Inderdaad. Dat ding vliegt wat dom heen en weer. De boodschap zal wel zijn dat die Surface 'veel interessanter, vlotter, veelzijdiger, flitsender en levendiger is' of zoquote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Zspirit het volgende:
Wat een slechte reclame zeg.
Ligt het aan mij of zit er echt gewoon geen boodschap in?
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Zspirit het volgende:
Wat een slechte reclame zeg.
Ligt het aan mij of zit er echt gewoon geen boodschap in?
Jullie weten dat dit een parodie en als grap bedoeld is hequote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ding vliegt wat dom heen en weer. De boodschap zal wel zijn dat die Surface 'veel interessanter, vlotter, veelzijdiger, flitsender en levendiger is' of zo
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Zspirit het volgende:
lol nee wist ik niet.
Wat is de originele dan?
Want zo grappig was ie niet
Beetje overdreven...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef TC03 het volgende:
Een week geleden o.i.d. waren er wat mensen die niet wilden geloven dat de iPads vaak gele schermen hadden terwijl dit in de winkel niet zo is. Aan hen zou ik willen zeggen, lees even dit topic door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494337/
Zo ongeveer iedereen heeft een gele waas bij zijn iPad 4. De iPads in de Apple Store zijn verder natuurlijk allemaal kristalhelder wit.
Een gele waas is geen reden voor vervanging op zich, ze ruilen het enkel om omdat je binnen de 14 dagen zit en dus kan ruilen zonder reden. Anyway, dat betekent dus dat de gele schermen gewoon normaal zijn. Een groot deel van de iPad kopers krijgt dus gewoon een minder scherm dan waar Apple mee adverteert. En ja, je kan ruilen, maar grote kans dat je 5x ruilt en 5x een geel scherm krijgt. Ik heb nog niemand in dat topic gezien die na omruiling wel een wit scherm hadden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Beetje overdreven...
Volg dat topic fanatiek en er zijn er een paar die die gele waas hebben. Zo ver ik het heb meekregen hebben ze ook allemaal een nieuwe gehad.
Hoe je er bij komt dat ze in de winkel altijd witter zijn weet ik niet. Wanneer ze een demo model zien met gele waas neem ik ook aan dat ze die inderdaad vervangen.
Anders stimuleert het de koop natuurlijk niet.
Wat spreekt dat linkje tegen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef Zspirit het volgende:
het topic dat je link spreekt dat tegen.
Ik geloof best dat apple soms een schem levert dat niet is zo als het moeten zijn.
maat heb geen zin om apple te gaan lopen verdedigen
Heb jij zon ipad dan?
ik zo er ook wel behoorlijk van balen idd
Nou hier ook gewoon helder wit!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef TC03 het volgende:
Een week geleden o.i.d. waren er wat mensen die niet wilden geloven dat de iPads vaak gele schermen hadden terwijl dit in de winkel niet zo is. Aan hen zou ik willen zeggen, lees even dit topic door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494337/
Zo ongeveer iedereen heeft een gele waas bij zijn iPad 4. De iPads in de Apple Store zijn verder natuurlijk allemaal kristalhelder wit.
Jasmine en McTube zijn wel ok. 1e is erg strak vormgegeven en 2e lijkt meer op YouTube van voor iOS 6.quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef fetss het volgende:
Is er een fatsoenlijke YouTube app voor de ipad?
Had toch niet raar opgekeken als dat echt een reclame was van Windowsquote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat dit een parodie en als grap bedoeld is he
ik had jasmine al, McTube is erg fijn thanks!quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jasmine en McTube zijn wel ok. 1e is erg strak vormgegeven en 2e lijkt meer op YouTube van voor iOS 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |