Niet. Die wordt uit de handel genomen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de iPad 3 wordt afgeprijsd bij de resellers?
Valt hartstikke mee, ding vanochtend in handen gehad en het scherm is scherp genoeg tenzij je uiteraard op pixels geilt.quote:
Je kan ook overdrijven hoor met je blurry, tuurlijk zal het niet scherp inzoomen worden zodat je oma de letters ook zonder bril kan lezen maar voor de rest is het allemaal goed te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:21 schreef matthijst het volgende:
Niet gewend aan retina zeker?
Heeft niks met pixelgeilen te maken, maar het is gewoon een blurry bende als je een iPad3 / iPhone 5 gewend bent.
Nieuws op frontpage van Fok is gewoon niet lekker te lezen met kleine letterype op non retina.
Maar goed: maart zal er wel een upgrade komen hoop ik, aangezien het nergens echt druk is, qua wachtrijen.
Hier ben ik inderdaad bang voor, ja. Ik gebruik ook dagelijks een iPad en iPhone met retinadisplay. Maar de form factor is er wel eentje waar ik al sinds de eerste iPad op wacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:21 schreef matthijst het volgende:
Niet gewend aan retina zeker?
Heeft niks met pixelgeilen te maken, maar het is gewoon een blurry bende als je een iPad3 / iPhone 5 gewend bent.
Ik heb het niet over al dan niet scherp inzoomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor met je blurry, tuurlijk zal het niet scherp inzoomen worden zodat je oma de letters ook zonder bril kan lezen maar voor de rest is het allemaal goed te doen.
Ik koop hem ook niet om dezelfde redenen hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik heb het niet over al dan niet scherp inzoomen![]()
Op een retinascherm kan je, zelfs op een iPhone, nog prima de nieuwskolom op de frontpage lezen. Op de mini vond ik dat er crappy uitzien.
Ieder z'n pleziertje, ik wacht wel op een retinaversie
Welke heb je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef nelisb het volgende:
Als het goed is heb ik de mini vanmiddag.
Via de site van Dixons kon je hem reserveren met de optie vandaag ophalen in de winkel.
Ben benieuwd.
Edit: net een sms. Hij ligt klaar.
Serieus? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet. Die wordt uit de handel genomen.
Ook 16 gig zwart. 3 jaar garantie wel lekker. Goed voor de doorverkoop straks haha.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik heb zowel bij mycom Lelystad als mycom Almere een 16GB black klaar liggen. Iemand die mis heeft gegrepen en interesse heeft, mag daar gebruik van maken
De derde generatie iPad wordt vervangen door de nieuwere vierde generatie. De iPad 2 blijft nog wel (even) beschikbaar als goedkoper instapmodel voor mensen die een 9,7" iPad willen, maar ik gok zo dat het succes van de iPad Mini de iPad 2 weg weg gaat bonjouren.quote:
Als je meer power en een retinaDisplay wilt (wat wel echt een serieus verschil maakt met de Mini), is de vierde generatie by far de beste tablet die je kunt kopen.quote:This is, in many ways, Apple's best tablet yet, an incredibly thin, remarkably light, obviously well-constructed device that offers phenomenal battery life. No, the performance doesn't match Apple's latest and yes, that display is a little lacking in resolution, but nothing else here will leave you wanting. At $329, this has a lot to offer over even Apple's more expensive tablets.
Voor puur thuisgebruik zou ik een iPad kiezen. Misschien ook op gewicht letten? iPad is 2× zo zwaar als de mini.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Bij de MM is de iPad 2 nu 333 euro. M'n moeder wil wel graag een iPad, ze heeft nu een iPhone 3gs maar wordt een beetje scheel van het turen dus wil ze een groter scherm voor spelletjes en om te internetten. Wat zou beter zijn, de iPad 2 of de Mini? iPad 4 vindt ze te duur.
Het is puur voor thuisgebruik. Even iets opzoeken, spelletjes spelen, zulke dingen. Ze had laatst al een tablet van Samsung vast maar ze wil toch een iPad, want dat snapt zequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor puur thuisgebruik zou ik een iPad kiezen. Misschien ook op gewicht letten? iPad is 2× zo zwaar als de mini.
De mini is marginaal sneller, heeft een iets hogere pixeldensiteit, is veel lichter en heeft een veel betere camera.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is puur voor thuisgebruik. Even iets opzoeken, spelletjes spelen, zulke dingen. Ze had laatst al een tablet van Samsung vast maar ze wil toch een iPad, want dat snapt ze
Ik hoop dat de wifi nu weer zo werkt als onder iOS 5quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Niet echt bijzondere dingen op 6.0.1 toch?
Bugfixes. Zoals altijd met een .x.x -release dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Niet echt bijzondere dingen op 6.0.1 toch?
"Wel" ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat de wifi nu weer zo werkt als onder iOS 5
De Mini dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is puur voor thuisgebruik. Even iets opzoeken, spelletjes spelen, zulke dingen. Ze had laatst al een tablet van Samsung vast maar ze wil toch een iPad, want dat snapt ze
Om m'n iPhone als hotspot te gebruiken voor m'n iPad moest ik 'm sinds iOS 6.0.0 regelmatig herstarten, anders kon de iPad niet verbinden. Ik hoop dat dat nu is opgelost, ga ik vanmiddag in de trein uitvinden.quote:
Dat snap ik helemaalquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De derde generatie iPad wordt vervangen door de nieuwere vierde generatie. De iPad 2 blijft nog wel (even) beschikbaar als goedkoper instapmodel voor mensen die een 9,7" iPad willen, maar ik gok zo dat het succes van de iPad Mini de iPad 2 weg weg gaat bonjouren.
Je beste opties zijn momenteel dus de iPad Mini of de vierde generatie. Engadget vindt de iPad Mini de beste allround keus:
[..]
Als je meer power en een retinaDisplay wilt (wat wel echt een serieus verschil maakt met de Mini), is de vierde generatie by far de beste tablet die je kunt kopen.
Je bent een Genius...?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat de mini wel in het kerstpakket zit bij ons
bij ons een cadeaubon.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Heb deze hoes gekocht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik heb zowel bij mycom Lelystad als mycom Almere een 16GB black klaar liggen. Iemand die mis heeft gegrepen en interesse heeft, mag daar gebruik van maken
Nee. Je moet het niet zozeer zien als de iPad 3 en iPad 4...quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal. Toch bedankt voor je heldere post. Vroeg me alleen af wat er met de iPad 3 gaat gebeuren nu de iPad 4 er is. Vaak is het zo dat de prijzen van het ouder model dan goedkoper worden om ze snel uit het assortiment en voorraad te kunnen krijgen. Maar dat is dus niet met de iPad 3?
Roze hoesjequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Je bent een Genius...?
http://www.flickr.com/pho(...)06/#photo_8147122006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah mooi op iPad even installeren, de iPhone gaat nog super op iOS5quote:
Hij is daar alleen tien euro duurder?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:44 schreef matthijst het volgende:
Kortingscode voor 10% korting op alles, dus ook iPad, bij Bol.com: OPT_BJ_0911_CS11
lief dat ie een ipad voor zijn vriendin heeft gekochtquote:
Ja 10¤ duurder en levertijd van 2-3 weken...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is daar alleen tien euro duurder?
Heb je ook een 2 en/of 3 gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef nelisb het volgende:
Topper hoor.
Gewicht is zo lekker. Formaat heel handzaam.
Ja ik ben er happy mee.
[ afbeelding ]
Net in de mediamarkt even mee gespeeld. Het verschil in scherpte valt wel op, maar wat ik erger vond was dat het ook leek alsof het contrast minder was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb je ook een 2 en/of 3 gehad?
Valt de pixeldichtheid op?
Heb jij een lieve vrouwquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt het idee dat mensen het formaat van de normale tablet nu afkraken, alleen maar om een excuus te hebben om de Mini te kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Het formaat en gewicht zijn wel echt ideaal. Veel fijner dan de grote iPad.
Ik "kraakte" het formaat al af voor ik zelf een iPad had, en hoewel ik erg veel plezier van mijn iPad heb, heb ik wel altijd gevonden dat hij kleiner mocht. Daarom kocht ik een paar maanden geleden ook de Nexus 7. Prima formaat, maar Android is het gewoon niet voor mij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat mensen het formaat van de normale tablet nu afkraken, alleen maar om een excuus te hebben om de Mini te kopen.
Sorry hoor, maar er is helemaal niks mis met het formaat en gewicht van de normale iPad.
Wat is er mis met de grote in de trein?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
De grote iPad is ideaal voor thuis op de bank. De mini is perfect voor onderweg.
Dus gewoon 2 exemplaren kopen, simpel.
Mwuah, op reis is de mini toch net een wat prettiger formaat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat is er mis met de grote in de trein?
Twee is mijns inziens echt overbodig.
Heb je iig minder 'Kijk ik heb een iPad' nu je scherm kleiner is. Valt minder op enzulks.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, op reis is de mini toch net een wat prettiger formaat.
Ik ook, beste aankoop van het jaarquote:
Ja vind ik ook al is het wel mijn eerste iPadquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ook, beste aankoop van het jaar
Hier ook al had ik al een iPad1 de upgrade was het zeker waard.quote:
Ik heb een iPad 1quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik zit hier nog met mijn iPad 2. Net een inwoner van een derdewereldland voel ik me
Ik gebruik op de iPad OPlayer HD. Als je daarin zowel het videobestand als het .srt bestand zet, en zorgt dat beiden dezelfde naam hebben, speelt hij de ondertiteling automatisch af. Misschien dat dat bij VLC net zo werkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:59 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een vraagje over films met ondertiteling. Ik heb een aantal films op mijn computer staat waarbij ik als ik ze in VLC afspeel in het ondertitelspoor kan kiezen Nederlands. Deze films kan ik niet convertere met ondertiteling en in Itunes zetten. Hoe kan ik deze met de VLC app op mijn ipad krijgen en daar dan ook de nederlandse ondertiteling bij krijgen?
Helemaal top. bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:14 schreef nelisb het volgende:
Is geen probleem.
Alles werkt gewoon samen. Gekocht apps kan je kosteloos installeren op je nieuwe iPad.
Je kan zelfs instellen dat apps automatisch worden geïnstalleerd op de 2de als je ze download op de eerste.
Met VLC lukte het me niet. Daar kreeg ik de melding dat het bestandstype niet geschikt was. Maar ik heb ook AcePlayer er op staan. En daar is het wel gewoon goed gelukt. Tnx voor de info.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik gebruik op de iPad OPlayer HD. Als je daarin zowel het videobestand als het .srt bestand zet, en zorgt dat beiden dezelfde naam hebben, speelt hij de ondertiteling automatisch af. Misschien dat dat bij VLC net zo werkt.
Als je in iTunes bij je iPad naar applicaties gaat en naar beneden scrollt, kun je daar bestanden toevoegen.
Zelfde verhaal: van een iPad 1 naar een iPad 3 begin dit jaar. Als de iPad mini samen met de iPad 3 was uitgekomen, zou ik denk ik wel voor de iPad mini zijn gegaan. De iPad mini is even goed, of beter, als de iPad 3 in alles... het heeft alleen geen Retina scherm.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier ook al had ik al een iPad1 de upgrade was het zeker waard.
Dit laatste gaf voor mij de doorslag om een iPad4/retina te bestellen. Zodra de iPad mini met retina uitkomt stap ik wel weer over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zelfde verhaal: van een iPad 1 naar een iPad 3 begin dit jaar. Als de iPad mini samen met de iPad 3 was uitgekomen, zou ik denk ik wel voor de iPad mini zijn gegaan. De iPad mini is even goed, of beter, als de iPad 3 in alles... het heeft alleen geen Retina scherm.
Schermen van 1 en 2 zijn identiek.quote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef Zspirit het volgende:
Is er een groot verschil in scherm tussen de ipad 1 en 2? Mijn vader heeft een ipad 1 als ik mijn 3 daar naast leg is zie je echt een enorm verschil
iPad 1-scherm = iPad 2-scherm.quote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef Zspirit het volgende:
Is er een groot verschil in scherm tussen de ipad 1 en 2? Mijn vader heeft een ipad 1 als ik mijn 3 daar naast leg is zie je echt een enorm verschil
Toch is mijn vermoeden dat de iPad 2 misschien wel net zo goed verkoopt als de retina iPad. Dit vermoeden wordt versterkt door het feit dat Apple de iPad 2 niet uit het assortiment gooit.quote:Op zondag 4 november 2012 07:08 schreef matthijst het volgende:
Mensen die het zeiden met de 2 en 3 hadden nog geen jaar op een 3 gewerkt of waren blind.
Denk ik ook, ook puur om budget. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze een 2 halen 'want alleen het scherm is anders' Opzich snap ik het wel maar ik zou altijd voor een mooi scherm gaan, je moet er tenslotte altijd naar kijken als je met de ipad bezig bentquote:Op zondag 4 november 2012 13:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch is mijn vermoeden dat de iPad 2 misschien wel net zo goed verkoopt als de retina iPad. Dit vermoeden wordt versterkt door het feit dat Apple de iPad 2 niet uit het assortiment gooit.
Valt allemaal wel mee. De iPad 3 moet 4x zoveel pixels aansturen, terwijl de GPU slechts 2x zo krachtig is als de iPad 2.quote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Tussen de 2 en 3 was alleen het scherm het grote verschil. De extra rekenkracht van de 3 ging zowat geheel op aan de extra pixels. Maar de 4 gooit er wel een pak extra prestatie bovenop. Dus dat kan wel een argument voor aanschaf zijn.
Inderdaad. Heb ook het idee dat bijvoorbeeld snel scrollen vloeiender is op een 2 ipv een 3 (hierdoor).quote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. De iPad 3 moet 4x zoveel pixels aansturen, terwijl de GPU slechts 2x zo krachtig is als de iPad 2.
De iPad 4 moet 4x zoveel pixels aansturen als de iPad 2 en de GPU is ook 4x zo krachtig als de iPad 2's GPU.
Je ging er bij de iPad 3 dus eigenlijk op achteruit qua performance en bij de iPad 4 kan nu dus dezelfde performance gehaald worden.
Oh, vast wel. Hoop mensen zien het verschil ook niet/nauwelijks schijnbaarquote:Op zondag 4 november 2012 13:16 schreef TC03 het volgende:
Toch is mijn vermoeden dat de iPad 2 misschien wel net zo goed verkoopt als de retina iPad. Dit vermoeden wordt versterkt door het feit dat Apple de iPad 2 niet uit het assortiment gooit.
Nou, je bent wel behoorlijk scheel als je het verschil in scherm niet ziet. Maar ik snap dat mensen dat wat minder belangrijk vinden en daarom gewoon een 2 kopen voor 100 euro minder.quote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Hoop mensen zien het verschil ook niet/nauwelijks schijnbaar
Helemaal als je even snel kijkt en het scheelt toch weer bijna 100 euro.
Eigenlijk best wel grappig. Bij de lancering van de iPad 3 vond iedereen (heel veel) dat het een kleine, onzin upgrade was en dat Retina schermen heus niet zoveel verschil maken.quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou, je bent wel behoorlijk scheel als je het verschil in scherm niet ziet. Maar ik snap dat mensen dat wat minder belangrijk vinden en daarom gewoon een 2 kopen voor 100 euro minder.
Precies dit, daarom klagen mensen nu ook.quote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef __Saviour__ het volgende:
In de winkel met de twee modellen naast elkaar, is het verschil in scherpte natuurlijk overduidelijk.
Maar gewoon los een iPad 2, is dat ook gewoon prima voor normaal gebruik.
Nadeel is wel dat in zo'n winkel de ervaring weinig recht doet aan het dagelijkse gebruik. Een winkel is heel erg open, veel ruimte. In zo'n ruimte lijkt de normale iPad niet echt groot. Echter, in de bus, vliegtuig of in bed is de ervaring wat anders en dan kan een iPad mini fijner zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 17:05 schreef Tokus het volgende:
Net even met een iPad mni gespeeld in een Apple-store, maar ik vind hem toch echt te klein. Te klein voor een tablet, te groot voor een foon (ok, het is geen foon, i know).
Ik hou het wel bij de normale.
Voor meenemen lijkt het me niets uitmaken. Maar het verschil in gewicht is wel gigantisch bij het vasthouden. Als je veel leest op je tablet lijkt de mini me beter.quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef Zspirit het volgende:
Ik begrijp niet waarom zon ipad mini makkelijker mee te nemen zou zijn.
In de binnen zak van je jas of zo? want hij past echt niet in je broekzak.
Sowieso loop ik altijd met een rugzak als ik reis en dan maakt het niet uit of er een fullsize ipad in zit of een mini.
4quote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Na het bekijken van wat meer reviews van de Mini begin ik te twijfelenMini of iPad 4
ik zal voor de iPad4 gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Na het bekijken van wat meer reviews van de Mini begin ik te twijfelenMini of iPad 4
Maar de normale iPad is ook echt niet zwaar. Een gemiddeld (studie) boek die Ik mee neem is zwaarderquote:Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor meenemen lijkt het me niets uitmaken. Maar het verschil in gewicht is wel gigantisch bij het vasthouden. Als je veel leest op je tablet lijkt de mini me beter.
Klopt, maar studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank. Die leg je plat voor je neer op je bureau.quote:Op maandag 5 november 2012 09:42 schreef electronique het volgende:
[..]
Maar de normale iPad is ook echt niet zwaar. Een gemiddeld (studie) boek die Ik mee neem is zwaarder
is dat zo?! Dan zal ik wel raar studeren...quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank. Die leg je plat voor je neer op je bureau.
Dit jaquote:Op maandag 5 november 2012 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
is dat zo?! Dan zal ik wel raar studeren...
Knappe jongen als jij mijn studieboeken staand in de trein of in bed kunt lezen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
is dat zo?! Dan zal ik wel raar studeren...
Onvoorstelbaar dat je zo'n opmerking uit je toetsenbord krijgt.quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank. Die leg je plat voor je neer op je bureau.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat je zo'n opmerking uit je toetsenbord krijgt.
Wat?quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat je zo'n opmerking uit je toetsenbord krijgt.
Ja, dat het voor jouw boeken makkelijker is, is ongetwijfeld waar. Jij doet echter alsof de hele wereld studieboeken leest door ze plat op het bureau te leggen...quote:Op maandag 5 november 2012 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4,54 kg
Wat zal jij gigantische biceps hebben.
Prachtig hoe jij dat leest. Ik heb nergens gezegd dat het een feit is. En dat ik het niet doe, betekent in ieder geval dat niet iedereen het doet.quote:Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Prachtig hoe splack onderwerpen met een subjectieve kijk als feit neerzet.
Omdat jíj het niet doet, betekent het niet dat iedereen dat ook zo doet.
Nee hoor. Readers kun je prima in de trein lezen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat het voor jouw boeken makkelijker is, is ongetwijfeld waar. Jij doet echter alsof de hele wereld studieboeken leest door ze plat op het bureau te leggen...
Ik kan dat prima lezen hoor, als ik tenminste een zitplaats heb..quote:Op maandag 5 november 2012 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Knappe jongen als jij mijn studieboeken staand in de trein of in bed kunt lezen.
Sowieso moet je studieboeken niet als referentiekader nemen, omdat je op je iPad eerder ontspannend zal lezen. Sure, je kunt er ook studieboeken op zetten. Maar dan is zelfs het 9,7" van de grote iPad al snel erg klein.
Nee, dat beweer ik niet. Maar jij hebt het over 'je' en niet 'ik'.quote:Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor. Readers kun je prima in de trein lezen.
Maar wil jij serieus beweren dat je liggend in bed studeert?
quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Net twee keer je opmerkingen terug gelezen en van: "studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank." kan ik weinig anders maken.quote:Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prachtig hoe jij dat leest. Ik heb nergens gezegd dat het een feit is. En dat ik het niet doe, betekent in ieder geval dat niet iedereen het doet.
Prachtig bovendien hoe iedereen over een enkele opmerking struikelt en daarom maar niet leest wat daarop volgt. Nu gaat iedereen natuurlijk doen alsof ze uitsluitend studieboeken op hun iPad lezen
Dus, als je niet liggend in je bed studeert: waarom erger je je dan zo erg aan het gegeven dat ik het referentiekader van boeken lezen op de iPad verplaats naar recreatieve boeken ipv studieboeken? Want dat is het enige wat ik deed, ook al struikelen jullie allemaal over de manier waarop ik dat formuleer.quote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik niet. Maar jij hebt het over 'je' en niet 'ik'.
Zet er dan zelf even "doorgaans", "in de meeste gevallen" of "langdurig" achter. Misschien dat het punt dan beter doordringtquote:Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Net twee keer je opmerkingen terug gelezen en van: "studieboeken lees je ook niet in de trein of in bed/op de bank." kan ik weinig anders maken.
Volgens mij ging het erom dat jij mijn punt niet begreep.quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij begrijp je m'n punt prima.
Dan snap ik helemaal niet waarom je zo loopt te huilebalkenquote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voor het lezen van boeken heb ik een eReader
Grapje manquote:Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan snap ik helemaal niet waarom je zo loopt te huilebalken
Ik bedoel dat je de iPad voor het gewicht niet thuis hoeft te laten.iets wat Ik bijijn laptop bijvoorbeeld wel hebquote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de grote iPad past niet in een man pursequote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de iPad voor het gewicht niet thuis hoeft te laten.iets wat Ik bijijn laptop bijvoorbeeld wel heb
quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je een man purse hebt kan je sowieso beter voor de trein springen.
Tenzij je Kanye heet ..quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb dat andersom. Vind het veel makkelijker typen en vasthouden in portrait.quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik gebruik m'n iPad eigenlijk vrijwel alleen maar in landscape.
Gaat slechts op portrait als een spelletje dat vereist. Of soms bij strips lezen.
Zelfde hier. Internetten, lezen, mail, Twitter, FB enz.. Allemaal portret. Games (gebruik ik nauwelijks) en video in landscape.quote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb dat andersom. Vind het veel makkelijker typen en vasthouden in portrait.
Flipboard vind ik echt een aanrader, soort zelf samen te stellen magazine, visueel erg goed. Qua office gebruik ik Pages en Keynote, werkt voor mij prima. ¤9 per stuk geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb vandaag de mini gekocht. Nou ben ik vooral android gewend dus ik vraag me af welke apps jullie sowieso als basic op de iPad hebben ten opzichte van androiddingen. Dus officeachtige utilities, apps die het gebruikgemak net verbeteren
Wachten op de NOS iPad app (of zou die nooit komen?) Die iPhone app vind ik geweldig.quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef Zspirit het volgende:
Ik ook niet, en hij kan dus alleen op landscape echt heel lame.
Weet iemand een goede vervanger voor nu.nl?
Wel nederlands nieuws graag
Bookmarks/favorieten bedoel je? Pijltje bovenin tussen adresbalk en wolkje. Dan de middelste van de onderste rij: Bookmark (of de Nederlandse vertaling), kies eventueel een andere map en druk op savequote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef monsterd. het volgende:
Bedankt voor de tips. Ga het lijstje zo bekijken.Dan nog een vraagje: ik krijg maar geen tabbladen toegevoegd in safari. Hij slaat ze niet op terwijl ik het volgens mij wel goed toevoeg.
Misschien iets met instellingen mbt synchroniseren favorieten met iCloud, IE, Safari of weet ik veel. Ingelogd met je Apple ID en iCloud geactiveerd?quote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef monsterd. het volgende:
Dat doe ik dus, maar pakt ie niet op. Ook nieuwe mappen aanmaken werkt niet
Vind die iPad mini weer net een klote maatje hebben eigenlijk hoor, te klein voor thuis op de bank, te groot om snel in je zak mee te nemenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Aether het volgende:
Review: The skinny on the iPad mini—it's not the size that counts
But that display? It's a different story; one that could be the deciding factor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan zelfs de grote iPad vasthouden in één hand op de manier hoe ze de mini demonstrerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat iedereen hem zo klein vindt. Hij past niet eens in mijn handpalmOf ja het lukt wel, met heel veel kramp in mijn vingers
Wtf heb jij voor een kolenschoppen danquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kan zelfs de grote iPad vasthouden in één hand op de manier hoe ze de mini demonstreren![]()
Niet om het een of ander, maar waarom kijk je dan niet gewoon tv ipv airplay...Of mis ik iets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Apekoek het volgende:
Steeds krijg ik een storing dat mijn Ziggo app niet samenwerkt met Airplay, wat hier aan te doen? Live tv op de iPad zelf werkt wel gewoon, pas bij Airplay wil het niet werken...
Mooie slanke lange vingers. Goed voor pianospelen en ook leuk voor de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor een kolenschoppen dan![]()
Omdat ik naar mijn beamer wil streamen, daar waar ik nog geen hd tuner heb.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar waarom kijk je dan niet gewoon tv ipv airplay...Of mis ik iets.
Baasquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooie slanke lange vingers. Goed voor pianospelen en ook leuk voor de vrouwtjes.
Ik vermoed dat het een beveiliging is, heb het al eens met andere apps gehad, die staan dan geen airplay toe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Omdat ik naar mijn beamer wil streamen, daar waar ik nog geen hd tuner heb.
Maar los daarvan, waarom krijg ik een error en wat aan te doen?
Je kunt altijd nog mirroren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Apekoek het volgende:
Steeds krijg ik een storing dat mijn Ziggo app niet samenwerkt met Airplay, wat hier aan te doen? Live tv op de iPad zelf werkt wel gewoon, pas bij Airplay wil het niet werken...
ik vind dat niet erg relax werken heb t wel eens gedaan maar het gaat vet hapering enzo.quote:
Inderdaad. Dat ding vliegt wat dom heen en weer. De boodschap zal wel zijn dat die Surface 'veel interessanter, vlotter, veelzijdiger, flitsender en levendiger is' of zoquote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Zspirit het volgende:
Wat een slechte reclame zeg.
Ligt het aan mij of zit er echt gewoon geen boodschap in?
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Zspirit het volgende:
Wat een slechte reclame zeg.
Ligt het aan mij of zit er echt gewoon geen boodschap in?
Jullie weten dat dit een parodie en als grap bedoeld is hequote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ding vliegt wat dom heen en weer. De boodschap zal wel zijn dat die Surface 'veel interessanter, vlotter, veelzijdiger, flitsender en levendiger is' of zo
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Zspirit het volgende:
lol nee wist ik niet.
Wat is de originele dan?
Want zo grappig was ie niet
Beetje overdreven...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef TC03 het volgende:
Een week geleden o.i.d. waren er wat mensen die niet wilden geloven dat de iPads vaak gele schermen hadden terwijl dit in de winkel niet zo is. Aan hen zou ik willen zeggen, lees even dit topic door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494337/
Zo ongeveer iedereen heeft een gele waas bij zijn iPad 4. De iPads in de Apple Store zijn verder natuurlijk allemaal kristalhelder wit.
Een gele waas is geen reden voor vervanging op zich, ze ruilen het enkel om omdat je binnen de 14 dagen zit en dus kan ruilen zonder reden. Anyway, dat betekent dus dat de gele schermen gewoon normaal zijn. Een groot deel van de iPad kopers krijgt dus gewoon een minder scherm dan waar Apple mee adverteert. En ja, je kan ruilen, maar grote kans dat je 5x ruilt en 5x een geel scherm krijgt. Ik heb nog niemand in dat topic gezien die na omruiling wel een wit scherm hadden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Beetje overdreven...
Volg dat topic fanatiek en er zijn er een paar die die gele waas hebben. Zo ver ik het heb meekregen hebben ze ook allemaal een nieuwe gehad.
Hoe je er bij komt dat ze in de winkel altijd witter zijn weet ik niet. Wanneer ze een demo model zien met gele waas neem ik ook aan dat ze die inderdaad vervangen.
Anders stimuleert het de koop natuurlijk niet.
Wat spreekt dat linkje tegen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef Zspirit het volgende:
het topic dat je link spreekt dat tegen.
Ik geloof best dat apple soms een schem levert dat niet is zo als het moeten zijn.
maat heb geen zin om apple te gaan lopen verdedigen
Heb jij zon ipad dan?
ik zo er ook wel behoorlijk van balen idd
Nou hier ook gewoon helder wit!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef TC03 het volgende:
Een week geleden o.i.d. waren er wat mensen die niet wilden geloven dat de iPads vaak gele schermen hadden terwijl dit in de winkel niet zo is. Aan hen zou ik willen zeggen, lees even dit topic door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494337/
Zo ongeveer iedereen heeft een gele waas bij zijn iPad 4. De iPads in de Apple Store zijn verder natuurlijk allemaal kristalhelder wit.
Jasmine en McTube zijn wel ok. 1e is erg strak vormgegeven en 2e lijkt meer op YouTube van voor iOS 6.quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef fetss het volgende:
Is er een fatsoenlijke YouTube app voor de ipad?
Had toch niet raar opgekeken als dat echt een reclame was van Windowsquote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat dit een parodie en als grap bedoeld is he
ik had jasmine al, McTube is erg fijn thanks!quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jasmine en McTube zijn wel ok. 1e is erg strak vormgegeven en 2e lijkt meer op YouTube van voor iOS 6.
Photofon? I.i.g. van je eigen timelinequote:Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
http://picfog.com/liveflow/ laat een stream van live twitterfoto's zien. Heeft iemand enig idee of hier ook een ios app voor is dat zoiets doet?
Nee dit is gewoon algemeen. Alle twitpicsquote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Photofon? I.i.g. van je eigen timeline
Aceplayer bijvoorbeeld of Awesome Readerquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:53 schreef Nashje het volgende:
Sinds vandaag trots bezitter van de nieuwe iPad met retina.
Iemand een tip wat betreft mediaplayer? Liefst zonder per se hoeven te streamen.
Dat is een goede reden om het toch eens uit te proberen. Heeft iemand er al ervaring mee? Vergelijk met cloudon?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
price dropped from ¤17,99 to ¤4,49
Quickoffice Pro HD – edit office documents & view PDF files 5.0.1
Goed te weten dat die licentieproblemen breder spelen dan alleen bij het programma dat ik gebruik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aceplayer bijvoorbeeld of Awesome Reader
Met mediaspelers voor iOS is het nu even goed opletten: door licentieproblemen hebben diverse media-apps recentelijk gedwongen de ondersteuning moeten laten vallen voor een bepaalde populaire geluids-codec. Bestanden worden dan nog wel qua video afgespeeld, maar zonder geluid.
Lees voordat je iets aanschaft goed de beschrijving door en de commentaren van gebruikers.
Thanks, goede tip want Aceplayer bleek al problemen te hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aceplayer bijvoorbeeld of Awesome Reader
Met mediaspelers voor iOS is het nu even goed opletten: door licentieproblemen hebben diverse media-apps recentelijk gedwongen de ondersteuning moeten laten vallen voor een bepaalde populaire geluids-codec. Bestanden worden dan nog wel qua video afgespeeld, maar zonder geluid.
Lees voordat je iets aanschaft goed de beschrijving door en de commentaren van gebruikers.
Omdat die foto locatieinformatie bevat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:53 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe je vanuit Dropbox een foto kunt opslaan op je ipad zonder locatie service aan te zetten? En waarom die onzin überhaupt nodig is voor het kopiëren van een plaatje?
Wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef monsterd. het volgende:
Wat ga je ermee doen in de auto? Je kunt er niet op navigeren toch?
Kidsquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef monsterd. het volgende:
Wat ga je ermee doen in de auto? Je kunt er niet op navigeren toch?
yupzquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wel.
Of de kids films laten kijken. Spelletjes spelen.
Dat ga ik voor mijn iPad installeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Google's officiële Youtube app, nu eindelijk als volwaardige iPad versie
https://itunes.apple.com/nl/app/id544007664?mt=8
Plex of xbmcquote:Op woensdag 5 december 2012 10:24 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil tv series op mijn iPad kijken vanaf mijn NAS. Nu las ik overal dat Goodplayer een erg goede app is hiervoor maar blijkbaar heeft deze wat problemen met het afspelen van de audio. Ik ben nu dus op zoek naar een goed alternatief zodat ik avi's/mp4/mkv vanaf een NAS kan streamen, en ook ondertiteling (srt bestanden) kan instellen.
Ook Oplayer heeft nu geluidsproblemen, nu ze de ondersteuning voor een veelgebruikte codec hebben moeten laten vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
OPlayer HD is nog steeds de beste. Wel prijzig, maar die vier euro dik waard.
Goed dat je het zegt. Die moet ik dus niet updaten.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook Oplayer heeft nu geluidsproblemen, nu ze de ondersteuning voor een veelgebruikte codec hebben moeten laten vallen
Naar de concurrent kijken is vooralsnog niet bijzonder interessant. Android mag op smartphone gebied dan een goed alternatief zijn; wat tablets betreft loopt de ipad nog steeds mijlenver op de rest voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Hi geeks,
Ik en mijn vriendin willen een nieuwe ipad, moet ik de new ipad doen? Zag iets van geruchten dat er misschien een nieuwe aankomt begin volgend jaar of is het interessant om naar de concurrent te kijken?
Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Naar de concurrent kijken is vooralsnog niet bijzonder interessant. Android mag op smartphone gebied dan een goed alternatief zijn; wat tablets betreft loopt de ipad nog steeds mijlenver op de rest voor.
Nieuwe komen er altijd. De nieuwste ipad is echt een verschrikkelijk rap ding, waar je nog wel even mee voort kunt, hoor. Zeker nu de iPad mini ook zo'n succes is, hoef je minder snel bang te zijn dat je met een 'verouderde' iPad geen applicaties meer kunt draaien.
Wat voor antwoord verwacht je in een Apple topic?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Hi geeks,
Ik en mijn vriendin willen een nieuwe ipad, moet ik de new ipad doen? Zag iets van geruchten dat er misschien een nieuwe aankomt begin volgend jaar of is het interessant om naar de concurrent te kijken?
Moi. Ga het nú spelenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Wie heeft GTA VC al geinstalleerd? Is het de 4.50 euro waard?
Bijna altijd troep, maar wel leuk om je 'cadeau' te openenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
12 Days of Christmas van Apple is er weer
https://itunes.apple.com/(...)d479672983?l=en&mt=8
Is normaalquote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef PizzaMizza het volgende:
Hey.
Vraagje: is het normaal dat mijn capaciteit maar 13.4 gb is? Ik heb het 16gb model, ik snap wel dat het nooit precies het getal is maar een verschil van 2,6gb is niet iets weinig. Is dit normaal?
Ik heb de ipad 4 met alleen wici.
Gr
Cookies zijn sowieso maar een paar byte per stuk. Dat gaat echt niet in de megabytes lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef LDS het volgende:
Mijn vader had pas een app van AutoTrader er af gegooid. De app was 4,3 MB, maar nam nu 9 GB in.. Iemand een idee hoe dat kan? Wel heel vergaande cookies?
Ja, zoiets dacht ik al. Wilde ook voor een smartcover(achtig) ding gaan. Op mn iPhone wel een screenprotector en dat is altijd al een gevecht om die aan te brengenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple's eigen smartcover (of een kopie ervan) volstaat om het display af te schermen. Een protector heb je dan niet nodig. Dat zijn sowieso ondingen. De aanraakgevoeligheid vermindert en je krijgt ze haast nooit bubbel-vrij aangebracht.
Dit is echt onzin. Je moet gewoon geen goedkope troep kopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple's eigen smartcover (of een kopie ervan) volstaat om het display af te schermen. Een protector heb je dan niet nodig. Dat zijn sowieso ondingen. De aanraakgevoeligheid vermindert en je krijgt ze haast nooit bubbel-vrij aangebracht.
Stijlvol ding, wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb eergisteren via Amazon een keyboardcase besteld. Laat het wel weten of het wat is als ik hem heb ontvangen.
http://www.amazon.co.uk/g(...)_details_o00_s00_i01
Adresje?quote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef R.Hol het volgende:
Vorige week eindelijk een Ipad mini gescoord voor 273 euro incl verzenden. Woeeioo
[ afbeelding ]
quote:
Gescoord op fok.nl. Super toffe site. De veiling gaat achterste voren. Het begint op hoogste winkel prijs maar je kan hem afslaan wanneer je wilt. Laatst ging er een Iphone 5 voor 350. Echt nasty dat ik die net niet op tijd had afgeslagen.quote:
Gewoon een aparte binnenkomst snap jequote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef R.Hol het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Er werd gevraagd waar ik het vandaan had. Ik kan zo een foto maken van de e-reader in dezelfde hand en morgen posten. Anytime.
Niet nodig hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef R.Hol het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Er werd gevraagd waar ik het vandaan had. Ik kan zo een foto maken van de e-reader in dezelfde hand en morgen posten. Anytime.
Nee, zit op geen enkele iPad. Alleen de iPhone 4S, iPhone 5 en iPod Touch 5.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie al die luitjes ineens mooie panorama-foto's maken met hun iPhone 5. Zit die mogelijkheid ook op de iPad Mini?
O.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Ik kan via werk cadeaus uitzoeken met behaalde punten .. iPad 4 retina 64gb. Is mogelijk , alleen vraag ik me af of ik er wat aan ga hebben... iPhone 4s en laptop voelt aan alsof dat voldoende is. Twijfel nogal
Ik vind het zelf een meerwaarde om een tablet te hebben maar ik kan moeilijk voor jou bepalen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Ik kan via werk cadeaus uitzoeken met behaalde punten .. iPad 4 retina 64gb. Is mogelijk , alleen vraag ik me af of ik er wat aan ga hebben... iPhone 4s en laptop voelt aan alsof dat voldoende is. Twijfel nogal
Ben het met je eens, op de Ipad dezelfde apps downloaden als op je smartphone voegt weinig toe, maar een Ipad is wel lekker om in bed dingen te doen zoals video's kijken en nieuws lezen. Ik heb een thuislaptop, een kleine reislaptop, een smartphone OneX en sinds een week een Ipad, het blijft een handig extra gadget maar absoluut niet onmisbaar, voor op reis is het wel handig, hoeft geen scherm omhoog te klappen, snel uit de tas en in de tas en het neemt geen ruimte in.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Je kunt een camera via usb of een sd-kaart lezer, vga en hdmi aansluiten via adapters, maar er is geen volledige usb host functionaliteit: http://store.apple.com/nl(...)mpatibility=ipad4genquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Phone het volgende:
Kun je nog andere dingen op de Ipad4 Lightning aansluiten dan alleen een lader ? Ook een USB bus bijvoorbeeld ?
Nee. Wat je zelf wil, ik heb vorige week een '4' gekocht met 4G (simkaart) voor 550¤. Met alleen waaifaai vind ik persoonlijk waardeloos. Nee een vervanger voor een laptop is het absoluut niet. De een doet er op professioneel gebied veel mee dan de ander (met name zakenlui), maar het blijft voor de meesten slechts een stoer gadget om YouTube filmpjes op te bekijken en in openbare ruimtes uit je tas te halen en doen alsof je belangrijke dingen aan het doen bent. Typen op het beeldscherm is absoluut waardeloos en irritant en je blijft dat scherm schoonmaken, met een bluetooth keyboard heb je al snel verbindingsproblemen, maar het is een compact ding en das wel een voordeel, hij is een stuk compacter en (qua formaat!) handiger dan mijn 11"Acer netbook die altijd mee op reis gaat. Maar een vervanger is het zeker niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef KNAK het volgende:
De 4 komt alleen met wifi? Zie k dat goed? Dus buitenshuis nooit connectie, tenzij hotspot met iPhone met maar 500mb/maand. Ik probeer mezelf enthousiast te maken, een vervanger van de laptop zal het nooit gaan worden...een muis is toch wel essentieel, dus het blijft maar beperkt wat je ermee kan doen. Dat mensen daar dan 700 EUR voor over hebben is me een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |