En de Dinosaurus? Hebben we daar geldig bewijs voor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De mens gaat in ieder geval het eerste organisme op aarde worden dat zichzelf uitroeit, daar ben ik 100% van overtuigd.
he dat is lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Hey bazen moet je eens kijken wat een topteam ik gemacht heb
[ afbeelding ]
Ja.. wat vind jij dé formatie voor BBVA?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 is niet echt ideaal voor BBVA denk ik..moeilijk genoeg om 2 fatsoenlijke CB's te vinden. Hybrid kan ook natuurlijk.
Voetsel, Toefjes. Voetsel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooowww zeg dat danNou, meer mensen, meer hongerige mondjes die gevoerd moeten worden. Dat wordt al lastig, een paar mislukte graan oogsten en er komen serieuze problemen
Daar zijn luie panda's al veel langer mee bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De mens gaat in ieder geval het eerste organisme op aarde worden dat zichzelf uitroeit, daar ben ik 100% van overtuigd.
Volgens mij zijn die uitgestorven door een meteorietinslag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En de Dinosaurus? Hebben we daar geldig bewijs voor.
Dus je was erbij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die uitgestorven door een meteorietinslag.
Dat is inderdaad de theorie. Ding van 10 kilometer in doorsnede. Lijkt mij een mooi einde. Met zn allen. Spectaculair en niemand verdrietigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aha, een geluk bij een ongeluk dus.quote:
Nee, de Triceratopsen betaalden hun rekeningen niet en kwamen in de schulden, de Stegosaurus wilde ze redden en de Tyrannosaurus was het er niet mee eens en toen werd het rellen tot ze allemaal dood waren. Behalve de raptors, die waren slim en evolueerden in vogels.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, de Triceratopsen betaalden hun rekeningen niet en kwamen in de schulden, de Stegosaurus wilde ze redden en de Tyrannosaurus was het er niet mee eens en toen werd het rellen tot ze allemaal dood waren. Behalve de raptors, die waren slim en evolueerden in vogels.
Lijkt me geweldig inderdaad. Moet ie wel aan deze kant van de planeet vallen anders missen we het spektakel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de theorie. Ding van 10 kilometer in doorsnede. Lijkt mij een mooi einde. Met zn allen. Spectaculair en niemand verdrietig
Dacht je nou echt dat je iets van mij krijgt. Strontvlieg. Ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puush doet het hier niet..
Ik blijf er wel voor wakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig inderdaad. Moet ie wel aan deze kant van de planeet vallen anders missen we het spektakel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |