Mijn pro wel en mijn carriere en zo (en ook mijn instellingen), maar mijn FUT account niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ben je dan niet je FUT account kwijt? En je pro enzo?
Eindelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb ergens op een of ander raar Slowaaks forum ofzo iemand gevonden met hetzelfde probleem als ik heb.
Hij heeft het opgelost door alle saved data en game data van de PS3 te verwijderen van alle FIFA´s (ook van vorige jaren dus), daarna een nieuw account op zijn PS3 te maken, die te koppelen aan zijn oude PSN.
Ik heb hetzelfde gedaan en zowaar, een wedstrijd gespeeld zonder disconnect. Hoe raar dat hij ethernet kabel en connectie fouten aangeeeft als het waarschijnlijk dus gewoon corrupte data was
Hopelijk komt het nu niet meer terug..
EAquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn pro wel en mijn carriere en zo (en ook mijn instellingen), maar mijn FUT account niet.
Vieze ragequiter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Mijn DNF is nu 0.52 dus ik denk dat het niet lager kan dan 0.5, dat scheelt nog iets want anders had ik nu zeker op 0 gezeten.
Wordt een erg dure IF dan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef detennismaster het volgende:
Komop Lamela, maak die 3de voor een zekere IF.
Nah niet heel duur denk ik. 40K ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wordt een erg dure IF dan!
Zou wel leuk zijn om hem dan maar te gaan opkopen!
Ja einde van de week!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nah niet heel duur denk ik. 40K ofzo.
Nee ik denk het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja einde van de week!
Denk dat hij in het begin van de week rond de 100/150k gaat zijn
waaarom zijn die if kaarten zo overpriced voor maar paar punten stats verschil?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet.
Zijn normale versie is 700c een 77 algemeen, dus zijn IF wordt 79 maximaal.
Die wordt misschien 50k maximaal.
Maar is wel een veel gebruikte speler héquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet.
Zijn normale versie is 700c een 77 algemeen, dus zijn IF wordt 79 maximaal.
Die wordt misschien 50k maximaal.
Ik ben hem online nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar is wel een veel gebruikte speler hé
Hij is de beste linksbenige rechterflank speler van de Serie A volgens mij en 1 van de weinige overgebleven 5* skillers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben hem online nog niet tegen gekomen.
En hij komt duidelijk pace te kort, veel mensen haken dan al af.
Ben hem te vaak tegengekomen. Zeer irritante speler.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben hem online nog niet tegen gekomen.
En hij komt duidelijk pace te kort, veel mensen haken dan al af.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is de beste linksbenige rechterflank speler van de Serie A volgens mij en 1 van de weinige overgebleven 5* skillers.
Maar volgens mij speelt hij LW bij Roma? In elk geval bij die challenge met Roma van vorige week wel.
haha daar dacht ik ook al aan jaquote:
David Luiz dumpenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef forztwente het volgende:
Iemand nog tips? http://www.ea.com/nl/voet(...)off#cFOfq3o1nHUJ5:pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |