Dat ga ik voor mijn iPad installeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Google's officiële Youtube app, nu eindelijk als volwaardige iPad versie
https://itunes.apple.com/nl/app/id544007664?mt=8
Plex of xbmcquote:Op woensdag 5 december 2012 10:24 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil tv series op mijn iPad kijken vanaf mijn NAS. Nu las ik overal dat Goodplayer een erg goede app is hiervoor maar blijkbaar heeft deze wat problemen met het afspelen van de audio. Ik ben nu dus op zoek naar een goed alternatief zodat ik avi's/mp4/mkv vanaf een NAS kan streamen, en ook ondertiteling (srt bestanden) kan instellen.
Ook Oplayer heeft nu geluidsproblemen, nu ze de ondersteuning voor een veelgebruikte codec hebben moeten laten vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
OPlayer HD is nog steeds de beste. Wel prijzig, maar die vier euro dik waard.
Goed dat je het zegt. Die moet ik dus niet updaten.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook Oplayer heeft nu geluidsproblemen, nu ze de ondersteuning voor een veelgebruikte codec hebben moeten laten vallen
Naar de concurrent kijken is vooralsnog niet bijzonder interessant. Android mag op smartphone gebied dan een goed alternatief zijn; wat tablets betreft loopt de ipad nog steeds mijlenver op de rest voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Hi geeks,
Ik en mijn vriendin willen een nieuwe ipad, moet ik de new ipad doen? Zag iets van geruchten dat er misschien een nieuwe aankomt begin volgend jaar of is het interessant om naar de concurrent te kijken?
Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Naar de concurrent kijken is vooralsnog niet bijzonder interessant. Android mag op smartphone gebied dan een goed alternatief zijn; wat tablets betreft loopt de ipad nog steeds mijlenver op de rest voor.
Nieuwe komen er altijd. De nieuwste ipad is echt een verschrikkelijk rap ding, waar je nog wel even mee voort kunt, hoor. Zeker nu de iPad mini ook zo'n succes is, hoef je minder snel bang te zijn dat je met een 'verouderde' iPad geen applicaties meer kunt draaien.
Wat voor antwoord verwacht je in een Apple topic?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Hi geeks,
Ik en mijn vriendin willen een nieuwe ipad, moet ik de new ipad doen? Zag iets van geruchten dat er misschien een nieuwe aankomt begin volgend jaar of is het interessant om naar de concurrent te kijken?
Moi. Ga het nú spelenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Wie heeft GTA VC al geinstalleerd? Is het de 4.50 euro waard?
Bijna altijd troep, maar wel leuk om je 'cadeau' te openenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
12 Days of Christmas van Apple is er weer
https://itunes.apple.com/(...)d479672983?l=en&mt=8
Is normaalquote:Op zondag 9 december 2012 19:44 schreef PizzaMizza het volgende:
Hey.
Vraagje: is het normaal dat mijn capaciteit maar 13.4 gb is? Ik heb het 16gb model, ik snap wel dat het nooit precies het getal is maar een verschil van 2,6gb is niet iets weinig. Is dit normaal?
Ik heb de ipad 4 met alleen wici.
Gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |