Hoe speelt PES?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha leuk man. Nee ik vind je gewoon een
[ afbeelding ]
Rotjoch.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha leuk man. Nee ik vind je gewoon een
[ afbeelding ]
Samen met Steenquote:
Ik heb zo'n meisje in mijn klas die zo lacht. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik een keer op het werk opgezet. Opmerkelijk, eerst moet iedereen vreselijk lachen, maar na een minuut of 2 slaat de jolige stemming over in irritatie
De obvious 'hihi' is het ergstquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje in mijn klas die zo lacht. Verschrikkelijk.
Kevin ik zou dit uitprinten en snitchenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachen
Kevin is nog met haar op profielreis naar Rome geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kevin ik zou dit uitprinten en snitchen
Ze doet geen gym hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kevin is nog met haar op profielreis naar Rome geweest.
Het hoeft geen probleem voor haar te zijn,quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal maar zon date hebben, en dat je in een restaurant een grapje maakt en je haar voor het eerst hoort lachen
Wel, dan hebben we het niet over dezelfde.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt kent
Annequote:
Best dichtbij nogquote:
Ik had het over Elsa maar Suzanne kan er idd ook wat van.quote:
Die doet toch geen Gym joh.quote:
Rijst is vriendjes op Facebook met Kevin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja haar achternaam begint met een m...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |