Ik voel me wel altijd enorm sexy als ik hem zie posten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 06:05 schreef Michielos het volgende:
Benzin
Echt...zwelgen in zelfmedelijden... iets onaantrekkelijkers bestaat gewoon niet
Yup pure aids dus..quote:
you are sexy and you know it. tadadadaquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd enorm sexy als ik hem zie posten.
ja. Ze kon het ook na de tweede keer vertellen. Dan had ik mezelf moeite, tijd en geld bespaard.quote:
Zulke dingen zijn gewoon moeilijk om te vertellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja. Ze kon het ook na de tweede keer vertellen. Dan had ik mezelf moeite, tijd en geld bespaard.
ja daahaagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn gewoon moeilijk om te vertellen
Balthasar vd Polweg, die grote witte flat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik woon in Delft
Waar zit jij ergens?
Okee hier wil ik opheldering over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik boek vooruitgang. Ik heb vandaag weer aangeraakt en ben aangeraakt. Zonder het erg te vinden. Sterker nog, ik vond het best leuk.
Handen, armen, gezichten, hoofden, ruggen, borstkas. Gewoon als in aanrakingen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee hier wil ik opheldering over.
Wat voor aanrakingen?
Door welk geslacht waren deze aanrakingen afkomstig?
Welke plekken zijn aangeraakt?
Ik moest huilen van blijdschap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handen, armen, gezichten, hoofden, ruggen, borstkas. Gewoon als in aanrakingen.
En dan knuffels van voor en achter.
Door een vrouw.
Ken (kon) je haar goed?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handen, armen, gezichten, hoofden, ruggen, borstkas. Gewoon als in aanrakingen.
En dan knuffels van voor en achter.
Door een vrouw.
Nee. Voor het eerst ontmoet vanmorgen om 11 uur.quote:
Heb ik niet.quote:
Fera?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Voor het eerst ontmoet vanmorgen om 11 uur.
[..]
Heb ik niet.
Ik heb een meisje leren kennen op werk. Van 11 tot kwart voor 9 gezien. Was leuk en gezellig. Aanrakingen volgden snel, terwijl ik dat eng vind. Daarna stoeien en knuffels.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Cue_ het volgende:
Ipv dat er allerlei korte vragen / gokken worden gedaan kan Kaneel natuurlijk ook uit zichzelf even gewoon een wat uitgebreider verhaal vertellen over hoe het hoe/wat/waar.
en als ie dat niet wil, weten we dat ook weer
je komt er wel. nog een paar weken en je ziet dat alle vrouwen sluts zijn. vanaf dan mag je jezelf 'gezond verklaard' labelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een meisje leren kennen op werk. Van 11 tot kwart voor 9 gezien. Was leuk en gezellig. Aanrakingen volgden snel, terwijl ik dat eng vind. Daarna stoeien en knuffels.
Ik ben tevreden over mijn vooruitgang wat dat betreft.
Meer weet ik niet te vertellen.
Iedere vrouw is een slet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je komt er wel. nog een paar weken en je ziet dat alle vrouwen sluts zijn. vanaf dan mag je jezelf 'gezond verklaard' labelen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je komt er wel. nog een paar weken en je ziet dat alle vrouwen sluts zijn. vanaf dan mag je jezelf 'gezond verklaard' labelen
De grote vraag is, is dat omgekeerd ook zo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]Enigszins herkenbaar
Sluts is misschien het verkeerde woord, maar je ziet wel ineens overal leuke vrouwen en potentieeltjes
Dat valt vooralsnog een beetje tegen. Maar who caresquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De grote vraag is, is dat omgekeerd ook zo?
Dat is het belangrijkste. Want dan staan vrouwen opeens niet meer op dat voetstuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat valt vooralsnog een beetje tegen. Maar who caresIs gewoon een fijn gevoel
Goed bezig, klinkt veelbelovend.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een meisje leren kennen op werk. Van 11 tot kwart voor 9 gezien. Was leuk en gezellig. Aanrakingen volgden snel, terwijl ik dat eng vind. Daarna stoeien en knuffels.
Ik ben tevreden over mijn vooruitgang wat dat betreft.
Meer weet ik niet te vertellen.
Sowieso, dat vrouwen op een voetstuk plaatsen heb ik nooit begrepen. Op mijn werk moet ik me altijd inhouden om geen hele erge vrouw ontvriendelijke opmerkingen te plaatsen tijdens vergaderingen enzo. Volgens mij hebben mannen met dat complex nog nooit samengewerkt met het andere geslacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Want dan staan vrouwen opeens niet meer op dat voetstuk.
Ik herken me er ook wel een beetje in hoor, die periode heb ik ook wel gehad. Maar op een gegeven moment moet je gewoon beseffen dat zwelgen in zelfmedelijden je niks gaat helpen, het is niet aantrekkelijk en je komt er nergens mee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:37 schreef Defected het volgende:
Ik heb de laatste topics gelezen en in tegenstelling tot de meesten ( of iedereen) hier begrijp ik
Benzin wel. Zijn verhaal/situatie is zeer ( net iets te) herkenbaar voor mij.
Maar daar ga ik jullie niet mee vervelen.
Tips kan ik hem dus ook niet echt geven. Ik weet niet of hij al contacten heeft proberen
te maken via fora/datingsites (en dan niet zeuren maar gewoon leuke gesprekken) ?
Dat lukt bij mij wel, de omschakeling naar real life is een stuk lastiger.
Wordt verder niks hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed bezig, klinkt veelbelovend.
Als je een date hebt zou je dan haar wel durven aanraken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt verder niks hoor.
Ze heeft een vriend en woont totaal niet in de buurt. Gaat daarnaast weg bij werk.
Maar vond het goed van mezelf dat ik haar aan durfde te raken. Flips bijvoorbeeld heb ik 2 keer gemeet, maar durfde haar niet aan te raken.
Alleen vind ik vrouwen nu zo normaal dat ik er meestal geen zin in heb om er moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef hasjman het volgende:
[..]
Sowieso, dat vrouwen op een voetstuk plaatsen heb ik nooit begrepen. Op mijn werk moet ik me altijd inhouden om geen hele erge vrouw ontvriendelijke opmerkingen te plaatsen tijdens vergaderingen enzo. Volgens mij hebben mannen met dat complex nog nooit samengewerkt met het andere geslacht.
Eventueel. Hangt volledig af van de situatie. Wie, wat, waarom, ken ik haar al langer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je een date hebt zou je dan haar wel durven aanraken?
Ah okay, maar zeker fijn dat het aanraken makkelijker gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt verder niks hoor.
Ze heeft een vriend en woont totaal niet in de buurt. Gaat daarnaast weg bij werk.
Maar vond het goed van mezelf dat ik haar aan durfde te raken. Flips bijvoorbeeld heb ik 2 keer gemeet, maar durfde haar niet aan te raken.
Als ik zoiets van te voren wist, dan ging ik niet eens met haar praten. Waste of time.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt verder niks hoor.
Hetzelfde hier denk ik. Niet dat ik nog zo veel dates heb gehad. Laatste date wel een knuffel gevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel. Hangt volledig af van de situatie. Wie, wat, waarom, ken ik haar al langer?
Zeker. Ik ben weer aan het ontdekken dat het best fijn is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah okay, maar zeker fijn dat het aanraken makkelijker gaat.
Waarom? Moet alles in seks eindigen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik zoiets van te voren wist, dan ging ik niet eens met haar praten. Waste of time.
Ja, soms gaat dat. Best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde hier denk ik. Niet dat ik nog zo veel dates heb gehad. Laatste date wel een knuffel gevenbijvoorbeeld. Dat gaat toch wel vanzelf.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben weer aan het ontdekken dat het best fijn is.
[..]
Waarom? Moet alles in seks eindigen?
Als iemand een praatje met je maakt in de kroeg, laat je hem dan ook zitten?
Gewoon een leuke tijd hebben, kun je nergens spijt van hebben.
[..]
Ja, soms gaat dat. Best leuk om te zien.
Ik ben laatst ook wat gaan drinken met een meisje die bezet is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik zoiets van te voren wist, dan ging ik niet eens met haar praten. Waste of time.
Misschien heeft ze wel leuke vriendinnen. En sowieso is vriendschap met een vrouw niet verkeerd, tenzij je smoor verliefd bent dan is het minder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als dat het geval, is meteen het contact verbreken. Als je al heel lang vrienden bent in ieder geval want dan heb je je kans wel gemist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel leuke vriendinnen. En sowieso is vriendschap met een vrouw niet verkeerd, tenzij je smoor verliefd bent dan is het minder.
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom? Moet alles in seks eindigen?
Als iemand een praatje met je maakt in de kroeg, laat je hem dan ook zitten?
Gewoon een leuke tijd hebben, kun je nergens spijt van hebben.
Moet kunnen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.
Ah.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Balthasar vd Polweg, die grote witte flat.
Puur platonisch is er niks raars aan, moet gewoon kunnen. En soms hebben ze zoals strawberry al zei lekkere vriendinnen die ze wel even willen voorstellen. Hoe meer mensen je over het algemeen kent en hoe opener je staat voor sociale interactie, des te eerder dat je nieuwe vrouwen ontmoet.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, maar vrienden zijn met een vrouw als man vind ik een beetje raar. Mensen die alleen een praatje met me maken zijn trouwens niet mijn vrienden.
Waarom is dat raar?quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Volgens mij kan dat prima. Vrouwen zijn geen aliens hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |