Misschien heeft hij wel haarseks gehadquote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lees je lekker selectief. Dus niet alles was faal wat je ondernomen hebt. Je bent weer aan 't dramatiseren, dramaqueen.
Ik weet niet hoe je in het echt bent, maar zoals jij je nu gedraagt online is die affectie heel snel verdwenen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijker
Dan nog kun je het niet een complete faal noemen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijker
Volgens mij moet jij er nog achter komen dat je eigenlijk zelf een meisje bent.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
dit idd. Hoe je jezelf nu laat zien, een grote homp zelfmedelijden is voor niemand aantrekkelijk, niet voor vrouwen en niet voor mannen, niet platonisch en al helemaal niet op het gebied van liefde.quote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je in het echt bent, maar zoals jij je nu gedraagt online is die affectie heel snel verdwenen.
Volgens mij is 90% inmiddels maagd-af andersquote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef Mystikvm het volgende:
Niet als maagd sterven is voor velen hier een onbereikbaar ideaal. Benzin weet niet dat hij goud in handen heeft gehad.
Dat niet, maar heel eerlijk, een relatie is veel meer dan seks alleen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij er nog achter komen dat je eigenlijk zelf een meisje bent.
Niet over jou in ieder geval.quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
De man heeft meer succes gehad met vrouwen dan mij terwijl ik meer geprobeerd heb bij meisjes dan hij.
Dat zou toch iets moeten zeggen denk ik.
Dat bedoelde ik ook niet, meer dat het dus wel meevalt.quote:
Oké, dan is het goed.quote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, meer dat het dus wel meevalt.
Het enige wat dat zegt is dat benzin een winkans heeft gehad die kleiner was dan bij de loterij en toevallig heeft gewonnen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
De man heeft meer succes gehad met vrouwen dan mij terwijl ik meer geprobeerd heb bij meisjes dan hij.
Ik was jaloers op hem toen hij een vriendinnetje hadquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Het verbaast me wel enigszins, van benzin. Maar goed voor hem.
Hee!?!quote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Het verbaast me wel enigszins, van benzin. Maar goed voor hem.
Goede vergelijkingquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat dat zegt is dat benzin een winkans heeft gehad die kleiner was dan bij de loterij en toevallig heeft gewonnen.
Als je oneindig veel apen een typemachine geeft dan is er onvermijdelijk eentje die Oorlog en Vrede schrijft.
weet niet of dat veel verschilt met jouw vriendinnetje van toenquote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was jaloers op hem toen hij een vriendinnetje had
Je zegt niet altijd aardige dingen over het vrouwelijke geslacht.quote:
Dat jij hogere eisen aan vrouwen stelt?quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
Al sterf ik als maagd vandaag het zou me nu vrij weinig kunnen schelen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef Mystikvm het volgende:
Niet als maagd sterven is voor velen hier een onbereikbaar ideaal. Benzin weet niet dat hij goud in handen heeft gehad.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou het niet weten eigenlijk... ik had toen in ieder geval niet echt gevoelens.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
weet niet of dat veel verschilt met jouw vriendinnetje van toen
Student dood na nachtje overblijven op de societeitquote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
l sterf ik als maagd vandaag het zou me nu vrij weinig kunnen schelen.
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt niet altijd aardige dingen over het vrouwelijke geslacht.En je zeurt veel.
Dat zegt mijn vriendin ook altijd tegen mijquote:Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat niet, maar heel eerlijk, een relatie is veel meer dan seks alleen.
Ik zag toen in dat hij inderdaad gelijk had, de wereld is inderdaad enorm oneerlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij heeft geen eisen tsja, dan heb ik vergeleken daarbij als snel hoge eisen ja.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat jij hogere eisen aan vrouwen stelt?
Liep er niet zo heel lang geleden een meisje achter jou aan en dat jij er vervolgens niet op inging?
Het meeste is waar in JOUW ogen. Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zoquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Daarnaast zeur ik hier meer dan ik in het echt doe he? Dit is toch een beetje mijn uitlaatklep voor als ik me rot voel.
Je zegt dat het meeste wat je zegt waar is. Terwijl het niet om feiten gaat. Soms scheer je vrouwen/meisjes iets teveel over één kam. Niet doen, het siert je niet.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Daarnaast zeur ik hier meer dan ik in het echt doe he? Dit is toch een beetje mijn uitlaatklep voor als ik me rot voel.
Meestal gaat liefde en vriendschap over nogal subjectieve dingen. De waarheidsvraag is niet zo relevantquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
Sterven in je eigen kots, niet de meest leuke manier om te sterven nee.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Student dood na nachtje overblijven op de societeit
Zo sterven lijkt me ook niet wat. Hoewel het wel een klein beetje bij mijn Fokimago past
Empirisch bewijs is niet altijd het beste bewijs. Zeker niet als het zich beperkt tot je eigen ervaring.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien is empirisch bewijs sterker dan een theoretisch modelquote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Empirisch bewijs is niet altijd het beste bewijs. Zeker niet als het zich beperkt tot je eigen ervaring.
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zo
Nogmaals, het is mijn mening, het is wat ik zie en hoe ik het voel. Meisjes zijn over het algemeen slecht tegen me. Wat mij betreft geef ik ze erg veel kansen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt dat het meeste wat je zegt waar is. Terwijl het niet om feiten gaat. Soms scheer je vrouwen/meisjes iets teveel over één kam. Niet doen, het siert je niet.Zeuren trouwens ook niet, maar ik heb je nog niet gemeet, dus misschien valt het IRL inderdaad wel mee.
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het meeste is waar in JOUW ogen. Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zo
Nou zeg je het goed. In jouw observaties.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.
[..]
Nogmaals, het is mijn mening, het is wat ik zie en hoe ik het voel. Meisjes zijn over het algemeen slecht tegen me. Wat mij betreft geef ik ze erg veel kansen.
Het is niet slecht of persoonlijk bedoeld
Maar het hoeft niet perse zo te zijn? Ok, ik heb al 2x eerder gedacht met iemand oud te worden, en ik blijf dat nu voor de 3e keer ook denken, maar het geluk is groter als het verdriet (en hopelijk blijft dat zo)quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.
Liefdesverdriet zal je daar in vaak tegen komen.
Als je op vrouwen valt krijg je dus daar liefdesverdriet van
Dus loop je van vrouwen vaak verdriet op.
Maar hij zegt het alleen op de meeste idiote manier.
Als seks in jouw geval pijn doet, moet je misschien eens naar de arts.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
Ach, die frustratie die je in je hebt, komt er irl dan ook wel uit.
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou zeg je het goed. In jouw observaties.
Vergeet niet dat jij de gemene deler bent...quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.
[..]
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.
Sorry hoor benzin, maar zoals je je de laatste tijd uit op het forum zou ik ook niet weten hoe hard ik weg moest komen. Dat hoeft niet perse aan de vrouw te liggen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.
[..]
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.
Mensen en teleurstelling gaan hand in hand.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.
Liefdesverdriet zal je daar in vaak tegen komen.
Als je op vrouwen valt krijg je dus daar liefdesverdriet van
Dus loop je van vrouwen vaak verdriet op.
Maar hij zegt het alleen op de meeste idiote manier.
Nee het hoeft niet per se zo te zijn. Het is wel vaak zo want het meeste relaties gaan toch kapot. Dat doet pijn. Omdat al zijn relaties met vrouwen tot nu toe stuk liepen met pijn als gevolg. Hij trekt daar alleen de conclusie uit dat het altijd zo zal zijn. En dat is geen juiste conclusie.quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet perse zo te zijn? Ok, ik heb al 2x eerder gedacht met iemand oud te worden, en ik blijf dat nu voor de 3e keer ook denken, maar het geluk is groter als het verdriet (en hopelijk blijft dat zo)
Achteraf bezien is alles een leerproces en daar ben ik ook blij mee
Je moet niet wachten. Je moet zoeken en aan jezelf werken. Zoeken werkt, want zo heb ik ook een date gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Amen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen en teleurstelling gaan hand in hand.
In dit geval niet. En zeker niet wanneer gebaseerd op de beperkte ervaring van een persoon die nauwelijks contact heeft met meisjes.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien is empirisch bewijs sterker dan een theoretisch model
nee want dat ligt aan dat meisje en niet aan hem. Uiteraard.quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet per se zo te zijn. Het is wel vaak zo want het meeste relaties gaan toch kapot. Dat doet pijn. Omdat al zijn relaties met vrouwen tot nu toe stuk liepen met pijn als gevolg. Hij trekt daar alleen de conclusie uit dat het altijd zo zal zijn. En dat is geen juiste conclusie.
Ik vind dat ik genoeg kansen heb gegeven.quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry hoor benzin, maar zoals je je de laatste tijd uit op het forum zou ik ook niet weten hoe hard ik weg moest komen. Dat hoeft niet perse aan de vrouw te liggen.
Self-fulfilling...quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Run forest..quote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik genoeg kansen heb gegeven.
Hoewel ik het wel een interessante vraag vind hoe ver je je in welk stadium je open moet stellenquote:
Denk je niet dat het gewoon aan jou ligt dat een meisje niet gelukkig van jou wordt?quote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik genoeg kansen heb gegeven.
Dit topic is anders ook gewoon dood.quote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
fuck zeg, vreet benzin nu weer alle aandacht op met dat zielige gezeur? zodat de rest die baat heeft bij dit topic ondergesneeuwd raakt? terwijl benzin alleen maar jankt en niet luistert. beetje jammer wel.
Dat mag je vinden, maar is dat een reden om weg te rennen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Run forest..
Je bent een zacht ei. Die vind ik lekker op brood, maar niet in bed
ik wel, mits er iets mee gedaan wordt. dit topic heeft een constructieve insteek, voor gejank en (zelf)medelijden is er het depressietopic.quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit topic is anders ook gewoon dood.
Maar als er iemand met een interessantere casus komt verdient ie nog steeds aandacht inderdaad. Maar ik ben niet iemand van de goede adviezen
Dan moet je goed zoeken, en niet piepen als je ze niet kan vinden wanneer je achtewr je laptop zit te fokkenquote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar is dat een reden om weg te rennen?
Misschien willen sommige meisjes wel een zachte jongen in bed.
Maar niet eentje die zelfmedelijden heeft..quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
Waarom wil je zacht zijn?quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. In bed niet. Ja, misschien achteraf om tegenaan te kruipen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ons zacht zijn is dan ook voornamelijk door ons vet. Niet door onze houding.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook zacht.
Alleen ik jank niet de hele tijd en zeg tegen vrouwen dat ze pijn veroorzaken.
Dit.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Serieus, niets mis met een gevoelige, lieve jongen. Absoluut niet.
Maar graag wel een met ruggengraat, een eigen mening, tikkeltje eigenwijs mag ook, en zeker niet iemand die alleen maar bij me is om maar niet alleen te zijn
Gevoelig en ruggegraat staan toch volledig los van elkaar?quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar graag wel een met ruggengraat, een eigen mening, tikkeltje eigenwijs mag ook, en zeker niet iemand die alleen maar bij me is om maar niet alleen te zijn
quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook zacht.
Alleen ik jank niet de hele tijd en zeg niet tegen vrouwen dat ze pijn veroorzaken.
Haiquote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Er is op dit moment niemand anders die advies nodig heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
fuck zeg, vreet benzin nu weer alle aandacht op met dat zielige gezeur? zodat de rest die baat heeft bij dit topic ondergesneeuwd raakt? terwijl benzin alleen maar jankt en niet luistert. beetje jammer wel.
we hebben het over benzin, en we hebben het over.. Tsja, een ander type. Wat denk je nou zelf..quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gevoelig en ruggegraat staan toch volledig los van elkaar?
Give it a try.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is op dit moment niemand anders die advies nodig heeft.
Al zou ik wel wat advies willen, alleen ik weet niet hoe ik het precies moet verwoorden dus kan niemand er echt wat mee.
Ik was vroeger best een zacht ei een schoothondje.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons zacht zijn is dan ook voornamelijk door ons vet. Niet door onze houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nouja ik bedoel maar dat ik bij een meid wil zijn omdat ik haar leuk en lief vind en haar gelukkig wil maken enzoquote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wil jij om een andere reden bij mij zijn dan?
Ben je nou al af van de oorring?quote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook nog steeds advies hoor
Weet alleen niet precies met wat...
Volgens mij heb ik mensen wel eens horen zeggen dat je te lief bentquote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is op dit moment niemand anders die advies nodig heeft.
Al zou ik wel wat advies willen, alleen ik weet niet hoe ik het precies moet verwoorden dus kan niemand er echt wat mee.
We zijn niet anders van je gewendquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.
ik begin me eigenlijk gewoon te ergeren aan hem. excuuuuuse me.
Ik heb intern conflict. Of zo iets.quote:
jij moet wat brutaler worden. durf haar te plagen etc en niet zo bang zijn om hoe het wellicht over kan komen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Faxie het volgende:
Nee, en wat ik van meerdere mensen hoorde staat het me primaquote:
Nog steeds denk ik ja, maar wel een stuk minder dan vroeger.quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mensen wel eens horen zeggen dat je te lief bent
Ik gun het je welquote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel maar dat ik bij een meid wil zijn omdat ik haar leuk en lief vind en haar gelukkig wil maken enzo
Idd, dat bedacht ik me laatst ook al.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet wat brutaler worden. durf haar te plagen etc en niet zo bang zijn om hoe het wellicht over kan komen.
ik bedoel het niet slecht hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We zijn niet anders van je gewend
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, en wat ik van meerdere mensen hoorde staat het me prima
Een experiment met een maand uitlaten leverde geen noemenswaardige extra aandacht op
vraag het hem.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe word ik net zo cool als Mystik?
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dat je al gelukkig bent lijkt me juist een hele mooie basis om dat andere te doen zonder dat er al te veel druk op ligt om te slagen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb intern conflict. Of zo iets.![]()
Ik heb een kant die zeurt dat ik achter meisjes aan moet en een kant die zegt dat ik gelukkig ben.
Het kan toch allebei? Wellicht ben je nu ook gelukkig, maar dat betekent niet dat je niet wat extra's kan toevoegen aan dat geluk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb intern conflict. Of zo iets.![]()
Ik heb een kant die zeurt dat ik achter meisjes aan moet en een kant die zegt dat ik gelukkig ben.
Kortom ik weet nu niet meer hoe ik me voel en wat ik wil.![]()
Dit is meer een klacht dan een roep om advies maar toch.
Verleid hem.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga mijn vriend op marktplaats zetten... Heeft helemaal geen tijd voor mij
Ja dat vind ik dus ook, maar ik kon het toch even proberen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.![]()
Wat hebben andere mensen er nou mee te maken, jij vind het prima staan dus nee.
Zo moet het zijn.
doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dat bedacht ik me laatst ook al.
Nu de uitvoering nog...
Nee maar key om leuke gesprekken te hebben is dat je niet bang bent voor de reactie van de ander en dat je enigszins uitgeslapen bent, zodat je scherp kan zijn en dan nog een kleine beetje opgewektheid en het moet goed komenquote:
Als jij voortaan in een jurk over straat loopt, zal dat je kansen op een vriendin ook niet vergroten.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Faxman, Faxman zo'n grote fout maak je hier.![]()
Wat hebben andere mensen er nou mee te maken, jij vind het prima staan dus nee.
Zo moet het zijn.
true that. en kijk haar in haar ogen als je tegen haar praat. nee, niet staren.quote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee maar key om leuke gesprekken te hebben is dat je niet bang bent voor de reactie van de ander en dat je enigszins uitgeslapen bent, zodat je scherp kan zijn en dan nog een kleine beetje opgewektheid en het moet goed komenEn natuurlijk interesse tonen etc.
Ik kijk ook wel vaak even weg. Dan lijkt het alsof ik nadenkquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. en kijk haar in haar ogen als je tegen haar praat. nee, niet staren.
Nu nog een slachtoffer...quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'.
Je wilt serieus niet weten hoeveel mensen ik hier al mee gekwetst hebquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
doen, je mond opentrekken nog voor je kunt denken: 'oh nee eng!@#'.
Die forumvrouwen gaat niet lukken ben ik bang. De vrouwen buiten schijnen allemaal bezet te zijn...quote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
een forum halfvol vrouwen, en daar buiten ook.
Daar kan ik wel wat mee.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jij moet gewoon meisjes aanspreken (als je dat nog niet deed) en doen zoals je op fok bent, dan komt het wel goed denk ik zo.
ik begin me eigenlijk gewoon te ergeren aan hem. excuuuuuse me.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dat je al gelukkig bent lijkt me juist een hele mooie basis om dat andere te doen zonder dat er al te veel druk op ligt om te slagen.
Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.quote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan toch allebei? Wellicht ben je nu ook gelukkig, maar dat betekent niet dat je niet wat extra's kan toevoegen aan dat geluk.
Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.quote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als jij voortaan in een jurk over straat loopt, zal dat je kansen op een vriendin ook niet vergroten.
Er is wel lef voor nodig, maar verder dan dat.
mensen die je aankijken worden meestal aantrekkelijker gevonden. omdat het ook wel enigszins iets intiems is.quote:Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel vaak even weg. Dan lijkt het alsof ik nadenk
Maar goed, je moet vooral niet te angstig zijn je bek open te trekken
En toch zeg je tegen benzin dat het erbij hoort, bij het leven en bij het vallen op vrouwen. Waarom heb je geen vertrouwen in je eigen advies?quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee.
En je bent niet de enige mijn vriend.
[..]
[..]
Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.
Zie daar mijn echte probleem.
[..]
Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.
Ik weet zelf prima waar ik er belachelijk in uit zie en wat wel goed staat.
True. Maar ik let er niet zo op. Als je maar gewoon geregeld echt aankijktquote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen die je aankijken worden meestal aantrekkelijker gevonden. omdat het ook wel enigszins iets intiems is.
Ego. Zie daar het echte probleem. Geen zelfspot.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
Het heeft redelijk lang geduurd voordat ik zelfverzekerder en gelukkig werd. De laatste keer dat ik echt ongelukkig was, was toen ik liefdesverdriet had. Daarom probeer ik mijn egotje te beschermen door meisjes niet eens de kans te geven om me te kunnen afwijzen. En daarom versier ik dus ook nooit meer meisjes. Om dat ik bang ben dat ik heel vaak word afgewezen en daardoor weer ongelukkig en onzeker word.
je bent gewoon cool en je lijkt me niet wanhopig oid, je zegt dat je gelukkig bent alleen dat je een beetje onzeker bent over afwijzing. zoveel advies kun je jou eigenlijk niet geven vind ik.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee.
En je bent niet de enige mijn vriend.
[..]
[..]
[..]
Ja okee, maar ik laat me qua kleding nooit beinvloeden door meningen van buitenaf.
Ik weet zelf prima waar ik er belachelijk in uit zie en wat wel goed staat.
Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.
Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat.
je kunt ook alleen maar leren omgaan met afwijzing als je een keer of wat afgewezen wordt. daarnaast moet je proberen een afwijzing niet persoonlijk te nemen, niet iedereen zal jou leuk vinden. geeft ook niks, je vindt zelf namelijk ook niet iedereen leuk.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo vreemd dat je met een intern conflict zit, je geluk is duidelijk slechts schijn. Als ik dit zo lees wil je wel degelijk meer, maar loop je er uit angst voor weg.
Het is misschien wel een veilige oplossing, maar ik denk niet dat dat interne conflict verdwijnen zal als je die confrontatie niet aangaat.
Daarom klaag ik er ook niet zo snel over, daarnaast weet ik wel dat het probleem bij mij ligt niet bij de rest van de wereld of aan vrouwen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
En toch zeg je tegen benzin dat het erbij hoort, bij het leven en bij het vallen op vrouwen. Waarom heb je geen vertrouwen in je eigen advies?Het mooie aan liefde is dat het tweezijdig is. No pleasure without pain.
Ego inderdaad, ik ben gewoon dat ik het kwijt raak en weer verander in dat zielige hoopje mens van vroeger.quote:Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ego. Zie daar het echte probleem. Geen zelfspot.
Het kon mij aan mijn reet roesten dat ik 20 keer afgewezen werd.. ik ging gewoon door, masochist dat ik ben. En uiteindelijk kreeg zelfs ik een vriendin.
En ik ben echt een freak. De gemiddelde serial killer ziet er vriendelijker uit.
Ik kan er gewoon niet mee om gaan. Ik moet het leren denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent gewoon cool en je lijkt me niet wanhopig oid, je zegt dat je gelukkig bent alleen dat je een beetje onzeker bent over afwijzing. zoveel advies kun je jou eigenlijk niet geven vind ik.het leven heeft nu eenmaal leuke en minder leuke dingen in zich.
Ik ben wel gelukkig, alleen over dat gedeelte van mijn leven niet. Daarom dat conflict van binnen. Want dat is het enige in mijn leven wat ik niet kan: versieren.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dus jij vindt jezelf zo breekbaar dat een enkele afwijzing je al verandert in een zielig hoopje mens? Een afwijzing is niet altijd een aanval op jouw persoon, zo moet je het tenminste niet zien.quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom klaag ik er ook niet zo snel over, daarnaast weet ik wel dat het probleem bij mij ligt niet bij de rest van de wereld of aan vrouwen.
Ik heb er wel vertrouwen alleen ik kan het gewoon niet, de spaken lopen vast in mijn systeem. Ook al heb je gelijk.
[..]
Ego inderdaad, ik ben gewoon dat ik het kwijt raak en weer verander in dat zielige hoopje mens van vroeger.
Ik ben een tikje te gevoelig op dat gebied het raakt me veel harder terwijl het allemaal wel mee valt.
[..]
Ik kan er gewoon niet mee om gaan. Ik moet het leren denk ik.
[..]
Ik ben wel gelukkig, alleen over dat gedeelte van mijn leven niet. Daarom dat conflict van binnen. Want dat is het enige in mijn leven wat ik niet kan: versieren.
Ik dacht dat het na de eerste keer beter zou gaan, toen na de tweede keer, toen na de derde keer. Maar het werd niet makkelijker, het werd alleen maar erger. Dus ik weet het eigenlijk ook niet meer.
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.quote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jij vindt jezelf zo breekbaar dat een enkele afwijzing je al verandert in een zielig hoopje mens? Een afwijzing is niet altijd een aanval op jouw persoon, zo moet je het tenminste niet zien.
Dit, bij heloef twijfel ik er niet aan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast nietquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ach, ik durf er m'n handen wel voor in het vuur te steken dat heloef iig nog een relatie gaat krijgen. Ik heb ook een foto van je gezien en ik vond je er leuk uitzien.
Er leuk uitzien kan helpen, maar we zijn inmiddels toch wel zo ver dat we weten dat dat niet het enige is op basis waarvan relaties ontstaan, niet?quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal danquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik heb ook altijd gedacht dat ik zonder enige ervaring zou sterven en dat kan ook niet meer gebeuren.
Ik ben niet zo vaak afgewezen ... Dus misschien kan ik me geen goede voorstelling maken van hoe dat is.quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
wat dan? Qua karakter en dergelijke zit t bij heloef wel goedquote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er leuk uitzien kan helpen, maar we zijn inmiddels toch wel zo ver dat we weten dat dat niet het enige is op basis waarvan relaties ontstaan, niet?
Al geloof ik ook meteen dat het Heloef nog wel zal lukken, laat dat duidelijk zijn.
Ik had dat met kamer zoekenquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja, eerder als het nog 10, 20 keer gebeurt want dan ga je toch twijfelen aan jezelf.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ik twijfel er zelf ook niet aan hoor, neemt niet weg dat ik nog wel met wat shit moet leren om gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit, bij heloef twijfel ik er niet aan.
Huilie huilie heloef.quote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast niet
Ik ben ook niet zo vaak afgewezen, maar door dat het succes maar steeds uitbleef groeide de angst.quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak afgewezen ... Dus misschien kan ik me geen goede voorstelling maken van hoe dat is.
Ik heb dat alleen met vrouwen, ik ben door tig bedrijven afgewezen zelfs de McDonalds. Dat kan me dan weer niks schelen.quote:
Ja, dat bedoelde ik dus ook. Vandaar dat ik bij hem ook niet twijfel; er leuk uitzien is dan gewoon mooi meegenomen. Zoiets.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat dan? Qua karakter en dergelijke zit t bij heloef wel goed
Niet nodig, je bent pas 18. Misschien dat je er over tien jaar vraagtekens bij mag zetten, maar nu is zo'n angst nog zeker niet terecht.quote:Op zondag 4 november 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel er zelf ook niet aan hoor, neemt niet weg dat ik nog wel met wat shit moet leren om gaan.
[..]
Huilie huilie heloef.![]()
Het voelt echt als of ik die jongen nooit gekend heb nu.
[..]
Ik ben ook niet zo vaak afgewezen, maar door dat het succes maar steeds uitbleef groeide de angst.
Ik had eerst een behoorlijk slecht zelfbeeld. Vond mezelf ontzettend lelijk. Kon me niet voorstellen dat iemand zich seksueel tot me aangetrokken zou kunnen voelen. Ben wat meer gaan bewegen, waardoor ik wat afviel en begon in te zien dat ik er helemaal niet slecht uitzie en dat ik best leuk ben (quote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal danWat is er veranderd?
Hij wordt al jaren overschaduwd door huilie huilie Benzinquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
Hij is ook nog echt jong. Als je wat ouder wordt, word je ook vaak wat stabieler als het om dit soort dingen gaat. En Heloef is sowieso al enorm vooruit gegaan. Jullie kennen huilie huilie Heloef vast niet
Dat durf ik tegen te spreken. Zomervakantie 2010 denk ik. Heloef?quote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hij wordt al jaren overschaduwd door huilie huilie Benzin
Nee 2011.quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat durf ik tegen te spreken. Zomervakantie 2010 denk ik. Heloef?
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Tangledup het volgende:
Alsnog viel dat wel mee. Een grumpy heloef is nog wat anders dan een "de wereld is niet eerlijk en alle vrouwen zijn kut" Benzin.
Ik ook.quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.
Touché.quote:
Jij kan immers ook een stevig potje zeiken.quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom steeds al dat gezeur over mij. Ik zeg ook alleen maar wat ik zie.
Volgens mij 5 keer of zo iets.quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, hoe vaak ben je dan afgewezen?
Valt reuze mee dusquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat valt nog hartstikke mee toch?
Ik zeg toch ook dat ik niet zo vaak afgewezen ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |