Tuurlijk kent Iwan hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die fopnegers hier, iwan zal hem ook wel kennen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Rotjoch niet kennenzelfs in Friesland kent men hem.
Hou je mond man. Dat durf je niet in de party te zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die fopnegers hier, iwan zal hem ook wel kennen.
Wellus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je mond man. Dat durf je niet in de party te zeggen.
Woooooooow strootman is like 80k manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef quer het volgende:
yes yes yes !!!, dacht fuck this shit YOLO
en verkocht al me spelers om een preminium pack te kopen krijg ik IF strootman en het pakje zelf had quick sell waarde van 11k dus geen verlies![]()
![]()
YO YOLO MANquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef quer het volgende:
yes yes yes !!!, dacht fuck this shit YOLO
en verkocht al me spelers om een preminium pack te kopen krijg ik IF strootman en het pakje zelf had quick sell waarde van 11k dus geen verlies![]()
![]()
quote:
Jij hebt je Seneroun-team toch verkocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Overtoom had 3 assists, zou ook een manne geile IF zijn, maar die assists hebben ze toch niet door bij EA
Ja, maar Overtoom is een manne chille wisselspeler. En ooit ga ik hem weer gebruiken in de basis..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt je Seneroun-team toch verkocht?
Speknek sjek gaat ajax lopen verdedigen, net als oppermeus Mulder. Walgelijke neuzen zijn het. Toch ga ik kijk om van hun frustraties te genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben benieuw uit hoeveel hoeken en standen opperneus Sjek zo meteen dat incident met Janmaat +voorwerp tegen z'n knar laat zien.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
Atletico Madrid op net zoveel punten als Barcelona, knap hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef quer het volgende:
strootman quicksellen?
9.6k kan ik er voor krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |