Ja hij heet Rotjoch de Jongquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Heet die neger op die foto hierboven serieus Rotjoch?
Wat ben je dan voor een clown ....
Laten we maar niet over jou beginnen. Jij noemt jezelf Jezus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Heet die neger op die foto hierboven serieus Rotjoch?
Wat ben je dan voor een clown ....
Ja ik snap wel dat het een bijnaam is maar dan nog, dat doe je toch niet?quote:
Beetje rare vergelijking ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laten we maar niet over jou beginnen. Jij noemt jezelf Jezus.
Is toch best een leuke artiestennaamquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het een bijnaam is maar dan nog, dat doe je toch niet?
[..]
Beetje rare vergelijking dit
Helemaal geen rare vergelijking. Je bent zelf ook gewoon een clown.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het een bijnaam is maar dan nog, dat doe je toch niet?
[..]
Beetje rare vergelijking dit
nee maar dat dacht ik voordat je zei dat ze gym deed. Maar ze kunnen er inderdaad allemaal wat vanquote:
Goed trademateriaalquote:
Wie welquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ken je Rotjoch niet Mathijs? Van State en 101
Valt onder BN'er imoquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie wel
DTM post anders ook even het bangalijstje van jullie school
Jaquote:
Die wedstrijd is al lang afgelopen. Atletico Madrid is nu bezig (o.a. Miranda CB gescoord).quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Fuck Obafemi Martins heeft er al twee inliggen
Elsa is wel de ergste hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee maar dat dacht ik voordat je zei dat ze gym deed. Maar ze kunnen er inderdaad allemaal wat van
Mm, ff denkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie wel
DTM post anders ook even het bangalijstje van jullie school
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ken je Rotjoch niet Mathijs? Van State en 101
De vergelijking slaat helemaal nergens op want hij staat bekend onder die naam en tegen de tijd dat ik bekend sta onder de naam Jezus ben ik een echte baas. Gebeurd dus nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vergelijking. Je bent zelf ook gewoon een clown.
Rotjoch is geen artiestquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik zou toch verwachten dat je wel wist dat ik dat niet zou kennen. Ook raar om je mening te verpakken in een plaatje van een of andere C artiest.
[..]
De vergelijking slaat helemaal nergens op want hij staat bekend onder die naam en tegen de tijd dat ik bekend sta onder de naam Jezus ben ik een echte baas. Gebeurd dus nooit.
Ik ken hem ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat alleen jij en GS hem kennen.
IF Miranda zou nice zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al lang afgelopen. Atletico Madrid is nu bezig (o.a. Miranda CB gescoord).
Vorige week ook al gescoordquote:
Hij host 101barz en Statequote:
Tuurlijk kent Iwan hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die fopnegers hier, iwan zal hem ook wel kennen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Rotjoch niet kennenzelfs in Friesland kent men hem.
Hou je mond man. Dat durf je niet in de party te zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die fopnegers hier, iwan zal hem ook wel kennen.
Wellus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je mond man. Dat durf je niet in de party te zeggen.
Woooooooow strootman is like 80k manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef quer het volgende:
yes yes yes !!!, dacht fuck this shit YOLO
en verkocht al me spelers om een preminium pack te kopen krijg ik IF strootman en het pakje zelf had quick sell waarde van 11k dus geen verlies![]()
![]()
YO YOLO MANquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef quer het volgende:
yes yes yes !!!, dacht fuck this shit YOLO
en verkocht al me spelers om een preminium pack te kopen krijg ik IF strootman en het pakje zelf had quick sell waarde van 11k dus geen verlies![]()
![]()
quote:
Jij hebt je Seneroun-team toch verkocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Overtoom had 3 assists, zou ook een manne geile IF zijn, maar die assists hebben ze toch niet door bij EA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |