Nee dit is gewoon algemeen. Alle twitpicsquote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Photofon? I.i.g. van je eigen timeline
Aceplayer bijvoorbeeld of Awesome Readerquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:53 schreef Nashje het volgende:
Sinds vandaag trots bezitter van de nieuwe iPad met retina.
Iemand een tip wat betreft mediaplayer? Liefst zonder per se hoeven te streamen.
Dat is een goede reden om het toch eens uit te proberen. Heeft iemand er al ervaring mee? Vergelijk met cloudon?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
price dropped from ¤17,99 to ¤4,49
Quickoffice Pro HD – edit office documents & view PDF files 5.0.1
Goed te weten dat die licentieproblemen breder spelen dan alleen bij het programma dat ik gebruik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aceplayer bijvoorbeeld of Awesome Reader
Met mediaspelers voor iOS is het nu even goed opletten: door licentieproblemen hebben diverse media-apps recentelijk gedwongen de ondersteuning moeten laten vallen voor een bepaalde populaire geluids-codec. Bestanden worden dan nog wel qua video afgespeeld, maar zonder geluid.
Lees voordat je iets aanschaft goed de beschrijving door en de commentaren van gebruikers.
Thanks, goede tip want Aceplayer bleek al problemen te hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aceplayer bijvoorbeeld of Awesome Reader
Met mediaspelers voor iOS is het nu even goed opletten: door licentieproblemen hebben diverse media-apps recentelijk gedwongen de ondersteuning moeten laten vallen voor een bepaalde populaire geluids-codec. Bestanden worden dan nog wel qua video afgespeeld, maar zonder geluid.
Lees voordat je iets aanschaft goed de beschrijving door en de commentaren van gebruikers.
Omdat die foto locatieinformatie bevat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:53 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hoe je vanuit Dropbox een foto kunt opslaan op je ipad zonder locatie service aan te zetten? En waarom die onzin überhaupt nodig is voor het kopiëren van een plaatje?
Wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef monsterd. het volgende:
Wat ga je ermee doen in de auto? Je kunt er niet op navigeren toch?
Kidsquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef monsterd. het volgende:
Wat ga je ermee doen in de auto? Je kunt er niet op navigeren toch?
yupzquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wel.
Of de kids films laten kijken. Spelletjes spelen.
Dat ga ik voor mijn iPad installeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Google's officiële Youtube app, nu eindelijk als volwaardige iPad versie
https://itunes.apple.com/nl/app/id544007664?mt=8
Plex of xbmcquote:Op woensdag 5 december 2012 10:24 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil tv series op mijn iPad kijken vanaf mijn NAS. Nu las ik overal dat Goodplayer een erg goede app is hiervoor maar blijkbaar heeft deze wat problemen met het afspelen van de audio. Ik ben nu dus op zoek naar een goed alternatief zodat ik avi's/mp4/mkv vanaf een NAS kan streamen, en ook ondertiteling (srt bestanden) kan instellen.
Ook Oplayer heeft nu geluidsproblemen, nu ze de ondersteuning voor een veelgebruikte codec hebben moeten laten vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
OPlayer HD is nog steeds de beste. Wel prijzig, maar die vier euro dik waard.
Goed dat je het zegt. Die moet ik dus niet updaten.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook Oplayer heeft nu geluidsproblemen, nu ze de ondersteuning voor een veelgebruikte codec hebben moeten laten vallen
Naar de concurrent kijken is vooralsnog niet bijzonder interessant. Android mag op smartphone gebied dan een goed alternatief zijn; wat tablets betreft loopt de ipad nog steeds mijlenver op de rest voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Hi geeks,
Ik en mijn vriendin willen een nieuwe ipad, moet ik de new ipad doen? Zag iets van geruchten dat er misschien een nieuwe aankomt begin volgend jaar of is het interessant om naar de concurrent te kijken?
Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Naar de concurrent kijken is vooralsnog niet bijzonder interessant. Android mag op smartphone gebied dan een goed alternatief zijn; wat tablets betreft loopt de ipad nog steeds mijlenver op de rest voor.
Nieuwe komen er altijd. De nieuwste ipad is echt een verschrikkelijk rap ding, waar je nog wel even mee voort kunt, hoor. Zeker nu de iPad mini ook zo'n succes is, hoef je minder snel bang te zijn dat je met een 'verouderde' iPad geen applicaties meer kunt draaien.
Wat voor antwoord verwacht je in een Apple topic?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Hi geeks,
Ik en mijn vriendin willen een nieuwe ipad, moet ik de new ipad doen? Zag iets van geruchten dat er misschien een nieuwe aankomt begin volgend jaar of is het interessant om naar de concurrent te kijken?
Moi. Ga het nú spelenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Wie heeft GTA VC al geinstalleerd? Is het de 4.50 euro waard?
Bijna altijd troep, maar wel leuk om je 'cadeau' te openenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
12 Days of Christmas van Apple is er weer
https://itunes.apple.com/(...)d479672983?l=en&mt=8
Is normaalquote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef PizzaMizza het volgende:
Hey.
Vraagje: is het normaal dat mijn capaciteit maar 13.4 gb is? Ik heb het 16gb model, ik snap wel dat het nooit precies het getal is maar een verschil van 2,6gb is niet iets weinig. Is dit normaal?
Ik heb de ipad 4 met alleen wici.
Gr
Cookies zijn sowieso maar een paar byte per stuk. Dat gaat echt niet in de megabytes lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef LDS het volgende:
Mijn vader had pas een app van AutoTrader er af gegooid. De app was 4,3 MB, maar nam nu 9 GB in.. Iemand een idee hoe dat kan? Wel heel vergaande cookies?
Ja, zoiets dacht ik al. Wilde ook voor een smartcover(achtig) ding gaan. Op mn iPhone wel een screenprotector en dat is altijd al een gevecht om die aan te brengenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple's eigen smartcover (of een kopie ervan) volstaat om het display af te schermen. Een protector heb je dan niet nodig. Dat zijn sowieso ondingen. De aanraakgevoeligheid vermindert en je krijgt ze haast nooit bubbel-vrij aangebracht.
Dit is echt onzin. Je moet gewoon geen goedkope troep kopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple's eigen smartcover (of een kopie ervan) volstaat om het display af te schermen. Een protector heb je dan niet nodig. Dat zijn sowieso ondingen. De aanraakgevoeligheid vermindert en je krijgt ze haast nooit bubbel-vrij aangebracht.
Stijlvol ding, wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb eergisteren via Amazon een keyboardcase besteld. Laat het wel weten of het wat is als ik hem heb ontvangen.
http://www.amazon.co.uk/g(...)_details_o00_s00_i01
Adresje?quote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef R.Hol het volgende:
Vorige week eindelijk een Ipad mini gescoord voor 273 euro incl verzenden. Woeeioo
[ afbeelding ]
quote:
Gescoord op fok.nl. Super toffe site. De veiling gaat achterste voren. Het begint op hoogste winkel prijs maar je kan hem afslaan wanneer je wilt. Laatst ging er een Iphone 5 voor 350. Echt nasty dat ik die net niet op tijd had afgeslagen.quote:
Gewoon een aparte binnenkomst snap jequote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef R.Hol het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Er werd gevraagd waar ik het vandaan had. Ik kan zo een foto maken van de e-reader in dezelfde hand en morgen posten. Anytime.
Niet nodig hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef R.Hol het volgende:
Je hoeft me niet te geloven. Er werd gevraagd waar ik het vandaan had. Ik kan zo een foto maken van de e-reader in dezelfde hand en morgen posten. Anytime.
Nee, zit op geen enkele iPad. Alleen de iPhone 4S, iPhone 5 en iPod Touch 5.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie al die luitjes ineens mooie panorama-foto's maken met hun iPhone 5. Zit die mogelijkheid ook op de iPad Mini?
O.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Ik kan via werk cadeaus uitzoeken met behaalde punten .. iPad 4 retina 64gb. Is mogelijk , alleen vraag ik me af of ik er wat aan ga hebben... iPhone 4s en laptop voelt aan alsof dat voldoende is. Twijfel nogal
Ik vind het zelf een meerwaarde om een tablet te hebben maar ik kan moeilijk voor jou bepalen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Ik kan via werk cadeaus uitzoeken met behaalde punten .. iPad 4 retina 64gb. Is mogelijk , alleen vraag ik me af of ik er wat aan ga hebben... iPhone 4s en laptop voelt aan alsof dat voldoende is. Twijfel nogal
Ben het met je eens, op de Ipad dezelfde apps downloaden als op je smartphone voegt weinig toe, maar een Ipad is wel lekker om in bed dingen te doen zoals video's kijken en nieuws lezen. Ik heb een thuislaptop, een kleine reislaptop, een smartphone OneX en sinds een week een Ipad, het blijft een handig extra gadget maar absoluut niet onmisbaar, voor op reis is het wel handig, hoeft geen scherm omhoog te klappen, snel uit de tas en in de tas en het neemt geen ruimte in.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:41 schreef KNAK het volgende:
Je kunt een camera via usb of een sd-kaart lezer, vga en hdmi aansluiten via adapters, maar er is geen volledige usb host functionaliteit: http://store.apple.com/nl(...)mpatibility=ipad4genquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Phone het volgende:
Kun je nog andere dingen op de Ipad4 Lightning aansluiten dan alleen een lader ? Ook een USB bus bijvoorbeeld ?
Nee. Wat je zelf wil, ik heb vorige week een '4' gekocht met 4G (simkaart) voor 550¤. Met alleen waaifaai vind ik persoonlijk waardeloos. Nee een vervanger voor een laptop is het absoluut niet. De een doet er op professioneel gebied veel mee dan de ander (met name zakenlui), maar het blijft voor de meesten slechts een stoer gadget om YouTube filmpjes op te bekijken en in openbare ruimtes uit je tas te halen en doen alsof je belangrijke dingen aan het doen bent. Typen op het beeldscherm is absoluut waardeloos en irritant en je blijft dat scherm schoonmaken, met een bluetooth keyboard heb je al snel verbindingsproblemen, maar het is een compact ding en das wel een voordeel, hij is een stuk compacter en (qua formaat!) handiger dan mijn 11"Acer netbook die altijd mee op reis gaat. Maar een vervanger is het zeker niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef KNAK het volgende:
De 4 komt alleen met wifi? Zie k dat goed? Dus buitenshuis nooit connectie, tenzij hotspot met iPhone met maar 500mb/maand. Ik probeer mezelf enthousiast te maken, een vervanger van de laptop zal het nooit gaan worden...een muis is toch wel essentieel, dus het blijft maar beperkt wat je ermee kan doen. Dat mensen daar dan 700 EUR voor over hebben is me een raadsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |