2x de helft en 4x een kwartquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Hoeveel krijg je nu als je fifa wil verkopen?
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook besloten om te stoppen (ja ik weet het de 100ste keer). Wel de eerste keer in fifa 13. Alles staat te koop. Opbrengst tot nu toe : 300k en nog 300k te gaan. Daarna verkopen voor hopelijk ¤ 15 per 100k.
Kan ik over 2 weekjes prima gebruiken in Londen
Mooi vertelt toefjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, deed vanochtend 3 potjes. De eerste won ik met eredivisie budget met 4-1. Daarna met het elftal van een miljoen weer weggespeeld. Zat vreselijk te schelden, en na een verlies tegen een 5@tb team met Mirallas, Bent en Kone voorin dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig.
Met FUT vloek ik me gek, met clubs is het vooral lachen. Ik ga me lekker op andere dingen in Fifa gooien, gamen moet vooral ontspanning zijn, geen bron van irritatie
2x zoveel dus?quote:
Ik zou het doen als ik jou was, fut is toch niet meer wat het wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom op 1,6 miljoen. als ik 12,50 bereken dan kom ik op 195 euro, en met ¤ 15 kom ik op ¤ 240. Ben benieuwd. Niet slecht voor een maandje gamen
Pussyquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
Lolol denk weer ff potje fut, gelijk tegen 5atb brazil team met Sturridge-Bent en nog 1 te snelle Engelse gast voorin.
Gelijk maar uitgelogd en ingelogdAan dat soort potjes ga ik niet eens meer beginnen.
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was, fut is toch niet meer wat het was
wat is FIWC?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollen
Ja maarja, net ps3 voor het eerst aan vandaag denk rustig een potje spelen. Grote kans dat dit een frustrerende kut pot zou worden. Dan maar wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pussy
Meestal zijn die gasten fucking slecht joh, anders heb je geen 5atb nodig
Waar staat dat eigenlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FIWC vind ik ook leuk. Lekker klimmen op de wereldranglijst. Alle teams zijn gelijkgetrokken qua rating. Met AZ op 1 avond Barcelona 3 keer oprollen
Geniaal was dat, in FIFA 11 deed ik dat met Fenerbahce. Won ook steeds met dikke cijfers van Real en Barca.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef quer het volgende:
Ik ga denk ik mijn heel FUT teampje verkopen
dit is wat ik nu heb,
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hF3Z2PKznHTe8:ps3
do of don't? heb 3.4k spare nu, cup gewonnenDD
Jammer, anders kon je even met rijst spelen (nohomo)quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens, H2H heeft me er toch van weerhouden om PES te kopen.
Rijst speelt PES? Hoe bevalt PES dan rijst?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je even met rijst spelen (nohomo)
Bij mij ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk?
Ik krijg elke keer een melding dat psv op plek 13 staat
godver, verkoop net m'n spelers.. gaan ze voor minder weg...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier welDe webapp doet het wel gewoon
Dat doe je toch zelf?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
godver, verkoop net m'n spelers.. gaan ze voor minder weg...
nee, maar als de ea server down is, zijn er minder kopers.. en de users die de web-app gebruiken zijn prijsvechtersquote:
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef quer het volgende:
[..]
nee, maar als de ea server down is, zijn er minder kopers.. en de users die de web-app gebruiken zijn prijsvechters
Geen idee, ik ken niet iedereenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef leoon. het volgende:
Op twitter account van EA kan ik nog niks vinden van servers down. Maar is het de moeite om mijn PS3 aan te doen of zijn de servers bij iedereen (die speelt uiteraard) offline?
dankjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.
Snap ik, maar was natuurlijk niet alleen naar jou bedoeld. Goeie pot gecoacht vandaag trouwensquote:
godver hij heeft gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit joh. Jij hebt gewoon geen goede spelers en die zijn op 1 of 2 na niet meer waard dan discardvalue +100c.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |