PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Ik miste ook een Benzema op één van de eerste dagen voor 10k en een El Shaarawy voor 1.1kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren...
Wel gratis pizza, omdat de bezorging zo lang duurde. Domino's
NY Pizza is kwalitatief echt prima. Stuk beter dan Domino's imo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vandaag een "east side shoarma" pizza van New York's pizza, 1e keer dat ik daar iets besteld heb en het viel niet tegen moet ik zeggen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het ziet er wel ontzettend goor uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vandaag een "east side shoarma" pizza van New York's pizza, 1e keer dat ik daar iets besteld heb en het viel niet tegen moet ik zeggen
Dat zijn weinig calorienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Elastico.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet dat trucje ook alweer dat je van buiten naar binnen gaat met de bal. (De engelse naam voor akka als die er is)
quote:
Ja valt mee, zeker voor een van een ketenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Per 100g hè. Dan nog weinig inderdaad.
Het zijn net hersenenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Straks? Oppassen als je 'm op de Xbox gaat spelen. Spelen voor de release vinden ze niet leuk bij Microsoft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zo beginnen met assassins creed 3, kan dit kutspel eindelijk mn 360 uit
Benzema STquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/607864/#
HIj had beter naar Feyenoord kunnen gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef BDIL het volgende:
Waarom krijgt Bojan nooit de kans bij Milan ?
Ik zou vertonghen eruit halen, die stond bij mij alleen maar voorinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
tips, tops verbeteringen?
Kompany erin en iemand anders voorin ipv Mirallasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wie dan in de plaats?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou vertonghen eruit halen, die stond bij mij alleen maar voorin
Djourou of M'Biaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar wie dan in de plaats?
Koscielny vind ik niet fijn spelen, Coloccini nog geen ervaring mee...?
Mirallas speelt super fijn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kompany erin en iemand anders voorin ipv Mirallas
Jinxquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond net 1-3 voor in de verlenging en ik geef het alsnog weg, daarna kon ik de beslissende penalty maken maar die ging er ook niet in en toen verloor ik ook nog. Dit slaat gewoon nergens op, ik ben 1 van de beste bronze users maar ik kan dit toernooi gewoon niet winnen.
Mirallas moet er echt uit..die kan alleen maar rennenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Konnecke RMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef laucas het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een bronze team toevoegen, alleen heb ik geen zin om achterin met een paar (snelle) dwergen - Rose/Nestor - te spelen
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij wel een prima driehoekje maar wel moeilijker om een hybrid te bouwen want Dedola komt uit een Duitse competitie.
Speelt echt super fijn! Is echt een aanrader moet ik zeggen! Staat altijd op de goede plek...quote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/391416/#.UIwwKIWz6UYquote:
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Speelt echt super fijn! Is echt een aanrader moet ik zeggen! Staat altijd op de goede plek...
Wie zou ik er dan neer moeten zetten?
Ja op papier inderdaad, maar iedereen vind Diaby ook beter dan menig CDMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.
Maarja, soms boeit dat niet. Ik vind Jackson Martinez beter dan Falcao..daar zit ook weinig logica in
Maakt Microsoft niks uit alleen als het illegaal is en Microsoft kan dat niet zien als je de nieuwste FW hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Straks? Oppassen als je 'm op de Xbox gaat spelen. Spelen voor de release vinden ze niet leuk bij Microsoft.
M'voto is wel een must in je team. Wat een baas is dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/391416/#.UIwwKIWz6UY
Tja ik denk dat ik gewoon de hele rechter kant jat
Lijkt op het elftal dat ik had... Alleen had Torres/Aguero voorin, Hart op goal en Kompany ipv Vertonghenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
hihi haha voetbal speel je niet op papierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.
Maarja, soms boeit dat niet. Ik vind Jackson Martinez beter dan Falcao..daar zit ook weinig logica in
Vast wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef Waylonz het volgende:
kan ik dan echt godverdomme nooit een team op mijn niveau tegen krijgen :S
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maakt Microsoft niks uit alleen als het illegaal is en Microsoft kan dat niet zien als je de nieuwste FW hebt
En dan een 68 rating krijgen ofzo. Zou wel in het nieuwe IF beleid van EA passenquote:
Dat gebeurde mij gisteren in FIFAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Elson Hooi kopt binnen met zijn 1 meter 30
Dus het is gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij gisteren in FIFA
Een 64 rated bronze krijgt als IF ook gewoon 64, kijk maar naar Beauvue van deze weekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan een 68 rating krijgen ofzo. Zou wel in het nieuwe IF beleid van EA passen
Deed Lingren gisteren ook met zijn pro van 1.58quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Elson Hooi kopt binnen met zijn 1 meter 30
Na drie dagen intensief bronzepacken nog niet gevonden helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een 64 rated bronze krijgt als IF ook gewoon 64, kijk maar naar Beauvue van deze week
Ik ga nu een Team maken met hem en IF Rodriguezquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet, aankomende 2 weken moet ik even minderen. Daarna weer los. Ik speel wel al iets minder.quote:
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nog niet, aankomende 2 weken moet ik even minderen. Daarna weer los. Ik speel wel al iets minder.
Ik speel wel goed, maar ik wil alleen iets te veel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeens
Tis bij mij per wedstrijd nu echt ontzettend verschillend, maar ben echt nog niet op het niveau dat ik speelde 2 weken geledenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeens
Met wie speelde je danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben net gestopt, misschien later nog even...
Best kans dat na dit TOTW de prijzen zich weer gaan herstellen iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik speel wel goed, maar ik wil alleen iets te veel.
Ik hoop dat ik Falcao rond dinsdag heb, hij is maar 45k geloof ik. En zo snel zal hij niet stijgen hoop ik.
Dinsdag is hij 100K ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik Falcao rond dinsdag heb, hij is maar 45k geloof ik. En zo snel zal hij niet stijgen hoop ik.
Dan is die vrij constant gebleven, zit al vanaf week 1 op 50kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
IF James viel me tegen eigenlijk. Verloor al snel zijn plek aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga nu een Team maken met hem en IF Rodriguezff puzzelen
Neequote:
Ik ben niet echt een skiller, en voor hybrids is dat wel een goede combiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF James viel me tegen eigenlijk. Verloor al snel zijn plek aanQuintero
Bij mij Lopez, wat een faal is dat zeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pantilimon btw, silver keeper van Man City, meer dan 2 meter hoog en goede stats, perfecte silver keeper zou je denken.
Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehadMaakt elke wedstrijd gigantische blunders
Diego Lopez? Dat vind ik altijd de kutste keeper om tegen te spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij mij Lopez, wat een faal is dat zeg.
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar waren Alves en Lopez echt super, maar toen was het echt lengte + reflexes wat belangrijk was. Positioning en handling zijn veel belangrijker geworden, dus misschien dat ze daarom tegenvallen?
Wel geinig om te testen ja. Moet je wel 6 met vergelijkbaar fysiek nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.
Ja zou kunnen, maar hij doet sowieso hele domme dingenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar waren Alves en Lopez echt super, maar toen was het echt lengte + reflexes wat belangrijk was. Positioning en handling zijn veel belangrijker geworden, dus misschien dat ze daarom tegenvallen?
Kun je dan niet betere combinaties ook meenemen? Dan is 6 misschien wel wat te weinigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.
Ja en dan nog de lengte testen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel geinig om te testen ja. Moet je wel 6 met vergelijkbaar fysiek nemen
Ze willen trioquote:
Viel spassquote:
Internethosselaarquote:
Geniaal manquote:
Lloris en Buffon heb ik wel gehad. Buffon vond ik echt dramatisch dit jaar en Lloris fantastisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er Buffon, Hart of Lloris?
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geniaal man
Heeft 'ie al verteld?
Wat ga je haten op onze internetheld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?Ik zag jou alleen zeggen dat je duitse chicks aant hosselen bent met Mathijs
Hmm.. oke, ik vond Buffon vorig jaar absoluut de beste keeper. Casillas heeft echt zieke stats dit jaar btw en 185cm valt best mee als lengte niet zo zwaar telt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris en Buffon heb ik wel gehad. Buffon vond ik echt dramatisch dit jaar en Lloris fantastisch.
Heb ze alle 3 gehad. Buffon de coins niet waard. Hart betere prijs-kwaliteitsverhouding voor mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er Buffon, Hart of Lloris?
Mijn ervaringen zijn dat diving en reflexes oneindig veel belangrijker zijn dan positionering en handling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Leandro, Zaha.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:40 schreef bombmannl het volgende:
Even Valbuena Benzia &Sterling naar Ajax gehaald(carrière)
Probeer belofteteam te maken. Wie weet hier nog een jonge speler met veel groeimogelijkheden/potentie?
-quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier met een mooi BPL / BBVA team van rond de 250k?
Ik haat op helemaal niemandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ga je haten op onze internetheld?
Gotzequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik gebruiken als RAM, Gotze of Muller?
Götze LAM, Muller RAMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik gebruiken als RAM, Gotze of Muller?
Ik heb nu ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
GotzeIk weet niet hoe de rest van je team eruit ziet
quote:
Ik heb al een andere LAM, dus niet nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou ik andersom doen, want Muller kan beter schieten bij het naar binnen komen.
Muller CF en Reus CAMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Zet CDM Moutinhoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Printscreentje of puushquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe zet je die futhead plaatjes hier neer zonder dat de hele webpagina erbij opstaat?
Het speelde bij mij wel lekker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou ik andersom doen, want Muller kan beter schieten bij het naar binnen komen.
Als ik geen combinaties kan vinden met een CDM uit een andere competitie dan de Portugeze of de Duitse doe ik dat, maar ik wil eigenlijk zoveel mogelijk verschillende comptetities en landen erinquote:
Dat is miss wel een goede ja, even over nadenken als ik de rest bij elkaar hebquote:
puush is het allermakkelijkstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe zet je die futhead plaatjes hier neer zonder dat de hele webpagina erbij opstaat?
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2quote:
Helaas moet je er dadelijk nog meer pickpockettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2
ik bedoel eigenlijk wat voor teamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2
nice, een echte fut uitslagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. 6-5 winst. Niemand bleef hangen, dus ben alweer thuis.
Clubs, iemand?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk wat voor team![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de lekkerste formatie?Ik vind de meeste formaties lekker spelen.. behalve 5atb
Heb van de week alles verkocht. en heb alleen dit nog over maar ik heb geen zin meer om te spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk wat voor team![]()
Assasins Creed is baas, alleen ze maken het wel saai.
Ik club wel meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
Rijst willen jij en Iwan nog even clubben? Dan doe ik nog ffkes mee.
352quote:
ooh wanneer je stop kan je het aan mij gunnen ik ben noob he gr grquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb van de week alles verkocht. en heb alleen dit nog over maar ik heb geen zin meer om te spelen.
[ afbeelding ]
Xbox?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ooh wanneer je stop kan je het aan mij gunnen ik ben noob he gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |