Ik had dat een tijdje terug 2x op 1 dag, daarna heb ik het niet meer gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Badge+ 2 kits van hetzelfde team in 1 pack.
What are the odds.
Zou wel geniaal zijn ja. Toch vind ik 3-5-2 ook veel lijken op 3-4-3, alleen dan met een valse spits en 2 echt spitsen die meer een beetje een LF/RF zijn + met 2 CDM's is er meer balans dan 3-4-3.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef StijnDa het volgende:
Heracles met 343 en ruit op het middenveld. Die zou op FUTzijn.
quote:
Tja, karma denk ik. Nog meer met kanker schelden. Werkt lekker positiefquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
3de keer dat ik in de finale die kanker emenike tegenkom godver
Verkeerde topicquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef quer het volgende:
ben ik de enige die het niet leuk vind om bij carriere mode, te beginnen met een rijk team?
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, karma denk ik. Nog meer met kanker schelden. Werkt lekker positief
en terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnen
Mijn elftal:quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnen
Je lijkt het Arsenal bestuur wel. Iedereen verkopen behalve Wengerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
Iedereen ontslagen behalve de trainer. Geeft veel meer rust
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
Al een stuk of 20x gedaan de afgelopen dagenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
doe normaal achterlijke randdebielquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
3de keer dat ik in de finale die kanker emenike tegenkom godver
Ik denk dat het door mijn trainer komt die laat ik elke keer. Villas boasquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe normaal achterlijke randdebiel
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je lijkt het Arsenal bestuur wel. Iedereen verkopen behalve de manager
Zelfs met duo kompany - luiz win ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef KrAlex het volgende:
Het is gewoon een kutspel geworden die je met heel veel geduld moet spelen. Mensen die als een gek op de aanval gaan en kans na kans creeëren krijgen altijd een doelpunt tegen uit een counter.
hoeveel tegendoelpunten kreeg je per wedstrijd om de oren? Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, 10 doelpunten tegen. Ook 11 voor, dat dan weer wel. Wellitonquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat het door mijn trainer komt die laat ik elke keer. Villas boas
Ik ga denk ik feruson nemen
Leuk elftalquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sinds ik dit team heb :
[ afbeelding ]
10 gespeeld, 10 gewonnen
Ja heb hetzelfde. Speel ook geen FUT, wel clubs maar gister werd ik ook wel geïrriteerd omdat we 5x verloren en eentje gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Met FUT vloek ik me gek, met clubs is het vooral lachen. Ik ga me lekker op andere dingen in Fifa gooien, gamen moet vooral ontspanning zijn, geen bron van irritatie
Zou webb in hetspel zitten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Laat de penalty's en rode kaarten voor de tegenstander maar komen. Slimme zet!
Ik weet wat jullie nodig hebben ....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde. Speel ook geen FUT, wel clubs maar gister werd ik ook wel geïrriteerd omdat we 5x verloren en eentje gelijk
Alcohol of seks?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet wat jullie nodig hebben ....
Vanochtend werden de verliespartijen 2 x 2-4. De eredivisie spelers mogen blijven, voor het geval ik me echt niet kan bedwingen. Ik blijf wel het traden er een beetje bij doen, dat vind ik dan nog wel leukquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel tegendoelpunten kreeg je per wedstrijd om de oren? Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, 10 doelpunten tegen. Ook 11 voor, dat dan weer wel. Welliton
Ik heb vanmorgen ook besloten om te stoppen (ja ik weet het de 100ste keer). Wel de eerste keer in fifa 13. Alles staat te koop. Opbrengst tot nu toe : 300k en nog 300k te gaan. Daarna verkopen voor hopelijk ¤ 15 per 100k.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Met FUT vloek ik me gek, met clubs is het vooral lachen. Ik ga me lekker op andere dingen in Fifa gooien, gamen moet vooral ontspanning zijn, geen bron van irritatie
2x de helft en 4x een kwartquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Hoeveel krijg je nu als je fifa wil verkopen?
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook besloten om te stoppen (ja ik weet het de 100ste keer). Wel de eerste keer in fifa 13. Alles staat te koop. Opbrengst tot nu toe : 300k en nog 300k te gaan. Daarna verkopen voor hopelijk ¤ 15 per 100k.
Kan ik over 2 weekjes prima gebruiken in Londen
Mooi vertelt toefjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2x zoveel dus?quote:
Ik zou het doen als ik jou was, fut is toch niet meer wat het wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamen
Pussyquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
Lolol denk weer ff potje fut, gelijk tegen 5atb brazil team met Sturridge-Bent en nog 1 te snelle Engelse gast voorin.
Gelijk maar uitgelogd en ingelogdAan dat soort potjes ga ik niet eens meer beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |