Ik had dat een tijdje terug 2x op 1 dag, daarna heb ik het niet meer gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Badge+ 2 kits van hetzelfde team in 1 pack.
What are the odds.
Zou wel geniaal zijn ja. Toch vind ik 3-5-2 ook veel lijken op 3-4-3, alleen dan met een valse spits en 2 echt spitsen die meer een beetje een LF/RF zijn + met 2 CDM's is er meer balans dan 3-4-3.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef StijnDa het volgende:
Heracles met 343 en ruit op het middenveld. Die zou op FUTzijn.
quote:
Tja, karma denk ik. Nog meer met kanker schelden. Werkt lekker positiefquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
3de keer dat ik in de finale die kanker emenike tegenkom godver
Verkeerde topicquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef quer het volgende:
ben ik de enige die het niet leuk vind om bij carriere mode, te beginnen met een rijk team?
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, karma denk ik. Nog meer met kanker schelden. Werkt lekker positief
en terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnen
Mijn elftal:quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik dnek dat ik nu 200 wedstrijden niet meer kan winnen
Je lijkt het Arsenal bestuur wel. Iedereen verkopen behalve Wengerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
Iedereen ontslagen behalve de trainer. Geeft veel meer rust
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
Al een stuk of 20x gedaan de afgelopen dagenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
doe normaal achterlijke randdebielquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
3de keer dat ik in de finale die kanker emenike tegenkom godver
Ik denk dat het door mijn trainer komt die laat ik elke keer. Villas boasquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe normaal achterlijke randdebiel
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je lijkt het Arsenal bestuur wel. Iedereen verkopen behalve de manager
Zelfs met duo kompany - luiz win ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef KrAlex het volgende:
Het is gewoon een kutspel geworden die je met heel veel geduld moet spelen. Mensen die als een gek op de aanval gaan en kans na kans creeëren krijgen altijd een doelpunt tegen uit een counter.
hoeveel tegendoelpunten kreeg je per wedstrijd om de oren? Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, 10 doelpunten tegen. Ook 11 voor, dat dan weer wel. Wellitonquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn elftal:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat het door mijn trainer komt die laat ik elke keer. Villas boas
Ik ga denk ik feruson nemen
Leuk elftalquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sinds ik dit team heb :
[ afbeelding ]
10 gespeeld, 10 gewonnen
Ja heb hetzelfde. Speel ook geen FUT, wel clubs maar gister werd ik ook wel geïrriteerd omdat we 5x verloren en eentje gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Met FUT vloek ik me gek, met clubs is het vooral lachen. Ik ga me lekker op andere dingen in Fifa gooien, gamen moet vooral ontspanning zijn, geen bron van irritatie
Zou webb in hetspel zitten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Laat de penalty's en rode kaarten voor de tegenstander maar komen. Slimme zet!
Ik weet wat jullie nodig hebben ....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde. Speel ook geen FUT, wel clubs maar gister werd ik ook wel geïrriteerd omdat we 5x verloren en eentje gelijk
Alcohol of seks?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet wat jullie nodig hebben ....
Vanochtend werden de verliespartijen 2 x 2-4. De eredivisie spelers mogen blijven, voor het geval ik me echt niet kan bedwingen. Ik blijf wel het traden er een beetje bij doen, dat vind ik dan nog wel leukquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel tegendoelpunten kreeg je per wedstrijd om de oren? Ik heb 2 wedstrijden gespeeld, 10 doelpunten tegen. Ook 11 voor, dat dan weer wel. Welliton
Ik heb vanmorgen ook besloten om te stoppen (ja ik weet het de 100ste keer). Wel de eerste keer in fifa 13. Alles staat te koop. Opbrengst tot nu toe : 300k en nog 300k te gaan. Daarna verkopen voor hopelijk ¤ 15 per 100k.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Met FUT vloek ik me gek, met clubs is het vooral lachen. Ik ga me lekker op andere dingen in Fifa gooien, gamen moet vooral ontspanning zijn, geen bron van irritatie
2x de helft en 4x een kwartquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Hoeveel krijg je nu als je fifa wil verkopen?
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook besloten om te stoppen (ja ik weet het de 100ste keer). Wel de eerste keer in fifa 13. Alles staat te koop. Opbrengst tot nu toe : 300k en nog 300k te gaan. Daarna verkopen voor hopelijk ¤ 15 per 100k.
Kan ik over 2 weekjes prima gebruiken in Londen
Mooi vertelt toefjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2x zoveel dus?quote:
Ik zou het doen als ik jou was, fut is toch niet meer wat het wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamen
Pussyquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
Lolol denk weer ff potje fut, gelijk tegen 5atb brazil team met Sturridge-Bent en nog 1 te snelle Engelse gast voorin.
Gelijk maar uitgelogd en ingelogdAan dat soort potjes ga ik niet eens meer beginnen.
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was, fut is toch niet meer wat het was
wat is FIWC?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollen
Ja maarja, net ps3 voor het eerst aan vandaag denk rustig een potje spelen. Grote kans dat dit een frustrerende kut pot zou worden. Dan maar wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pussy
Meestal zijn die gasten fucking slecht joh, anders heb je geen 5atb nodig
Waar staat dat eigenlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollen
Geniaal was dat, in FIFA 11 deed ik dat met Fenerbahce. Won ook steeds met dikke cijfers van Real en Barca.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef quer het volgende:
Ik ga denk ik mijn heel FUT teampje verkopen
dit is wat ik nu heb,
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hF3Z2PKznHTe8:ps3
do of don't? heb 3.4k spare nu, cup gewonnenDD
Jammer, anders kon je even met rijst spelen (nohomo)quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens, H2H heeft me er toch van weerhouden om PES te kopen.
Rijst speelt PES? Hoe bevalt PES dan rijst?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je even met rijst spelen (nohomo)
Bij mij ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk?
Ik krijg elke keer een melding dat psv op plek 13 staat
godver, verkoop net m'n spelers.. gaan ze voor minder weg...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier welDe webapp doet het wel gewoon
Dat doe je toch zelf?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
godver, verkoop net m'n spelers.. gaan ze voor minder weg...
nee, maar als de ea server down is, zijn er minder kopers.. en de users die de web-app gebruiken zijn prijsvechtersquote:
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef quer het volgende:
[..]
nee, maar als de ea server down is, zijn er minder kopers.. en de users die de web-app gebruiken zijn prijsvechters
Geen idee, ik ken niet iedereenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef leoon. het volgende:
Op twitter account van EA kan ik nog niks vinden van servers down. Maar is het de moeite om mijn PS3 aan te doen of zijn de servers bij iedereen (die speelt uiteraard) offline?
dankjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.
Snap ik, maar was natuurlijk niet alleen naar jou bedoeld. Goeie pot gecoacht vandaag trouwensquote:
godver hij heeft gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.
eerst leraar dan sniper, dan ambtenaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
Op ned 2 wel een interessante docu over Syrie/Turkije
lolquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef quer het volgende:
[..]
eerst leraar dan sniper, dan ambtenaar
Het vreemde is dat hij vindt dat hij als sniper iets voor zijn land betekent, terwijl hij dat als leraar ook (en eigenlijk meer) doet.quote:
Zijn ze fresh ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Eerste coins zijn verkocht. Iemand anders coins? 12,50 per 100K. Verse sappige coins!
ga je stoppen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Eerste coins zijn verkocht. Iemand anders coins? 12,50 per 100K. Verse sappige coins!
Vers is anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
Nou, dat weet ik niet. Ik ga wel cashen, de FUT modus maakt me alleen maar woedend. Heb mijn kaartje voor state of trance al terug verdiendquote:
Ga ergens ander je onzin uitspuwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef quer het volgende:
zal ik een prenium bronze pack openen? zijn best veel dure bronze spelers
Dat is aardig gewaagd hoor, ik zou het eerst nog een keer goed overdenkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef quer het volgende:
zal ik een prenium bronze pack openen? zijn best veel dure bronze spelers
ONZ wilt me ook niet hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga ergens ander je onzin uitspuwen.
Nice, jij hebt gewoon heel Fifa13 eruitquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Ik ga wel cashen, de FUT modus maakt me alleen maar woedend. Heb mijn kaartje voor state of trance al terug verdiend
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Nice, jij hebt gewoon heel Fifa13 eruit
wat is/was het toppunt van jouwn aantal FUT coins dan in fifa 13?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ja, en ik blijf wel gewoon traden, is toch een verslaving, dus het eindigt hier niet. Doel is volgend jaar een heel festival seizoen bij elkaar te traden
Dat is nu. 1.6 mln. Plus iets van 250 a 300 blessure kaartjes, en 2500 bronze spelers over 3 accounts, waarvan een aantal hopelijk nog wat waard worden met de thema toernooien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:41 schreef quer het volgende:
[..]
wat is/was het toppunt van jouwn aantal FUT coins dan in fifa 13?
weet je hoevaak mensen dat zeggenquote:
Heel slechtquote:
Dit filmpje heb ik een keer op het werk opgezet. Opmerkelijk, eerst moet iedereen vreselijk lachen, maar na een minuut of 2 slaat de jolige stemming over in irritatiequote:
WTF?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik een keer op het werk opgezet. Opmerkelijk, eerst moet iedereen vreselijk lachen, maar na een minuut of 2 slaat de jolige stemming over in irritatie
Een neger?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha leuk man. Nee ik vind je gewoon een
[ afbeelding ]
Hoe speelt PES?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rotjoch.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen met Steenquote:
Ik heb zo'n meisje in mijn klas die zo lacht. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik een keer op het werk opgezet. Opmerkelijk, eerst moet iedereen vreselijk lachen, maar na een minuut of 2 slaat de jolige stemming over in irritatie
De obvious 'hihi' is het ergstquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje in mijn klas die zo lacht. Verschrikkelijk.
Kevin ik zou dit uitprinten en snitchenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachen
Kevin is nog met haar op profielreis naar Rome geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kevin ik zou dit uitprinten en snitchen
Ze doet geen gym hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kevin is nog met haar op profielreis naar Rome geweest.
Het hoeft geen probleem voor haar te zijn,quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachen
Wel, dan hebben we het niet over dezelfde.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt kent
Annequote:
Best dichtbij nogquote:
Ik had het over Elsa maar Suzanne kan er idd ook wat van.quote:
Die doet toch geen Gym joh.quote:
Rijst is vriendjes op Facebook met Kevin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja haar achternaam begint met een m...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |