Lloris en Buffon heb ik wel gehad. Buffon vond ik echt dramatisch dit jaar en Lloris fantastisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er Buffon, Hart of Lloris?
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geniaal man
Heeft 'ie al verteld?
Wat ga je haten op onze internetheld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?Ik zag jou alleen zeggen dat je duitse chicks aant hosselen bent met Mathijs
Hmm.. oke, ik vond Buffon vorig jaar absoluut de beste keeper. Casillas heeft echt zieke stats dit jaar btw en 185cm valt best mee als lengte niet zo zwaar telt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris en Buffon heb ik wel gehad. Buffon vond ik echt dramatisch dit jaar en Lloris fantastisch.
Heb ze alle 3 gehad. Buffon de coins niet waard. Hart betere prijs-kwaliteitsverhouding voor mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er Buffon, Hart of Lloris?
Mijn ervaringen zijn dat diving en reflexes oneindig veel belangrijker zijn dan positionering en handling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar waren Alves en Lopez echt super, maar toen was het echt lengte + reflexes wat belangrijk was. Positioning en handling zijn veel belangrijker geworden, dus misschien dat ze daarom tegenvallen?
Leandro, Zaha.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:40 schreef bombmannl het volgende:
Even Valbuena Benzia &Sterling naar Ajax gehaald(carrière)
Probeer belofteteam te maken. Wie weet hier nog een jonge speler met veel groeimogelijkheden/potentie?
-quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier met een mooi BPL / BBVA team van rond de 250k?
Ik haat op helemaal niemandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ga je haten op onze internetheld?
Gotzequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik gebruiken als RAM, Gotze of Muller?
Götze LAM, Muller RAMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik gebruiken als RAM, Gotze of Muller?
Ik heb nu ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
GotzeIk weet niet hoe de rest van je team eruit ziet
quote:
Ik heb al een andere LAM, dus niet nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou ik andersom doen, want Muller kan beter schieten bij het naar binnen komen.
Muller CF en Reus CAMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Zet CDM Moutinhoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Printscreentje of puushquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe zet je die futhead plaatjes hier neer zonder dat de hele webpagina erbij opstaat?
Het speelde bij mij wel lekker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou ik andersom doen, want Muller kan beter schieten bij het naar binnen komen.
Als ik geen combinaties kan vinden met een CDM uit een andere competitie dan de Portugeze of de Duitse doe ik dat, maar ik wil eigenlijk zoveel mogelijk verschillende comptetities en landen erinquote:
Dat is miss wel een goede ja, even over nadenken als ik de rest bij elkaar hebquote:
puush is het allermakkelijkstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe zet je die futhead plaatjes hier neer zonder dat de hele webpagina erbij opstaat?
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2quote:
Helaas moet je er dadelijk nog meer pickpockettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2
ik bedoel eigenlijk wat voor teamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb Assasins Creed. Echt fucking saai. Ik ga echt niet al die sidiemissies doen. Maar goed. 1 man afdingen 1 man pickpocketten en 1 man vermoorden en dan 10x achterelkaar en ik ga door met deel 2
nice, een echte fut uitslagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer. 6-5 winst. Niemand bleef hangen, dus ben alweer thuis.
Clubs, iemand?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk wat voor team![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de lekkerste formatie?Ik vind de meeste formaties lekker spelen.. behalve 5atb
Heb van de week alles verkocht. en heb alleen dit nog over maar ik heb geen zin meer om te spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk wat voor team![]()
Assasins Creed is baas, alleen ze maken het wel saai.
Ik club wel meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
Rijst willen jij en Iwan nog even clubben? Dan doe ik nog ffkes mee.
352quote:
ooh wanneer je stop kan je het aan mij gunnen ik ben noob he gr grquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb van de week alles verkocht. en heb alleen dit nog over maar ik heb geen zin meer om te spelen.
[ afbeelding ]
Xbox?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ooh wanneer je stop kan je het aan mij gunnen ik ben noob he gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |