volgende week af). En verder niet veel plannen. Misschien vanavond nog drankje doen met vriendinnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog plannen vandaag?
[..]
Werkse slaafje van me
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studie vooral. Volgende week een presentatie houden en ik moet nog wat portfolio's en papers schrijven (dat hoeft dan weer niet perse volgende week af). En verder niet veel plannen. Misschien vanavond nog drankje doen met vriendinnen.
En jij?
you got ditchedquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Ik zou met een dame een drankje gaan doen maar ze reageert niet. Hopelijk leest ze het nog want ze wist nog niet zeker of het zou lukken.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja daar ben ik serieus nog niet over uit en geloof me, dat heb ik vaak genoeg snel door.
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Ik zou met een dame een drankje gaan doen maar ze reageert niet. Hopelijk leest ze het nog want ze wist nog niet zeker of het zou lukken.
jij doet echt een bazenstudiequote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.
Dat is wel zuur.Hopelijk laat ze nog wat weten, ja.
Hahaquote:
Aah leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management economie en recht. Ik doe nu dan een minor in sport en (muziek)evenementen.
Dat is wel zuur.Hopelijk laat ze nog wat weten, ja.
Ach je, jij zal het wel beter wetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha. Ze geeft me geen reden om te denken dat ze niks van me moet weten hoor
. Gewoon druk ditdat.
[..]
Aah leuk. Wat houd de minor dan in in combinatie met de studie?
Ik doe een studie waardoor bedrijven niet goed weten wat ze met mij aan moetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij doet echt een bazenstudie
Dat zou ik eng vinden aangezien we nog niet zover zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach je, jij zal het wel beter wetenVeel succes in ieder geval! En wie weet staat ze vanavond als verrassing aan je deur in een lange regenjas
ow dat is dan wel jammerquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe een studie waardoor bedrijven niet goed weten wat ze met mij aan moeten. Verder vind ik het wel tof.
Ik weet nu een stuk beter wat ik leuk vind. Maar een bazenstudie, daar zullen veel meningen over verschillen.
Is het een FOK!ster?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik eng vinden aangezien we nog niet zover zijn. Dan moet ze detective hebben gespeelt op het internet en ik post mijn adres echt nergens dus een verrekt goeie ook nog.
![]()
Net hoe je het bekijkt. MER is vrij breed, je leert veel facetten: marketing, bedrijfseconomie, arbeidsrecht, human resource management etc. De minor sluit aan op marketing en ook op management. Ik vind met name het management gedeelte van evenementen interessant dankzij deze minor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha. Ze geeft me geen reden om te denken dat ze niks van me moet weten hoor
. Gewoon druk ditdat.
[..]
Aah leuk. Wat houd de minor dan in in combinatie met de studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |