Neequote:
Ik ben niet echt een skiller, en voor hybrids is dat wel een goede combiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF James viel me tegen eigenlijk. Verloor al snel zijn plek aanQuintero
Bij mij Lopez, wat een faal is dat zeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pantilimon btw, silver keeper van Man City, meer dan 2 meter hoog en goede stats, perfecte silver keeper zou je denken.
Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehadMaakt elke wedstrijd gigantische blunders
Diego Lopez? Dat vind ik altijd de kutste keeper om tegen te spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij mij Lopez, wat een faal is dat zeg.
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar waren Alves en Lopez echt super, maar toen was het echt lengte + reflexes wat belangrijk was. Positioning en handling zijn veel belangrijker geworden, dus misschien dat ze daarom tegenvallen?
Wel geinig om te testen ja. Moet je wel 6 met vergelijkbaar fysiek nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.
Ja zou kunnen, maar hij doet sowieso hele domme dingenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar waren Alves en Lopez echt super, maar toen was het echt lengte + reflexes wat belangrijk was. Positioning en handling zijn veel belangrijker geworden, dus misschien dat ze daarom tegenvallen?
Kun je dan niet betere combinaties ook meenemen? Dan is 6 misschien wel wat te weinigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Om het goed te testen, moet je eigenlijk 6 keepers hebben die uitblinken op een stat. Dan 10 potje spelen en kijken welke het beste presteert. Die stats moet je de prioriteit geven.
Ja en dan nog de lengte testen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel geinig om te testen ja. Moet je wel 6 met vergelijkbaar fysiek nemen
Ze willen trioquote:
Viel spassquote:
Internethosselaarquote:
Geniaal manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |