PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Ik miste ook een Benzema op één van de eerste dagen voor 10k en een El Shaarawy voor 1.1kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren...
Wel gratis pizza, omdat de bezorging zo lang duurde. Domino's
NY Pizza is kwalitatief echt prima. Stuk beter dan Domino's imo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vandaag een "east side shoarma" pizza van New York's pizza, 1e keer dat ik daar iets besteld heb en het viel niet tegen moet ik zeggen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het ziet er wel ontzettend goor uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vandaag een "east side shoarma" pizza van New York's pizza, 1e keer dat ik daar iets besteld heb en het viel niet tegen moet ik zeggen
Dat zijn weinig calorienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Elastico.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet dat trucje ook alweer dat je van buiten naar binnen gaat met de bal. (De engelse naam voor akka als die er is)
quote:
Ja valt mee, zeker voor een van een ketenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Per 100g hè. Dan nog weinig inderdaad.
Het zijn net hersenenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Straks? Oppassen als je 'm op de Xbox gaat spelen. Spelen voor de release vinden ze niet leuk bij Microsoft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zo beginnen met assassins creed 3, kan dit kutspel eindelijk mn 360 uit
Benzema STquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/607864/#
HIj had beter naar Feyenoord kunnen gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef BDIL het volgende:
Waarom krijgt Bojan nooit de kans bij Milan ?
Ik zou vertonghen eruit halen, die stond bij mij alleen maar voorinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
tips, tops verbeteringen?
Kompany erin en iemand anders voorin ipv Mirallasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wie dan in de plaats?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou vertonghen eruit halen, die stond bij mij alleen maar voorin
Djourou of M'Biaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar wie dan in de plaats?
Koscielny vind ik niet fijn spelen, Coloccini nog geen ervaring mee...?
Mirallas speelt super fijn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kompany erin en iemand anders voorin ipv Mirallas
Jinxquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond net 1-3 voor in de verlenging en ik geef het alsnog weg, daarna kon ik de beslissende penalty maken maar die ging er ook niet in en toen verloor ik ook nog. Dit slaat gewoon nergens op, ik ben 1 van de beste bronze users maar ik kan dit toernooi gewoon niet winnen.
Mirallas moet er echt uit..die kan alleen maar rennenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Konnecke RMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef laucas het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een bronze team toevoegen, alleen heb ik geen zin om achterin met een paar (snelle) dwergen - Rose/Nestor - te spelen
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij wel een prima driehoekje maar wel moeilijker om een hybrid te bouwen want Dedola komt uit een Duitse competitie.
Speelt echt super fijn! Is echt een aanrader moet ik zeggen! Staat altijd op de goede plek...quote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/391416/#.UIwwKIWz6UYquote:
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Speelt echt super fijn! Is echt een aanrader moet ik zeggen! Staat altijd op de goede plek...
Wie zou ik er dan neer moeten zetten?
Ja op papier inderdaad, maar iedereen vind Diaby ook beter dan menig CDMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.
Maarja, soms boeit dat niet. Ik vind Jackson Martinez beter dan Falcao..daar zit ook weinig logica in
Maakt Microsoft niks uit alleen als het illegaal is en Microsoft kan dat niet zien als je de nieuwste FW hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Straks? Oppassen als je 'm op de Xbox gaat spelen. Spelen voor de release vinden ze niet leuk bij Microsoft.
M'voto is wel een must in je team. Wat een baas is dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/391416/#.UIwwKIWz6UY
Tja ik denk dat ik gewoon de hele rechter kant jat
Lijkt op het elftal dat ik had... Alleen had Torres/Aguero voorin, Hart op goal en Kompany ipv Vertonghenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
hihi haha voetbal speel je niet op papierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.
Maarja, soms boeit dat niet. Ik vind Jackson Martinez beter dan Falcao..daar zit ook weinig logica in
Vast wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef Waylonz het volgende:
kan ik dan echt godverdomme nooit een team op mijn niveau tegen krijgen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |