Relationele intenties gaan wat verder dan puur vriendschappelijke, dus ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je hebt niet zuiver vriendschappelijke intenties? Niet echt een goede vriendschap.
Ik had mijn verwachtingen al aangepast naar vriendschap.quote:Op zondag 4 november 2012 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Alleen als je verwachtingen hebt die niet waargemaakt kunnen worden --> teleurstelling/pijn
Als je nou je verwachtingen aanpast naar iets realistisch van waaruit je kan groeien dan --> valt alles sneller mee --> semi-blijheid in plaats van pijn
Uh ja, nee. Beetje seksistisch vind je niet?quote:Op zondag 4 november 2012 19:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Alles wat met vrouwen te maken heeft leidt vroeger of later tot pijn.
Dank u voor mijn ogenquote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik plaats even een grote [ afbeelding ]
Nee. Noem het seksistisch, maar het is gebaseerd op jarenlange ervaring. Ik bedoel het niet slecht, ik hecht niet eens per se een waardeoordeel. Ik observeer en zie dat vrouwen altijd uiteindelijk leiden tot emotionele pijn.quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh ja, nee. Beetje seksistisch vind je niet?
Denk dat jouw manier ook niet direct gaat werken, Drommel. Sterker nog ik vraag me af of jouw manier wel bevredigend is.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie een boel mensen die al lang vastzitten en daar ongelukkig mee zijn. Maar in plaats van eraan te werken lijkt het wel alsof ze het opgeven
Hoe bedoel je? Ik word gewoon bevredigt hoorquote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk dat jouw manier ook niet direct gaat werken, Drommel. Sterker nog ik vraag me af of jouw manier wel bevredigend is.
Ik zou liever niet zo in de toekomst leven. Zo slecht gaat het nu toch niet?quote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb het uitgesteld totdat ik me beter kan presenteren. Mij beter voor de dag laten komen is een voornemen voor volgend jaar. Als dat mij gelukt is, dan kan ik bijvoorbeeld ook mijn datingsite profiel updaten en dan krijg ik misschien wel eens een keertje reactie op mijn berichten.
Vrij hedonistisch.quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik word gewoon bevredigt hoor
Slechter dan nu kan het niet gaan eigenlijkquote:Op zondag 4 november 2012 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou liever niet zo in de toekomst leven. Zo slecht gaat het nu toch niet?
Opgeven is ook het beste. Alles wat ik ooit op het gebied van meisjes heb gedaan was een complete faal. Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie een boel mensen die al lang vastzitten en daar ongelukkig mee zijn. Maar in plaats van eraan te werken lijkt het wel alsof ze het opgeven
Je probeert het amper manquote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Opgeven is ook het beste. Alles wat ik ooit op het gebied van meisjes heb gedaan was een complete faal. Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt.
Als ze jou mogen is het toch leuk om eens iets af te spreken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze kunnen ook andere dingen doen dan afspreken met een andere jongen.
Momenteel niet. Ik denk er wel weer over als ik echt niets anders te doen heb.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze jou mogen is het toch leuk om eens iets af te spreken.
Je hebt toch seks gehad met een meisje?quote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Opgeven is ook het beste. Alles wat ik ooit op het gebied van meisjes heb gedaan was een complete faal. Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt.
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijkerquote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt toch seks gehad met een meisje?
Dat wordt niet geaccepteerd op Fokquote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijker
Wat lees je lekker selectief. Dus niet alles was faal wat je ondernomen hebt. Je bent weer aan 't dramatiseren, dramaqueen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij vindt seks het enige dat belangrijk is?? Affectie is vele malen belangrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |