quote:
Dat zeg ik toch. Zolang je er geen handeltje mee begint is er weinig aan de hand, maar realiseer je waar die enorme prijsverschillen vandaan komen. Dat zit dus echt niet alleen in "de hoofdprijs" vragen door Westerse fabrikanten.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
een consument is nog steeds geen importeur..
Nou ja, als ze het gewoon opnemen in de voorwaarden ben je toch echt de lul. En als het schadebedrag groot genoeg is...quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou willen zeggen, kom maar op verzekeringsmaatschappij.
Klopt: http://www.iphoneclub.nl/(...)-deal-of-gevaarlijk/quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Luigi het volgende:
Ik zag ook pas een test voorbij komen van een stuk of 30 iPhone laders waaronder die van goedkope Chinese makelij. Die werden als ronduit brandgevaarlijk bestempeld..
quote:Apple Considering Switch Away From Intel For Macs
from Bloomberg: "Apple Inc. is exploring ways to replace Intel processors in its Mac personal computers with a version of the chip technology it uses in the iPhone and iPad, according to people familiar with the company's research. Apple engineers have grown confident that the chip designs used for its mobile devices will one day be powerful enough to run its desktops and laptops, said three people with knowledge of the work, who asked to remain anonymous because the plans are confidential. Apple began using Intel chips for Macs in 2005."
laders kan ik me wel iets bij voorstellen, die hoef ik ook niet van DE.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Luigi het volgende:
Ik zag ook pas een test voorbij komen van een stuk of 30 iPhone laders waaronder die van goedkope Chinese makelij. Die werden als ronduit brandgevaarlijk bestempeld..
iWork is prima als je alleen aan een document werkt of enkel met mensen die ook iWork hebben. Als ik een Pages document converteer naar docx is er altijd wel iets dat verspringt.quote:
Numbers om Excel te vervangen? Dacht het toch niet.quote:
Hij is het document of andere link kwijt. Sleep hem er maar eens uit. Dan poef je hem zo weg.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Saninl het volgende:
Weet iemand wat dit voor een vraagteken is dat ik zie als ik finder open?
[ afbeelding ]
Ik ken dat programma niet, volgens mij was het meer dat je de cam bij meerdere programma's kon gebruiken. Maar volgens mij kan CamTwist wel wat je wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef iFok. het volgende:
Ik heb Manycam geïnstalleerd, om mijn desktop op de cam te krijgen. Alleen krijg ik steeds de inbouw cam. Iemand enig idee hoe ik Manycam als device kan instellen?
Als ik excel nodig ga hebben wordt het tijd voor een andere carrièrequote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Numbers om Excel te vervangen? Dacht het toch niet.
Hij is niet verplaatsbaar? Ik kan hem niet oppakken?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hij is het document of andere link kwijt. Sleep hem er maar eens uit. Dan poef je hem zo weg.
[..]
Ik ken dat programma niet, volgens mij was het meer dat je de cam bij meerdere programma's kon gebruiken. Maar volgens mij kan CamTwist wel wat je wilt.
Owh, wacht, vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:41 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hij is niet verplaatsbaar? Ik kan hem niet oppakken?
Heb je er eentje draaien?quote:
Thnxquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef Junkie het volgende:
[..]
Owh, wacht, vergeten.
Eerst in de Finder menubar - View - Customize Toolbar
[..]
Heb je er eentje draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |