abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118475343
verkeerde topic :?
pi_118475385
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

Toen M. net geboren was en ik uit de ok op de verkoever lag, mocht hij met M. naar mij toe. Hij stapte toen zo de verloskamer uit, midden in een rondleiding van het ziekenhuis vol met hoogzwangere dames + partner. Nou, dat gaf ook een boel ooh's en aah's.... O+
O+ ik zou ter plekke neervallen van weekheid geloof ik ;) sowieso mannen met een kleine baby. Ohhh :D
E.
pi_118475403
Haha Kyara ik las gewoon van het ene topic hier verder!
pi_118475448
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

O+ ik zou ter plekke neervallen van weekheid geloof ik ;) sowieso mannen met een kleine baby. Ohhh :D
Ja, waarschijnlijk zag hij er ook niet uit na 26 uur in die verloskamer te hebben gezeten. En dan inderdaad met zo'n babietje van amper 2 uur oud O+ Je zou mij ook kunnen opvegen....
pi_118475554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

onze douche zit in de badkuip dus ik had hier een heel raar beeld bij van hoe jij je weeën stond op te vangen terwijl je man in de badkuip lag :P

Bij de oudste had ik wel mn telefoon meegenomen onder de douche, niet om te timen maar om Innepin nog even een update te kunnen sturen :') ik was halverwege mn smsje dat ik 6 cm had en naar het ziekenhuis ging toen mn telefoon het begaf, keistom :D
B. was zo helder om het ding in het ziekenhuis helemaal open neer te leggen, batterij eruit enzo, wonder boven wonder kon ik daarna weer bellen gelukkig.
Bij de jongste was ik weer onder de douche gestapt en heb k mn telefoon maar boven laten liggen. Achteraf had k die beter mee kunnen nemen misschien, had k zelf de verloskundige en mn vader kunnen bellen :')
een aparte douche dus, mutske :D
Dit keer gaan we het weer zo doen, samen O+ . Ik schelden en vloeken en hij timen.

En als het dan bijna zover is me druk maken over het feit dat hij nog in zijn ochtendjas loopt. En dat hij dan met mij in discussie gaat dat hij zich echt wel aan gaat kleden voordat de vk er is en dat ik niet zo moet zeiken. Ik had toen al minimaal 9 cm ontsluiting :D Je moet het maar durven he, in discussie gaat met je barende vrouw.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118475633
nou inderdaad Estrys. Maar zo te lezen zijn jullie goed op elkaar ingespeeld O+
pi_118475803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

een aparte douche dus, mutske :D
Dit keer gaan we het weer zo doen, samen O+ . Ik schelden en vloeken en hij timen.

En als het dan bijna zover is me druk maken over het feit dat hij nog in zijn ochtendjas loopt. En dat hij dan met mij in discussie gaat dat hij zich echt wel aan gaat kleden voordat de vk er is en dat ik niet zo moet zeiken. Ik had toen al minimaal 9 cm ontsluiting :D Je moet het maar durven he, in discussie gaat met je barende vrouw.
Hij is iig zeker niet de enige :X :D
:)
pi_118475950
Indo kwaaltje misschien? ;)

Ik heb overigens overleg gehad met de VK over wat we met Seb gaan doen als het 's nachts zover is. En zij zei dat ze vaak ziet dat stellen hun andere kind(eren) laten slapen en dat de bevalling dan stagneert omdat de vrouw zich zo druk maakt dat er eentje wakker wordt. En dat ze dan tijdens de bevalling alsnog vraagt om het kind op te laten halen.

Aangezien ik mezelf ken, en ik dus pontificaal met de warzone richting deuropening lig lijkt het mij beter dat hij naar mijn schoonvader of een ander familielid hier in de wijk gaat.
pi_118476029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Estrys het volgende:

Aangezien ik mezelf ken, en ik dus pontificaal met de warzone richting deuropening lig lijkt het mij beter dat hij naar mijn schoonvader of een ander familielid hier in de wijk gaat.
:D _O-
pi_118476284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Vandaag bij de verloskamers liep een man even naar de wc en die vertelde net aan een verpleegster dat zijn vriendin bijna 10 cm had. Je zag hem helemaal van de wereld zijn, het zag er zo schattig uit!
O+
pi_118476361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

onze douche zit in de badkuip dus ik had hier een heel raar beeld bij van hoe jij je weeën stond op te vangen terwijl je man in de badkuip lag :P

+1 :Y :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ophelia succes weer voor morgen.
Thnx!

Twinkle scucces! ^O^
pi_118477054
Twinkle zet hem op!

Ophelia succes morgen.
pi_118477064
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Estrys het volgende:
Indo kwaaltje misschien? ;)

Zou dat het zijn? :o

Mijnes zei bij de oudste, toen ik vroeg om de vk nú te bellen en te zeggen dat ze moest komen: "ja daaag ik ga niet nu al bellen hoor, ze is net weg! We wachten nog even."

Hoezo "we" wachten nog even?! }:|

En bij nr 2, die actie... ik de trap op richting slaapkamer, onderweg vier weeën gehad, hem wakker gemaakt, sta ik in de deuropening een flinke wee weg te zuchten ik...*puf*... denk....*puf*....dathetbegonnen...*puf*... is.
"weet je het zeker?"
"ik weet niet hoor, misschien moeten we het nog even aankijken voordat we bellen"

}:|
pi_118477244
Dat ie je oudste nog even een fles ging geven, vond ik ook een erg strakke actie.
pi_118477245
Bij je tweede had men sowieso niet zo door hoe snel het ging toch mignonne?

Mannen soms.
De mijne vroeg of een ruggenprik echt nodig was. Of een paracetamolletje niet nog kon helpen :') Echt serieus?! Was wat ik dacht.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118477320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Zou dat het zijn? :o

Mijnes zei bij de oudste, toen ik vroeg om de vk nú te bellen en te zeggen dat ze moest komen: "ja daaag ik ga niet nu al bellen hoor, ze is net weg! We wachten nog even."

Hoezo "we" wachten nog even?! }:|

En bij nr 2, die actie... ik de trap op richting slaapkamer, onderweg vier weeën gehad, hem wakker gemaakt, sta ik in de deuropening een flinke wee weg te zuchten ik...*puf*... denk....*puf*....dathetbegonnen...*puf*... is.
"weet je het zeker?"
"ik weet niet hoor, misschien moeten we het nog even aankijken voordat we bellen"

}:|
Ja! 'Zal ik nu bellen of zal ik nog even wachten??' zei ie.

NU! En overdrijf maar wat, dat ze komt, " zei ik. nog geen uur voordat ik mijn zoon in handen had. :D
pi_118477376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij je tweede had men sowieso niet zo door hoe snel het ging toch mignonne?

Mannen soms.
De mijne vroeg of een ruggenprik echt nodig was. Of een paracetamolletje niet nog kon helpen :') Echt serieus?! Was wat ik dacht.
Nou men... hij vooral.
De verloskundige begon het toch behoorlijk benauwd te krijgen geloof ik :') Ik ben van de oudste in 5,5 uur ontsloten, bij haar aankomst bij nr 2, 1 uur na breken vd vliezen had ik 3 cm we hebben nog ruim 3 kwartier thuis gestaan en ik had de ene wee na de andere, er leek nauwelijks pauze tussen en ik was helemaal van de wereld qua intensiteit.

Als ik daar nu aan terug denk vind ik het knap van haar dat ze toch redelijk rustig bleef toen B. idd nog naar boven liep voor die fles :D :')
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:04:48 #68
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118477416
Oh ja, mannen die vk's moeten bellen :X . Ik had verandering van weeën (achteraf dus naar persweeën) en riep dat ie echt moest bellen, dat heb ik toch al gauw een keer of wat moeten herhalen... Ging dus al gauw een minuut of 10 overheen.
pi_118477481
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mannen soms.
Een paracetamolletje zal niet helpen, ik zou er twee proberen.

:')
pi_118477516
Mannen :') :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118477602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Oh ja, mannen die vk's moeten bellen :X . Ik had verandering van weeën (achteraf dus naar persweeën) en riep dat ie echt moest bellen, dat heb ik toch al gauw een keer of wat moeten herhalen... Ging dus al gauw een minuut of 10 overheen.
Op zich, bij een eerste, hij rolt er niet uit over het algemeen. Maar moeten discussiëren terwijl je hevig aan het baren bent :X :X

Overigens wilde mijn man al veel eerder bellen dan ik :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:11:20 #72
259886 pessie
pi_118477729
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef WupWup het volgende:

[..]

Op zich, bij een eerste, hij rolt er niet uit over het algemeen. Maar moeten discussiëren terwijl je hevig aan het baren bent :X :X

Als je er nuchter naar kijkt, ze was net 3 kwartier weg en deze bevalling zou nog wel een tijdje duren.. niet dus. Ach, volgende komt ws zo snel dat ik zelf mag bellen :P
pi_118477789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Ja maar die mannen zien op een briefje: om de vijf minuten 1 minuut aanhouden dus die verwachten dat dan ook te krijgen :P Mijn man had al een keer gebeld overigens toen het net begonnen was, toen reageerde de VK een beetje zo van ja je moet bellen als ze om de vijf minuten 1 minuut aanhouden. Maar dat moment kwam nooit :D

Nu is ze heel duidelijk, zodra je iets voelt: bellen en dan kom ik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:20:21 #74
259886 pessie
pi_118478198
Ah, Estrys, klinkt alsof ik iets heb gehad aan bevalling als jij: weeën die max 45 seconden duren en elke 15 tot 90 seconden opnieuw?

Aan de andere kant, bij echte stortbevallingen gaat er over het algemeen niets mis, dus dan hadden we het ook nog wel gered denk ik :P .
pi_118478489
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hier ook idd!
Beide keren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')