Ik had dat een tijdje terug 2x op 1 dag, daarna heb ik het niet meer gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Badge+ 2 kits van hetzelfde team in 1 pack.
What are the odds.
Zou wel geniaal zijn ja. Toch vind ik 3-5-2 ook veel lijken op 3-4-3, alleen dan met een valse spits en 2 echt spitsen die meer een beetje een LF/RF zijn + met 2 CDM's is er meer balans dan 3-4-3.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef StijnDa het volgende:
Heracles met 343 en ruit op het middenveld. Die zou op FUTzijn.
quote:
Tja, karma denk ik. Nog meer met kanker schelden. Werkt lekker positiefquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
3de keer dat ik in de finale die kanker emenike tegenkom godver
Verkeerde topicquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef quer het volgende:
ben ik de enige die het niet leuk vind om bij carriere mode, te beginnen met een rijk team?
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, karma denk ik. Nog meer met kanker schelden. Werkt lekker positief
en terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnen
Mijn elftal:quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnen
Je lijkt het Arsenal bestuur wel. Iedereen verkopen behalve Wengerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
Iedereen ontslagen behalve de trainer. Geeft veel meer rust
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
Al een stuk of 20x gedaan de afgelopen dagenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
doe normaal achterlijke randdebielquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
3de keer dat ik in de finale die kanker emenike tegenkom godver
Ik denk dat het door mijn trainer komt die laat ik elke keer. Villas boasquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe normaal achterlijke randdebiel
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je lijkt het Arsenal bestuur wel. Iedereen verkopen behalve de manager
Zelfs met duo kompany - luiz win ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef KrAlex het volgende:
Het is gewoon een kutspel geworden die je met heel veel geduld moet spelen. Mensen die als een gek op de aanval gaan en kans na kans creeëren krijgen altijd een doelpunt tegen uit een counter.
hoeveel tegendoelpunten kreeg je per wedstrijd om de oren? Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, 10 doelpunten tegen. Ook 11 voor, dat dan weer wel. Wellitonquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat het door mijn trainer komt die laat ik elke keer. Villas boas
Ik ga denk ik feruson nemen
Leuk elftalquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sinds ik dit team heb :
[ afbeelding ]
10 gespeeld, 10 gewonnen
Ja heb hetzelfde. Speel ook geen FUT, wel clubs maar gister werd ik ook wel geïrriteerd omdat we 5x verloren en eentje gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Met FUT vloek ik me gek, met clubs is het vooral lachen. Ik ga me lekker op andere dingen in Fifa gooien, gamen moet vooral ontspanning zijn, geen bron van irritatie
Zou webb in hetspel zitten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Laat de penalty's en rode kaarten voor de tegenstander maar komen. Slimme zet!
Ik weet wat jullie nodig hebben ....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde. Speel ook geen FUT, wel clubs maar gister werd ik ook wel geïrriteerd omdat we 5x verloren en eentje gelijk
Alcohol of seks?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet wat jullie nodig hebben ....
Vanochtend werden de verliespartijen 2 x 2-4. De eredivisie spelers mogen blijven, voor het geval ik me echt niet kan bedwingen. Ik blijf wel het traden er een beetje bij doen, dat vind ik dan nog wel leukquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel tegendoelpunten kreeg je per wedstrijd om de oren? Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, 10 doelpunten tegen. Ook 11 voor, dat dan weer wel. Welliton
Ik heb vanmorgen ook besloten om te stoppen (ja ik weet het de 100ste keer). Wel de eerste keer in fifa 13. Alles staat te koop. Opbrengst tot nu toe : 300k en nog 300k te gaan. Daarna verkopen voor hopelijk ¤ 15 per 100k.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Met FUT vloek ik me gek, met clubs is het vooral lachen. Ik ga me lekker op andere dingen in Fifa gooien, gamen moet vooral ontspanning zijn, geen bron van irritatie
2x de helft en 4x een kwartquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Hoeveel krijg je nu als je fifa wil verkopen?
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook besloten om te stoppen (ja ik weet het de 100ste keer). Wel de eerste keer in fifa 13. Alles staat te koop. Opbrengst tot nu toe : 300k en nog 300k te gaan. Daarna verkopen voor hopelijk ¤ 15 per 100k.
Kan ik over 2 weekjes prima gebruiken in Londen
Mooi vertelt toefjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2x zoveel dus?quote:
Ik zou het doen als ik jou was, fut is toch niet meer wat het wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamen
Pussyquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
Lolol denk weer ff potje fut, gelijk tegen 5atb brazil team met Sturridge-Bent en nog 1 te snelle Engelse gast voorin.
Gelijk maar uitgelogd en ingelogdAan dat soort potjes ga ik niet eens meer beginnen.
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was, fut is toch niet meer wat het was
wat is FIWC?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollen
Ja maarja, net ps3 voor het eerst aan vandaag denk rustig een potje spelen. Grote kans dat dit een frustrerende kut pot zou worden. Dan maar wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pussy
Meestal zijn die gasten fucking slecht joh, anders heb je geen 5atb nodig
Waar staat dat eigenlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollen
Geniaal was dat, in FIFA 11 deed ik dat met Fenerbahce. Won ook steeds met dikke cijfers van Real en Barca.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef quer het volgende:
Ik ga denk ik mijn heel FUT teampje verkopen
dit is wat ik nu heb,
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hF3Z2PKznHTe8:ps3
do of don't? heb 3.4k spare nu, cup gewonnenDD
Jammer, anders kon je even met rijst spelen (nohomo)quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens, H2H heeft me er toch van weerhouden om PES te kopen.
Rijst speelt PES? Hoe bevalt PES dan rijst?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je even met rijst spelen (nohomo)
Bij mij ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk?
Ik krijg elke keer een melding dat psv op plek 13 staat
godver, verkoop net m'n spelers.. gaan ze voor minder weg...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier welDe webapp doet het wel gewoon
Dat doe je toch zelf?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
godver, verkoop net m'n spelers.. gaan ze voor minder weg...
nee, maar als de ea server down is, zijn er minder kopers.. en de users die de web-app gebruiken zijn prijsvechtersquote:
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef quer het volgende:
[..]
nee, maar als de ea server down is, zijn er minder kopers.. en de users die de web-app gebruiken zijn prijsvechters
Geen idee, ik ken niet iedereenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef leoon. het volgende:
Op twitter account van EA kan ik nog niks vinden van servers down. Maar is het de moeite om mijn PS3 aan te doen of zijn de servers bij iedereen (die speelt uiteraard) offline?
dankjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.
Snap ik, maar was natuurlijk niet alleen naar jou bedoeld. Goeie pot gecoacht vandaag trouwensquote:
godver hij heeft gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.
eerst leraar dan sniper, dan ambtenaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
Op ned 2 wel een interessante docu over Syrie/Turkije
lolquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef quer het volgende:
[..]
eerst leraar dan sniper, dan ambtenaar
Het vreemde is dat hij vindt dat hij als sniper iets voor zijn land betekent, terwijl hij dat als leraar ook (en eigenlijk meer) doet.quote:
Zijn ze fresh ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Eerste coins zijn verkocht. Iemand anders coins? 12,50 per 100K. Verse sappige coins!
ga je stoppen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Eerste coins zijn verkocht. Iemand anders coins? 12,50 per 100K. Verse sappige coins!
Vers is anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Nou, dat weet ik niet. Ik ga wel cashen, de FUT modus maakt me alleen maar woedend. Heb mijn kaartje voor state of trance al terug verdiendquote:
Ga ergens ander je onzin uitspuwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef quer het volgende:
zal ik een prenium bronze pack openen? zijn best veel dure bronze spelers
Dat is aardig gewaagd hoor, ik zou het eerst nog een keer goed overdenkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef quer het volgende:
zal ik een prenium bronze pack openen? zijn best veel dure bronze spelers
ONZ wilt me ook niet hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga ergens ander je onzin uitspuwen.
Nice, jij hebt gewoon heel Fifa13 eruitquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Ik ga wel cashen, de FUT modus maakt me alleen maar woedend. Heb mijn kaartje voor state of trance al terug verdiend
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Nice, jij hebt gewoon heel Fifa13 eruit
wat is/was het toppunt van jouwn aantal FUT coins dan in fifa 13?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ja, en ik blijf wel gewoon traden, is toch een verslaving, dus het eindigt hier niet. Doel is volgend jaar een heel festival seizoen bij elkaar te traden
Dat is nu. 1.6 mln. Plus iets van 250 a 300 blessure kaartjes, en 2500 bronze spelers over 3 accounts, waarvan een aantal hopelijk nog wat waard worden met de thema toernooien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:41 schreef quer het volgende:
[..]
wat is/was het toppunt van jouwn aantal FUT coins dan in fifa 13?
weet je hoevaak mensen dat zeggenquote:
Heel slechtquote:
Dit filmpje heb ik een keer op het werk opgezet. Opmerkelijk, eerst moet iedereen vreselijk lachen, maar na een minuut of 2 slaat de jolige stemming over in irritatiequote:
WTF?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik een keer op het werk opgezet. Opmerkelijk, eerst moet iedereen vreselijk lachen, maar na een minuut of 2 slaat de jolige stemming over in irritatie
Een neger?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha leuk man. Nee ik vind je gewoon een
[ afbeelding ]
Hoe speelt PES?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rotjoch.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen met Steenquote:
Ik heb zo'n meisje in mijn klas die zo lacht. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik een keer op het werk opgezet. Opmerkelijk, eerst moet iedereen vreselijk lachen, maar na een minuut of 2 slaat de jolige stemming over in irritatie
De obvious 'hihi' is het ergstquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje in mijn klas die zo lacht. Verschrikkelijk.
Kevin ik zou dit uitprinten en snitchenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachen
Kevin is nog met haar op profielreis naar Rome geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kevin ik zou dit uitprinten en snitchen
Ze doet geen gym hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kevin is nog met haar op profielreis naar Rome geweest.
Het hoeft geen probleem voor haar te zijn,quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachen
Wel, dan hebben we het niet over dezelfde.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt kent
Annequote:
Best dichtbij nogquote:
Ik had het over Elsa maar Suzanne kan er idd ook wat van.quote:
Die doet toch geen Gym joh.quote:
Rijst is vriendjes op Facebook met Kevin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja haar achternaam begint met een m...
Ja hij heet Rotjoch de Jongquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Heet die neger op die foto hierboven serieus Rotjoch?
Wat ben je dan voor een clown ....
Laten we maar niet over jou beginnen. Jij noemt jezelf Jezus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Heet die neger op die foto hierboven serieus Rotjoch?
Wat ben je dan voor een clown ....
Ja ik snap wel dat het een bijnaam is maar dan nog, dat doe je toch niet?quote:
Beetje rare vergelijking ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laten we maar niet over jou beginnen. Jij noemt jezelf Jezus.
Is toch best een leuke artiestennaamquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het een bijnaam is maar dan nog, dat doe je toch niet?
[..]
Beetje rare vergelijking dit
Helemaal geen rare vergelijking. Je bent zelf ook gewoon een clown.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het een bijnaam is maar dan nog, dat doe je toch niet?
[..]
Beetje rare vergelijking dit
nee maar dat dacht ik voordat je zei dat ze gym deed. Maar ze kunnen er inderdaad allemaal wat vanquote:
Goed trademateriaalquote:
Wie welquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ken je Rotjoch niet Mathijs? Van State en 101
Valt onder BN'er imoquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie wel
DTM post anders ook even het bangalijstje van jullie school
Jaquote:
Die wedstrijd is al lang afgelopen. Atletico Madrid is nu bezig (o.a. Miranda CB gescoord).quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Fuck Obafemi Martins heeft er al twee inliggen
Elsa is wel de ergste hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee maar dat dacht ik voordat je zei dat ze gym deed. Maar ze kunnen er inderdaad allemaal wat van
Mm, ff denkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie wel
DTM post anders ook even het bangalijstje van jullie school
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ken je Rotjoch niet Mathijs? Van State en 101
De vergelijking slaat helemaal nergens op want hij staat bekend onder die naam en tegen de tijd dat ik bekend sta onder de naam Jezus ben ik een echte baas. Gebeurd dus nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vergelijking. Je bent zelf ook gewoon een clown.
Rotjoch is geen artiestquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik zou toch verwachten dat je wel wist dat ik dat niet zou kennen. Ook raar om je mening te verpakken in een plaatje van een of andere C artiest.
[..]
De vergelijking slaat helemaal nergens op want hij staat bekend onder die naam en tegen de tijd dat ik bekend sta onder de naam Jezus ben ik een echte baas. Gebeurd dus nooit.
Ik ken hem ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat alleen jij en GS hem kennen.
IF Miranda zou nice zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al lang afgelopen. Atletico Madrid is nu bezig (o.a. Miranda CB gescoord).
Vorige week ook al gescoordquote:
Hij host 101barz en Statequote:
Tuurlijk kent Iwan hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die fopnegers hier, iwan zal hem ook wel kennen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Rotjoch niet kennenzelfs in Friesland kent men hem.
Hou je mond man. Dat durf je niet in de party te zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die fopnegers hier, iwan zal hem ook wel kennen.
Wellus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je mond man. Dat durf je niet in de party te zeggen.
Woooooooow strootman is like 80k manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef quer het volgende:
yes yes yes !!!, dacht fuck this shit YOLO
en verkocht al me spelers om een preminium pack te kopen krijg ik IF strootman en het pakje zelf had quick sell waarde van 11k dus geen verlies![]()
![]()
YO YOLO MANquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef quer het volgende:
yes yes yes !!!, dacht fuck this shit YOLO
en verkocht al me spelers om een preminium pack te kopen krijg ik IF strootman en het pakje zelf had quick sell waarde van 11k dus geen verlies![]()
![]()
quote:
Jij hebt je Seneroun-team toch verkocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Overtoom had 3 assists, zou ook een manne geile IF zijn, maar die assists hebben ze toch niet door bij EA
Ja, maar Overtoom is een manne chille wisselspeler. En ooit ga ik hem weer gebruiken in de basis..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt je Seneroun-team toch verkocht?
Speknek sjek gaat ajax lopen verdedigen, net als oppermeus Mulder. Walgelijke neuzen zijn het. Toch ga ik kijk om van hun frustraties te genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben benieuw uit hoeveel hoeken en standen opperneus Sjek zo meteen dat incident met Janmaat +voorwerp tegen z'n knar laat zien.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
Atletico Madrid op net zoveel punten als Barcelona, knap hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef quer het volgende:
strootman quicksellen?
9.6k kan ik er voor krijgen
Yup.quote:
Winne is beter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Echte hiphop.
Zo worden ze niet meer vaak gemaakt tegenwoordig. Hulde.
zoek het opquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef quer het volgende:
zijn die formation modiefiers wat waard?
heb er 2
Nee, vooral 41212 is niks waard en kun je beter quicksellen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef quer het volgende:
zijn die formation modiefiers wat waard?
heb er 2
Ken hem helaas uit m'n hoofdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Echte hiphop.
Zo worden ze niet meer vaak gemaakt tegenwoordig. Hulde.
ik heb 4-4-1-1 en 5-3-2quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, vooral 41212 is niks waard en kun je beter quicksellen.
Ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken hem helaas uit m'n hoofd
Gewoon quicksellen, heb je geen flikker aan!quote:
maar ben je dan niet je FUT account kwijt? En je pro enzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb ergens op een of ander raar Slowaaks forum ofzo iemand gevonden met hetzelfde probleem als ik heb.
Hij heeft het opgelost door alle saved data en game data van de PS3 te verwijderen van alle FIFA´s (ook van vorige jaren dus), daarna een nieuw account op zijn PS3 te maken, die te koppelen aan zijn oude PSN.
Ik heb hetzelfde gedaan en zowaar, een wedstrijd gespeeld zonder disconnect. Hoe raar dat hij ethernet kabel en connectie fouten aangeeeft als het waarschijnlijk dus gewoon corrupte data was
Mijn pro wel en mijn carriere en zo (en ook mijn instellingen), maar mijn FUT account niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ben je dan niet je FUT account kwijt? En je pro enzo?
Eindelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb ergens op een of ander raar Slowaaks forum ofzo iemand gevonden met hetzelfde probleem als ik heb.
Hij heeft het opgelost door alle saved data en game data van de PS3 te verwijderen van alle FIFA´s (ook van vorige jaren dus), daarna een nieuw account op zijn PS3 te maken, die te koppelen aan zijn oude PSN.
Ik heb hetzelfde gedaan en zowaar, een wedstrijd gespeeld zonder disconnect. Hoe raar dat hij ethernet kabel en connectie fouten aangeeeft als het waarschijnlijk dus gewoon corrupte data was
Hopelijk komt het nu niet meer terug..
EAquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn pro wel en mijn carriere en zo (en ook mijn instellingen), maar mijn FUT account niet.
Vieze ragequiter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Mijn DNF is nu 0.52 dus ik denk dat het niet lager kan dan 0.5, dat scheelt nog iets want anders had ik nu zeker op 0 gezeten.
Wordt een erg dure IF dan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef detennismaster het volgende:
Komop Lamela, maak die 3de voor een zekere IF.
Nah niet heel duur denk ik. 40K ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wordt een erg dure IF dan!
Zou wel leuk zijn om hem dan maar te gaan opkopen!
Ja einde van de week!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nah niet heel duur denk ik. 40K ofzo.
Nee ik denk het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja einde van de week!
Denk dat hij in het begin van de week rond de 100/150k gaat zijn
waaarom zijn die if kaarten zo overpriced voor maar paar punten stats verschil?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet.
Zijn normale versie is 700c een 77 algemeen, dus zijn IF wordt 79 maximaal.
Die wordt misschien 50k maximaal.
Maar is wel een veel gebruikte speler héquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet.
Zijn normale versie is 700c een 77 algemeen, dus zijn IF wordt 79 maximaal.
Die wordt misschien 50k maximaal.
Ik ben hem online nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar is wel een veel gebruikte speler hé
Hij is de beste linksbenige rechterflank speler van de Serie A volgens mij en 1 van de weinige overgebleven 5* skillers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben hem online nog niet tegen gekomen.
En hij komt duidelijk pace te kort, veel mensen haken dan al af.
Ben hem te vaak tegengekomen. Zeer irritante speler.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben hem online nog niet tegen gekomen.
En hij komt duidelijk pace te kort, veel mensen haken dan al af.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is de beste linksbenige rechterflank speler van de Serie A volgens mij en 1 van de weinige overgebleven 5* skillers.
Maar volgens mij speelt hij LW bij Roma? In elk geval bij die challenge met Roma van vorige week wel.
haha daar dacht ik ook al aan jaquote:
David Luiz dumpenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef forztwente het volgende:
Iemand nog tips? http://www.ea.com/nl/voet(...)off#cFOfq3o1nHUJ5:pc
Kompany voor Luiz.quote:
blijven drukkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
EA servers niet beschikbaar.
Dit topic is trouwens niet gereekst en heeft geen OP, heb ik iets gemist?
ja het ging weer compleet fout door topicsteals enzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
De gebruikelijke kleuters die topics gingen stelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Kaboulquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef forztwente het volgende:
[..]
Wat is een goede vervanger dan(ik kan Kompany nog niet betalen)?
Zit jij er gewoon in? Is er geen maintenance ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijven drukken
en nope, echt niks gemist.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja het ging weer compleet fout door topicsteals enzo
Hommo's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
De gebruikelijke kleuters die topics gingen stelen.
ah nope, kan best ja. word er ook constant uit gegooidquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit jij er gewoon in? Is er geen maintenance ofzo?
[..]
[..]
Hommo's.
oh lol, hij scoorde niet, maar had wel een assist. Maar nu scoort hij welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Weten jullie wie er net scoorde?
Juistem.
[ afbeelding ]
De meesten kunnen toch niet met die spelers omgaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
Tering, moet tegen iemand die heel Barça heeft nagemaakt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Weten jullie wie er net scoorde?
Juistem.
[ afbeelding ]
Ik heb er een paar uit mijn club toegevoegd, maar hoe vind ik stats van spelers die niet in mijn club zitten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef pascal08 het volgende:
Nou bitches, ik heb er zelf maar weer 13 toegevoegd, schiet niet op anders.
Walking dead? Ik heb er vandaag alweer de helft van seizoen 2 opzittenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgen seizoen 1 afkijken. Spannende shit jo
Oh Lukaku ook? Had ik even gemistquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je welke spelers er dit weekend beide 1 scoorde.
Mompelt iets met Beastiality en rapemachine
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Walking dead? Ik heb er vandaag alweer de helft van seizoen 2 opzitten
Ik werd om half 8 wakker vanochtend. Feyenoord gekeken, daarna naar tilburg en heb er nu 1 opstaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]ik moest Formule 1 kijken, Ajax kijken enzo dus zoveel haal ik nooit in een dag
Klopt, hij doet alleen maar crosses en afstandschoten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meesten kunnen toch niet met die spelers omgaan
Crossen op Messi?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, hij doet alleen maar crosses en afstandschoten.
Uhm, ik heb geen spelers van jou in de database gezien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er een paar uit mijn club toegevoegd, maar hoe vind ik stats van spelers die niet in mijn club zitten?
Ik wil ook wel helpen. Hoe / wat / waar ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uhm, ik heb geen spelers van jou in de database gezien.Maar je kunt dus alleen spelers toevoegen uit je eigen club, daarom moet iedereen een steentje bijdragen.
Wat is een webisode? Ik zag het ook al op watchseries.eu staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Voor de nieuwe Walking Dead kijkers. Er zijn tussen de seizoenen in ook Webisodes uitgebracht. Wel geinig om te kijken:
Na seizoen 1:
(en zie verdere delen)
Na seizoen 2: http://nosoap.nl/index.ph(...)d-storage&Itemid=207
Als je seizoen 1 hebt gekeken kan je gerust allebei kijken overigens, staan los van het verhaal.
Ja, maar omdat die gast heel Barca had nagebouwd..dan speel je sowieso met wingers lijkt me en hij is de enige spits die ze hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Crossen mét Messi. CAM in 4-2-2-2 of 4-2-3-1 lijkt mij zijn beste positie met FUT
Niet leuk want nu geen IF Lamela.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef DutchSL het volgende:
Roma nog verloren van Udinese door een late pingel van di Natale
Ik kan me niet voorstellen dat we samen alle spelers hebben, maar goed. Ik heb trouwens 5 spelers helemaal ingevuld en toegevoegd, bij twee kreeg ik een foutmelding en bij die andere leek 't gewoon goed te gaan. Ik heb sowieso Kaboul 2x ingevoerd, Neymar en Carlos Eduardo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uhm, ik heb geen spelers van jou in de database gezien.Maar je kunt dus alleen spelers toevoegen uit je eigen club, daarom moet iedereen een steentje bijdragen.
Een web episodequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is een webisode? Ik zag het ook al op watseries.eu staan
Ook een beetje ter uitbreiding van het verhaal?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een web episode
Mini afleveringen van een paar minuten die speciaal voor de website gemaakt zijn als extra bonusje/marketingmiddel.
jij zit tijdens de les alleen maar te kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook een beetje ter uitbreiding van het verhaal?
Ik ben nu trouwens sinds vrijdag bij S2 E7. En ik ben woensdag begonnen.
Kijken jullie tijdens de les tv series?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit tijdens de les alleen maar te kijken
Die van seizoen 1 waren het kijken wel waardquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een web episode
Mini afleveringen van een paar minuten die speciaal voor de website gemaakt zijn als extra bonusje/marketingmiddel.
ik niet, Kent welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijken jullie tijdens de les tv series?
De eerste 20 minuten won 'ie alle kopduels. Gelukkig doet Wiese het echt ongelofelijk goed bij mij, want hij had binnen 20 minuten 3-0 voor kunnen staan. Toen maar even gas gegeven en een goal gemaakt. Daarna had ik geen kind meer aan 'm.quote:
Ik bij 6 van S2 en volgens mij nog later begonnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, staat helemaal los daarvan. Gewoon een kleine storyline met een ander karakter. Die 1e gaat over de origin van die zombie die in seizoen 1 zonder haar onderlichaam op dat grasveld ligt. Seizoen 2 gaat over een kerel die op de vlucht is en in een storage facility terecht komt met een rare kerel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb alle American Pie's tijdens Nederlands gezien op de middelbaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ik zit en of ik het vak kan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet tijdens uitleg maar wel tijdens zelfstandig werken als ik geen zin heb om aan school te werken. Doe thuis de dingen toch 10x sneller.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |