Gewoon een aparte binnenkomst snap jequote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef R.Hol het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Er werd gevraagd waar ik het vandaan had. Ik kan zo een foto maken van de e-reader in dezelfde hand en morgen posten. Anytime.
Niet nodig hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef R.Hol het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Er werd gevraagd waar ik het vandaan had. Ik kan zo een foto maken van de e-reader in dezelfde hand en morgen posten. Anytime.
Nee, zit op geen enkele iPad. Alleen de iPhone 4S, iPhone 5 en iPod Touch 5.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie al die luitjes ineens mooie panorama-foto's maken met hun iPhone 5. Zit die mogelijkheid ook op de iPad Mini?
O.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Ik kan via werk cadeaus uitzoeken met behaalde punten .. iPad 4 retina 64gb. Is mogelijk , alleen vraag ik me af of ik er wat aan ga hebben... iPhone 4s en laptop voelt aan alsof dat voldoende is. Twijfel nogal
Ik vind het zelf een meerwaarde om een tablet te hebben maar ik kan moeilijk voor jou bepalen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Ik kan via werk cadeaus uitzoeken met behaalde punten .. iPad 4 retina 64gb. Is mogelijk , alleen vraag ik me af of ik er wat aan ga hebben... iPhone 4s en laptop voelt aan alsof dat voldoende is. Twijfel nogal
Ben het met je eens, op de Ipad dezelfde apps downloaden als op je smartphone voegt weinig toe, maar een Ipad is wel lekker om in bed dingen te doen zoals video's kijken en nieuws lezen. Ik heb een thuislaptop, een kleine reislaptop, een smartphone OneX en sinds een week een Ipad, het blijft een handig extra gadget maar absoluut niet onmisbaar, voor op reis is het wel handig, hoeft geen scherm omhoog te klappen, snel uit de tas en in de tas en het neemt geen ruimte in.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Je kunt een camera via usb of een sd-kaart lezer, vga en hdmi aansluiten via adapters, maar er is geen volledige usb host functionaliteit: http://store.apple.com/nl(...)mpatibility=ipad4genquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Phone het volgende:
Kun je nog andere dingen op de Ipad4 Lightning aansluiten dan alleen een lader ? Ook een USB bus bijvoorbeeld ?
Nee. Wat je zelf wil, ik heb vorige week een '4' gekocht met 4G (simkaart) voor 550¤. Met alleen waaifaai vind ik persoonlijk waardeloos. Nee een vervanger voor een laptop is het absoluut niet. De een doet er op professioneel gebied veel mee dan de ander (met name zakenlui), maar het blijft voor de meesten slechts een stoer gadget om YouTube filmpjes op te bekijken en in openbare ruimtes uit je tas te halen en doen alsof je belangrijke dingen aan het doen bent. Typen op het beeldscherm is absoluut waardeloos en irritant en je blijft dat scherm schoonmaken, met een bluetooth keyboard heb je al snel verbindingsproblemen, maar het is een compact ding en das wel een voordeel, hij is een stuk compacter en (qua formaat!) handiger dan mijn 11"Acer netbook die altijd mee op reis gaat. Maar een vervanger is het zeker niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef KNAK het volgende:
De 4 komt alleen met wifi? Zie k dat goed? Dus buitenshuis nooit connectie, tenzij hotspot met iPhone met maar 500mb/maand. Ik probeer mezelf enthousiast te maken, een vervanger van de laptop zal het nooit gaan worden...een muis is toch wel essentieel, dus het blijft maar beperkt wat je ermee kan doen. Dat mensen daar dan 700 EUR voor over hebben is me een raadsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |