SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
ik denk dat het allemaal relatief is...quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De indruk die ik van Benzin krijg is dat er "iets" fundamenteel mis met hem is. Kan er de vinger niet opleggen, maar misschien is Benzin simpelweg gewoon niet zo'n fijn persoon om mee om te gaan. Hij komt sowieso al niet zo volwassen over en daar moet je, als je vriend van benzin bent, wel tegen kunnen.Nosce te ipsum.![]()
Benzin kan zichzelf ook wel verbeteren, als hij er moeite voor zou willen doen en niet vies zou zijn van hulpverleners.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:26 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ik denk dat het allemaal relatief is...![]()
![]()
wat ik bedoel is dat hoe je naar iemand kijkt wel invloed heeft op de realiteit.quote:
maar dat klinkt dan weer iets te filosofisch
Nosce te ipsum.![]()
Hij heeft een bepaalde denkwereld die behoorlijk stroeg en geforceerd overkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
Benzin kan zichzelf ook wel verbeteren, als hij er moeite voor zou willen doen en niet vies zou zijn van hulpverleners.
Ik zou niet met Benzin bevriend willen zijn vanwege die reden alleen al.
Ik denk niet dat benzin hulp gaat inschakelen, of mij moet echt knalhard tegen de muur lopen, helaas.
Ik vind het ook heel jammer benzin zo bezig te zien. Ik ben ook pas jaren later naar de hulpverlening gestapt en vind het jammer dat ik niet eerder geweest ben.![]()
Ja, ik ook. Jarenlang eenzaam thuis gezeten, alleen oppervlakkige vriendschappen. Zoveel verspilde jaren...quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel jammer benzin zo bezig te zien. Ik ben ook pas jaren later naar de hulpverlening gestapt en vind het jammer dat ik niet eerder geweest ben."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Vroeger was ik daar nogal rauwig om ook (tot aan depressie aan toe), maar tegenwoordig probeer ik dingen (zoals in mijn persoonlijkheid vastgelegd zit) de dingen positief in te zien en te bekijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:31 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Jarenlang eenzaam thuis gezeten, alleen oppervlakkige vriendschappen. Zoveel verspilde jaren...
Positive energy!!!![]()
![]()
![]()
weet je waar ik respect voor heb? dat ik jou en tijnbrein zichtbaar vooruit zie gaan omdat jullie zelf verantwoordelijkheid voor jullie leven nemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft een bepaalde denkwereld die behoorlijk stroeg en geforceerd overkomt.
Ik zou niet met Benzin bevriend willen zijn vanwege die reden alleen al.
Ik denk niet dat benzin hulp gaat inschakelen, of mij moet echt knalhard tegen de muur lopen, helaas.
Ik vind het ook heel jammer benzin zo bezig te zien. Ik ben ook pas jaren later naar de hulpverlening gestapt en vind het jammer dat ik niet eerder geweest ben.
benzin doet al een jaar of wat niks anders dan janken en zijn zelfmedelijden zo nu en dan tentoonspreiden. tegelijkertijd neemt hij nog minder dan niets aan van mensen die oprecht advies willen geven. constructief advies. maar hij blijft zwelgen in zelfmedelijden en dat zijn mensen na verloop van tijd gewoon beu. neem je verantwoordelijkheid, wat op veel manieren kan.![]()
![]()
Oprecht bedankt voor het compliment Dawgquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:36 schreef dawg het volgende:
[..]
weet je waar ik respect voor heb? dat ik jou en tijnbrein zichtbaar vooruit zie gaan omdat jullie zelf verantwoordelijkheid voor jullie leven nemen.
benzin doet al een jaar of wat niks anders dan janken en zijn zelfmedelijden zo nu en dan tentoonspreiden. tegelijkertijd neemt hij nog minder dan niets aan van mensen die oprecht advies willen geven. constructief advies. maar hij blijft zwelgen in zelfmedelijden en dat zijn mensen na verloop van tijd gewoon beu. neem je verantwoordelijkheid, wat op verl manieren kan.![]()
Idd, ik zie Benzin een weg in slaan die ikzelf ook vroeger genomen heb en heb liever dat benzin niet dezelfde fouten gaat maken die ikzelf ook gemaakt heb.
Mede daarom ben ik ook zo grof en hard naar benzin toe.![]()
Nee, nog niet. Working on it, but it's currently not a top-priorityquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:40 schreef AlexanderC het volgende:
heb je inmiddels een vriendin gescoord magnetronkoffie?![]()
![]()
Ik sluit me volledig bij dawg aan.
Jullie hebben leren omgaan met iets wat jullie 'belemmert' maar laten jullie je daarna niet door stoppen.
Heb ik echt respect voor.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik woon in Delftquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Chill, ik ga ook Den Haag in zo. Sinds kort zit ik op kamers in Delft, en ik wil minimaal 2 x per week uitgaan. Paas anders je nummer even via DM, dan kunnen we een keer meeten
Waar zit jij ergens?Children of the night. What music they make.![]()
Jij ook heel erg bedankt Heloefquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
Jullie hebben leren omgaan met iets wat jullie 'belemmert' maar laten jullie je daarna niet door stoppen.
Heb ik echt respect voor.
Weet je wat het ook is? Het heeft totaal geen zin om in het verleden te blijven hangen, vooruitgang is voor mij de enige gang![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat ik een jaar tijd amper iemand ben tegengekomen die ik leuk vind helpt ook niet mee.
C'est la vie
Tja hier nog zo ene...quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
Heb ik echt respect voor.
Alleen jammer dat ik dan nog steeds niemand tegen het lijf loop![]()
![]()
Dit voornamelijk. En dan niet letterlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij moet echt knalhard tegen de muur lopen, helaas.
Maar Benzin blijft nog enorm veel hangen in kleine slechte dingen uit het verleden. Zwelgt in het zelfmedelijden, terwijl hij naar mijn mening nog helemaal geen flikker heeft meegemaakt.
Benzin moet een keer echt hard en diep vallen, om te weten dat waar hij nu zit, zo slecht nog niet is. En in te zien dat een vriendin niet ineens gelukkig gaat maken. Wat die overigens na zijn ex-vriendinnetje toch wel zou moeten weten. Het werkt niet als jouw geluk van een ander afhangt.
Ik kan werkelijk waar niet inzien, hoe een mens zo ongelukkig met zijn/haar leven kan zijn. Er niets aan wil veranderen, niet wil toegeven dat die een probleem heeft en denkt dat het aan de hele buitenwereld ligt, terwijl hij nog steeds in een beschermde omgeving zit, waarin hij niets heeft meegemaakt en niets kan meemaken.![]()
whehe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voornamelijk. En dan niet letterlijk.
![]()
![]()
Mja je kan je ook juist slecht voelen omdat je het eigenlijk te goed hebt... een soort schuldgevoel tegenover anderen zeg maar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voornamelijk. En dan niet letterlijk.
Maar Benzin blijft nog enorm veel hangen in kleine slechte dingen uit het verleden. Zwelgt in het zelfmedelijden, terwijl hij naar mijn mening nog helemaal geen flikker heeft meegemaakt.
Benzin moet een keer echt hard en diep vallen, om te weten dat waar hij nu zit, zo slecht nog niet is. En in te zien dat een vriendin niet ineens gelukkig gaat maken. Wat die overigens na zijn ex-vriendinnetje toch wel zou moeten weten. Het werkt niet als jouw geluk van een ander afhangt.
Ik kan werkelijk waar niet inzien, hoe een mens zo ongelukkig met zijn/haar leven kan zijn. Er niets aan wil veranderen, niet wil toegeven dat die een probleem heeft en denkt dat het aan de hele buitenwereld ligt, terwijl hij nog steeds in een beschermde omgeving zit, waarin hij niets heeft meegemaakt en niets kan meemaken.![]()
Benzin kent geen schuldgevoel, Benzin is een lieve jongen die veel te goed is voor de wereld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja je kan je ook juist slecht voelen omdat je het eigenlijk te goed hebt... een soort schuldgevoel tegenover anderen zeg maar.![]()
Ik betwijfel dat laatste (en begrijp best dat je het niet letterlijk meent). Hij heeft wel potentieel, maar om de 1 of andere reden is hij niet in staat of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin kent geen schuldgevoel, Benzin is een lieve jongen die veel te goed is voor de wereld.![]()
Nou, dat mag je mij dan wel even uitleggen!quote:
Want ik volg hem niet meer zo om eerlijk te zijn!
Zijn houding is iets wat ik gewoon niet kan begrijpen, er klopt iets gewoon niet, dat gevoel heb ik heel sterk bij hem.![]()
er zit sowieso een fout in zijn denken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dat mag je mij dan wel even uitleggen!
Zijn houding is iets wat ik gewoon niet kan begrijpen, er klopt iets gewoon niet, dat gevoel heb ik heel sterk bij hem.
gewoon ergens een verkeerde ontwikkeling dat hem in zijn leven belemmerd. het is gewoon zo en dat merkt hij ook wel.
in mijn ogen relatief makkelijk op te lossen.Nosce te ipsum.![]()
In al onze ogen denk ik wel. Alleen hij boekt gewoon zo goed als geen vooruitgang.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
er zit sowieso een fout in zijn denken.
gewoon ergens een verkeerde ontwikkeling dat hem in zijn leven belemmerd. het is gewoon zo en dat merkt hij ook wel.
in mijn ogen relatief makkelijk op te lossen.
De enige manier waarop Benzin -echt- over zichzelf gaat nadenken is als hij iets catastrofaals meemaakt in zijn leven, en dan nog!
Dan nog betwijfel ik of Benzin daar dan echt wat van leert, zijn koppigheid lijkt wel eindeloos te zijn.![]()
het heeft ook temaken hoe je het aanpakt en de manier waarop je hem advies geeft enzo: op een manier waarop het WEL doordringt.
wij allen lijken daarin niet bekwaam te zijn
Nosce te ipsum.![]()
Wij zijn natuurlijk ook beperkt in het opzicht dat we gebruik moeten maken van een forum.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:10 schreef AlexanderC het volgende:
het heeft ook temaken hoe je het aanpakt en de manier waarop je hem advies geeft enzo: op een manier waarop het WEL doordringt.
wij allen lijken daarin niet bekwaam te zijn
Misschien is dat niet de juiste weg voor hem, dat kan wezen.
Maar hij verspilt wel al onze energie door het vragen van aandacht die wij hem geven, waar hij toch niks mee gaat doen.
Notabene heeft hijzelf al toegegeven dat hij:
1)Fok als een uitlaatklep gebruikt en
2)IRL heel anders beweert te zijn dan dat hij op fok is![]()
is ook wel zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk ook beperkt in het opzicht dat we gebruik moeten maken van een forum.
Misschien is dat niet de juiste weg voor hem, dat kan wezen.
Maar hij verspilt wel al onze energie door het vragen van aandacht die wij hem geven, waar hij toch niks mee gaat doen.
Notabene heeft hijzelf al toegegeven dat hij:
1)Fok als een uitlaatklep gebruikt en
2)IRL heel anders beweert te zijn dan dat hij op fok is
het gaat wel veel over hem hier he?
Nosce te ipsum.![]()
Haal ik energie uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:15 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
is ook wel zo.
het gaat wel veel over hem hier he?
Echt niet dat ik zijn handje ga vasthouden ofzoiets
Sterker nog, toen ik zag dat Benzin hier postte, ben ik gelijk even gaan kijken!!![]()
![]()
alleen je hersenen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, mijn hersenen waren oververhit![]()
![]()
Als we nou een vrouwelijke tegenpool van Benzin konden vinden..."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ik moest er ook aan denken.quote:
C'est la vie
Ik weet niet, we hebben een beetje dezelfde achtergrond denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn houding is iets wat ik gewoon niet kan begrijpen, er klopt iets gewoon niet, dat gevoel heb ik heel sterk bij hem.![]()
Ik denk dat hij bij voorbaat al denkt dat niets gaat helpen. Als je daar heel sterk in gelooft, ga je ook geen stappen ondernemen om je situatie te veranderen. Hij zei het eerder nog, dat je iets wat kapot is niet altijd kunt lijmen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog even reactie uit vorige deel, was weg vandaar late reactie. Maar als versieren niet zo gemakkelijk gaat kan je ervoor kiezen om beter te worden in versieren of dingen te doen waarbij je ook met meiden/mannen in aanraking komt zonder te moeten versieren. Zoals ik al noemde sport of hobbys. Sport kan je gewoon met meiden doen en dan kan je een band opbouwen zonder de druk van 'ik moet haar versieren e.d.'. En ik denk dat de kans van slagen ook groter is aangezien als je niet goed versieren durft maar het wel doet het toch wel wat vaker mislukt. Eigenlijk een win-win situatie. Weet verder niet echt in detail wat ik erover kan zeggen. Maar sporten of een hobby waarbij je met mensen afspreekt en over kan praten zoeken of wat dan ook. Gewoon iets doen zonder de insteek van een relatie/date kan erg goed zijn, zeker aangezien je bij dat soort zaken ook wat extra hebt om over te praten en direct ook al raakvlakken hebt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
goeie.
je zou er als je wil wel verder op in mogen gaanwe dan![]()
En nou ja om toch op Benzin in te haken dan. Hij denkt dat hij beter is dan hij is. Kan best een aardige jongen zijn en schattig uitzien maar je kan niet verwachten dat meiden je leuk vinden daarom. En dat denkt hij wel. Het punt is dat iedereen aardig kan doen (althans het is niet de meest moeilijke eigenschap voor de meeste mensen). Gevatheid e.d. lijkt een stuk lastiger te zijn en kweek je niet zomaar even. Zijn verwachtingspatroon is gewoon wat verkeerd en zijn eigenbeeld is vrij positief eigenlijk juist op veel punten. Daarom doet hij er ook weinig mee omdat hij wel gelooft dat hij goed genoeg is en de wereld (meiden) wel wat meer zijn best mag doen voor hem. Gesprek over 'verdienen' wat een paar reeksen terug werd gevoerd. Dus ja dan lijkt het voor fokkers ook al anders en minder begrijpelijk denk ikwe dan![]()
Benzin
Echt...zwelgen in zelfmedelijden... iets onaantrekkelijkers bestaat gewoon niet
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
had r aangesproken en ze zei dat ze niets meer voelde. Ik heb r bedankt voor r eerlijkheid maar wel gezegd dat ik geen mongool ben die je kunt doodzwijgen en kunt ontwijken wanneer je dat wilt.
Ik voel me wel altijd enorm sexy als ik hem zie posten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 06:05 schreef Michielos het volgende:
Benzin
Echt...zwelgen in zelfmedelijden... iets onaantrekkelijkers bestaat gewoon nietC'est la vie
Yup pure aids dus..quote:
Maar goed, heb mijn best gedaan. Heb wel duidelijkheid en kan weer helemaal losgaan zonder me in te houden.
Geen nice guy meer voor mij, dat werkt gewoon echt nietWeer wat geleerd
you are sexy and you know it. tadadadaquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd enorm sexy als ik hem zie posten.Nosce te ipsum.![]()
ja. Ze kon het ook na de tweede keer vertellen. Dan had ik mezelf moeite, tijd en geld bespaard.quote:
Zulke dingen zijn gewoon moeilijk om te vertellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja. Ze kon het ook na de tweede keer vertellen. Dan had ik mezelf moeite, tijd en geld bespaard.![]()
![]()
ja daahaagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn gewoon moeilijk om te vertellendaar ga ik dus echt niet mee akkoord. Wel de lusten, ff lekker profiteren, maar daarna niet zeggen en zelfs niks meer vvan je laten horen is echt een -10 no go voor mij. Geblokt en verwijderd. Tabee, de groenten en tot sinas
Ik heb de laatste topics gelezen en in tegenstelling tot de meesten ( of iedereen) hier begrijp ik
Benzin wel. Zijn verhaal/situatie is zeer ( net iets te) herkenbaar voor mij.
Maar daar ga ik jullie niet mee vervelen.
Tips kan ik hem dus ook niet echt geven. Ik weet niet of hij al contacten heeft proberen
te maken via fora/datingsites (en dan niet zeuren maar gewoon leuke gesprekken) ?
Dat lukt bij mij wel, de omschakeling naar real life is een stuk lastiger.![]()
Balthasar vd Polweg, die grote witte flat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik woon in Delft
Waar zit jij ergens?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
benzin the soundtrack
C'est la vie
Ik boek vooruitgang. Ik heb vandaag weer aangeraakt en ben aangeraakt. Zonder het erg te vinden. Sterker nog, ik vond het best leuk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Okee hier wil ik opheldering over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik boek vooruitgang. Ik heb vandaag weer aangeraakt en ben aangeraakt. Zonder het erg te vinden. Sterker nog, ik vond het best leuk.
Wat voor aanrakingen?
Door welk geslacht waren deze aanrakingen afkomstig?
Welke plekken zijn aangeraakt?C'est la vie
Handen, armen, gezichten, hoofden, ruggen, borstkas. Gewoon als in aanrakingen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee hier wil ik opheldering over.
Wat voor aanrakingen?
Door welk geslacht waren deze aanrakingen afkomstig?
Welke plekken zijn aangeraakt?
En dan knuffels van voor en achter.
Door een vrouw.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik moest huilen van blijdschap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handen, armen, gezichten, hoofden, ruggen, borstkas. Gewoon als in aanrakingen.
Door een vrouw.C'est la vie
Ken (kon) je haar goed?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handen, armen, gezichten, hoofden, ruggen, borstkas. Gewoon als in aanrakingen.
Door een vrouw."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nee. Voor het eerst ontmoet vanmorgen om 11 uur.quote:Heb ik niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fera?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Voor het eerst ontmoet vanmorgen om 11 uur.
[..]
Heb ik niet.![]()
Ipv dat er allerlei korte vragen / gokken worden gedaan kan Kaneel natuurlijk ook uit zichzelf even gewoon een wat uitgebreider verhaal vertellen over hoe het hoe/wat/waar.
en als ie dat niet wil, weten we dat ook weer![]()
![]()
Ik heb een meisje leren kennen op werk. Van 11 tot kwart voor 9 gezien. Was leuk en gezellig. Aanrakingen volgden snel, terwijl ik dat eng vind. Daarna stoeien en knuffels.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Cue_ het volgende:
Ipv dat er allerlei korte vragen / gokken worden gedaan kan Kaneel natuurlijk ook uit zichzelf even gewoon een wat uitgebreider verhaal vertellen over hoe het hoe/wat/waar.
en als ie dat niet wil, weten we dat ook weer
Ik ben tevreden over mijn vooruitgang wat dat betreft.
Meer weet ik niet te vertellen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
je komt er wel. nog een paar weken en je ziet dat alle vrouwen sluts zijn. vanaf dan mag je jezelf 'gezond verklaard' labelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een meisje leren kennen op werk. Van 11 tot kwart voor 9 gezien. Was leuk en gezellig. Aanrakingen volgden snel, terwijl ik dat eng vind. Daarna stoeien en knuffels.
Meer weet ik niet te vertellen.![]()
![]()
Iedere vrouw is een slet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je komt er wel. nog een paar weken en je ziet dat alle vrouwen sluts zijn. vanaf dan mag je jezelf 'gezond verklaard' labelen
Met genoeg chloroform.C'est la vie
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je komt er wel. nog een paar weken en je ziet dat alle vrouwen sluts zijn. vanaf dan mag je jezelf 'gezond verklaard' labelenEnigszins herkenbaar
Sluts is misschien het verkeerde woord, maar je ziet wel ineens overal leuke vrouwen en potentieeltjes
![]()
![]()
De grote vraag is, is dat omgekeerd ook zo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]Enigszins herkenbaar
Sluts is misschien het verkeerde woord, maar je ziet wel ineens overal leuke vrouwen en potentieeltjes
C'est la vie
Dat valt vooralsnog een beetje tegen. Maar who caresquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De grote vraag is, is dat omgekeerd ook zo?Is gewoon een fijn gevoel
![]()
![]()
Dat is het belangrijkste. Want dan staan vrouwen opeens niet meer op dat voetstuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat valt vooralsnog een beetje tegen. Maar who caresIs gewoon een fijn gevoel
C'est la vie
Goed bezig, klinkt veelbelovend.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een meisje leren kennen op werk. Van 11 tot kwart voor 9 gezien. Was leuk en gezellig. Aanrakingen volgden snel, terwijl ik dat eng vind. Daarna stoeien en knuffels.
Meer weet ik niet te vertellen.![]()
![]()
Sowieso, dat vrouwen op een voetstuk plaatsen heb ik nooit begrepen. Op mijn werk moet ik me altijd inhouden om geen hele erge vrouw ontvriendelijke opmerkingen te plaatsen tijdens vergaderingen enzo. Volgens mij hebben mannen met dat complex nog nooit samengewerkt met het andere geslacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Want dan staan vrouwen opeens niet meer op dat voetstuk.![]()
Ik herken me er ook wel een beetje in hoor, die periode heb ik ook wel gehad. Maar op een gegeven moment moet je gewoon beseffen dat zwelgen in zelfmedelijden je niks gaat helpen, het is niet aantrekkelijk en je komt er nergens mee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:37 schreef Defected het volgende:
Ik heb de laatste topics gelezen en in tegenstelling tot de meesten ( of iedereen) hier begrijp ik
Benzin wel. Zijn verhaal/situatie is zeer ( net iets te) herkenbaar voor mij.
Maar daar ga ik jullie niet mee vervelen.
Tips kan ik hem dus ook niet echt geven. Ik weet niet of hij al contacten heeft proberen
te maken via fora/datingsites (en dan niet zeuren maar gewoon leuke gesprekken) ?
Dat lukt bij mij wel, de omschakeling naar real life is een stuk lastiger.
Het is ook iets waar je zelf achter moet komen. Hoe meer anderen het zeggen, des te meer je gaat denken dat anderen het gewoon niet snappen.
Benzin moet gewoon een keer naar een club gaan en een keer een meisje aanspreken. Afwijzing is waarschijnlijk z'n grootste angst, dat heeft iedereen wel gehad, maar zodra je de eerste keer afgewezen word zie je dat het niks voorstelt en je gaat gewoon door.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Wordt verder niks hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed bezig, klinkt veelbelovend.
Ze heeft een vriend en woont totaal niet in de buurt. Gaat daarnaast weg bij werk.
Maar vond het goed van mezelf dat ik haar aan durfde te raken. Flips bijvoorbeeld heb ik 2 keer gemeet, maar durfde haar niet aan te raken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je een date hebt zou je dan haar wel durven aanraken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt verder niks hoor.
Ze heeft een vriend en woont totaal niet in de buurt. Gaat daarnaast weg bij werk.
Maar vond het goed van mezelf dat ik haar aan durfde te raken. Flips bijvoorbeeld heb ik 2 keer gemeet, maar durfde haar niet aan te raken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Alleen vind ik vrouwen nu zo normaal dat ik er meestal geen zin in heb om er moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef hasjman het volgende:
[..]
Sowieso, dat vrouwen op een voetstuk plaatsen heb ik nooit begrepen. Op mijn werk moet ik me altijd inhouden om geen hele erge vrouw ontvriendelijke opmerkingen te plaatsen tijdens vergaderingen enzo. Volgens mij hebben mannen met dat complex nog nooit samengewerkt met het andere geslacht.
C'est la vie
Eventueel. Hangt volledig af van de situatie. Wie, wat, waarom, ken ik haar al langer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je een date hebt zou je dan haar wel durven aanraken?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah okay, maar zeker fijn dat het aanraken makkelijker gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt verder niks hoor.
Maar vond het goed van mezelf dat ik haar aan durfde te raken. Flips bijvoorbeeld heb ik 2 keer gemeet, maar durfde haar niet aan te raken.![]()
![]()
Als ik zoiets van te voren wist, dan ging ik niet eens met haar praten. Waste of time.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt verder niks hoor.
Maar vond het goed van mezelf dat ik haar aan durfde te raken. Flips bijvoorbeeld heb ik 2 keer gemeet, maar durfde haar niet aan te raken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hetzelfde hier denk ik. Niet dat ik nog zo veel dates heb gehad. Laatste date wel een knuffel gevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel. Hangt volledig af van de situatie. Wie, wat, waarom, ken ik haar al langer?bijvoorbeeld. Dat gaat toch wel vanzelf.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zeker. Ik ben weer aan het ontdekken dat het best fijn is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah okay, maar zeker fijn dat het aanraken makkelijker gaat.Waarom? Moet alles in seks eindigen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik zoiets van te voren wist, dan ging ik niet eens met haar praten. Waste of time.
Als iemand een praatje met je maakt in de kroeg, laat je hem dan ook zitten?
Gewoon een leuke tijd hebben, kun je nergens spijt van hebben.Ja, soms gaat dat. Best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde hier denk ik. Niet dat ik nog zo veel dates heb gehad. Laatste date wel een knuffel gevenbijvoorbeeld. Dat gaat toch wel vanzelf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben weer aan het ontdekken dat het best fijn is.
[..]
Waarom? Moet alles in seks eindigen?
Gewoon een leuke tijd hebben, kun je nergens spijt van hebben.
[..]
Ja, soms gaat dat. Best leuk om te zien.niet te veel over nadenken en dat gaat het vanzelf. Praten, aanraken, seks
14 SHADES OF GREY
Ik ben laatst ook wat gaan drinken met een meisje die bezet is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik zoiets van te voren wist, dan ging ik niet eens met haar praten. Waste of time.
Niet alles draait om scoren.
C'est la vie
Misschien heeft ze wel leuke vriendinnen. En sowieso is vriendschap met een vrouw niet verkeerd, tenzij je smoor verliefd bent dan is het minder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik zoiets van te voren wist, dan ging ik niet eens met haar praten. Waste of time.![]()
Als dat het geval, is meteen het contact verbreken. Als je al heel lang vrienden bent in ieder geval want dan heb je je kans wel gemist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel leuke vriendinnen. En sowieso is vriendschap met een vrouw niet verkeerd, tenzij je smoor verliefd bent dan is het minder.C'est la vie
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom? Moet alles in seks eindigen?
Gewoon een leuke tijd hebben, kun je nergens spijt van hebben."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Moet kunnen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.![]()
Ah.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Balthasar vd Polweg, die grote witte flat.
Ik zit in Tanthof oost.Children of the night. What music they make.![]()
Puur platonisch is er niks raars aan, moet gewoon kunnen. En soms hebben ze zoals strawberry al zei lekkere vriendinnen die ze wel even willen voorstellen. Hoe meer mensen je over het algemeen kent en hoe opener je staat voor sociale interactie, des te eerder dat je nieuwe vrouwen ontmoet.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.
Zelfs een praatje met een onbekende in de club of kroeg kan daarbij helpen als je het naar je zin hebt. Je hoeft geen vrienden met die persoon te zijn of worden, maar het feit dat je met iemand anders praat en daar plezier in hebt laat je al een stuk aantrekkelijker en interessanter overkomen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Waarom is dat raar?quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vreemd hoor. Volgens mij kan dat prima. Vrouwen zijn geen aliens hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.![]()
Dan is de klap minder hard als ze toch opeens voor een ander kiest. Gewoon afstand creëren tussen jou en meiden waar je gevoelens voor hebt. Dat gaat bij mij heel gemakkelijk door mijn lage verwachtingen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je kan toch ook gewoon met vrouwen omgaan alsof het mannen zijn en totaal geen verwachtingen hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan is de klap minder hard als ze toch opeens voor een ander kiest. Gewoon afstand creëren tussen jou en meiden waar je gevoelens voor hebt. Dat gaat bij mij heel gemakkelijk door mijn lage verwachtingen.![]()
Als ze een relatie hebben dan gaat het makkelijker, want dan zit de vriend er ook altijd bij dus dan is het weer een beetje anders.quote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon met vrouwen omgaan alsof het mannen zijn en totaal geen verwachtingen hebben."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je haalt nu 2 dingen volledig door elkaar, geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan is de klap minder hard als ze toch opeens voor een ander kiest. Gewoon afstand creëren tussen jou en meiden waar je gevoelens voor hebt. Dat gaat bij mij heel gemakkelijk door mijn lage verwachtingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat kan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je haalt nu 2 dingen volledig door elkaar, geloof ik."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Vriendschappen met vrouwen zijn super relaxt. Zeker als je geen flauw benul hebt hoe ze in elkaar zitten.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Want een vrouw kan niet zonder haar vriend afspreken met een andere man?quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ze een relatie hebben dan gaat het makkelijker, want dan zit de vriend er ook altijd bij dus dan is het weer een beetje anders.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Inderdaad, ik wist vroeger helemaal niks van het andere geslacht. Nu begrijp ik ze iets beter.quote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vriendschappen met vrouwen zijn super relaxt. Zeker als je geen flauw benul hebt hoe ze in elkaar zitten.Dan ken ik een paar hele vreemde vrouwen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want een vrouw kan niet zonder haar vriend afspreken met een andere man?C'est la vie
Het kan wel, maar ik heb het nog nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 4 november 2012 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want een vrouw kan niet zonder haar vriend afspreken met een andere man?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Vriendschappen met vrouwen zijn shit. Het lukte me nooit om ze te maken, nu ik er wel eentje heb ben ik jaloers nu ze een relatie heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vriendschappen met vrouwen zijn super relaxt. Zeker als je geen flauw benul hebt hoe ze in elkaar zitten.![]()
Ja je moet er niet verliefd op worden, dan kan je beter het contact verbreken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Vriendschappen met vrouwen zijn shit. Het lukte me nooit om ze te maken, nu ik er wel eentje heb ben ik jaloers nu ze een relatie heeft.C'est la vie
Serieus? Doe ik toch regelmatigquote:Op zondag 4 november 2012 18:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!![]()
Dus je hebt niet zuiver vriendschappelijke intenties? Niet echt een goede vriendschap.quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Vriendschappen met vrouwen zijn shit. Het lukte me nooit om ze te maken, nu ik er wel eentje heb ben ik jaloers nu ze een relatie heeft.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Apart, het komt vaak voor namelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 18:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik heb het nog nooit zien gebeuren.![]()
Zijn ze elk moment van de dag samen dan? Lijkt me toch niet?quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ze een relatie hebben dan gaat het makkelijker, want dan zit de vriend er ook altijd bij dus dan is het weer een beetje anders.![]()
Gebeurt zo vaak tochquote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je hebt niet zuiver vriendschappelijke intenties? Niet echt een goede vriendschap.![]()
![]()
Ze kunnen ook andere dingen doen dan afspreken met een andere jongen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn ze elk moment van de dag samen dan? Lijkt me toch niet?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Misschien maar ik heb het ook niet echt zo meegemaakt.. Denk niet dat het vaak voorkomt eigenlijk maar ja. Heb meer het idee dat je dan met zijn 2en vaak gaat op visite bij iemand. Niet zozeer dat je vriendin op visite gaat bij 1 man ofzo.. en ik ben ook weer niet zo dat niks mag ofzo, maar gewoon niet zo meegemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Apart, het komt vaak voor namelijk.we dan![]()
Ik was eerst verliefd en toen dat niet werkte ben ik maar voor een vriendschap gegaan.quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je hebt niet zuiver vriendschappelijke intenties? Niet echt een goede vriendschap.![]()
Pijnlijk...quote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was eerst verliefd en toen dat niet werkte ben ik maar voor een vriendschap gegaan.![]()
Alles wat met vrouwen te maken heeft leidt vroeger of later tot pijn.quote:
Ik vind haar lief en geef om haar en een vriendschap was dan ook een logische vervolgstap. Verre van perfect, maar minder pijn dan niets.![]()
Alleen als je verwachtingen hebt die niet waargemaakt kunnen worden --> teleurstelling/pijnquote:Op zondag 4 november 2012 19:17 schreef benzin het volgende:
Alles wat met vrouwen te maken heeft leidt vroeger of later tot pijn.
Als je nou je verwachtingen aanpast naar iets realistisch van waaruit je kan groeien dan --> valt alles sneller mee --> semi-blijheid in plaats van pijnwe dan![]()
Maar in ieder geval zorgen dat je niet gelijk voor elke vrouw die je tegen komt gevoelens gaat ontwikkelen![]()
![]()
Relationele intenties gaan wat verder dan puur vriendschappelijke, dus ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Ik had mijn verwachtingen al aangepast naar vriendschap.quote:Op zondag 4 november 2012 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Alleen als je verwachtingen hebt die niet waargemaakt kunnen worden --> teleurstelling/pijn
Als je nou je verwachtingen aanpast naar iets realistisch van waaruit je kan groeien dan --> valt alles sneller mee --> semi-blijheid in plaats van pijn![]()
Verwachtingen aanpassen naar 'niks' helpt voor mij niet overigens, want dan krijg je gevalletjes van self fulfilling prophecies in mijn geval....![]()
Uh ja, nee. Beetje seksistisch vind je niet?quote:Op zondag 4 november 2012 19:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Alles wat met vrouwen te maken heeft leidt vroeger of later tot pijn.![]()
Dank u voor mijn ogenquote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik plaats even een grote [ afbeelding ]
we dan![]()
Nee. Noem het seksistisch, maar het is gebaseerd op jarenlange ervaring. Ik bedoel het niet slecht, ik hecht niet eens per se een waardeoordeel. Ik observeer en zie dat vrouwen altijd uiteindelijk leiden tot emotionele pijn.quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh ja, nee. Beetje seksistisch vind je niet?![]()
Ik zie een boel mensen die al lang vastzitten en daar ongelukkig mee zijn. Maar in plaats van eraan te werken lijkt het wel alsof ze het opgeven![]()
![]()
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb het uitgesteld totdat ik me beter kan presenteren. Mij beter voor de dag laten komen is een voornemen voor volgend jaar. Als dat mij gelukt is, dan kan ik bijvoorbeeld ook mijn datingsite profiel updaten en dan krijg ik misschien wel eens een keertje reactie op mijn berichten."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Denk dat jouw manier ook niet direct gaat werken, Drommel. Sterker nog ik vraag me af of jouw manier wel bevredigend is.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie een boel mensen die al lang vastzitten en daar ongelukkig mee zijn. Maar in plaats van eraan te werken lijkt het wel alsof ze het opgeven![]()
Hoe bedoel je? Ik word gewoon bevredigt hoorquote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk dat jouw manier ook niet direct gaat werken, Drommel. Sterker nog ik vraag me af of jouw manier wel bevredigend is.![]()
![]()
Ik zou liever niet zo in de toekomst leven. Zo slecht gaat het nu toch niet?quote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb het uitgesteld totdat ik me beter kan presenteren. Mij beter voor de dag laten komen is een voornemen voor volgend jaar. Als dat mij gelukt is, dan kan ik bijvoorbeeld ook mijn datingsite profiel updaten en dan krijg ik misschien wel eens een keertje reactie op mijn berichten.![]()
Vrij hedonistisch.quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik word gewoon bevredigt hoor![]()
Ik bedoel meer, veel mensen proberen het niet eens. Eerder moest ik ook altijd flink tanken voordat ik er plezier had om die bangalijst uit te breiden.![]()
Slechter dan nu kan het niet gaan eigenlijkquote:Op zondag 4 november 2012 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou liever niet zo in de toekomst leven. Zo slecht gaat het nu toch niet?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Opgeven is ook het beste. Alles wat ik ooit op het gebied van meisjes heb gedaan was een complete faal. Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Je probeert het amper manquote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Opgeven is ook het beste. Alles wat ik ooit op het gebied van meisjes heb gedaan was een complete faal. Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt.
Wat zijn concrete stappen die jij ondernomen hebt om gelukkig te worden met de vrouwen?![]()
Als ze jou mogen is het toch leuk om eens iets af te spreken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere dingen doen dan afspreken met een andere jongen.![]()
Momenteel niet. Ik denk er wel weer over als ik echt niets anders te doen heb.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze jou mogen is het toch leuk om eens iets af te spreken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je hebt toch seks gehad met een meisje?quote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Opgeven is ook het beste. Alles wat ik ooit op het gebied van meisjes heb gedaan was een complete faal. Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijkerquote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt toch seks gehad met een meisje?![]()
Dat wordt niet geaccepteerd op Fokquote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijker![]()
![]()
Wat lees je lekker selectief. Dus niet alles was faal wat je ondernomen hebt. Je bent weer aan 't dramatiseren, dramaqueen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijkerOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Misschien heeft hij wel haarseks gehadquote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lees je lekker selectief. Dus niet alles was faal wat je ondernomen hebt. Je bent weer aan 't dramatiseren, dramaqueen.![]()
![]()
Ik weet niet hoe je in het echt bent, maar zoals jij je nu gedraagt online is die affectie heel snel verdwenen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijkerC'est la vie
Dan nog kun je het niet een complete faal noemen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijker![]()
Volgens mij moet jij er nog achter komen dat je eigenlijk zelf een meisje bent.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijkerTombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ik snap het niet meer. Benzin heeft een meisje gehad die hij leuk vond en er seks mee gehad en dan nog durft hij te zeggen dat hij helemaal niks bereikt heeft![]()
![]()
Niet als maagd sterven is voor velen hier een onbereikbaar ideaal. Benzin weet niet dat hij goud in handen heeft gehad.![]()
dit idd. Hoe je jezelf nu laat zien, een grote homp zelfmedelijden is voor niemand aantrekkelijk, niet voor vrouwen en niet voor mannen, niet platonisch en al helemaal niet op het gebied van liefde.quote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je in het echt bent, maar zoals jij je nu gedraagt online is die affectie heel snel verdwenen.
Benzin, doe eens normaal.
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Volgens mij is 90% inmiddels maagd-af andersquote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef Mystikvm het volgende:
Niet als maagd sterven is voor velen hier een onbereikbaar ideaal. Benzin weet niet dat hij goud in handen heeft gehad.![]()
Dat niet, maar heel eerlijk, een relatie is veel meer dan seks alleen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij er nog achter komen dat je eigenlijk zelf een meisje bent.![]()
De man heeft meer succes gehad met vrouwen dan mij terwijl ik meer geprobeerd heb bij meisjes dan hij.
Dat zou toch iets moeten zeggen denk ik.
C'est la vie
Niet over jou in ieder geval.quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
De man heeft meer succes gehad met vrouwen dan mij terwijl ik meer geprobeerd heb bij meisjes dan hij.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat bedoelde ik ook niet, meer dat het dus wel meevalt.quote:C'est la vie
Oké, dan is het goed.quote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, meer dat het dus wel meevalt.
Het verbaast me wel enigszins, van benzin. Maar goed voor hem.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het enige wat dat zegt is dat benzin een winkans heeft gehad die kleiner was dan bij de loterij en toevallig heeft gewonnen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
Als je oneindig veel apen een typemachine geeft dan is er onvermijdelijk eentje die Oorlog en Vrede schrijft.![]()
Ik was jaloers op hem toen hij een vriendinnetje hadquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Het verbaast me wel enigszins, van benzin. Maar goed voor hem.![]()
![]()
Hee!?!quote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Het verbaast me wel enigszins, van benzin. Maar goed voor hem.![]()
![]()
![]()
Goede vergelijkingquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat dat zegt is dat benzin een winkans heeft gehad die kleiner was dan bij de loterij en toevallig heeft gewonnen.
Als je oneindig veel apen een typemachine geeft dan is er onvermijdelijk eentje die Oorlog en Vrede schrijft.![]()
![]()
weet niet of dat veel verschilt met jouw vriendinnetje van toenquote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was jaloers op hem toen hij een vriendinnetje had![]()
![]()
Je zegt niet altijd aardige dingen over het vrouwelijke geslacht.quote:En je zeurt veel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat jij hogere eisen aan vrouwen stelt?quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
Liep er niet zo heel lang geleden een meisje achter jou aan en dat jij er vervolgens niet op inging?Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Al sterf ik als maagd vandaag het zou me nu vrij weinig kunnen schelen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef Mystikvm het volgende:
Niet als maagd sterven is voor velen hier een onbereikbaar ideaal. Benzin weet niet dat hij goud in handen heeft gehad.
C'est la vie
quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was jaloers op hem toen hij een vriendinnetje had
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Zou het niet weten eigenlijk... ik had toen in ieder geval niet echt gevoelens.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
weet niet of dat veel verschilt met jouw vriendinnetje van toen![]()
Student dood na nachtje overblijven op de societeitquote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
l sterf ik als maagd vandaag het zou me nu vrij weinig kunnen schelen.
Zo sterven lijkt me ook niet wat. Hoewel het wel een klein beetje bij mijn Fokimago past![]()
![]()
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt niet altijd aardige dingen over het vrouwelijke geslacht.En je zeurt veel.
Daarnaast zeur ik hier meer dan ik in het echt doe he? Dit is toch een beetje mijn uitlaatklep voor als ik me rot voel.![]()
Dat zegt mijn vriendin ook altijd tegen mijquote:Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat niet, maar heel eerlijk, een relatie is veel meer dan seks alleen.
Your point?
Ik zag toen in dat hij inderdaad gelijk had, de wereld is inderdaad enorm oneerlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was jaloers op hem toen hij een vriendinnetje hadHij heeft geen eisen tsja, dan heb ik vergeleken daarbij als snel hoge eisen ja.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat jij hogere eisen aan vrouwen stelt?
Liep er niet zo heel lang geleden een meisje achter jou aan en dat jij er vervolgens niet op inging?C'est la vie
Het meeste is waar in JOUW ogen. Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zoquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Daarnaast zeur ik hier meer dan ik in het echt doe he? Dit is toch een beetje mijn uitlaatklep voor als ik me rot voel.![]()
Je zegt dat het meeste wat je zegt waar is. Terwijl het niet om feiten gaat. Soms scheer je vrouwen/meisjes iets teveel over één kam. Niet doen, het siert je niet.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Daarnaast zeur ik hier meer dan ik in het echt doe he? Dit is toch een beetje mijn uitlaatklep voor als ik me rot voel.Zeuren trouwens ook niet, maar ik heb je nog niet gemeet, dus misschien valt het IRL inderdaad wel mee.
Meestal gaat liefde en vriendschap over nogal subjectieve dingen. De waarheidsvraag is niet zo relevantquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
En 99,3% van de mannen is lief tegen het meisje wat ze leuk vinden. Slechts 0,7% van de mannen slaat het meisje als ze haar leuk vinden.![]()
Sterven in je eigen kots, niet de meest leuke manier om te sterven nee.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Student dood na nachtje overblijven op de societeit
Zo sterven lijkt me ook niet wat. Hoewel het wel een klein beetje bij mijn Fokimago past
C'est la vie
Ach, die frustratie die je in je hebt, komt er irl dan ook wel uit.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Empirisch bewijs is niet altijd het beste bewijs. Zeker niet als het zich beperkt tot je eigen ervaring.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien is empirisch bewijs sterker dan een theoretisch modelquote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Empirisch bewijs is niet altijd het beste bewijs. Zeker niet als het zich beperkt tot je eigen ervaring.![]()
![]()
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zoNogmaals, het is mijn mening, het is wat ik zie en hoe ik het voel. Meisjes zijn over het algemeen slecht tegen me. Wat mij betreft geef ik ze erg veel kansen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt dat het meeste wat je zegt waar is. Terwijl het niet om feiten gaat. Soms scheer je vrouwen/meisjes iets teveel over één kam. Niet doen, het siert je niet.Zeuren trouwens ook niet, maar ik heb je nog niet gemeet, dus misschien valt het IRL inderdaad wel mee.
Het is niet slecht of persoonlijk bedoeld![]()
![]()
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het meeste is waar in JOUW ogen. Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zo
Liefdesverdriet zal je daar in vaak tegen komen.
Als je op vrouwen valt krijg je dus daar liefdesverdriet van
Dus loop je van vrouwen vaak verdriet op.
Maar hij zegt het alleen op de meeste idiote manier.C'est la vie
Nou zeg je het goed. In jouw observaties.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.
[..]
Nogmaals, het is mijn mening, het is wat ik zie en hoe ik het voel. Meisjes zijn over het algemeen slecht tegen me. Wat mij betreft geef ik ze erg veel kansen.
Het is niet slecht of persoonlijk bedoeld![]()
Observaties, ik denk dat ie met een onderzoeksverslag bezig is.C'est la vie
Maar het hoeft niet perse zo te zijn? Ok, ik heb al 2x eerder gedacht met iemand oud te worden, en ik blijf dat nu voor de 3e keer ook denken, maar het geluk is groter als het verdriet (en hopelijk blijft dat zo)quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.
Maar hij zegt het alleen op de meeste idiote manier.
Achteraf bezien is alles een leerproces en daar ben ik ook blij mee![]()
Als seks in jouw geval pijn doet, moet je misschien eens naar de arts.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
Ach, die frustratie die je in je hebt, komt er irl dan ook wel uit.Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou zeg je het goed. In jouw observaties.![]()
Vergeet niet dat jij de gemene deler bent...quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.
[..]
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.![]()
Sorry hoor benzin, maar zoals je je de laatste tijd uit op het forum zou ik ook niet weten hoe hard ik weg moest komen. Dat hoeft niet perse aan de vrouw te liggen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.
[..]
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.![]()
Mensen en teleurstelling gaan hand in hand.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.
Maar hij zegt het alleen op de meeste idiote manier.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee het hoeft niet per se zo te zijn. Het is wel vaak zo want het meeste relaties gaan toch kapot. Dat doet pijn. Omdat al zijn relaties met vrouwen tot nu toe stuk liepen met pijn als gevolg. Hij trekt daar alleen de conclusie uit dat het altijd zo zal zijn. En dat is geen juiste conclusie.quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet perse zo te zijn? Ok, ik heb al 2x eerder gedacht met iemand oud te worden, en ik blijf dat nu voor de 3e keer ook denken, maar het geluk is groter als het verdriet (en hopelijk blijft dat zo)
Achteraf bezien is alles een leerproces en daar ben ik ook blij mee
C'est la vie
Je moet niet wachten. Je moet zoeken en aan jezelf werken. Zoeken werkt, want zo heb ik ook een date gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Amen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen en teleurstelling gaan hand in hand.C'est la vie
In dit geval niet. En zeker niet wanneer gebaseerd op de beperkte ervaring van een persoon die nauwelijks contact heeft met meisjes.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien is empirisch bewijs sterker dan een theoretisch model![]()
nee want dat ligt aan dat meisje en niet aan hem. Uiteraard.quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet per se zo te zijn. Het is wel vaak zo want het meeste relaties gaan toch kapot. Dat doet pijn. Omdat al zijn relaties met vrouwen tot nu toe stuk liepen met pijn als gevolg. Hij trekt daar alleen de conclusie uit dat het altijd zo zal zijn. En dat is geen juiste conclusie.![]()
Ik vind dat ik genoeg kansen heb gegeven.quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry hoor benzin, maar zoals je je de laatste tijd uit op het forum zou ik ook niet weten hoe hard ik weg moest komen. Dat hoeft niet perse aan de vrouw te liggen.![]()
All good things come to an end, benzin. Maar jij bent geneigd om meteen de slachtofferrol aan te nemen. Daar moet je mee ophouden.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Self-fulfilling...quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.![]()
Run forest..quote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik genoeg kansen heb gegeven.
Je bent een zacht ei. Die vind ik lekker op brood, maar niet in bed![]()
fuck zeg, vreet benzin nu weer alle aandacht op met dat zielige gezeur? zodat de rest die baat heeft bij dit topic ondergesneeuwd raakt? terwijl benzin alleen maar jankt en niet luistert. beetje jammer wel.![]()
![]()
Hoewel ik het wel een interessante vraag vind hoe ver je je in welk stadium je open moet stellenquote:![]()
![]()
Denk je niet dat het gewoon aan jou ligt dat een meisje niet gelukkig van jou wordt?quote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik genoeg kansen heb gegeven.C'est la vie
Dit topic is anders ook gewoon dood.quote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
fuck zeg, vreet benzin nu weer alle aandacht op met dat zielige gezeur? zodat de rest die baat heeft bij dit topic ondergesneeuwd raakt? terwijl benzin alleen maar jankt en niet luistert. beetje jammer wel.
Maar als er iemand met een interessantere casus komt verdient ie nog steeds aandacht inderdaad. Maar ik ben niet iemand van de goede adviezen![]()
![]()
Dat mag je vinden, maar is dat een reden om weg te rennen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Run forest..
Je bent een zacht ei. Die vind ik lekker op brood, maar niet in bed
Misschien willen sommige meisjes wel een zachte jongen in bed.![]()
ik wel, mits er iets mee gedaan wordt. dit topic heeft een constructieve insteek, voor gejank en (zelf)medelijden is er het depressietopic.quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit topic is anders ook gewoon dood.
Maar als er iemand met een interessantere casus komt verdient ie nog steeds aandacht inderdaad. Maar ik ben niet iemand van de goede adviezen![]()
Dan moet je goed zoeken, en niet piepen als je ze niet kan vinden wanneer je achtewr je laptop zit te fokkenquote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar is dat een reden om weg te rennen?
Misschien willen sommige meisjes wel een zachte jongen in bed.![]()
![]()
Maar niet eentje die zelfmedelijden heeft..quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
Misschien willen sommige meisjes wel een zachte jongen in bed.
Zacht slaat dan op andere kwaliteit.. voordat ik gitaar speelde kon ik vrouwen altijd heel zachtjes strelen met mijn verwijfde handjes. Vonden ze toch leuk.
Inmiddels zitten mijn handen helemaal onder het eelt
Anyhow.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Waarom wil je zacht zijn?quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien willen sommige meisjes wel een zachte jongen in bed."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nee. In bed niet. Ja, misschien achteraf om tegenaan te kruipen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien willen sommige meisjes wel een zachte jongen in bed.
Serieus, niets mis met een gevoelige, lieve jongen. Absoluut niet.
Maar graag wel een met ruggengraat, een eigen mening, tikkeltje eigenwijs mag ook, en zeker niet iemand die alleen maar bij me is om maar niet alleen te zijn![]()
Ik ben ook zacht.
Alleen ik jank niet de hele tijd en zeg tegen vrouwen dat ze pijn veroorzaken.C'est la vie
Ons zacht zijn is dan ook voornamelijk door ons vet. Niet door onze houding.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook zacht.
Alleen ik jank niet de hele tijd en zeg tegen vrouwen dat ze pijn veroorzaken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar graag wel een met ruggengraat, een eigen mening, tikkeltje eigenwijs mag ook, en zeker niet iemand die alleen maar bij me is om maar niet alleen te zijnA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gevoelig en ruggegraat staan toch volledig los van elkaar?quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar graag wel een met ruggengraat, een eigen mening, tikkeltje eigenwijs mag ook, en zeker niet iemand die alleen maar bij me is om maar niet alleen te zijn![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook zacht.
Alleen ik jank niet de hele tijd en zeg niet tegen vrouwen dat ze pijn veroorzaken.![]()
Haiquote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
Er is op dit moment niemand anders die advies nodig heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
fuck zeg, vreet benzin nu weer alle aandacht op met dat zielige gezeur? zodat de rest die baat heeft bij dit topic ondergesneeuwd raakt? terwijl benzin alleen maar jankt en niet luistert. beetje jammer wel.
Al zou ik wel wat advies willen, alleen ik weet niet hoe ik het precies moet verwoorden dus kan niemand er echt wat mee.
C'est la vie
we hebben het over benzin, en we hebben het over.. Tsja, een ander type. Wat denk je nou zelf..quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gevoelig en ruggegraat staan toch volledig los van elkaar?![]()
Give it a try.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is op dit moment niemand anders die advies nodig heeft.
Al zou ik wel wat advies willen, alleen ik weet niet hoe ik het precies moet verwoorden dus kan niemand er echt wat mee.
Ik was vroeger best een zacht ei een schoothondje.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons zacht zijn is dan ook voornamelijk door ons vet. Niet door onze houding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Nouja ik bedoel maar dat ik bij een meid wil zijn omdat ik haar leuk en lief vind en haar gelukkig wil maken enzoquote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wil jij om een andere reden bij mij zijn dan?![]()
![]()
Ben je nou al af van de oorring?quote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook nog steeds advies hoor
Weet alleen niet precies met wat...
Volgens mij heb ik mensen wel eens horen zeggen dat je te lief bentquote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
Weet alleen niet precies met wat...![]()
![]()
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is op dit moment niemand anders die advies nodig heeft.
ik begin me eigenlijk gewoon te ergeren aan hem. excuuuuuse me.![]()
![]()
We zijn niet anders van je gewendquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.
ik begin me eigenlijk gewoon te ergeren aan hem. excuuuuuse me.![]()
![]()
Ik heb intern conflict. Of zo iets.quote:![]()
Ik heb een kant die zeurt dat ik achter meisjes aan moet en een kant die zegt dat ik gelukkig ben.
Kortom ik weet nu niet meer hoe ik me voel en wat ik wil.![]()
Dit is meer een klacht dan een roep om advies maar toch.C'est la vie
jij moet wat brutaler worden. durf haar te plagen etc en niet zo bang zijn om hoe het wellicht over kan komen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
Weet alleen niet precies met wat...![]()
![]()
Nee, en wat ik van meerdere mensen hoorde staat het me primaquote:
Een experiment met een maand uitlaten leverde geen noemenswaardige extra aandacht op![]()
![]()
Nog steeds denk ik ja, maar wel een stuk minder dan vroeger.quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mensen wel eens horen zeggen dat je te lief bent![]()
Ik gun het je welquote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel maar dat ik bij een meid wil zijn omdat ik haar leuk en lief vind en haar gelukkig wil maken enzo![]()
![]()
Idd, dat bedacht ik me laatst ook al.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet wat brutaler worden. durf haar te plagen etc en niet zo bang zijn om hoe het wellicht over kan komen.
Nu de uitvoering nog...![]()
ik bedoel het niet slecht hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We zijn niet anders van je gewend![]()
![]()
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, en wat ik van meerdere mensen hoorde staat het me prima
Een experiment met een maand uitlaten leverde geen noemenswaardige extra aandacht op![]()
Wat hebben andere mensen er nou mee te maken, jij vind het prima staan dus nee.
Zo moet het zijn.
C'est la vie
vraag het hem.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe word ik net zo cool als Mystik?![]()
![]()
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dat je al gelukkig bent lijkt me juist een hele mooie basis om dat andere te doen zonder dat er al te veel druk op ligt om te slagen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb intern conflict. Of zo iets.![]()
Ik heb een kant die zeurt dat ik achter meisjes aan moet en een kant die zegt dat ik gelukkig ben."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Het kan toch allebei? Wellicht ben je nu ook gelukkig, maar dat betekent niet dat je niet wat extra's kan toevoegen aan dat geluk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb intern conflict. Of zo iets.![]()
Ik heb een kant die zeurt dat ik achter meisjes aan moet en een kant die zegt dat ik gelukkig ben.
Kortom ik weet nu niet meer hoe ik me voel en wat ik wil.![]()
Dit is meer een klacht dan een roep om advies maar toch.
Verleid hem.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga mijn vriend op marktplaats zetten... Heeft helemaal geen tijd voor mij
..Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Ja dat vind ik dus ook, maar ik kon het toch even proberen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.![]()
Zo moet het zijn.![]()
![]()
doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dat bedacht ik me laatst ook al.
Nu de uitvoering nog...![]()
![]()
Nee maar key om leuke gesprekken te hebben is dat je niet bang bent voor de reactie van de ander en dat je enigszins uitgeslapen bent, zodat je scherp kan zijn en dan nog een kleine beetje opgewektheid en het moet goed komenquote:En natuurlijk interesse tonen etc.
![]()
Als jij voortaan in een jurk over straat loopt, zal dat je kansen op een vriendin ook niet vergroten.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.![]()
Zo moet het zijn.
Er is wel lef voor nodig, maar verder dan dat.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
true that. en kijk haar in haar ogen als je tegen haar praat. nee, niet staren.quote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee maar key om leuke gesprekken te hebben is dat je niet bang bent voor de reactie van de ander en dat je enigszins uitgeslapen bent, zodat je scherp kan zijn en dan nog een kleine beetje opgewektheid en het moet goed komenEn natuurlijk interesse tonen etc.
![]()
![]()
Ik kijk ook wel vaak even weg. Dan lijkt het alsof ik nadenkquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. en kijk haar in haar ogen als je tegen haar praat. nee, niet staren.
Maar goed, je moet vooral niet te angstig zijn je bek open te trekken![]()
![]()
Nu nog een slachtoffer...quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'.![]()
Je wilt serieus niet weten hoeveel mensen ik hier al mee gekwetst hebquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'.![]()
![]()
Die forumvrouwen gaat niet lukken ben ik bang. De vrouwen buiten schijnen allemaal bezet te zijn...quote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
een forum halfvol vrouwen, en daar buiten ook.![]()
Daar kan ik wel wat mee.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.
ik begin me eigenlijk gewoon te ergeren aan hem. excuuuuuse me.
En je bent niet de enige mijn vriend.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dat je al gelukkig bent lijkt me juist een hele mooie basis om dat andere te doen zonder dat er al te veel druk op ligt om te slagen.Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.quote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan toch allebei? Wellicht ben je nu ook gelukkig, maar dat betekent niet dat je niet wat extra's kan toevoegen aan dat geluk.
Zie daar mijn echte probleem.Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.quote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als jij voortaan in een jurk over straat loopt, zal dat je kansen op een vriendin ook niet vergroten.
Er is wel lef voor nodig, maar verder dan dat.
Ik weet zelf prima waar ik er belachelijk in uit zie en wat wel goed staat.C'est la vie
mensen die je aankijken worden meestal aantrekkelijker gevonden. omdat het ook wel enigszins iets intiems is.quote:Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel vaak even weg. Dan lijkt het alsof ik nadenk
Maar goed, je moet vooral niet te angstig zijn je bek open te trekken![]()
En toch zeg je tegen benzin dat het erbij hoort, bij het leven en bij het vallen op vrouwen. Waarom heb je geen vertrouwen in je eigen advies?quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee.
[..]
[..]
Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.
Zie daar mijn echte probleem.
[..]
Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.
Ik weet zelf prima waar ik er belachelijk in uit zie en wat wel goed staat.Het mooie aan liefde is dat het tweezijdig is. No pleasure without pain.
True. Maar ik let er niet zo op. Als je maar gewoon geregeld echt aankijktquote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen die je aankijken worden meestal aantrekkelijker gevonden. omdat het ook wel enigszins iets intiems is.![]()
![]()
Ego. Zie daar het echte probleem. Geen zelfspot.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.
Het kon mij aan mijn reet roesten dat ik 20 keer afgewezen werd.. ik ging gewoon door, masochist dat ik ben. En uiteindelijk kreeg zelfs ik een vriendin.
En ik ben echt een freak. De gemiddelde serial killer ziet er vriendelijker uit.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
je bent gewoon cool en je lijkt me niet wanhopig oid, je zegt dat je gelukkig bent alleen dat je een beetje onzeker bent over afwijzing. zoveel advies kun je jou eigenlijk niet geven vind ik.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee.
[..]
[..]
[..]
Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.
Ik weet zelf prima waar ik er belachelijk in uit zie en wat wel goed staat.het leven heeft nu eenmaal leuke en minder leuke dingen in zich.
![]()
![]()
Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
QFTquote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.
Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
je kunt ook alleen maar leren omgaan met afwijzing als je een keer of wat afgewezen wordt. daarnaast moet je proberen een afwijzing niet persoonlijk te nemen, niet iedereen zal jou leuk vinden. geeft ook niks, je vindt zelf namelijk ook niet iedereen leuk.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.
Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat.![]()
Daarom klaag ik er ook niet zo snel over, daarnaast weet ik wel dat het probleem bij mij ligt niet bij de rest van de wereld of aan vrouwen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
En toch zeg je tegen benzin dat het erbij hoort, bij het leven en bij het vallen op vrouwen. Waarom heb je geen vertrouwen in je eigen advies?Het mooie aan liefde is dat het tweezijdig is. No pleasure without pain.
Ik heb er wel vertrouwen alleen ik kan het gewoon niet, de spaken lopen vast in mijn systeem. Ook al heb je gelijk.Ego inderdaad, ik ben gewoon dat ik het kwijt raak en weer verander in dat zielige hoopje mens van vroeger.quote:Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ego. Zie daar het echte probleem. Geen zelfspot.
Het kon mij aan mijn reet roesten dat ik 20 keer afgewezen werd.. ik ging gewoon door, masochist dat ik ben. En uiteindelijk kreeg zelfs ik een vriendin.
En ik ben echt een freak. De gemiddelde serial killer ziet er vriendelijker uit.
Ik ben een tikje te gevoelig op dat gebied het raakt me veel harder terwijl het allemaal wel mee valt.Ik kan er gewoon niet mee om gaan. Ik moet het leren denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent gewoon cool en je lijkt me niet wanhopig oid, je zegt dat je gelukkig bent alleen dat je een beetje onzeker bent over afwijzing. zoveel advies kun je jou eigenlijk niet geven vind ik.het leven heeft nu eenmaal leuke en minder leuke dingen in zich.
Ik ben wel gelukkig, alleen over dat gedeelte van mijn leven niet. Daarom dat conflict van binnen. Want dat is het enige in mijn leven wat ik niet kan: versieren.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat.
Ik dacht dat het na de eerste keer beter zou gaan, toen na de tweede keer, toen na de derde keer. Maar het werd niet makkelijker, het werd alleen maar erger. Dus ik weet het eigenlijk ook niet meer.C'est la vie
Dus jij vindt jezelf zo breekbaar dat een enkele afwijzing je al verandert in een zielig hoopje mens? Een afwijzing is niet altijd een aanval op jouw persoon, zo moet je het tenminste niet zien.quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom klaag ik er ook niet zo snel over, daarnaast weet ik wel dat het probleem bij mij ligt niet bij de rest van de wereld of aan vrouwen.
Ik heb er wel vertrouwen alleen ik kan het gewoon niet, de spaken lopen vast in mijn systeem. Ook al heb je gelijk.
[..]
Ego inderdaad, ik ben gewoon dat ik het kwijt raak en weer verander in dat zielige hoopje mens van vroeger.
Ik ben een tikje te gevoelig op dat gebied het raakt me veel harder terwijl het allemaal wel mee valt.
[..]
Ik kan er gewoon niet mee om gaan. Ik moet het leren denk ik.
[..]
Ik ben wel gelukkig, alleen over dat gedeelte van mijn leven niet. Daarom dat conflict van binnen. Want dat is het enige in mijn leven wat ik niet kan: versieren.
Ik dacht dat het na de eerste keer beter zou gaan, toen na de tweede keer, toen na de derde keer. Maar het werd niet makkelijker, het werd alleen maar erger. Dus ik weet het eigenlijk ook niet meer.
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.quote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jij vindt jezelf zo breekbaar dat een enkele afwijzing je al verandert in een zielig hoopje mens? Een afwijzing is niet altijd een aanval op jouw persoon, zo moet je het tenminste niet zien.C'est la vie
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit, bij heloef twijfel ik er niet aan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.![]()
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast nietquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.![]()
![]()
Ik heb ook altijd gedacht dat ik zonder enige ervaring zou sterven en dat kan ook niet meer gebeuren.
Er leuk uitzien kan helpen, maar we zijn inmiddels toch wel zo ver dat we weten dat dat niet het enige is op basis waarvan relaties ontstaan, niet?quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.
Al geloof ik ook meteen dat het Heloef nog wel zal lukken, laat dat duidelijk zijn.![]()
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal danquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik heb ook altijd gedacht dat ik zonder enige ervaring zou sterven en dat kan ook niet meer gebeuren.Wat is er veranderd?
![]()
Ik ben niet zo vaak afgewezen ... Dus misschien kan ik me geen goede voorstelling maken van hoe dat is.quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
wat dan? Qua karakter en dergelijke zit t bij heloef wel goedquote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er leuk uitzien kan helpen, maar we zijn inmiddels toch wel zo ver dat we weten dat dat niet het enige is op basis waarvan relaties ontstaan, niet?
Al geloof ik ook meteen dat het Heloef nog wel zal lukken, laat dat duidelijk zijn.![]()
Ik had dat met kamer zoekenquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.Ik twijfel er zelf ook niet aan hoor, neemt niet weg dat ik nog wel met wat shit moet leren om gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit, bij heloef twijfel ik er niet aan.Huilie huilie heloef.quote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast niet![]()
Het voelt echt als of ik die jongen nooit gekend heb nu.Ik ben ook niet zo vaak afgewezen, maar door dat het succes maar steeds uitbleef groeide de angst.quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak afgewezen ... Dus misschien kan ik me geen goede voorstelling maken van hoe dat is.C'est la vie
Ik heb dat alleen met vrouwen, ik ben door tig bedrijven afgewezen zelfs de McDonalds. Dat kan me dan weer niks schelen.quote:
C'est la vie
Ja, dat bedoelde ik dus ook. Vandaar dat ik bij hem ook niet twijfel; er leuk uitzien is dan gewoon mooi meegenomen. Zoiets.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat dan? Qua karakter en dergelijke zit t bij heloef wel goed![]()
Niet nodig, je bent pas 18. Misschien dat je er over tien jaar vraagtekens bij mag zetten, maar nu is zo'n angst nog zeker niet terecht.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel er zelf ook niet aan hoor, neemt niet weg dat ik nog wel met wat shit moet leren om gaan.
[..]
Huilie huilie heloef.![]()
Het voelt echt als of ik die jongen nooit gekend heb nu.
[..]
Ik ben ook niet zo vaak afgewezen, maar door dat het succes maar steeds uitbleef groeide de angst.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik had eerst een behoorlijk slecht zelfbeeld. Vond mezelf ontzettend lelijk. Kon me niet voorstellen dat iemand zich seksueel tot me aangetrokken zou kunnen voelen. Ben wat meer gaan bewegen, waardoor ik wat afviel en begon in te zien dat ik er helemaal niet slecht uitzie en dat ik best leuk ben (quote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal danWat is er veranderd?
). Hierdoor verliep de omgang met mensen ook wat beter, doordat ik mezelf niet altijd minderwaardig voelde. En toen op een dag raakte ik met een vrouw in contact en hebben we een tijdje iets gehad. Dat heeft me doen realiseren dat ik een vertekend wereldbeeld had en dat ik het hebben van een relatie behoorlijk heb geromantiseerd. Die frustratie die ik eerst had, is er niet meer. Ik heb het gevoel dat ik een stuk volwassener ben geworden.
Hij wordt al jaren overschaduwd door huilie huilie Benzinquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast niet
Dat durf ik tegen te spreken. Zomervakantie 2010 denk ik. Heloef?quote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hij wordt al jaren overschaduwd door huilie huilie Benzin![]()
Nee 2011.quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat durf ik tegen te spreken. Zomervakantie 2010 denk ik. Heloef?
In 2010 was ik gelukkig.C'est la vie
Alsnog viel dat wel mee. Een grumpy heloef is nog wat anders dan een "de wereld is niet eerlijk en alle vrouwen zijn kut" Benzin.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Tangledup het volgende:
Alsnog viel dat wel mee. Een grumpy heloef is nog wat anders dan een "de wereld is niet eerlijk en alle vrouwen zijn kut" Benzin.![]()
Ik ook.quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Touché.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Jij kan immers ook een stevig potje zeiken.quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.
Volgens mij 5 keer of zo iets.quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, hoe vaak ben je dan afgewezen?C'est la vie
Valt reuze mee dusquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat valt nog hartstikke mee toch?Ik zeg toch ook dat ik niet zo vaak afgewezen ben.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: