Kompany voor Luiz.quote:
blijven drukkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
EA servers niet beschikbaar.
Dit topic is trouwens niet gereekst en heeft geen OP, heb ik iets gemist?
ja het ging weer compleet fout door topicsteals enzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
De gebruikelijke kleuters die topics gingen stelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Kaboulquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef forztwente het volgende:
[..]
Wat is een goede vervanger dan(ik kan Kompany nog niet betalen)?
Zit jij er gewoon in? Is er geen maintenance ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijven drukken
en nope, echt niks gemist.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja het ging weer compleet fout door topicsteals enzo
Hommo's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
De gebruikelijke kleuters die topics gingen stelen.
ah nope, kan best ja. word er ook constant uit gegooidquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit jij er gewoon in? Is er geen maintenance ofzo?
[..]
[..]
Hommo's.
oh lol, hij scoorde niet, maar had wel een assist. Maar nu scoort hij welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Weten jullie wie er net scoorde?
Juistem.
[ afbeelding ]
De meesten kunnen toch niet met die spelers omgaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
Tering, moet tegen iemand die heel Barça heeft nagemaakt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Weten jullie wie er net scoorde?
Juistem.
[ afbeelding ]
Ik heb er een paar uit mijn club toegevoegd, maar hoe vind ik stats van spelers die niet in mijn club zitten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef pascal08 het volgende:
Nou bitches, ik heb er zelf maar weer 13 toegevoegd, schiet niet op anders.
Walking dead? Ik heb er vandaag alweer de helft van seizoen 2 opzittenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgen seizoen 1 afkijken. Spannende shit jo
Oh Lukaku ook? Had ik even gemistquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je welke spelers er dit weekend beide 1 scoorde.
Mompelt iets met Beastiality en rapemachine
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Walking dead? Ik heb er vandaag alweer de helft van seizoen 2 opzitten
Ik werd om half 8 wakker vanochtend. Feyenoord gekeken, daarna naar tilburg en heb er nu 1 opstaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]ik moest Formule 1 kijken, Ajax kijken enzo dus zoveel haal ik nooit in een dag
Klopt, hij doet alleen maar crosses en afstandschoten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meesten kunnen toch niet met die spelers omgaan
Crossen op Messi?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, hij doet alleen maar crosses en afstandschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |