Slecht gemiddeldequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
sorry kut imgur werkt niet goed voor iphones.. [ afbeelding ]
Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik speel een wedstrijd op mijn trade account en geen disconnect.
Nu snap ik het helemaal niet meer. Het is ook geen ban want ik kan wel inloggen op de console en webapp..
edit. mijn firewall status staat ook op open als ik mijn mijn tradeaccount speel, terwijl die op moderate staat met mijn hoofdaccount.
Playstation netwerkinstellingen zijn gewoon hetzelfde..![]()
Ibra of Falcaoquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chelsea heeft wel écht een goede ploeg. Als die een spits als van Persie hadden en nietTorres
zouden ze fluitend kampioen worden.
Loopt niet echt storm volgens mij. Ik zoek ook coins, maar bijna iedereen die zegt te stoppen doet dat uiteindelijk toch niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:42 schreef KrAlex het volgende:
Wie verkoopt PS3 coins voor een leuk bedrag?
Wat is hier bijzonder aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
is niet van mij.. Het is de porto versie
Die is nu wel mega veel waard hequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat is hier bijzonder aan.Toen was er alleen nog maar een Porto versie op de markt. Logisch bedrag dus dat die hem toen had voor 20K.
Heb liever dat niemand stopt en de coins zelf behoud, maar als er toch coins verkocht gaan worden wil ik er wel een paar overnemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Loopt niet echt storm volgens mij. Ik zoek ook coins, maar bijna iedereen die zegt te stoppen doet dat uiteindelijk toch niet.
Eey mattie,3-2 United voorquote:
Ik had ook 5 Ajax VdWiels voor minder dan 1kquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
is niet van mij.. Het is de porto versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |