quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maakt Microsoft niks uit alleen als het illegaal is en Microsoft kan dat niet zien als je de nieuwste FW hebt
En dan een 68 rating krijgen ofzo. Zou wel in het nieuwe IF beleid van EA passenquote:
Dat gebeurde mij gisteren in FIFAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Elson Hooi kopt binnen met zijn 1 meter 30
Dus het is gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij gisteren in FIFA
Een 64 rated bronze krijgt als IF ook gewoon 64, kijk maar naar Beauvue van deze weekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan een 68 rating krijgen ofzo. Zou wel in het nieuwe IF beleid van EA passen
Deed Lingren gisteren ook met zijn pro van 1.58quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Elson Hooi kopt binnen met zijn 1 meter 30
Na drie dagen intensief bronzepacken nog niet gevonden helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een 64 rated bronze krijgt als IF ook gewoon 64, kijk maar naar Beauvue van deze week
Ik ga nu een Team maken met hem en IF Rodriguezquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
naja als je hem fijn vindt is het goed, maar er zijn zoveel betere opties op papier.
Maarja, soms boeit dat niet. Ik vind Jackson Martinez beter dan Falcao..daar zit ook weinig logica in
Nog niet, aankomende 2 weken moet ik even minderen. Daarna weer los. Ik speel wel al iets minder.quote:
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nog niet, aankomende 2 weken moet ik even minderen. Daarna weer los. Ik speel wel al iets minder.
Ik speel wel goed, maar ik wil alleen iets te veel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeens
Tis bij mij per wedstrijd nu echt ontzettend verschillend, maar ben echt nog niet op het niveau dat ik speelde 2 weken geledenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf een speel pauze ingelast. Ik bak er echt helemaal niks meer van opeens
Met wie speelde je danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben net gestopt, misschien later nog even...
Best kans dat na dit TOTW de prijzen zich weer gaan herstellen iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik speel wel goed, maar ik wil alleen iets te veel.
Ik hoop dat ik Falcao rond dinsdag heb, hij is maar 45k geloof ik. En zo snel zal hij niet stijgen hoop ik.
Dinsdag is hij 100K ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik Falcao rond dinsdag heb, hij is maar 45k geloof ik. En zo snel zal hij niet stijgen hoop ik.
Dan is die vrij constant gebleven, zit al vanaf week 1 op 50kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
IF James viel me tegen eigenlijk. Verloor al snel zijn plek aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga nu een Team maken met hem en IF Rodriguezff puzzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |