Ik was vroeger best een zacht ei een schoothondje.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons zacht zijn is dan ook voornamelijk door ons vet. Niet door onze houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nouja ik bedoel maar dat ik bij een meid wil zijn omdat ik haar leuk en lief vind en haar gelukkig wil maken enzoquote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wil jij om een andere reden bij mij zijn dan?
Ben je nou al af van de oorring?quote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook nog steeds advies hoor
Weet alleen niet precies met wat...
Volgens mij heb ik mensen wel eens horen zeggen dat je te lief bentquote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is op dit moment niemand anders die advies nodig heeft.
Al zou ik wel wat advies willen, alleen ik weet niet hoe ik het precies moet verwoorden dus kan niemand er echt wat mee.
We zijn niet anders van je gewendquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.
ik begin me eigenlijk gewoon te ergeren aan hem. excuuuuuse me.
Ik heb intern conflict. Of zo iets.quote:
jij moet wat brutaler worden. durf haar te plagen etc en niet zo bang zijn om hoe het wellicht over kan komen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
Nee, en wat ik van meerdere mensen hoorde staat het me primaquote:
Nog steeds denk ik ja, maar wel een stuk minder dan vroeger.quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mensen wel eens horen zeggen dat je te lief bent
Ik gun het je welquote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel maar dat ik bij een meid wil zijn omdat ik haar leuk en lief vind en haar gelukkig wil maken enzo
Idd, dat bedacht ik me laatst ook al.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet wat brutaler worden. durf haar te plagen etc en niet zo bang zijn om hoe het wellicht over kan komen.
ik bedoel het niet slecht hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We zijn niet anders van je gewend
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, en wat ik van meerdere mensen hoorde staat het me prima
Een experiment met een maand uitlaten leverde geen noemenswaardige extra aandacht op
vraag het hem.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe word ik net zo cool als Mystik?
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dat je al gelukkig bent lijkt me juist een hele mooie basis om dat andere te doen zonder dat er al te veel druk op ligt om te slagen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb intern conflict. Of zo iets.![]()
Ik heb een kant die zeurt dat ik achter meisjes aan moet en een kant die zegt dat ik gelukkig ben.
Het kan toch allebei? Wellicht ben je nu ook gelukkig, maar dat betekent niet dat je niet wat extra's kan toevoegen aan dat geluk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb intern conflict. Of zo iets.![]()
Ik heb een kant die zeurt dat ik achter meisjes aan moet en een kant die zegt dat ik gelukkig ben.
Kortom ik weet nu niet meer hoe ik me voel en wat ik wil.![]()
Dit is meer een klacht dan een roep om advies maar toch.
Verleid hem.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga mijn vriend op marktplaats zetten... Heeft helemaal geen tijd voor mij
Ja dat vind ik dus ook, maar ik kon het toch even proberen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.![]()
Wat hebben andere mensen er nou mee te maken, jij vind het prima staan dus nee.
Zo moet het zijn.
doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dat bedacht ik me laatst ook al.
Nu de uitvoering nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |