PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Ik miste ook een Benzema op één van de eerste dagen voor 10k en een El Shaarawy voor 1.1kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren...
Wel gratis pizza, omdat de bezorging zo lang duurde. Domino's
NY Pizza is kwalitatief echt prima. Stuk beter dan Domino's imo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vandaag een "east side shoarma" pizza van New York's pizza, 1e keer dat ik daar iets besteld heb en het viel niet tegen moet ik zeggen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het ziet er wel ontzettend goor uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vandaag een "east side shoarma" pizza van New York's pizza, 1e keer dat ik daar iets besteld heb en het viel niet tegen moet ik zeggen
Dat zijn weinig calorienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Elastico.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet dat trucje ook alweer dat je van buiten naar binnen gaat met de bal. (De engelse naam voor akka als die er is)
quote:
Ja valt mee, zeker voor een van een ketenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Per 100g hè. Dan nog weinig inderdaad.
Het zijn net hersenenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Straks? Oppassen als je 'm op de Xbox gaat spelen. Spelen voor de release vinden ze niet leuk bij Microsoft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zo beginnen met assassins creed 3, kan dit kutspel eindelijk mn 360 uit
Benzema STquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/607864/#
HIj had beter naar Feyenoord kunnen gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef BDIL het volgende:
Waarom krijgt Bojan nooit de kans bij Milan ?
Ik zou vertonghen eruit halen, die stond bij mij alleen maar voorinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
tips, tops verbeteringen?
Kompany erin en iemand anders voorin ipv Mirallasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wie dan in de plaats?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou vertonghen eruit halen, die stond bij mij alleen maar voorin
Djourou of M'Biaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar wie dan in de plaats?
Koscielny vind ik niet fijn spelen, Coloccini nog geen ervaring mee...?
Mirallas speelt super fijn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kompany erin en iemand anders voorin ipv Mirallas
Jinxquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond net 1-3 voor in de verlenging en ik geef het alsnog weg, daarna kon ik de beslissende penalty maken maar die ging er ook niet in en toen verloor ik ook nog. Dit slaat gewoon nergens op, ik ben 1 van de beste bronze users maar ik kan dit toernooi gewoon niet winnen.
Mirallas moet er echt uit..die kan alleen maar rennenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Konnecke RMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef laucas het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een bronze team toevoegen, alleen heb ik geen zin om achterin met een paar (snelle) dwergen - Rose/Nestor - te spelen
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij wel een prima driehoekje maar wel moeilijker om een hybrid te bouwen want Dedola komt uit een Duitse competitie.
Speelt echt super fijn! Is echt een aanrader moet ik zeggen! Staat altijd op de goede plek...quote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/391416/#.UIwwKIWz6UYquote:
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Speelt echt super fijn! Is echt een aanrader moet ik zeggen! Staat altijd op de goede plek...
Wie zou ik er dan neer moeten zetten?
Ja op papier inderdaad, maar iedereen vind Diaby ook beter dan menig CDMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.
Maarja, soms boeit dat niet. Ik vind Jackson Martinez beter dan Falcao..daar zit ook weinig logica in
Maakt Microsoft niks uit alleen als het illegaal is en Microsoft kan dat niet zien als je de nieuwste FW hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Straks? Oppassen als je 'm op de Xbox gaat spelen. Spelen voor de release vinden ze niet leuk bij Microsoft.
M'voto is wel een must in je team. Wat een baas is dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/391416/#.UIwwKIWz6UY
Tja ik denk dat ik gewoon de hele rechter kant jat
Lijkt op het elftal dat ik had... Alleen had Torres/Aguero voorin, Hart op goal en Kompany ipv Vertonghenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
hihi haha voetbal speel je niet op papierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.
Maarja, soms boeit dat niet. Ik vind Jackson Martinez beter dan Falcao..daar zit ook weinig logica in
Vast wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef Waylonz het volgende:
kan ik dan echt godverdomme nooit een team op mijn niveau tegen krijgen :S
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maakt Microsoft niks uit alleen als het illegaal is en Microsoft kan dat niet zien als je de nieuwste FW hebt
En dan een 68 rating krijgen ofzo. Zou wel in het nieuwe IF beleid van EA passenquote:
Dat gebeurde mij gisteren in FIFAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Elson Hooi kopt binnen met zijn 1 meter 30
Dus het is gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij gisteren in FIFA
Een 64 rated bronze krijgt als IF ook gewoon 64, kijk maar naar Beauvue van deze weekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan een 68 rating krijgen ofzo. Zou wel in het nieuwe IF beleid van EA passen
Deed Lingren gisteren ook met zijn pro van 1.58quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Elson Hooi kopt binnen met zijn 1 meter 30
Na drie dagen intensief bronzepacken nog niet gevonden helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een 64 rated bronze krijgt als IF ook gewoon 64, kijk maar naar Beauvue van deze week
Ik ga nu een Team maken met hem en IF Rodriguezquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet, aankomende 2 weken moet ik even minderen. Daarna weer los. Ik speel wel al iets minder.quote:
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nog niet, aankomende 2 weken moet ik even minderen. Daarna weer los. Ik speel wel al iets minder.
Ik speel wel goed, maar ik wil alleen iets te veel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeens
Tis bij mij per wedstrijd nu echt ontzettend verschillend, maar ben echt nog niet op het niveau dat ik speelde 2 weken geledenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeens
Met wie speelde je danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben net gestopt, misschien later nog even...
Best kans dat na dit TOTW de prijzen zich weer gaan herstellen iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik speel wel goed, maar ik wil alleen iets te veel.
Ik hoop dat ik Falcao rond dinsdag heb, hij is maar 45k geloof ik. En zo snel zal hij niet stijgen hoop ik.
Dinsdag is hij 100K ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik Falcao rond dinsdag heb, hij is maar 45k geloof ik. En zo snel zal hij niet stijgen hoop ik.
Dan is die vrij constant gebleven, zit al vanaf week 1 op 50kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
IF James viel me tegen eigenlijk. Verloor al snel zijn plek aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga nu een Team maken met hem en IF Rodriguezff puzzelen
Neequote:
Ik ben niet echt een skiller, en voor hybrids is dat wel een goede combiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF James viel me tegen eigenlijk. Verloor al snel zijn plek aanQuintero
Bij mij Lopez, wat een faal is dat zeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pantilimon btw, silver keeper van Man City, meer dan 2 meter hoog en goede stats, perfecte silver keeper zou je denken.
Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehadMaakt elke wedstrijd gigantische blunders
Diego Lopez? Dat vind ik altijd de kutste keeper om tegen te spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij mij Lopez, wat een faal is dat zeg.
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar waren Alves en Lopez echt super, maar toen was het echt lengte + reflexes wat belangrijk was. Positioning en handling zijn veel belangrijker geworden, dus misschien dat ze daarom tegenvallen?
Wel geinig om te testen ja. Moet je wel 6 met vergelijkbaar fysiek nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.
Ja zou kunnen, maar hij doet sowieso hele domme dingenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar waren Alves en Lopez echt super, maar toen was het echt lengte + reflexes wat belangrijk was. Positioning en handling zijn veel belangrijker geworden, dus misschien dat ze daarom tegenvallen?
Kun je dan niet betere combinaties ook meenemen? Dan is 6 misschien wel wat te weinigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.
Ja en dan nog de lengte testen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel geinig om te testen ja. Moet je wel 6 met vergelijkbaar fysiek nemen
Ze willen trioquote:
Viel spassquote:
Internethosselaarquote:
Geniaal manquote:
Lloris en Buffon heb ik wel gehad. Buffon vond ik echt dramatisch dit jaar en Lloris fantastisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er Buffon, Hart of Lloris?
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geniaal man
Heeft 'ie al verteld?
Wat ga je haten op onze internetheld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?Ik zag jou alleen zeggen dat je duitse chicks aant hosselen bent met Mathijs
Hmm.. oke, ik vond Buffon vorig jaar absoluut de beste keeper. Casillas heeft echt zieke stats dit jaar btw en 185cm valt best mee als lengte niet zo zwaar telt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris en Buffon heb ik wel gehad. Buffon vond ik echt dramatisch dit jaar en Lloris fantastisch.
Heb ze alle 3 gehad. Buffon de coins niet waard. Hart betere prijs-kwaliteitsverhouding voor mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er Buffon, Hart of Lloris?
Mijn ervaringen zijn dat diving en reflexes oneindig veel belangrijker zijn dan positionering en handling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Leandro, Zaha.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:40 schreef bombmannl het volgende:
Even Valbuena Benzia &Sterling naar Ajax gehaald(carrière)
Probeer belofteteam te maken. Wie weet hier nog een jonge speler met veel groeimogelijkheden/potentie?
-quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier met een mooi BPL / BBVA team van rond de 250k?
Ik haat op helemaal niemandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ga je haten op onze internetheld?
Gotzequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik gebruiken als RAM, Gotze of Muller?
Götze LAM, Muller RAMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik gebruiken als RAM, Gotze of Muller?
Ik heb nu ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
GotzeIk weet niet hoe de rest van je team eruit ziet
quote:
Ik heb al een andere LAM, dus niet nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou ik andersom doen, want Muller kan beter schieten bij het naar binnen komen.
Muller CF en Reus CAMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Zet CDM Moutinhoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Printscreentje of puushquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe zet je die futhead plaatjes hier neer zonder dat de hele webpagina erbij opstaat?
Het speelde bij mij wel lekker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou ik andersom doen, want Muller kan beter schieten bij het naar binnen komen.
Als ik geen combinaties kan vinden met een CDM uit een andere competitie dan de Portugeze of de Duitse doe ik dat, maar ik wil eigenlijk zoveel mogelijk verschillende comptetities en landen erinquote:
Dat is miss wel een goede ja, even over nadenken als ik de rest bij elkaar hebquote:
puush is het allermakkelijkstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe zet je die futhead plaatjes hier neer zonder dat de hele webpagina erbij opstaat?
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2quote:
Helaas moet je er dadelijk nog meer pickpockettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2
ik bedoel eigenlijk wat voor teamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2
nice, een echte fut uitslagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. 6-5 winst. Niemand bleef hangen, dus ben alweer thuis.
Clubs, iemand?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk wat voor team![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de lekkerste formatie?Ik vind de meeste formaties lekker spelen.. behalve 5atb
Heb van de week alles verkocht. en heb alleen dit nog over maar ik heb geen zin meer om te spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk wat voor team![]()
Assasins Creed is baas, alleen ze maken het wel saai.
Ik club wel meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
Rijst willen jij en Iwan nog even clubben? Dan doe ik nog ffkes mee.
352quote:
ooh wanneer je stop kan je het aan mij gunnen ik ben noob he gr grquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb van de week alles verkocht. en heb alleen dit nog over maar ik heb geen zin meer om te spelen.
[ afbeelding ]
Xbox?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ooh wanneer je stop kan je het aan mij gunnen ik ben noob he gr gr
Ik denk eraan om weer iets met BBVA te maken, alleen ik weet het echt niet.. maar 352 of 451 word de formatiequote:
Go go goquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of mijn spelers de hele tijd 99 morale hadden maar nu wel en ik win de halve finale nu met 11-1 (de tegenstander had geen zin meer na 8-1) Ik hoop dat ik nu de finale eindelijk kan winnen nog voordat Studio Sport begint (en daarna MotD)
3-5-2 is niet echt ideaal voor BBVA denk ik..moeilijk genoeg om 2 fatsoenlijke CB's te vinden. Hybrid kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik denk eraan om weer iets met BBVA te maken, alleen ik weet het echt niet.. maar 352 of 451 word de formatie
wil je clubbequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke zet maar 4 kaartjes op de markt.
Ik zal er bronze opzetten die jij wel aantrekkelijk vind, wat voor prijs? grquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke zet maar 4 kaartjes op de markt.
60k per stuk. Heb nog wel zo'm 500k overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:05 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik zal er bronze opzetten die jij wel aantrekkelijk vind, wat voor prijs? gr
Als ik dood ga zijn mijn coins en spelers voor eeuwig verlorenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kun je mij even in je testament opnemen voor als je stopt?
En je bent de 30 al gepasseerd toch? Zit er dik in dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik dood ga zijn mijn coins en spelers voor eeuwig verloren
35 ja. mannen worden geloof ik 77 gemiddeld toch? Nog 4 jaar en ik ben over de helftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En je bent al 30 toch? Zit er dik in dus.
oke het is geluktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
60k per stuk. Heb nog wel zo'm 500k over
Dat geldt voor mannen die 77 jaar geleden geboren werdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
35 ja. mannen worden geloof ik 77 gemiddeld toch? Nog 4 jaar en ik ben over de helft
Voorspel jij die?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat geldt voor mannen die 77 jaar geleden geboren werdenover 32 jaar is er een ander gemiddelde.
Als de mensheid dan nog niet is uitgestorven wegens de 3e wereldoorlog.
Een beetje ingewikkeld. Kan je een puush voor me makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
oke het is gelukt
CLUBNAAM FC WAIK
LB Rodriquez
Clubnaam FC Waik
4321
MLS - FC Dallas
Panama
---------------------------
RB Bandjar
RKC Waalwijk
4321
Netherlands
_-----------------------------
Polen
4231
Kowalczyk
Polskaliga Wroclaw
--------------------------------
RW Djerziri
Algerije
Blackpool - npower Champ.
343
Meer pace in de verdedigingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:10 schreef Wrijfhout het volgende:
[ afbeelding ]
Team bedacht, ben nog een beetje een beginner met fut, dus het is niet zo'n team met 300 groene links kris kras door elkaar zoals jullie ze maken![]()
Benieuwd hoe de workrates van de RM en LM uitpakken, heb over het algemeen niet zoveel moeite om vleugelspelers te verdedigen. Tegen 4-2-2-2 zal het wel wat lastig worden maar de mids lopen genoeg
Iemand nog tips?
Of voedselschaarste door overbevolking. Of oorlog door voetselschaarste. Maar inderdaad, leeftijd wordt snel hoger. Over een jaar of 20 zal er wel een medicijn tegen kanker zijn. Maar hoe ouder we worden des te meer (economische) problemen geeft hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat geldt voor mannen die 77 jaar geleden geboren werdenover 42 jaar is er een ander gemiddelde.
Als de mensheid dan nog niet is uitgestorven wegens de 3e wereldoorlog.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een beetje ingewikkeld. Kan je een puush voor me maken
Skillmoves?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef Ramboetan het volgende:
vraagje over pro clubs.
Mijn pro heeft soms 5 sterren en soms het potje erna 3 sterren op dezelfde positie. Hoe kan dit?
Beter Rijst te vriend houden danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
Kut Chinezen gaan de wereld overnemen jonguh
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, een echte fut uitslagen ja ik kan wel
Hoelang post je hier nu al?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puush doet het hier niet..
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of voedselschaarste door overbevolking. Of oorlog door voetselschaarste. Maar inderdaad, leeftijd wordt snel hoger. Over een jaar of 20 zal er wel een medicijn tegen kanker zijn. Maar hoe ouder we worden des te meer (economische) problemen geeft het
karmaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben ook noob en mij is niks gegund.
Als je toch gaat pacehoeren met die mls Jamaicanen waarom maak je er geen heel mls team van dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:10 schreef Wrijfhout het volgende:
[ afbeelding ]
Team bedacht, ben nog een beetje een beginner met fut, dus het is niet zo'n team met 300 groene links kris kras door elkaar zoals jullie ze maken![]()
Benieuwd hoe de workrates van de RM en LM uitpakken, heb over het algemeen niet zoveel moeite om vleugelspelers te verdedigen. Tegen 4-2-2-2 zal het wel wat lastig worden maar de mids lopen genoeg
Iemand nog tips?
Nou, als de pensioen leeftijd 70 wordt en we worden allemaal fluitend 110, dan moet er 40 jaar AOW en pensioen aan de gemiddelde mens betaald worden. Ook voor de gezondheidszorg funest. Want ouderdom komt immers met gebrekenquote:
Ik scoorde laatste nog een eigen goal in de laatste minuut voor 1-1, omdat ik maar een punt nodig had en mijn tegenstander ook. Krijg ik hier dan geen goede karma voor terug?quote:
Voetsel, Toefjes. Voetsel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als de pensioen leeftijd 70 wordt en we worden allemaal fluitend 110, dan moet er 40 jaar AOW en pensioen aan de gemiddelde mens betaald worden. Ook voor de gezondheidszorg funest. Want ouderdom komt immers met gebreken
quote:
Geen idee, misschien in het echtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik scoorde laatste nog een eigen goal in de laatste minuut voor 1-1, omdat ik maar een punt nodig had en mijn tegenstander ook. Krijg ik hier dan geen goede karma voor terug?
Ik ben een hele aardige gozer hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen idee, misschien in het echt
haha, heldig. Ik kwam vanavond zwaar tegen de verhouding op 1-0. Toen stuurde ik een berichtje: sorry. Tegenstander stuurde terug: no problem. Hij won 1-3 en nu zijn we PSN vriendjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik scoorde laatste nog een eigen goal in de laatste minuut voor 1-1, omdat ik maar een punt nodig had en mijn tegenstander ook. Krijg ik hier dan geen goede karma voor terug?
Heb je een vriendin? Of een vriend, hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ben een hele aardige gozer hoor.
Ooowww zeg dat danquote:
Beide.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Of een vriend, haha
Toen mijn moeder 40 werd zei ik dat ze op de helft was. Hele dag was gelijk verpest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
35 ja. mannen worden geloof ik 77 gemiddeld toch? Nog 4 jaar en ik ben over de helft
Skillmoves zijn random inderdaad, geen oplossing voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Ramboetan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skillmoves?
skillsmoves ja.
Oja en ik ken iemand die fut coins wilt kopen van me. is ¤10 voor 100k coins veel?
Een collega van me zat te klagen dat de dienst nog niet op de helft was. Toen zei ik dat we wel over de helft van het jaar zijn. En hij is 46, dus over de helft van zijn levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toen mijn moeder 40 werd zei ik dat ze op de helft was. Hele dag was gelijk verpest.
Als elke tegenstander zo was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heldig. Ik kwam vanavond zwaar tegen de verhouding op 1-0. Toen stuurde ik een berichtje: sorry. Tegenstander stuurde terug: no problem. Hij won 1-3 en nu zijn we PSN vriendjes
De mens gaat in ieder geval het eerste organisme op aarde worden dat zichzelf uitroeit, daar ben ik 100% van overtuigd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of voedselschaarste door overbevolking. Of oorlog door voetselschaarste. Maar inderdaad, leeftijd wordt snel hoger. Over een jaar of 20 zal er wel een medicijn tegen kanker zijn. Maar hoe ouder we worden des te meer (economische) problemen geeft het
Dan zou het spelletje veel leuker zijn inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als elke tegenstander zo was.
En de Dinosaurus? Hebben we daar geldig bewijs voor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De mens gaat in ieder geval het eerste organisme op aarde worden dat zichzelf uitroeit, daar ben ik 100% van overtuigd.
he dat is lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Hey bazen moet je eens kijken wat een topteam ik gemacht heb
[ afbeelding ]
Ja.. wat vind jij dé formatie voor BBVA?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 is niet echt ideaal voor BBVA denk ik..moeilijk genoeg om 2 fatsoenlijke CB's te vinden. Hybrid kan ook natuurlijk.
Voetsel, Toefjes. Voetsel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooowww zeg dat danNou, meer mensen, meer hongerige mondjes die gevoerd moeten worden. Dat wordt al lastig, een paar mislukte graan oogsten en er komen serieuze problemen
Daar zijn luie panda's al veel langer mee bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De mens gaat in ieder geval het eerste organisme op aarde worden dat zichzelf uitroeit, daar ben ik 100% van overtuigd.
Volgens mij zijn die uitgestorven door een meteorietinslag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En de Dinosaurus? Hebben we daar geldig bewijs voor.
Dus je was erbij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die uitgestorven door een meteorietinslag.
Dat is inderdaad de theorie. Ding van 10 kilometer in doorsnede. Lijkt mij een mooi einde. Met zn allen. Spectaculair en niemand verdrietigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aha, een geluk bij een ongeluk dus.quote:
Nee, de Triceratopsen betaalden hun rekeningen niet en kwamen in de schulden, de Stegosaurus wilde ze redden en de Tyrannosaurus was het er niet mee eens en toen werd het rellen tot ze allemaal dood waren. Behalve de raptors, die waren slim en evolueerden in vogels.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, de Triceratopsen betaalden hun rekeningen niet en kwamen in de schulden, de Stegosaurus wilde ze redden en de Tyrannosaurus was het er niet mee eens en toen werd het rellen tot ze allemaal dood waren. Behalve de raptors, die waren slim en evolueerden in vogels.
Lijkt me geweldig inderdaad. Moet ie wel aan deze kant van de planeet vallen anders missen we het spektakel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de theorie. Ding van 10 kilometer in doorsnede. Lijkt mij een mooi einde. Met zn allen. Spectaculair en niemand verdrietig
Dacht je nou echt dat je iets van mij krijgt. Strontvlieg. Ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puush doet het hier niet..
Ik blijf er wel voor wakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig inderdaad. Moet ie wel aan deze kant van de planeet vallen anders missen we het spektakel.
Paranormalactivityquote:
Op een gegeven moment kreeg ik 10 aanbiedingen van verschillende topclubs voor Finbogasson na 1 seizoen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Real Madrid wil Kolbeinn sightorsson kopen. Geweldig dit. (In carrière voordat er onduidelijkheid ontstaat
)
Paranormal Activity 1quote:
Sirugu, Sakho, Fanniquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een goede oplossing voor dit? Het liefst geen Bundesliga/Serie A RB/CB
De eerste had ik ook al, maar Fanni heeft dan geen 9 chemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sirugu, Sakho, Fanni
of
Frey, Mangala, Danilo
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, de Triceratopsen betaalden hun rekeningen niet en kwamen in de schulden, de Stegosaurus wilde ze redden en de Tyrannosaurus was het er niet mee eens en toen werd het rellen tot ze allemaal dood waren. Behalve de raptors, die waren slim en evolueerden in vogels.
Zie edit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De eerste had ik ook al, maar Fanni heeft dan geen 9 chem
Aanrader jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Om 00.00 komt Rec. op NED3.
Die is toch best vet?
Lindgrenaldinhodinaldoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
@Toefjes check deze 3-2 net van Lindgren. vlak voor tijd![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/140567382
Midgets ftw
Omdat ze er vier miljard openen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom hebben bekende youtubers altijd iets geweldigs in hun pack?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
@Toefjes check deze 3-2 net van Lindgren. vlak voor tijd![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/140567382
Midgets ftw
Netjes, die ga ik dan even kijken denk ikquote:
We zitten er nu in, kun je niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]Volgende keer gaan we groepsgesprek via skype doen, wil wel eens live lachen
Uploaden alleen de goede packs natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom hebben bekende youtubers altijd iets geweldigs in hun pack?
Netjes DSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is me dan eindelijk gelukt om het toernooi te winnenTegen iemand met Westcarr en Slew voorin 1-3 gewonnen na verlenging. Precies op tijd voor de Eredivisie samenvattingen en daarna MotD
Ja die is niet goed genoeg idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie edit.
Dan is het lastig inderdaad, je kunt het doen met die RB van PSG maar die is niet echt snel.
Nee, dat gaat niet echt helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zitten er nu in, kun je niet?
Koscielny-Sagna is het beste denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie edit.
Dan is het lastig inderdaad, je kunt het doen met die RB van PSG maar die is niet echt snel.
Sterke theorie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uploaden alleen de goede packs natuurlijk
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die is niet goed genoeg idd.
Maar er is niet echt een goed alternatief met ook nog een goede keeperGa er nog even over nadenken
Nu PA1 kijken want dat wil mijn zusje van 13 graag, dat wordt lachen straks!
Het werd echt wel een keer tijd, misschien had ik mijn spelers de vorige keren wel helemaal niet op 99 morale maar nu dus welquote:
Zusje van dertien?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die is niet goed genoeg idd.
Maar er is niet echt een goed alternatief met ook nog een goede keeperGa er nog even over nadenken
Nu PA1 kijken want dat wil mijn zusje van 13 graag, dat wordt lachen straks!
Ja, wat wil je dan horenquote:
Dat zou ik ook kunnen doen, maar dan moet ik Kos uit mijn andere team halen. Dan moet ik volgens mij wel Lloris in de goal zettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koscielny-Sagna is het beste denk ik.
Frey kan ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kunnen doen, maar dan moet ik Kos uit mijn andere team halen. Dan moet ik volgens mij wel Lloris in de goal zetten
Ik heb haar al verkocht sorryquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zusje van dertien?!
Mijn broek begint te sijpelen.
Voor hoeveel K?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb haar al verkocht sorry
Dan moet ik fitness kaartjes kopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frey kan ook
En je kunt een IF Koscielny in 1 van je teams zetten.
Jackson Martinezquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zoek een sterke spits met een goede dribbel die niet in de Russische competitie speelt, tips?
Die combinatie had ik ook wel noemen, maar je wilde geen Serie A.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Diakite - Konko natuurlijk
Wel ff wat anders voor de CB/CDM/LB proberen dan
>4 kamelen neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb haar al verkocht sorry
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef Der_Rudi het volgende:
Bony als ST gekocht voor 9.8k bin. Zal me er geen buil aan vallen.
Ergens in die lijst staat er trouwens een Bony omgebouwd tot cdm
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had jij me een vrienden request verstuurd op PSN?
Ooow, okee, had vanavond geaccepteerd. maar we stonden toch al in elkaars lijst? Dacht dat het iemand was waar ik een keer tegen had gespeeld ofzoquote:
Ik gaap wel eens om 15.03quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Damn, gister tot 4u 's nachts opgebleven zonder moe te zijn, en nu zit ik al te gapen verdomme
8 en een mooie tulbandquote:
Nee, ik kijk nu met 8 anderen.quote:
Kun je veilig in je matties armen gaan zitten iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu met 8 anderen.
Nee, ik had een nieuw account aangemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooow, okee, had vanavond geaccepteerd. maar we stonden toch al in elkaars lijst? Dacht dat het iemand was waar ik een keer tegen had gespeeld ofzo
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je veilig in je matties armen gaan zitten idd![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik had een nieuw account aangemaakt.
Ik ga niet nog een keer deze discussie aan. Je punt is duidelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je veilig in je matties armen gaan zitten idd![]()
Dit was geen poging tot discussie ofzo of een punt dat ik wilde maken, gewoon een grapje vanwege je reactiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer deze discussie aan. Je punt is duidelijk.
Stond die 9.8K Bony er al lang op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Haha ik had niet op de teamnaam gelet
1 minuut ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stond die 9.8K Bony er al lang op?
Club plus landenlink met Martinez is 4 links, verder alleen met rb cdm en cf dus 4 links nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe kan Rodriguez nou 9 chem hebben, hij linkt alleen met de spits?
K, wel jammer dat Luiz high/med work rates heeft.. vorig jaar vond ik dat echt onspeelbaar bij CB's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Club plus landenlink met Martinez is 4 links, verder alleen met rb cdm en cf dus 4 links nodig
Voor 3 atb lijkt hij me daarom ook ongeschikt, maar ik hoop dat het zo gaat. Anders moet ik weer iets anders verzinnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
K, wel jammer dat Luiz high/med work rates heeft.. vorig jaar vond ik dat echt onspeelbaar bij CB's.
Konko is erg goed bij mij trouwens, veel beter dan Armero die ik op LB heb stana.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor 3 atb lijkt hij me daarom ook ongeschikt, maar ik hoop dat het zo gaat. Anders moet ik weer iets anders verzinnen
Ik ben benieuwd, als ik nu zo kijk zijn alle spelers qua stats goed en issut leuk dat er 5 competities in zittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Konko is erg goed bij mij trouwens, veel beter dan Armero die ik op LB heb stana.
Kutland. Kutcompetitie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Veel mensen zeiden 'Wow, hij is de nieuwe El Shaarawy!'
[ afbeelding ]
Hij is gewoon geen donder waard.
Dat snap ik.quote:
Wel een baas. Gewoon jammer van zijn land en competitiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Veel mensen zeiden 'Wow, hij is de nieuwe El Shaarawy!'
[ afbeelding ]
Hij is gewoon geen donder waard.
Dan is het toch logisch..Met de nieuwe el Shaa werd ook gewoon het type speler bedoeld..niet de prijs natuurlijk.quote:
Ik zeg ook niet dat het onlogisch is, ik doelde er meer op dat hij niet gebruikt wordt en niks waard is in tegenstelling tot El Shaarawy die wel vaak gebruikt werd en ook best prijzig wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch..Met de nieuwe el Shaa werd ook gewoon het type speler bedoeld..niet de prijs natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |