Je kan toch ook gewoon met vrouwen omgaan alsof het mannen zijn en totaal geen verwachtingen hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan is de klap minder hard als ze toch opeens voor een ander kiest. Gewoon afstand creëren tussen jou en meiden waar je gevoelens voor hebt. Dat gaat bij mij heel gemakkelijk door mijn lage verwachtingen.
Als ze een relatie hebben dan gaat het makkelijker, want dan zit de vriend er ook altijd bij dus dan is het weer een beetje anders.quote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon met vrouwen omgaan alsof het mannen zijn en totaal geen verwachtingen hebben.
Je haalt nu 2 dingen volledig door elkaar, geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan is de klap minder hard als ze toch opeens voor een ander kiest. Gewoon afstand creëren tussen jou en meiden waar je gevoelens voor hebt. Dat gaat bij mij heel gemakkelijk door mijn lage verwachtingen.
Dat kan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je haalt nu 2 dingen volledig door elkaar, geloof ik.
Want een vrouw kan niet zonder haar vriend afspreken met een andere man?quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ze een relatie hebben dan gaat het makkelijker, want dan zit de vriend er ook altijd bij dus dan is het weer een beetje anders.
Inderdaad, ik wist vroeger helemaal niks van het andere geslacht. Nu begrijp ik ze iets beter.quote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vriendschappen met vrouwen zijn super relaxt. Zeker als je geen flauw benul hebt hoe ze in elkaar zitten.
Dan ken ik een paar hele vreemde vrouwen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want een vrouw kan niet zonder haar vriend afspreken met een andere man?
Het kan wel, maar ik heb het nog nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 4 november 2012 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want een vrouw kan niet zonder haar vriend afspreken met een andere man?
Vriendschappen met vrouwen zijn shit. Het lukte me nooit om ze te maken, nu ik er wel eentje heb ben ik jaloers nu ze een relatie heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 16:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vriendschappen met vrouwen zijn super relaxt. Zeker als je geen flauw benul hebt hoe ze in elkaar zitten.
Ja je moet er niet verliefd op worden, dan kan je beter het contact verbreken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Vriendschappen met vrouwen zijn shit. Het lukte me nooit om ze te maken, nu ik er wel eentje heb ben ik jaloers nu ze een relatie heeft.
Serieus? Doe ik toch regelmatigquote:Op zondag 4 november 2012 18:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Dus je hebt niet zuiver vriendschappelijke intenties? Niet echt een goede vriendschap.quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Vriendschappen met vrouwen zijn shit. Het lukte me nooit om ze te maken, nu ik er wel eentje heb ben ik jaloers nu ze een relatie heeft.
Apart, het komt vaak voor namelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 18:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik heb het nog nooit zien gebeuren.
Zijn ze elk moment van de dag samen dan? Lijkt me toch niet?quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ze een relatie hebben dan gaat het makkelijker, want dan zit de vriend er ook altijd bij dus dan is het weer een beetje anders.
Gebeurt zo vaak tochquote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je hebt niet zuiver vriendschappelijke intenties? Niet echt een goede vriendschap.
Ze kunnen ook andere dingen doen dan afspreken met een andere jongen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn ze elk moment van de dag samen dan? Lijkt me toch niet?
Misschien maar ik heb het ook niet echt zo meegemaakt.. Denk niet dat het vaak voorkomt eigenlijk maar ja. Heb meer het idee dat je dan met zijn 2en vaak gaat op visite bij iemand. Niet zozeer dat je vriendin op visite gaat bij 1 man ofzo.. en ik ben ook weer niet zo dat niks mag ofzo, maar gewoon niet zo meegemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Apart, het komt vaak voor namelijk.
Ik was eerst verliefd en toen dat niet werkte ben ik maar voor een vriendschap gegaan.quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je hebt niet zuiver vriendschappelijke intenties? Niet echt een goede vriendschap.
Pijnlijk...quote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was eerst verliefd en toen dat niet werkte ben ik maar voor een vriendschap gegaan.
Alles wat met vrouwen te maken heeft leidt vroeger of later tot pijn.quote:
Alleen als je verwachtingen hebt die niet waargemaakt kunnen worden --> teleurstelling/pijnquote:Op zondag 4 november 2012 19:17 schreef benzin het volgende:
Alles wat met vrouwen te maken heeft leidt vroeger of later tot pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |