Dat boobsquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
http://glamora.ma/2012/10/kate_for_prez_best_boobs_in_bi.html
Prima meid
19 jaartjes jongquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
http://glamora.ma/2012/10/kate_for_prez_best_boobs_in_bi.html
Prima meid
Human Catterpie is aanwezigquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gaan we nog clubben? Was wel lache gister
Leuk man. Toppie. Geweldig!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Kandji net verkocht voor 20k. Pricefix voor zo'n 28k op de ps3 nu
Als die bal ineens van richting veranderd wordt, dan sta je aan de grond genageld en kan je bijna niet meer reageren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij de 2e vond ik hem ook niet goed staan... Bal verlengd, zat niet echt ver in de hoek.
Ik zeg niet dat het een blunder was, maar een andere keeper had hem wellicht wel gehad hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als die bal ineens van richting veranderd wordt, dan sta je aan de grond genageld en kan je bijna niet meer reageren.
Tja, Lamprou heeft nou ook niet bepaald de schijn mee door zijn lengte. Het is een prima keeper, maar hij had gewoon wat meer schoppen onder zijn griekse hol moeten krijgen. Hadden ze misschien bij meer mensen daar moeten doen, dan had het veel problemen bespaard met de euro.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een blunder was, maar een andere keeper had hem wellicht wel gehad hoor
Nergens voor nodig dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tja, Lamprou heeft nou ook niet bepaald de schijn mee door zijn lengte. Het is een prima keeper, maar hij had gewoon wat meer schoppen onder zijn griekse hol moeten krijgen. Hadden ze misschien bij meer mensen daar moeten doen, dan had het veel problemen bespaard met de euro.
Goed beleid voerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:39 schreef quer het volgende:
Irritant als je spelers 30 fit zijn en geen coins hebt om andere spelers te kopen. en de enige spelers die je hebt in de wissel brons zijn
Hoe kan je fitness überhaupt 30 zijn!?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:39 schreef quer het volgende:
Irritant als je spelers 30 fit zijn en geen coins hebt om andere spelers te kopen. en de enige spelers die je hebt in de wissel brons zijn
ahquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe kan je fitness überhaupt 30 zijn!?
Daar kan je toch voor geen flikker meer mee spelen man.
Bij 80 fitness werden mijn spelers er al helemaal uitgelopen door spelers met 20 pace minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
30 fitness?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:39 schreef quer het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef quer het volgende:
[..]
ahkrijg een 2000 coins donatie van een vriend
Met 2000 kun jij niet 11 man met 30fit* weer tot 99 krijgen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel spelers 2-3 spelers die tijdelijk zijn, dus echt voor maar 400 coins ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Met 2000 kun jij niet 11 man met 30pace weer tot 99 krijgen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |