Cookies zijn sowieso maar een paar byte per stuk. Dat gaat echt niet in de megabytes lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef LDS het volgende:
Mijn vader had pas een app van AutoTrader er af gegooid. De app was 4,3 MB, maar nam nu 9 GB in.. Iemand een idee hoe dat kan? Wel heel vergaande cookies?
Ja, zoiets dacht ik al. Wilde ook voor een smartcover(achtig) ding gaan. Op mn iPhone wel een screenprotector en dat is altijd al een gevecht om die aan te brengenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple's eigen smartcover (of een kopie ervan) volstaat om het display af te schermen. Een protector heb je dan niet nodig. Dat zijn sowieso ondingen. De aanraakgevoeligheid vermindert en je krijgt ze haast nooit bubbel-vrij aangebracht.
Dit is echt onzin. Je moet gewoon geen goedkope troep kopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple's eigen smartcover (of een kopie ervan) volstaat om het display af te schermen. Een protector heb je dan niet nodig. Dat zijn sowieso ondingen. De aanraakgevoeligheid vermindert en je krijgt ze haast nooit bubbel-vrij aangebracht.
Stijlvol ding, wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb eergisteren via Amazon een keyboardcase besteld. Laat het wel weten of het wat is als ik hem heb ontvangen.
http://www.amazon.co.uk/g(...)_details_o00_s00_i01
Adresje?quote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef R.Hol het volgende:
Vorige week eindelijk een Ipad mini gescoord voor 273 euro incl verzenden. Woeeioo
[ afbeelding ]
quote:
Gescoord op fok.nl. Super toffe site. De veiling gaat achterste voren. Het begint op hoogste winkel prijs maar je kan hem afslaan wanneer je wilt. Laatst ging er een Iphone 5 voor 350. Echt nasty dat ik die net niet op tijd had afgeslagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |