Niet. Die wordt uit de handel genomen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de iPad 3 wordt afgeprijsd bij de resellers?
Valt hartstikke mee, ding vanochtend in handen gehad en het scherm is scherp genoeg tenzij je uiteraard op pixels geilt.quote:
Je kan ook overdrijven hoor met je blurry, tuurlijk zal het niet scherp inzoomen worden zodat je oma de letters ook zonder bril kan lezen maar voor de rest is het allemaal goed te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:21 schreef matthijst het volgende:
Niet gewend aan retina zeker?
Heeft niks met pixelgeilen te maken, maar het is gewoon een blurry bende als je een iPad3 / iPhone 5 gewend bent.
Nieuws op frontpage van Fok is gewoon niet lekker te lezen met kleine letterype op non retina.
Maar goed: maart zal er wel een upgrade komen hoop ik, aangezien het nergens echt druk is, qua wachtrijen.
Hier ben ik inderdaad bang voor, ja. Ik gebruik ook dagelijks een iPad en iPhone met retinadisplay. Maar de form factor is er wel eentje waar ik al sinds de eerste iPad op wacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:21 schreef matthijst het volgende:
Niet gewend aan retina zeker?
Heeft niks met pixelgeilen te maken, maar het is gewoon een blurry bende als je een iPad3 / iPhone 5 gewend bent.
Ik heb het niet over al dan niet scherp inzoomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor met je blurry, tuurlijk zal het niet scherp inzoomen worden zodat je oma de letters ook zonder bril kan lezen maar voor de rest is het allemaal goed te doen.
Ik koop hem ook niet om dezelfde redenen hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik heb het niet over al dan niet scherp inzoomen![]()
Op een retinascherm kan je, zelfs op een iPhone, nog prima de nieuwskolom op de frontpage lezen. Op de mini vond ik dat er crappy uitzien.
Ieder z'n pleziertje, ik wacht wel op een retinaversie
Welke heb je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef nelisb het volgende:
Als het goed is heb ik de mini vanmiddag.
Via de site van Dixons kon je hem reserveren met de optie vandaag ophalen in de winkel.
Ben benieuwd.
Edit: net een sms. Hij ligt klaar.
Serieus? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet. Die wordt uit de handel genomen.
Ook 16 gig zwart. 3 jaar garantie wel lekker. Goed voor de doorverkoop straks haha.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik heb zowel bij mycom Lelystad als mycom Almere een 16GB black klaar liggen. Iemand die mis heeft gegrepen en interesse heeft, mag daar gebruik van maken
De derde generatie iPad wordt vervangen door de nieuwere vierde generatie. De iPad 2 blijft nog wel (even) beschikbaar als goedkoper instapmodel voor mensen die een 9,7" iPad willen, maar ik gok zo dat het succes van de iPad Mini de iPad 2 weg weg gaat bonjouren.quote:
Als je meer power en een retinaDisplay wilt (wat wel echt een serieus verschil maakt met de Mini), is de vierde generatie by far de beste tablet die je kunt kopen.quote:This is, in many ways, Apple's best tablet yet, an incredibly thin, remarkably light, obviously well-constructed device that offers phenomenal battery life. No, the performance doesn't match Apple's latest and yes, that display is a little lacking in resolution, but nothing else here will leave you wanting. At $329, this has a lot to offer over even Apple's more expensive tablets.
Voor puur thuisgebruik zou ik een iPad kiezen. Misschien ook op gewicht letten? iPad is 2× zo zwaar als de mini.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Bij de MM is de iPad 2 nu 333 euro. M'n moeder wil wel graag een iPad, ze heeft nu een iPhone 3gs maar wordt een beetje scheel van het turen dus wil ze een groter scherm voor spelletjes en om te internetten. Wat zou beter zijn, de iPad 2 of de Mini? iPad 4 vindt ze te duur.
Het is puur voor thuisgebruik. Even iets opzoeken, spelletjes spelen, zulke dingen. Ze had laatst al een tablet van Samsung vast maar ze wil toch een iPad, want dat snapt zequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor puur thuisgebruik zou ik een iPad kiezen. Misschien ook op gewicht letten? iPad is 2× zo zwaar als de mini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |