Dat zegt mijn vriendin ook altijd tegen mijquote:Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat niet, maar heel eerlijk, een relatie is veel meer dan seks alleen.
Ik zag toen in dat hij inderdaad gelijk had, de wereld is inderdaad enorm oneerlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was jaloers op hem toen hij een vriendinnetje had
Hij heeft geen eisen tsja, dan heb ik vergeleken daarbij als snel hoge eisen ja.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat jij hogere eisen aan vrouwen stelt?
Liep er niet zo heel lang geleden een meisje achter jou aan en dat jij er vervolgens niet op inging?
Het meeste is waar in JOUW ogen. Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zoquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Daarnaast zeur ik hier meer dan ik in het echt doe he? Dit is toch een beetje mijn uitlaatklep voor als ik me rot voel.
Je zegt dat het meeste wat je zegt waar is. Terwijl het niet om feiten gaat. Soms scheer je vrouwen/meisjes iets teveel over één kam. Niet doen, het siert je niet.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel het niet per se slecht. Ik ben niet echt onaardiger dan nodig, het meeste van wat ik zeg is waar. Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Daarnaast zeur ik hier meer dan ik in het echt doe he? Dit is toch een beetje mijn uitlaatklep voor als ik me rot voel.
Meestal gaat liefde en vriendschap over nogal subjectieve dingen. De waarheidsvraag is niet zo relevantquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
Sterven in je eigen kots, niet de meest leuke manier om te sterven nee.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Student dood na nachtje overblijven op de societeit
Zo sterven lijkt me ook niet wat. Hoewel het wel een klein beetje bij mijn Fokimago past
Empirisch bewijs is niet altijd het beste bewijs. Zeker niet als het zich beperkt tot je eigen ervaring.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien is empirisch bewijs sterker dan een theoretisch modelquote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Empirisch bewijs is niet altijd het beste bewijs. Zeker niet als het zich beperkt tot je eigen ervaring.
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zo
Nogmaals, het is mijn mening, het is wat ik zie en hoe ik het voel. Meisjes zijn over het algemeen slecht tegen me. Wat mij betreft geef ik ze erg veel kansen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt dat het meeste wat je zegt waar is. Terwijl het niet om feiten gaat. Soms scheer je vrouwen/meisjes iets teveel over één kam. Niet doen, het siert je niet.Zeuren trouwens ook niet, maar ik heb je nog niet gemeet, dus misschien valt het IRL inderdaad wel mee.
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het meeste is waar in JOUW ogen. Vrouwen leiden niet per definitie tot pijn en zo
Nou zeg je het goed. In jouw observaties.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.
[..]
Nogmaals, het is mijn mening, het is wat ik zie en hoe ik het voel. Meisjes zijn over het algemeen slecht tegen me. Wat mij betreft geef ik ze erg veel kansen.
Het is niet slecht of persoonlijk bedoeld
Maar het hoeft niet perse zo te zijn? Ok, ik heb al 2x eerder gedacht met iemand oud te worden, en ik blijf dat nu voor de 3e keer ook denken, maar het geluk is groter als het verdriet (en hopelijk blijft dat zo)quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.
Liefdesverdriet zal je daar in vaak tegen komen.
Als je op vrouwen valt krijg je dus daar liefdesverdriet van
Dus loop je van vrouwen vaak verdriet op.
Maar hij zegt het alleen op de meeste idiote manier.
Als seks in jouw geval pijn doet, moet je misschien eens naar de arts.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Tot nu toe in al mijn observaties wel. Keer op keer.
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
Ach, die frustratie die je in je hebt, komt er irl dan ook wel uit.
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou zeg je het goed. In jouw observaties.
Vergeet niet dat jij de gemene deler bent...quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.
[..]
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.
Sorry hoor benzin, maar zoals je je de laatste tijd uit op het forum zou ik ook niet weten hoe hard ik weg moest komen. Dat hoeft niet perse aan de vrouw te liggen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zoals ik zeg, ik geef vrouwen keer op keer weer een kans om me weer te kwetsen.
[..]
Maar ik denk dat mijn observaties wel wat zeggen. De steekproefgrootte is inmiddels groot genoeg.
Mensen en teleurstelling gaan hand in hand.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer het leven leidt sowieso tot pijn.
Liefdesverdriet zal je daar in vaak tegen komen.
Als je op vrouwen valt krijg je dus daar liefdesverdriet van
Dus loop je van vrouwen vaak verdriet op.
Maar hij zegt het alleen op de meeste idiote manier.
Nee het hoeft niet per se zo te zijn. Het is wel vaak zo want het meeste relaties gaan toch kapot. Dat doet pijn. Omdat al zijn relaties met vrouwen tot nu toe stuk liepen met pijn als gevolg. Hij trekt daar alleen de conclusie uit dat het altijd zo zal zijn. En dat is geen juiste conclusie.quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet perse zo te zijn? Ok, ik heb al 2x eerder gedacht met iemand oud te worden, en ik blijf dat nu voor de 3e keer ook denken, maar het geluk is groter als het verdriet (en hopelijk blijft dat zo)
Achteraf bezien is alles een leerproces en daar ben ik ook blij mee
Je moet niet wachten. Je moet zoeken en aan jezelf werken. Zoeken werkt, want zo heb ik ook een date gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een lief meisje dat het tegendeel gaat bewijzen.
Amen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen en teleurstelling gaan hand in hand.
In dit geval niet. En zeker niet wanneer gebaseerd op de beperkte ervaring van een persoon die nauwelijks contact heeft met meisjes.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien is empirisch bewijs sterker dan een theoretisch model
nee want dat ligt aan dat meisje en niet aan hem. Uiteraard.quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet per se zo te zijn. Het is wel vaak zo want het meeste relaties gaan toch kapot. Dat doet pijn. Omdat al zijn relaties met vrouwen tot nu toe stuk liepen met pijn als gevolg. Hij trekt daar alleen de conclusie uit dat het altijd zo zal zijn. En dat is geen juiste conclusie.
Ik vind dat ik genoeg kansen heb gegeven.quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry hoor benzin, maar zoals je je de laatste tijd uit op het forum zou ik ook niet weten hoe hard ik weg moest komen. Dat hoeft niet perse aan de vrouw te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |