Ik ben wel benieuwd naar je verhaal danquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik heb ook altijd gedacht dat ik zonder enige ervaring zou sterven en dat kan ook niet meer gebeuren.
Ik ben niet zo vaak afgewezen ... Dus misschien kan ik me geen goede voorstelling maken van hoe dat is.quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
wat dan? Qua karakter en dergelijke zit t bij heloef wel goedquote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er leuk uitzien kan helpen, maar we zijn inmiddels toch wel zo ver dat we weten dat dat niet het enige is op basis waarvan relaties ontstaan, niet?
Al geloof ik ook meteen dat het Heloef nog wel zal lukken, laat dat duidelijk zijn.
Ik had dat met kamer zoekenquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.
Ik twijfel er zelf ook niet aan hoor, neemt niet weg dat ik nog wel met wat shit moet leren om gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit, bij heloef twijfel ik er niet aan.
Huilie huilie heloef.quote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast niet
Ik ben ook niet zo vaak afgewezen, maar door dat het succes maar steeds uitbleef groeide de angst.quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak afgewezen ... Dus misschien kan ik me geen goede voorstelling maken van hoe dat is.
Ik heb dat alleen met vrouwen, ik ben door tig bedrijven afgewezen zelfs de McDonalds. Dat kan me dan weer niks schelen.quote:
Ja, dat bedoelde ik dus ook. Vandaar dat ik bij hem ook niet twijfel; er leuk uitzien is dan gewoon mooi meegenomen. Zoiets.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat dan? Qua karakter en dergelijke zit t bij heloef wel goed
Niet nodig, je bent pas 18. Misschien dat je er over tien jaar vraagtekens bij mag zetten, maar nu is zo'n angst nog zeker niet terecht.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel er zelf ook niet aan hoor, neemt niet weg dat ik nog wel met wat shit moet leren om gaan.
[..]
Huilie huilie heloef.![]()
Het voelt echt als of ik die jongen nooit gekend heb nu.
[..]
Ik ben ook niet zo vaak afgewezen, maar door dat het succes maar steeds uitbleef groeide de angst.
Ik had eerst een behoorlijk slecht zelfbeeld. Vond mezelf ontzettend lelijk. Kon me niet voorstellen dat iemand zich seksueel tot me aangetrokken zou kunnen voelen. Ben wat meer gaan bewegen, waardoor ik wat afviel en begon in te zien dat ik er helemaal niet slecht uitzie en dat ik best leuk ben (quote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal danWat is er veranderd?
Hij wordt al jaren overschaduwd door huilie huilie Benzinquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast niet
Dat durf ik tegen te spreken. Zomervakantie 2010 denk ik. Heloef?quote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hij wordt al jaren overschaduwd door huilie huilie Benzin
Nee 2011.quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat durf ik tegen te spreken. Zomervakantie 2010 denk ik. Heloef?
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Tangledup het volgende:
Alsnog viel dat wel mee. Een grumpy heloef is nog wat anders dan een "de wereld is niet eerlijk en alle vrouwen zijn kut" Benzin.
Ik ook.quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.
Touché.quote:
Jij kan immers ook een stevig potje zeiken.quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.
Volgens mij 5 keer of zo iets.quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, hoe vaak ben je dan afgewezen?
Valt reuze mee dusquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat valt nog hartstikke mee toch?
Ik zeg toch ook dat ik niet zo vaak afgewezen ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |