Nee, dat gaat niet echt helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zitten er nu in, kun je niet?
Koscielny-Sagna is het beste denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie edit.
Dan is het lastig inderdaad, je kunt het doen met die RB van PSG maar die is niet echt snel.
Sterke theorie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uploaden alleen de goede packs natuurlijk
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die is niet goed genoeg idd.
Maar er is niet echt een goed alternatief met ook nog een goede keeperGa er nog even over nadenken
Nu PA1 kijken want dat wil mijn zusje van 13 graag, dat wordt lachen straks!
Het werd echt wel een keer tijd, misschien had ik mijn spelers de vorige keren wel helemaal niet op 99 morale maar nu dus welquote:
Zusje van dertien?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die is niet goed genoeg idd.
Maar er is niet echt een goed alternatief met ook nog een goede keeperGa er nog even over nadenken
Nu PA1 kijken want dat wil mijn zusje van 13 graag, dat wordt lachen straks!
Ja, wat wil je dan horenquote:
Dat zou ik ook kunnen doen, maar dan moet ik Kos uit mijn andere team halen. Dan moet ik volgens mij wel Lloris in de goal zettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koscielny-Sagna is het beste denk ik.
Frey kan ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kunnen doen, maar dan moet ik Kos uit mijn andere team halen. Dan moet ik volgens mij wel Lloris in de goal zetten
Ik heb haar al verkocht sorryquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zusje van dertien?!
Mijn broek begint te sijpelen.
Voor hoeveel K?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb haar al verkocht sorry
Dan moet ik fitness kaartjes kopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frey kan ook
En je kunt een IF Koscielny in 1 van je teams zetten.
Jackson Martinezquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zoek een sterke spits met een goede dribbel die niet in de Russische competitie speelt, tips?
Die combinatie had ik ook wel noemen, maar je wilde geen Serie A.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Diakite - Konko natuurlijk
Wel ff wat anders voor de CB/CDM/LB proberen dan
>4 kamelen neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb haar al verkocht sorry
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef Der_Rudi het volgende:
Bony als ST gekocht voor 9.8k bin. Zal me er geen buil aan vallen.
Ergens in die lijst staat er trouwens een Bony omgebouwd tot cdm
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had jij me een vrienden request verstuurd op PSN?
Ooow, okee, had vanavond geaccepteerd. maar we stonden toch al in elkaars lijst? Dacht dat het iemand was waar ik een keer tegen had gespeeld ofzoquote:
Ik gaap wel eens om 15.03quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Damn, gister tot 4u 's nachts opgebleven zonder moe te zijn, en nu zit ik al te gapen verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |