Ik dacht dat Hooiwagen nog even wacht en dan onder haar eigen naam in de OP wil.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:40 schreef Kyara het volgende:
Waren er inmiddels niet meer juni babies? Hooiwagen en zo?
Dat klopt!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hooiwagen nog even wacht en dan onder haar eigen naam in de OP wil.
(als ik het goed heb onthouden)
Werpen wil hier zeggen dat je eruit gegooid wordtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
sta ik je nu echt niet in de OP met jan? schande!
In mijn postcount staat heul geen kommaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef Hooiwagen het volgende:
Nee, kwam echt nooit in OUD. Had het zelfs niet in m'n AT. Maar loop al tijd mee op fok. Was vroeger meer allround dan nu, maar postcount heeft 2 cijfers voor de komma, dus ben wel redelijk bekend. Denk ik. Maar sommigen van jullie zullen me ook totaal niet kennen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef Estrys het volgende:
Er zat geen water in de badkuip![]()
En ik zat dus twee uur lang onder de douche. Dus die was erbij gaan liggen. En als ik een wee had dan klopte of sloeg ik op de douchedeur en ging hij timen. Als de wee weg was klopte ik weer op de deur. Na twee uur timen zat er totaal geen regelmaat in. Fijn zo'n weeënstorm. En ik maar denken aan voorwerk. Ik vond dat ik enorm kleinzerig aan het doen was
Ik heb echt een beetje hartkloppingen als ik het lees, dat gaat ons ook allemaal overkomen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Vandaag bij de verloskamers liep een man even naar de wc en die vertelde net aan een verpleegster dat zijn vriendin bijna 10 cm had. Je zag hem helemaal van de wereld zijn, het zag er zo schattig uit!
Had ik ook. Oh my, over 7 maanden staat mijn man daar op te zijn van de zenuwen. Bizar! Maar ook wel heel gaaf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb echt een beetje hartkloppingen als ik het lees, dat gaat ons ook allemaal overkomen!
Toen M. net geboren was en ik uit de ok op de verkoever lag, mocht hij met M. naar mij toe. Hij stapte toen zo de verloskamer uit, midden in een rondleiding van het ziekenhuis vol met hoogzwangere dames + partner. Nou, dat gaf ook een boel ooh's en aah's....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Vandaag bij de verloskamers liep een man even naar de wc en die vertelde net aan een verpleegster dat zijn vriendin bijna 10 cm had. Je zag hem helemaal van de wereld zijn, het zag er zo schattig uit!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Toen M. net geboren was en ik uit de ok op de verkoever lag, mocht hij met M. naar mij toe. Hij stapte toen zo de verloskamer uit, midden in een rondleiding van het ziekenhuis vol met hoogzwangere dames + partner. Nou, dat gaf ook een boel ooh's en aah's....
Ja, waarschijnlijk zag hij er ook niet uit na 26 uur in die verloskamer te hebben gezeten. En dan inderdaad met zo'n babietje van amper 2 uur oudquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]ik zou ter plekke neervallen van weekheid geloof ik
sowieso mannen met een kleine baby. Ohhh
een aparte douche dus, mutskequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
onze douche zit in de badkuip dus ik had hier een heel raar beeld bij van hoe jij je weeën stond op te vangen terwijl je man in de badkuip lag
Bij de oudste had ik wel mn telefoon meegenomen onder de douche, niet om te timen maar om Innepin nog even een update te kunnen sturenik was halverwege mn smsje dat ik 6 cm had en naar het ziekenhuis ging toen mn telefoon het begaf, keistom
![]()
B. was zo helder om het ding in het ziekenhuis helemaal open neer te leggen, batterij eruit enzo, wonder boven wonder kon ik daarna weer bellen gelukkig.
Bij de jongste was ik weer onder de douche gestapt en heb k mn telefoon maar boven laten liggen. Achteraf had k die beter mee kunnen nemen misschien, had k zelf de verloskundige en mn vader kunnen bellen
Hij is iig zeker niet de enigequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
een aparte douche dus, mutske![]()
Dit keer gaan we het weer zo doen, samen. Ik schelden en vloeken en hij timen.
En als het dan bijna zover is me druk maken over het feit dat hij nog in zijn ochtendjas loopt. En dat hij dan met mij in discussie gaat dat hij zich echt wel aan gaat kleden voordat de vk er is en dat ik niet zo moet zeiken. Ik had toen al minimaal 9 cm ontsluitingJe moet het maar durven he, in discussie gaat met je barende vrouw.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Estrys het volgende:
Aangezien ik mezelf ken, en ik dus pontificaal met de warzone richting deuropening lig lijkt het mij beter dat hij naar mijn schoonvader of een ander familielid hier in de wijk gaat.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef .Sparkling. het volgende:
+1quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
onze douche zit in de badkuip dus ik had hier een heel raar beeld bij van hoe jij je weeën stond op te vangen terwijl je man in de badkuip lag
Thnx!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ophelia succes weer voor morgen.
Zou dat het zijn?quote:
Ja! 'Zal ik nu bellen of zal ik nog even wachten??' zei ie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Mijnes zei bij de oudste, toen ik vroeg om de vk nú te bellen en te zeggen dat ze moest komen: "ja daaag ik ga niet nu al bellen hoor, ze is net weg! We wachten nog even."
Hoezo "we" wachten nog even?!![]()
En bij nr 2, die actie... ik de trap op richting slaapkamer, onderweg vier weeën gehad, hem wakker gemaakt, sta ik in de deuropening een flinke wee weg te zuchten ik...*puf*... denk....*puf*....dathetbegonnen...*puf*... is.
"weet je het zeker?"
"ik weet niet hoor, misschien moeten we het nog even aankijken voordat we bellen"
Nou men... hij vooral.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij je tweede had men sowieso niet zo door hoe snel het ging toch mignonne?
Mannen soms.
De mijne vroeg of een ruggenprik echt nodig was. Of een paracetamolletje niet nog kon helpenEcht serieus?! Was wat ik dacht.
Een paracetamolletje zal niet helpen, ik zou er twee proberen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mannen soms.
De mijne vroeg of een ruggenprik echt nodig was. Of een paracetamolletje niet nog kon helpenEcht serieus?! Was wat ik dacht.
Op zich, bij een eerste, hij rolt er niet uit over het algemeen. Maar moeten discussiëren terwijl je hevig aan het baren bentquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Oh ja, mannen die vk's moeten bellen. Ik had verandering van weeën (achteraf dus naar persweeën) en riep dat ie echt moest bellen, dat heb ik toch al gauw een keer of wat moeten herhalen... Ging dus al gauw een minuut of 10 overheen.
Als je er nuchter naar kijkt, ze was net 3 kwartier weg en deze bevalling zou nog wel een tijdje duren.. niet dus. Ach, volgende komt ws zo snel dat ik zelf mag bellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef WupWup het volgende:
[..]
Op zich, bij een eerste, hij rolt er niet uit over het algemeen. Maar moeten discussiëren terwijl je hevig aan het baren bent![]()
![]()
Overigens wilde mijn man al veel eerder bellen dan ik
Ja maar die mannen zien op een briefje: om de vijf minuten 1 minuut aanhouden dus die verwachten dat dan ook te krijgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Oh ja, mannen die vk's moeten bellen. Ik had verandering van weeën (achteraf dus naar persweeën) en riep dat ie echt moest bellen, dat heb ik toch al gauw een keer of wat moeten herhalen... Ging dus al gauw een minuut of 10 overheen.
Hier ook idd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef WupWup het volgende:
[..]
Op zich, bij een eerste, hij rolt er niet uit over het algemeen. Maar moeten discussiëren terwijl je hevig aan het baren bent![]()
![]()
Overigens wilde mijn man al veel eerder bellen dan ik
Ik geloof niet dat ik aan kon geven waar het begon of eindigde. Ik ben een beetje bang dat het dit keer iets van 24 uur gaat duren of zo. Ik zie het helemaal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef pessie het volgende:
Ah, Estrys, klinkt alsof ik iets heb gehad aan bevalling als jij: weeën die max 45 seconden duren en elke 15 tot 90 seconden opnieuw?
Aan de andere kant, bij echte stortbevallingen gaat er over het algemeen niets mis, dus dan hadden we het ook nog wel gered denk ik.
Ik heb het echt anders. De vorige keer wist ik niet wat er zou gebeuren en wilde ik overal invloed op uitoefenen en was ik erg bang voor controle verlies. Dit keer boeit et me niet zo, ik weet al dat ik liever beval dan dat ik zwanger ben. En ook ik had eigenlijk een makkelijke bevalling. Waar ik nu gewoon keihard tegenop zie is de kraamweek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik merk ook aan mezelf dat ik er dit keer wat minder onbevangen tegenaan kijk. Bij de eerste was het echt van we zien het wel. Nu weet ik meer wat ik kan verwachten en daar zie ik wel verschrikkelijk tegenop. Ondanks de betrekkelijk makkelijke en snelle bevalling de vorige keer.
Succes!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan de ctg nu. Vk komt zo kijken. Vruchtwater is waarschijnlijk gebroken dus toucheren doen ze dan liever niet.
Succes!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan de ctg nu. Vk komt zo kijken. Vruchtwater is waarschijnlijk gebroken dus toucheren doen ze dan liever niet.
die had ik ook jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had een app dit keer, stuk makkelijker dan pen en papier![]()
De contraction timer
Niets spannends hoor, gewoon weer een controle met ctg en alles. Daarna zien we weer verder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Ophelia? Wat mis ik? Succes morgen in elk geval (waarmee dan ook)
wordt je ingeleid?
Ooww, whehe, snorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
3 cm
[..]
Niets spannends hoor, gewoon weer een controle met ctg en alles. Daarna zien we weer verder.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Logician78 het volgende:
egopost]
Wij gaan morgen naar de apenheul!!!!![]()
/egopost]
En dat moet in Z&G want?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Logician78 het volgende:
egopost]
Wij gaan morgen naar de apenheul!!!!![]()
/egopost]
Zou me er ook niet al teveel zorgen over maken idd, maar vervelend blijft het wel natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Twinkle, zet hem op! Succes!!
De krampen zijn net in alle hevigheid terug gekomen. Is het normaal dat het in de avond het heftigste is?
Gelukkig heb ik vanmiddag ons kindje nog gezien dus niet zoveel stress dit keerben met een lekkere warme kruik in bed gedoken!
Doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou me er ook niet al teveel zorgen over maken idd, maar vervelend blijft het wel natuurlijk
Ik hoopte inderdaad op een weekend knuffelen en relaxen met z'n drietjes in het ritme van de baby en niet volgens werktijden van de kraamverzorgster.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mineola, dat is wel even een domper, het is zo lekker om thuis te zijn.
Met een ruggenprik voel je niet zo veel meer hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:45 schreef bitterend het volgende:
Hoe doe je dat updaten op fok! met weeën???
Waarom bel je niet nu? Omdat je vind dat je dan zeurt? Wat schiet je op met een uurtje aankijken? Ik zou nu bellen hoor. Als het jou helpt bel je nooit voor niks. Sterkte ermeequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:28 schreef danic het volgende:
Moneola, beterschap voor je kleine man, hopelijk mag je snel naar huis.
Twinkle, zet em op meid! Maar ik gok dat je je kleine inmiddels wel hebt.
Egopost:
Hier weer bloedverlies. Ik kijk het een uurtje aan en dan bel ik de vk.
Ondanks alles van de afgelopen 2weken vind ik het toch doodeng en ik
wil graag weten dat alles écht goed is met dit kleintje.
De tranen zitten heel hoog, ik vind dit echt helemaal niks!
Dat snap ik als er een ruggenprik in zitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 05:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Wtf.. nadat ik twee keer weeenspul kreeg komen ze nu.. volledige ontsluiting! Over een half uurtje gaan we beginnen met persen. Ruggeprik begint uit te werken .. weeen worden weer scherper. Dat vind ik wel ruk. Heb ook niet het gevoel al persweeen te hebben cq gevoel dat ik moet poepen. Dus beetje spanning wel. Maar tot nog toe is het me eigenlijk allemaal best meegevallen. Nu nog die laatste loodjes. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
Weet ik ook niet, omdat we geen aansteller/paniekzaaier willen zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:49 schreef Estrys het volgende:
Goed zo! Zekerheid voor alles.
Was niet vervelend bedoeld hoor maar het valt me gewoon op hoe vaal je leest: ja ik heb dit of dat en ik maak me zo'n zorgen. En dan vervolgens: Ik wacht nog even met bellen.
Waarom wachten wij altijd met bellen eigenlijk?
Ik ben heel benieuwd wat je ervan maakt!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:23 schreef Kyara het volgende:
Oh Mineola, gewoon over je heen gelezen. Balen dat jullie weer in het ziekenhuis zijn. Hopelijk is de kleine snel weer bijgekleurd en mogen jullie naar huis
Hier is het klusweekend begonnen. Vanmiddag materialen halen en morgen gaan we echt van startnou ja, we, man en zwager gaan aan de klus en ik ga koffie zetten, broodjes smeren en de diepvries ontdooien
Ok dus ik was toch niet gek dat ik me hierover verbaasdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:14 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, hopelijk ben je nu aan het genieten van je meisje! Overigens vond ik je update voor die ruggeprik ook al vrij lang om tijdens een bevalling te posten moet ik zeggen.
Ja ik mag blijven, man ook zelfs maar die heb ik naar huis gestuurd. Hij kan beter thuis goed slapen ipv hier steeds wakker worden gemaakt voor bv of een controlerende zuster of zo. Overigens lag ik ook zo'n beetje onder de lamp en in zo'n ¤&@;) ziekenhuisbed dus heb vrij weinig geslapen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:30 schreef Fieder het volgende:
Mineola wat een tegenvallerHoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.quote:
Dat kan natuurlijk met elkaar in verband staan ook. Goed om even te laten controleren idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar
En dit vind ik heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef L0t.. het volgende:
[...]
Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat ik dat ook ga doen over niet al te lange tijd, ik voel me helemaal niet zwanger ofzoHeb het gevoel dat mijn leven gewoon doorgaat zoals voorheen en dat ik nog precies dezelfde ben. Ik heb amper kwaaltjes en mijn buik schiet ook niet echt op. Als ik dan soms de verhalen hier lees vind ik andere vrouwen veel zwangerder dan ik
.
Ik ook! Dat duurde tot een week of 25 en ik m'n broeken niet meer paste.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:
[..]
En dit vind ik heel herkenbaar!
Ja het is niet dat ik graag meer kwalen had gehad natuurlijk, mag wel in m'n handjes knijpen wat dat betreft maar ik had me zwanger zijn gewoon heel anders voorgesteld, dat ik me bijzonderder zou voelen ofzoquote:
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdoriequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:14 schreef Mineola het volgende:
Oh Lot, dat is echt ZO herkenbaar! Ik had daar best moeite mee. Het voelde helemaal niet bijzonder dus ik wist ook niet waarvan ik nou moest genieten. Kwam echt pas op het eind met een bolle buik en zo. en toen beviel ik met 36 weken, waahaaaa ik was nét aan het genieten!
Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels... Dat kwam in je droom ook niet voor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor
Een heel uitgebreide 20 weken echo twee weken geleden gehad. Ons jommetjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Kyara het volgende:
Vervelend Gulara, hopelijk voel je je nu wat beter. Helaas geldt die energieke periode in het 2e trimester ook niet voor iedereen.
Krijg jij binnenkort nog iets van een 20 weken echo of zo?
Dat doet mijn kind nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels...
Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ...quote:
Achja, wat kan mij het ook schelen. Voor m'n werk al vaak genoeg volwassen patiënten uit de ontlasting moeten halen dus hoe erg kan ik het vinden van mijn eigen kindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ...
Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.
Hoewel vriend laatst opmerkte "maar jij vindt zwanger zijn helemaal niet bijzonder, het is toch bijzonder dat er een mensje in je groeit!" voelde ik me meteen weer een onmens.![]()
Maar ik ben -helaas- niet de kirrende zwangere. Ik vergeet het ook wel eens! En op andere momenten word ik er door kwaaltjes juist weer heel erg aan herinnerd -en verzoek dan vriendelijk of ie de boel een beetje heel wil laten.
Maar... ik ben ook degene die 's nachts over m'n buik aait op zoek naar schopjes en hem soms al moederlijk toespreekt. Vooralsnog denk ik dat we een hele gezonde band hebben. Mijn zoon en ik.
Zie! Toch echt wel overduidelijk zwanger!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh ik schoot er even van vol! Damn you zwangerschapshormonen!
Maar Thanks!
Precies! 'Ik wilde dit zo graag en nu geniet ik er niet (voldoende) van'. Voelde me schuldig tegenover de baby dat ik het zo vanzelfsprekend vond en dat het niet bijzonder voelde. Ook al aaide ik echt wel over m'n buik en praatte ik ertegen, mijn eigen leven stond eigenlijk altijd nog voorop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wildequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja daar gaat het ook om natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wilde
En er zijn nu al 15 weken voorbij dat ik nog niet genoten heb omdat ik nog niet het idee heb dat ik zwanger ben
♥quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geniet net zo hard![]()
al heeft het lang geduurd voor ik dat durfde.
Ik was vandaag nog heel stom volgens mijn oudste.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef Fieder het volgende:
Ophelianog lekker genieten!
Estrys![]()
Op TLC: I hate mum![]()
![]()
Je mini gunt je daar gewoon nog wat meer tijd voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geniet net zo hard![]()
al heeft het lang geduurd voor ik dat durfde.
Wil je een ballon?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Van harte Twinkle![]()
En toen stond ik alleenHeb ik nu iets gewonnen?
Das een goede!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het type ballon af
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben voor de allereerste keer 9 weken zwanger
Het geeft helemaal niks dat even niet gaat!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef Estrys het volgende:
Ik heb vandaag nog geen seconde genoten. Wat een k** dag. Voel me slecht, baal van mijn lijf en voel me in alles tekortschieten. Bah bah bah. Kan alleen maar heel hard huilen en na een knallende ruzie hier thuis komt er ook niemand mij gewoon even troosten en zeggen dat het niet geeft dat het even niet gaat.
Ik ga een standbeeld voor je papier-macheeen! :pquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Van harte Twinkle![]()
En toen stond ik alleenHeb ik nu iets gewonnen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben voor de allereerste keer 9 weken zwanger
Dank je. We zijn in ieder geval op tijd begonnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 06:30 schreef Incantrix het volgende:
En Estrys, dikke kus voor jou! Wens je een dag die alles goedmaakt vandaag
Hier nog eentje!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Uurtje extra? Oh. Goed dat ik dat hier nog even leesAnders stond ik een uur te vroeg bij t ziekenhuis
Ik slaap al een paar maanden met een kussen tussen mijn knieën. Vanaf het moment dat het fijner voelt is het momentquote:Op zondag 28 oktober 2012 07:59 schreef Suikertante het volgende:
Dank, toch fijn die bevestiging.
Ik geniet er nog maar even van dat ik heb uitgeslapen
Is er een adviesmoment om met zo'n kussen tussen je benen te gaan slapen eigenlijk?
Estrys hoe werd je wakker, beetje uit de sfeer kunnen komen?
Coco, wat ging je ook alweer doen, controle?
Dat valt vaak wel mee. Zij hebben er ook minder last van, ze kunnen toch geen klok lezenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Suikertante het volgende:
Duurt dat dan ook dagen voor ze eraan gewend zijn?
En succes Coco, alles is vast in orde!
Hoeft niet persé.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:59 schreef Fieder het volgende:
Sparkling, 9 weken!Wat een mijlpaal!
![]()
Dames die naar het ziekenhuis moeten; succes.
Ik begrijp dat dit de laatste keer was dat de wintertijd fijn was?Nooit bij nagedacht dat kinderen daar natuurlijk geen boodschap aan hebben.
Datquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is het lekker rustig hier vandaag![]()
[niets te melden]
Hehe, sluit me bij je aan. Die combinatie bah, ik durf niet eens meer even simpel naar de schuur te lopen. En de verslaving is heel goed voor mijn stemmingquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:54 schreef Logician78 het volgende:
Ik word gek van de combi tepels & kou
En nieuwe verslaving er bij die ik geheel verwijt aan Papillion, warme choco met slagroom![]()
Eehm, pics?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:00 schreef Ticootje het volgende:
stond er iemand z'n kat te verkrachten met een gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |