Nog bezig 2-3 voor Utd. 2x rood voor Chelsea, waarvan één onterecht + 1 buitenspeldoelpunt van United.quote:
Of het komt omdat ik meer dan jou moest gaan biedenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Loopt niet echt storm volgens mij. Ik zoek ook coins, maar bijna iedereen die zegt te stoppen doet dat uiteindelijk toch niet.
Leuke wedstrijd dus. Had hem vorig jaar ook gemistquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nog bezig 2-3 voor Utd. 2x rood voor Chelsea, waarvan één onterecht + 1 buitenspeldoelpunt van United.
Klopt, maar ik bedoel op 18 september was het de enige versie. Toen zijn er meerdere spelers heel goedkoop de deur uitgegaan. Denk aan die Silva van Roy die ging uiteindelijk voor 24K ofzo.quote:
Als ik mijn connectie problemen niet opgelost krijg ga ik coins verkopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb liever dat niemand stopt en de coins zelf behoud, maar als er toch coins verkocht gaan worden wil ik er wel een paar overnemen.
Heb nu net iets minder als 900K. Als ik daar nog wat aan kan toevoegen heb ik straks een team met Ronaldo en co
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag alleen al iets van 800k coins xbox gekochtPff en nog lang niet klaar
![]()
Dan wordt het toch juist aantrekkelijker om ze te verkopen? Jij bood ¤13,- per 100k toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Of het komt omdat ik meer dan jou moest gaan bieden
Beetje rond 10-12.50 per 100k.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik mijn connectie problemen niet opgelost krijg ga ik coins verkopen.
Misschien sowieso wel, want ben eigenlijk ook wel tevreden met de teams die ik al heb en heb nog zo'n 700k over. Wat is de gangbare prijs op het moment?
Gozer wilt IF rooney, IF Messi etc in z'n teams.quote:
ja maar ik heb er alleen vandaag al 800k gekocht he, xbox. PS3 nog niemand gezien behalve Alex nu die wilt kopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan wordt het toch juist aantrekkelijker om ze te verkopen? Jij bood ¤13,- per 100k toch?
Hmm das weinig, vorig jaar kon je ze in januari ook al makkelijk kwijt voor 12.50 per 100k en toen ik ze verkocht in mei/begin juni ook nog voor 10 per 100k (heb er een paar honderd euro mee opgehaald toen).quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Beetje rond 10-12.50 per 100k.
15 als je een beetje geluk hebt.
Misschien dat de prijzen op de PS3 anders zijn, lijkt me niet eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm das weinig, vorig jaar kon je ze in januari ook al makkelijk kwijt voor 12.50 per 100k en toen ik ze verkocht in mei/begin juni ook nog voor 10 per 100k (heb er een paar honderd euro mee opgehaald toen).
Wat ga je daarmee doen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef DutchSL het volgende:
Weer een 64 rated bronzen Fransman die IF kan worden, deze heeft 2x gescoord:
[ afbeelding ]
Inderdaad, hij stond helemaal tegen de 1e paal aan en 90% van het doel lag gewoon open.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |