abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118822868
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef dawg het volgende:

[..]

vraag het hem. 8-)
Nee maar key om leuke gesprekken te hebben is dat je niet bang bent voor de reactie van de ander en dat je enigszins uitgeslapen bent, zodat je scherp kan zijn en dan nog een kleine beetje opgewektheid en het moet goed komen :P En natuurlijk interesse tonen etc.
pi_118822872
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier. ;(

Wat hebben andere mensen er nou mee te maken, jij vind het prima staan dus nee.

Zo moet het zijn. :(
Als jij voortaan in een jurk over straat loopt, zal dat je kansen op een vriendin ook niet vergroten.

Er is wel lef voor nodig, maar verder dan dat.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_118823008
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee maar key om leuke gesprekken te hebben is dat je niet bang bent voor de reactie van de ander en dat je enigszins uitgeslapen bent, zodat je scherp kan zijn en dan nog een kleine beetje opgewektheid en het moet goed komen :P En natuurlijk interesse tonen etc.
true that. en kijk haar in haar ogen als je tegen haar praat. nee, niet staren. :P
pi_118823145
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef dawg het volgende:

[..]

true that. en kijk haar in haar ogen als je tegen haar praat. nee, niet staren. :P
Ik kijk ook wel vaak even weg. Dan lijkt het alsof ik nadenk :')

Maar goed, je moet vooral niet te angstig zijn je bek open te trekken :P
pi_118823153
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef dawg het volgende:

[..]

doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'. :s)
Nu nog een slachtoffer...
pi_118823213
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef dawg het volgende:

[..]

doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'. :s)
Je wilt serieus niet weten hoeveel mensen ik hier al mee gekwetst heb :D
pi_118823378
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nu nog een slachtoffer...
een forum halfvol vrouwen, en daar buiten ook.
pi_118823417
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef dawg het volgende:

[..]

een forum halfvol vrouwen, en daar buiten ook.
Die forumvrouwen gaat niet lukken ben ik bang. De vrouwen buiten schijnen allemaal bezet te zijn...
  zondag 4 november 2012 @ 21:04:23 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118823435
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef dawg het volgende:

[..]

jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo. :7

ik begin me eigenlijk gewoon te ergeren aan hem. excuuuuuse me. ~:)
Daar kan ik wel wat mee.

En je bent niet de enige mijn vriend. :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dat je al gelukkig bent lijkt me juist een hele mooie basis om dat andere te doen zonder dat er al te veel druk op ligt om te slagen.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Het kan toch allebei? Wellicht ben je nu ook gelukkig, maar dat betekent niet dat je niet wat extra's kan toevoegen aan dat geluk. :)
Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.

Zie daar mijn echte probleem.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Als jij voortaan in een jurk over straat loopt, zal dat je kansen op een vriendin ook niet vergroten.

Er is wel lef voor nodig, maar verder dan dat.
Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.
Ik weet zelf prima waar ik er belachelijk in uit zie en wat wel goed staat.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_118823452
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kijk ook wel vaak even weg. Dan lijkt het alsof ik nadenk :')

Maar goed, je moet vooral niet te angstig zijn je bek open te trekken :P
mensen die je aankijken worden meestal aantrekkelijker gevonden. omdat het ook wel enigszins iets intiems is.
  zondag 4 november 2012 @ 21:05:40 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118823523
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar kan ik wel wat mee.

[..]

[..]

Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.

[..]

Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.
En toch zeg je tegen benzin dat het erbij hoort, bij het leven en bij het vallen op vrouwen. Waarom heb je geen vertrouwen in je eigen advies? :) Het mooie aan liefde is dat het tweezijdig is. No pleasure without pain.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_118823529
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef dawg het volgende:

[..]

mensen die je aankijken worden meestal aantrekkelijker gevonden. omdat het ook wel enigszins iets intiems is.
True. Maar ik let er niet zo op. Als je maar gewoon geregeld echt aankijkt :P
pi_118823594
quote:
Ego. Zie daar het echte probleem. Geen zelfspot.

Het kon mij aan mijn reet roesten dat ik 20 keer afgewezen werd.. ik ging gewoon door, masochist dat ik ben. En uiteindelijk kreeg zelfs ik een vriendin.

En ik ben echt een freak. De gemiddelde serial killer ziet er vriendelijker uit.
pi_118823640
quote:

[..]

Daar kan ik wel wat mee.

[..]

[..]

[..]

je bent gewoon cool en je lijkt me niet wanhopig oid, je zegt dat je gelukkig bent alleen dat je een beetje onzeker bent over afwijzing. zoveel advies kun je jou eigenlijk niet geven vind ik. :P het leven heeft nu eenmaal leuke en minder leuke dingen in zich. :)
  zondag 4 november 2012 @ 21:10:12 #265
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118823828
quote:
[..]

Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.

Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118823890
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.

Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat.
QFT
pi_118824055
quote:

[..]

je kunt ook alleen maar leren omgaan met afwijzing als je een keer of wat afgewezen wordt. daarnaast moet je proberen een afwijzing niet persoonlijk te nemen, niet iedereen zal jou leuk vinden. geeft ook niks, je vindt zelf namelijk ook niet iedereen leuk.
  zondag 4 november 2012 @ 21:19:42 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118824494
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:

[..]

En toch zeg je tegen benzin dat het erbij hoort, bij het leven en bij het vallen op vrouwen. Waarom heb je geen vertrouwen in je eigen advies? :) Het mooie aan liefde is dat het tweezijdig is. No pleasure without pain.
Daarom klaag ik er ook niet zo snel over, daarnaast weet ik wel dat het probleem bij mij ligt niet bij de rest van de wereld of aan vrouwen.

Ik heb er wel vertrouwen alleen ik kan het gewoon niet, de spaken lopen vast in mijn systeem. Ook al heb je gelijk.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Ego. Zie daar het echte probleem. Geen zelfspot.

Het kon mij aan mijn reet roesten dat ik 20 keer afgewezen werd.. ik ging gewoon door, masochist dat ik ben. En uiteindelijk kreeg zelfs ik een vriendin.

En ik ben echt een freak. De gemiddelde serial killer ziet er vriendelijker uit.
Ego inderdaad, ik ben gewoon dat ik het kwijt raak en weer verander in dat zielige hoopje mens van vroeger.

Ik ben een tikje te gevoelig op dat gebied het raakt me veel harder terwijl het allemaal wel mee valt.
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef dawg het volgende:

[..]

je bent gewoon cool en je lijkt me niet wanhopig oid, je zegt dat je gelukkig bent alleen dat je een beetje onzeker bent over afwijzing. zoveel advies kun je jou eigenlijk niet geven vind ik. :P het leven heeft nu eenmaal leuke en minder leuke dingen in zich. :)
Ik kan er gewoon niet mee om gaan. Ik moet het leren denk ik.
quote:

[..]

Ik ben wel gelukkig, alleen over dat gedeelte van mijn leven niet. Daarom dat conflict van binnen. Want dat is het enige in mijn leven wat ik niet kan: versieren.

Ik dacht dat het na de eerste keer beter zou gaan, toen na de tweede keer, toen na de derde keer. Maar het werd niet makkelijker, het werd alleen maar erger. Dus ik weet het eigenlijk ook niet meer.
C'est la vie
  zondag 4 november 2012 @ 21:21:06 #269
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118824570
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom klaag ik er ook niet zo snel over, daarnaast weet ik wel dat het probleem bij mij ligt niet bij de rest van de wereld of aan vrouwen.

Ik heb er wel vertrouwen alleen ik kan het gewoon niet, de spaken lopen vast in mijn systeem. Ook al heb je gelijk.

[..]

Ego inderdaad, ik ben gewoon dat ik het kwijt raak en weer verander in dat zielige hoopje mens van vroeger.

Ik ben een tikje te gevoelig op dat gebied het raakt me veel harder terwijl het allemaal wel mee valt.

[..]

Ik kan er gewoon niet mee om gaan. Ik moet het leren denk ik.

[..]

Ik ben wel gelukkig, alleen over dat gedeelte van mijn leven niet. Daarom dat conflict van binnen. Want dat is het enige in mijn leven wat ik niet kan: versieren.

Ik dacht dat het na de eerste keer beter zou gaan, toen na de tweede keer, toen na de derde keer. Maar het werd niet makkelijker, het werd alleen maar erger. Dus ik weet het eigenlijk ook niet meer.
Dus jij vindt jezelf zo breekbaar dat een enkele afwijzing je al verandert in een zielig hoopje mens? Een afwijzing is niet altijd een aanval op jouw persoon, zo moet je het tenminste niet zien. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 4 november 2012 @ 21:22:27 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118824656
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus jij vindt jezelf zo breekbaar dat een enkele afwijzing je al verandert in een zielig hoopje mens? Een afwijzing is niet altijd een aanval op jouw persoon, zo moet je het tenminste niet zien. :)
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
C'est la vie
pi_118824660
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118824714
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.
Dit, bij heloef twijfel ik er niet aan.
pi_118824780
quote:
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast niet :D
pi_118824843
Ik heb ook altijd gedacht dat ik zonder enige ervaring zou sterven en dat kan ook niet meer gebeuren. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118824894
quote:
Er leuk uitzien kan helpen, maar we zijn inmiddels toch wel zo ver dat we weten dat dat niet het enige is op basis waarvan relaties ontstaan, niet?

Al geloof ik ook meteen dat het Heloef nog wel zal lukken, laat dat duidelijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')