Ik geloof niet dat ik aan kon geven waar het begon of eindigde. Ik ben een beetje bang dat het dit keer iets van 24 uur gaat duren of zo. Ik zie het helemaal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef pessie het volgende:
Ah, Estrys, klinkt alsof ik iets heb gehad aan bevalling als jij: weeën die max 45 seconden duren en elke 15 tot 90 seconden opnieuw?
Aan de andere kant, bij echte stortbevallingen gaat er over het algemeen niets mis, dus dan hadden we het ook nog wel gered denk ik.
Ik heb het echt anders. De vorige keer wist ik niet wat er zou gebeuren en wilde ik overal invloed op uitoefenen en was ik erg bang voor controle verlies. Dit keer boeit et me niet zo, ik weet al dat ik liever beval dan dat ik zwanger ben. En ook ik had eigenlijk een makkelijke bevalling. Waar ik nu gewoon keihard tegenop zie is de kraamweek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik merk ook aan mezelf dat ik er dit keer wat minder onbevangen tegenaan kijk. Bij de eerste was het echt van we zien het wel. Nu weet ik meer wat ik kan verwachten en daar zie ik wel verschrikkelijk tegenop. Ondanks de betrekkelijk makkelijke en snelle bevalling de vorige keer.
Succes!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan de ctg nu. Vk komt zo kijken. Vruchtwater is waarschijnlijk gebroken dus toucheren doen ze dan liever niet.
Succes!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan de ctg nu. Vk komt zo kijken. Vruchtwater is waarschijnlijk gebroken dus toucheren doen ze dan liever niet.
die had ik ook jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had een app dit keer, stuk makkelijker dan pen en papier![]()
De contraction timer
Niets spannends hoor, gewoon weer een controle met ctg en alles. Daarna zien we weer verder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Ophelia? Wat mis ik? Succes morgen in elk geval (waarmee dan ook)
wordt je ingeleid?
Ooww, whehe, snorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
3 cm
[..]
Niets spannends hoor, gewoon weer een controle met ctg en alles. Daarna zien we weer verder.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Logician78 het volgende:
egopost]
Wij gaan morgen naar de apenheul!!!!![]()
/egopost]
En dat moet in Z&G want?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Logician78 het volgende:
egopost]
Wij gaan morgen naar de apenheul!!!!![]()
/egopost]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |