8 en een mooie tulbandquote:
Nee, ik kijk nu met 8 anderen.quote:
Kun je veilig in je matties armen gaan zitten iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu met 8 anderen.
Nee, ik had een nieuw account aangemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooow, okee, had vanavond geaccepteerd. maar we stonden toch al in elkaars lijst? Dacht dat het iemand was waar ik een keer tegen had gespeeld ofzo
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je veilig in je matties armen gaan zitten idd![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik had een nieuw account aangemaakt.
Ik ga niet nog een keer deze discussie aan. Je punt is duidelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je veilig in je matties armen gaan zitten idd![]()
Dit was geen poging tot discussie ofzo of een punt dat ik wilde maken, gewoon een grapje vanwege je reactiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer deze discussie aan. Je punt is duidelijk.
Stond die 9.8K Bony er al lang op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Haha ik had niet op de teamnaam gelet
1 minuut ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stond die 9.8K Bony er al lang op?
Club plus landenlink met Martinez is 4 links, verder alleen met rb cdm en cf dus 4 links nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe kan Rodriguez nou 9 chem hebben, hij linkt alleen met de spits?
K, wel jammer dat Luiz high/med work rates heeft.. vorig jaar vond ik dat echt onspeelbaar bij CB's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Club plus landenlink met Martinez is 4 links, verder alleen met rb cdm en cf dus 4 links nodig
Voor 3 atb lijkt hij me daarom ook ongeschikt, maar ik hoop dat het zo gaat. Anders moet ik weer iets anders verzinnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
K, wel jammer dat Luiz high/med work rates heeft.. vorig jaar vond ik dat echt onspeelbaar bij CB's.
Konko is erg goed bij mij trouwens, veel beter dan Armero die ik op LB heb stana.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor 3 atb lijkt hij me daarom ook ongeschikt, maar ik hoop dat het zo gaat. Anders moet ik weer iets anders verzinnen
Ik ben benieuwd, als ik nu zo kijk zijn alle spelers qua stats goed en issut leuk dat er 5 competities in zittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Konko is erg goed bij mij trouwens, veel beter dan Armero die ik op LB heb stana.
Kutland. Kutcompetitie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Veel mensen zeiden 'Wow, hij is de nieuwe El Shaarawy!'
[ afbeelding ]
Hij is gewoon geen donder waard.
Dat snap ik.quote:
Wel een baas. Gewoon jammer van zijn land en competitiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Veel mensen zeiden 'Wow, hij is de nieuwe El Shaarawy!'
[ afbeelding ]
Hij is gewoon geen donder waard.
Dan is het toch logisch..Met de nieuwe el Shaa werd ook gewoon het type speler bedoeld..niet de prijs natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |